Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія.
Очікувана вартість
8 075 000,00 UAH
UA-2024-01-12-008864-a ● a1e48f76f8014833aa3917c55aab297e
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина 3028 |
Код ЄДРПОУ: | 08803655 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Контактна особа Контактна особа +380999999999 m.kozhukhivskyi@ngu.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 січня 2024 15:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 січня 2024 15:55 |
Початок аукціону: | 23 січня 2024 11:44 |
Початок аукціону: | 23 січня 2024 11:44 |
Очікувана вартість: | 8 075 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 375,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
950000 Кіловат-година
Електрична енергія.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 січня 2024 15:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 січня 2024 14:58 |
Зміни до ТД від 17.01.2024 року..docx | |
17 січня 2024 14:58 |
ТД на закупівлю електро енергії 17.01.24 р. зі змінами.docx | |
12 січня 2024 15:50 |
ТД на закупівлю електро енергії 11.01.24 р..docx |
17 січня 2024 15:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
17 січня 2024 14:58 |
Зміни до ТД від 17.01.2024 року..docx
|
||||
17 січня 2024 14:58 |
ТД на закупівлю електро енергії 17.01.24 р. зі змінами.docx
|
||||
12 січня 2024 15:50 |
ТД на закупівлю електро енергії 11.01.24 р..docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Сертифікати
Дата подання: 16 січня 2024 12:19
Дата відповіді: 17 січня 2024 13:08
Шановний Замовник. У додатку 4 до ТД, Ви, зазначили Перелік документів, необхідних для участі у закупівлі. Вимога, щодо надання "Система управління діяльністю учасника з постачання електричної енергії повинна відповідати вимогам стандартів на системи управління ISO 9001:2015 (або еквівалент), відповідність вимогам стандартів системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015, відповідність вимогам стандартів системи управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019, Оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування». ", не стосуються предметом закупівлі. Отже, вимога є неправомірною. Просимо внести зміни до Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до Вашої вимоги, Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-12-008864-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ, Код ЄДРПОУ:42129888
Дата подання: 16 січня 2024 13:15
Надання протоколу перевірки показників якості електроенергії
Шановний Замовнику!
В додатку 3 до тендерної документації «Технічна специфікація» наявна вимога до учасників: «На підтвердження відповідності та дотримання національного стандарту учасники повинні у складі своїх тендерних пропозицій надати протокол перевірки показників якості електроенергії на відповідність вимогам, що встановлені у ДСТУ ЕN 50160-2014. Дослідження повинні бути проведені на території оператора системи розподілу, який обслуговує Замовника. Відповідний протокол повинен бути виданий на ім’я учасника процедури закупівлі спеціалізованою метрологічною лабораторією уповноваженого на це органу або підприємства. Для підтвердження повноважень метрологічної лабораторії учасники у складі тендерної пропозиції подають копію чинного сертифікату визнання вимірювальних можливостей такої лабораторії, що виданий уповноваженим органом.»
На сьогодні взаємовідносини, які виникають у процесі продажу і купівлі електричної енергії на роздрібному ринку електричної енергії між операторами системи розподілу або постачальниками електричної енергії та споживачами, регулюються Законом України «Про ринок електричної енергії», Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП) від 14 березня 2018 року № 312 (далі – ПРРЕЕ), Кодексом систем розподілу, затвердженим постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 310 (далі – КСР).
Аналізуючи вказані нормативно – правові акти, до обов’язків Оператора системи розподілу серед інших, відносяться дотримування показників якості електропостачання, які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії, а також якості електричної енергії, перелік та величини яких затверджено Регулятором (НКРЕКП).
Варто зазначити, що електрична енергія виробляється з енергії атому, вугілля, мазуту, природного газу, із сонця, вітру, води, тощо. Вироблена електрична енергія передається через мережі оператора систем розподілу (ОСР) та оператора системи передачі (ОСП), де міксується і потрапляє в об’єднану енергосистему України. До споживача електрична енергія потрапляє по такому технологічному ланцюжку: виробник > ОСП > ОСР > споживач. Тобто фактично постачальник не бере участь у технологічному процесі електрозабезпечення. В свою чергу оплата відбувається за іншим ланцюжком: споживач > постачальник > виробник/трейдер.
Вказане підтверджується положеннями підпунктом 3 пункту 11.4.4 глави 11.4 розділу XI Кодексу системи розподілу (КСР), яким передбачено, що комерційна якість надання послуг з розподілу характеризує якість взаємовідносин ОСР зі споживачем, в тому числі щодо забезпечення належної якості електричної енергії. При цьому розгляд претензій та скарг споживачів щодо показників якості електричної енергії, здійснюється відповідно до вимог розділу XIII КСР.
Щодо комерційного обліку, то згідно із положеннями пункту 2.1.1 глави 2.1 розділу II Кодексу комерційного обліку, комерційний облік електричної енергії на ринку електричної енергії організовується адміністратором комерційного обліку (ОСП у ролі АКО) та здійснюється постачальником послуг комерційного обліку (ОСР або іншим суб’єктом господарювання, який має на це право як постачальник послуг комерційного обліку). Отже, постачальник електричної енергії не несе відповідальності за облік електроенергії.
Підсумовуючи викладене, за якість електричної енергії, яка потрапляє в мережу відповідає виробник, а за якість електричної енергії, яка потрапляє на об’єкти споживача відповідає ОСР як остання ланка в ланцюжку перед об’єктами споживача.
Враховуючи вищевказане, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо надання Учасником протоколу перевірки показників якості електроенергії на відповідність вимогам, що встановлені у ДСТУ ЕN 50160-2014.
Розгорнути
Згорнути
В додатку 3 до тендерної документації «Технічна специфікація» наявна вимога до учасників: «На підтвердження відповідності та дотримання національного стандарту учасники повинні у складі своїх тендерних пропозицій надати протокол перевірки показників якості електроенергії на відповідність вимогам, що встановлені у ДСТУ ЕN 50160-2014. Дослідження повинні бути проведені на території оператора системи розподілу, який обслуговує Замовника. Відповідний протокол повинен бути виданий на ім’я учасника процедури закупівлі спеціалізованою метрологічною лабораторією уповноваженого на це органу або підприємства. Для підтвердження повноважень метрологічної лабораторії учасники у складі тендерної пропозиції подають копію чинного сертифікату визнання вимірювальних можливостей такої лабораторії, що виданий уповноваженим органом.»
На сьогодні взаємовідносини, які виникають у процесі продажу і купівлі електричної енергії на роздрібному ринку електричної енергії між операторами системи розподілу або постачальниками електричної енергії та споживачами, регулюються Законом України «Про ринок електричної енергії», Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП) від 14 березня 2018 року № 312 (далі – ПРРЕЕ), Кодексом систем розподілу, затвердженим постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 310 (далі – КСР).
Аналізуючи вказані нормативно – правові акти, до обов’язків Оператора системи розподілу серед інших, відносяться дотримування показників якості електропостачання, які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії, а також якості електричної енергії, перелік та величини яких затверджено Регулятором (НКРЕКП).
Варто зазначити, що електрична енергія виробляється з енергії атому, вугілля, мазуту, природного газу, із сонця, вітру, води, тощо. Вироблена електрична енергія передається через мережі оператора систем розподілу (ОСР) та оператора системи передачі (ОСП), де міксується і потрапляє в об’єднану енергосистему України. До споживача електрична енергія потрапляє по такому технологічному ланцюжку: виробник > ОСП > ОСР > споживач. Тобто фактично постачальник не бере участь у технологічному процесі електрозабезпечення. В свою чергу оплата відбувається за іншим ланцюжком: споживач > постачальник > виробник/трейдер.
Вказане підтверджується положеннями підпунктом 3 пункту 11.4.4 глави 11.4 розділу XI Кодексу системи розподілу (КСР), яким передбачено, що комерційна якість надання послуг з розподілу характеризує якість взаємовідносин ОСР зі споживачем, в тому числі щодо забезпечення належної якості електричної енергії. При цьому розгляд претензій та скарг споживачів щодо показників якості електричної енергії, здійснюється відповідно до вимог розділу XIII КСР.
Щодо комерційного обліку, то згідно із положеннями пункту 2.1.1 глави 2.1 розділу II Кодексу комерційного обліку, комерційний облік електричної енергії на ринку електричної енергії організовується адміністратором комерційного обліку (ОСП у ролі АКО) та здійснюється постачальником послуг комерційного обліку (ОСР або іншим суб’єктом господарювання, який має на це право як постачальник послуг комерційного обліку). Отже, постачальник електричної енергії не несе відповідальності за облік електроенергії.
Підсумовуючи викладене, за якість електричної енергії, яка потрапляє в мережу відповідає виробник, а за якість електричної енергії, яка потрапляє на об’єкти споживача відповідає ОСР як остання ланка в ланцюжку перед об’єктами споживача.
Враховуючи вищевказане, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо надання Учасником протоколу перевірки показників якості електроенергії на відповідність вимогам, що встановлені у ДСТУ ЕN 50160-2014.
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 січня 2024 14:22
Відповідно до Вашої вимоги, Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2024-01-12-008864-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ, Код ЄДРПОУ:42129888
Дата подання: 16 січня 2024 16:17
Надання листа НКРЕКП
Шановний Замовнику!
У додатку 4 до тендерної документації, в розділі «Інші документи, що має надати учасник» наявна вимога до учасника:
«Підтвердити листом відповідного контролюючого органу (НКРЕКП) дотримання вимог Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018р. №312,в частині наявності та функціонування у учасника центрів обслуговування споживачів, інформаційно-консультаційного центру, кол-центру, веб-сайту та положень пункту 9.6.1, 9.6.2 гл.9,6 розділу ІХ цих Правил, що видається на підставі проведення перевірок. За результатами детального аналізу стану функціонування енергетичних ринків Уряд України своїми рішеннями від 13 травня 2022 року та 27 серпня 2022 року надав право НКРЕКП протягом періоду воєнного стану проводити позапланові невиїзні перевірки та планові невиїзні перевірки відповідно 6 грудня 2022 року КМУ прийняв зміни до постанови №303, які надають можливість НКРЕКП проводити також й позапланові виїзні перевірки.»
Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Слід зазначити, що національні стандарти для електричної енергії не передбачають наявності вищезазначеного документу.
За таких умов, вищезазначені умови Документації суперечать положенням Особливостей в цій частині.
Вищезазначене чітко викладено у рішеннях КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ:
- № 13539-р/пк-пз від 28.08.2023 (UA-2023-08-14-014436-a),
- № 14088-р/пк-пз від 05.09.2023 (UA-2023-08-17-012915-a)
- № 20482-р/пк-пз від 19.12.2023 (UA-2023-12-04-019372-a);
- № 20920-р/пк-пз від 26.12.2023 (UA-2023-12-11-018310-a);
- № 20912-р/пк-пз від 26.12.2023 (UA-2023-12-13-015491-a);
- № 20905-р/пк-пз від 26.12.2023 (UA-2023-12-13-004876-a);
- № 21029-р/пк-пз від 27.12.2023 (UA-2023-12-14-014413-a)
І це далеко не повний перелік подібних рішень, практика АМКУ однозначно на боці Законодавства, тому вимагаємо виключити незаконні вимоги з тендерної документації, в інакшому випадку будемо змушені звернутися до АМКУ.
Дана вимога є незаконною та такою, що ПІДЛЯГАЄ ВИЛУЧЕННЮ З ТЕНДЕРНОЇ
ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Розгорнути
Згорнути
У додатку 4 до тендерної документації, в розділі «Інші документи, що має надати учасник» наявна вимога до учасника:
«Підтвердити листом відповідного контролюючого органу (НКРЕКП) дотримання вимог Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018р. №312,в частині наявності та функціонування у учасника центрів обслуговування споживачів, інформаційно-консультаційного центру, кол-центру, веб-сайту та положень пункту 9.6.1, 9.6.2 гл.9,6 розділу ІХ цих Правил, що видається на підставі проведення перевірок. За результатами детального аналізу стану функціонування енергетичних ринків Уряд України своїми рішеннями від 13 травня 2022 року та 27 серпня 2022 року надав право НКРЕКП протягом періоду воєнного стану проводити позапланові невиїзні перевірки та планові невиїзні перевірки відповідно 6 грудня 2022 року КМУ прийняв зміни до постанови №303, які надають можливість НКРЕКП проводити також й позапланові виїзні перевірки.»
Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Слід зазначити, що національні стандарти для електричної енергії не передбачають наявності вищезазначеного документу.
За таких умов, вищезазначені умови Документації суперечать положенням Особливостей в цій частині.
Вищезазначене чітко викладено у рішеннях КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ:
- № 13539-р/пк-пз від 28.08.2023 (UA-2023-08-14-014436-a),
- № 14088-р/пк-пз від 05.09.2023 (UA-2023-08-17-012915-a)
- № 20482-р/пк-пз від 19.12.2023 (UA-2023-12-04-019372-a);
- № 20920-р/пк-пз від 26.12.2023 (UA-2023-12-11-018310-a);
- № 20912-р/пк-пз від 26.12.2023 (UA-2023-12-13-015491-a);
- № 20905-р/пк-пз від 26.12.2023 (UA-2023-12-13-004876-a);
- № 21029-р/пк-пз від 27.12.2023 (UA-2023-12-14-014413-a)
І це далеко не повний перелік подібних рішень, практика АМКУ однозначно на боці Законодавства, тому вимагаємо виключити незаконні вимоги з тендерної документації, в інакшому випадку будемо змушені звернутися до АМКУ.
Дана вимога є незаконною та такою, що ПІДЛЯГАЄ ВИЛУЧЕННЮ З ТЕНДЕРНОЇ
ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 січня 2024 14:23
Відповідно до Вашої вимоги, Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 січня 2024 12:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНАНСОВО - ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "РЕСУРСГРУП" |
7 440 495,00
UAH з ПДВ
|
7 400 120,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ |
7 478 400,00
UAH з ПДВ
|
7 438 025,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ" |
7 645 695,00
UAH з ПДВ
|
7 524 570,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" |
7 702 695,00
UAH з ПДВ
|
7 564 944,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНАНСОВО - ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "РЕСУРСГРУП" #41468654 |
Переможець |
7 400 120,00
UAH з ПДВ
|
29 січня 2024 16:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 лютого 2024 16:04
|
Додаткова угода N_ 1.pdf | зміни до договору |
26 лютого 2024 15:58
|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2024 16:57
|
Договір | укладений |
08 лютого 2024 16:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | 49ФПК/11 КЕС |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |