Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
закупівля бензину А-95, дизельного палива
Очікувана вартість
9 162 187,00 UAH
UA-2024-01-12-008747-a ● 79ab300cba5f4564b91668ace1f7144f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради "Тролейбусне управління" |
Код ЄДРПОУ: | 13705191 |
Вебсайт: | http://38-51-51.com.ua |
Місцезнаходження: | 09108, Україна , Київська обл., м. Біла Церква, просп. Незалежності 135 будинок 135-а |
Контактна особа: |
Ірина Люшенко +380684265594 0671800160@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 січня 2024 15:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 9 162 187,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 45 810,94 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1300 літр
бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09108, Україна, Київська область, місто Біла Церква, просп.Незалежності 135-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
170000 літр
дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09108, Україна, Київська область, місто Біла Церква, просп.Незалежності 135-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 січня 2024 15:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 січня 2024 15:48 |
обгрунт..pdf | |
12 січня 2024 15:48 |
додаток 6.pdf | |
12 січня 2024 15:48 |
проект дог..pdf | |
12 січня 2024 15:48 |
додаток 2.pdf | |
12 січня 2024 15:48 |
протокол 13.pdf | |
12 січня 2024 15:48 |
тенд.док.pdf | |
12 січня 2024 15:48 |
додаток 5.pdf | |
12 січня 2024 15:48 |
додаток 1.pdf | |
12 січня 2024 15:48 |
оголошення.pdf | |
12 січня 2024 15:48 |
додаток 7.pdf | |
12 січня 2024 15:48 |
додаток 3.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-12-008747-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙД", Код ЄДРПОУ:31535320
Дата подання: 15 січня 2024 10:49
дискримінаційні умови закупівлі
Згідно додатку 3 до тендерної документації замовник вимагає від Учасників: Учасник повинен володіти автозаправочним комплекосм виключно на праві власності.
Дана вимога є дискримінаційною, адже більшість компаній на паливному ринку орендують АЗС, навіть якщо АЗС належить одній групі компаній, то частіше за все участь в тендерах забезпечується компанією з групи, яка орендує АЗС. Разом з тим даною вимогою замовник упереджено виключає з списку потенційних учасників компанії, які реалізують паливо через партнерські договори. Наголошуємо, що право володіння АЗС не дає жодних гарантій щодо виконання умов договору. Будь-який господарський договір регулюється Цивільним кодексом Україїни, який передбачає відповідальність за порушення умов договору в будь-якому випадку. Таким чином, дана вимога є дискримінаційною та такою, що значно обмежує коло учасників, в тому числі тих, які можуть надати найбільш економічно вигідні пропозиції. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації з правом участі компаній, що обслуговуюить талони на орендованих та партнерських АЗС. В іншому випадку, маємо необхідність звернутися до Антимонопольного комітету України та фінансового моніторингу в звязку з порушенням законодавства України та корупційним використанням бюджетних коштів. В умовах воєнного стану дані порушення буде оприлюднено в контролюючих органах.
Розгорнути
Згорнути
Дана вимога є дискримінаційною, адже більшість компаній на паливному ринку орендують АЗС, навіть якщо АЗС належить одній групі компаній, то частіше за все участь в тендерах забезпечується компанією з групи, яка орендує АЗС. Разом з тим даною вимогою замовник упереджено виключає з списку потенційних учасників компанії, які реалізують паливо через партнерські договори. Наголошуємо, що право володіння АЗС не дає жодних гарантій щодо виконання умов договору. Будь-який господарський договір регулюється Цивільним кодексом Україїни, який передбачає відповідальність за порушення умов договору в будь-якому випадку. Таким чином, дана вимога є дискримінаційною та такою, що значно обмежує коло учасників, в тому числі тих, які можуть надати найбільш економічно вигідні пропозиції. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації з правом участі компаній, що обслуговуюить талони на орендованих та партнерських АЗС. В іншому випадку, маємо необхідність звернутися до Антимонопольного комітету України та фінансового моніторингу в звязку з порушенням законодавства України та корупційним використанням бюджетних коштів. В умовах воєнного стану дані порушення буде оприлюднено в контролюючих органах.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 січня 2024 17:21
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ №15
уповноваженої особи
17 січня 2024 року м. Біла Церква
Розглянувши вимогу учасника закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-12-008747-a), уповноважена особа,
В С Т А Н О В И Л А:
Учасник закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-12-008747-a) за ДК 021:2015 09130000 - 9 – нафта і дистиляти звернувся до замовника з вимогою наступного змісту:
«Вимагаємо внести зміни до закупівлі, в частині технічних вимог, а саме щодо того, щоб учасник закупівлі для поставки пального (заправки автомобілів Замовника на АЗС) володів АЗС на правах власності». Учасник обґрунтовує свою вимогу тим, що дана вимога до учасника є дискримінаційною, оскільки, мовляв, більшість компаній орендують АЗС, і Замовник даною вимогою начебто упереджено виключає зі списку потенційних учасників компанії, які реалізують пальне через партнерські договори, і що потенційний учасник, який орендує АЗС, може поставити товар за більш привабливою ціною.
Ця вимога не підлягає задоволенню, виходячи з наступного:
Очевидно, учасник, реалізуючи пальне шляхом заправки автомобілів, в той же час не бажає мати АЗС у власності, вважає такий спосіб економічно вигідним для себе, не зважаючи при цьому на економічні інтереси його контрагентів. І таке його бажання зрозуміле і допустиме в умовах конкурентної економіки. При цьому ніхто не може змусити його придбавати у власність АЗС, бо це буде посяганням на право вільно укладати договори на свій розсуд і з огляду на власні інтереси.
Тому з огляду на вказаний принцип свободи господарювання і укладення договорів Учасник також має право захищати свої права, в тому числі економічні. А в інтересах Замовника заправляти автомобілі на АЗС, які належали б постачальнику (учаснику) на праві власності, оскільки це дисциплінує такого учасника і додає впевненості Замовнику в тому, що його автомобілі будуть заправлені вчасно, без збоїв пальним належної якості. І що в разі порушення умов договору Замовник може звернутися з претензією як безпосередньо до постачальника, так і на АЗС, знаючи, що ця АЗС належить саме постачальнику, а не якомусь посереднику, який навіть не знаходиться у Білій Церкві, а, можливо, знаходиться в офшорній зоні, а працівники АЗС ні за що не відповідають перед Замовником, оскільки вони в даному випадку не є працівниками потенційного постачальника.
Також абсурдною видається аргументація автора вимоги щодо того, що постачальник, який орендує АЗС, зможе поставити пальне за більш привабливою ціною, оскільки у зв’язку з орендою АЗС його накладні витрати, навпаки, ще більш зростуть.
На підставі викладеного –
В И Р І Ш И Л А:
1.В задоволенні даної вимоги учасника закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-12-008747-a) відмовити.
2. Опублікувати це протокольне рішення через авторизований електронний майданчик
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2024-01-30-000001 • 1b58a1435b5d4fb2b1624d0b9a5d15d2
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2024-01-30
•
11:18
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Просимо провести аудит зазначеної процедури закупівлі, оскільки Замовником були допущені грубі порушення в частині дискримінаційних вимог до АЗС, та неправомірне визнання Учасника- переможцем торгів, який не відповідає вимогам ТД.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 січня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ОККО-СЕРВІС" |
8 561 574,00
UAH з ПДВ
|
8 561 574,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОККО-СЕРВІС" #44838860 |
Переможець |
8 561 574,00
UAH з ПДВ
|
26 січня 2024 16:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 червня 2024 09:26
|
дод.уг.№2.pdf | зміни до договору |
18 червня 2024 09:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 квітня 2024 10:21
|
дод.уг.№1 до дог.№19.pdf | зміни до договору |
11 квітня 2024 09:58
|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2024 18:07
|
договір 19.pdf | укладений |
09 лютого 2024 17:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.п.2 п.19 Постанови №1178 |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | дод.угода №1 до договору №19 від 09.02.2024 року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон) |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | дод.угода №2 до договору №19 від 09.02.2024 року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |