Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Коростеньська центральна районна лікарня" Ушомирської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40475812 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Олена Жидецька +380974304624 lena_prozorro@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 січня 2024 16:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 227 670,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 138,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти
Потреба 2024 року згідно рапорта.Закупівля здійснюється відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” та доповненнями від 12.05.2023р. Постановою Кабінету Міністрів №471 (далі - Особливості), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами та доповненнями, з дотриманням принципів принципів здійснення публічних закупівель, зокрема максимальної економії, ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням. Закупівля здійснюється згідно наявної потреби. Вид закупівлі: Відкриті торги з особливостями. Усі документи, що мають відношення до тендерної документації та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Додаток 2 ТД. Вид забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082. назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: Сарделі яловичі в/г за код ДК 021:2015:15130000-8 - М’ясопродукти (15131600-1 - Вироби з яловичини і телятини): визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: код згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 15131600-1 - Вироби з яловичини і телятини) Категорія замовника: Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади
Усі документи, що мають відношення до тендерної документації та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Додаток 2 ТД. Вид забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено
На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082. назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: Сарделі яловичі в/г за код ДК 021:2015:15130000-8 - М’ясопродукти (15131600-1 - Вироби з яловичини і телятини): визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: код згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 15131600-1 - Вироби з яловичини і телятини) Категорія замовника: Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 4.1. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються на підставі п. 1 та п. 2 ст. 49 Бюджетного кодексу України у разі наявності та в межах відповідних бюджетних призначень. 4.2. Замовник здійснює оплату шляхом перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з моменту надходження кожної окремої партії Товару (на підставі, оформлених належним, чином первинних документів) 4.3. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником на свій розрахунковий рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі. 4.4. Форма розрахунків – безготівкова. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 січня 2024 16:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 січня 2024 16:51 |
Р.р.4.pdf | |
12 січня 2024 16:51 |
Р.р.4.pdf | |
12 січня 2024 16:51 |
Оголошення.docx | |
12 січня 2024 16:51 |
Оголошення.docx | |
12 січня 2024 16:51 |
Проект договору.docx | |
12 січня 2024 16:51 |
Обгрунтування 710.docx | |
12 січня 2024 16:51 |
Обгрунтування 710.docx | |
12 січня 2024 16:51 |
ТД особливості Сардельки.docx | |
12 січня 2024 16:51 |
ТД особливості Сардельки.docx | |
12 січня 2024 16:51 |
Проект договору.docx |
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 16 січня 2024 15:44 |
Кінець періоду оскарження: | 27 січня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 27 січня 2024 00:03 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | виявила технічну помилку при визначенні середньої ціни товару на сарделі. |
16 січня 2024 15:44
|
Електронний підпис |
16 січня 2024 15:42
|
Пр.1..pdf |