Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент муніципальної безпеки Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 39431426 |
Місцезнаходження: | 65006, Україна , Одеська обл., ОДЕСА, вул. Розкидайлівська 67а |
Контактна особа: |
Ягупенко Денис Геннадійович 0487055174 dd555000111@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 січня 2024 15:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 січня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 22 січня 2024 13:16 |
Початок аукціону: | 22 січня 2024 13:16 |
Очікувана вартість: | 58 000 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 290 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38630000-0: Астрономічні та оптичні прилади
ДК 021:2015:38630000-0 – Астрономічні та оптичні прилади - Прилади нічного бачення (в комплекті))
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 січня 2024 15:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 січня 2024 15:22 |
Додаток 4 Технічні вимоги.docx | |
12 січня 2024 15:22 |
Додаток 6 Проект договору.docx | |
12 січня 2024 15:22 |
Протокол оголошення 12.01.24.PDF | |
12 січня 2024 15:22 |
Тендерна документація - Прилади нічного бачення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі" відповідне обґрунтовання та посилання/вираз "або еквівалент".
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-17-000082 ● d5289922ccff40c786a7cb44882a0ddc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2024 16:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.06.2024 Одеса № 127
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 17.06.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 17.06.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 17.06.2024 № 127
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
10 UA-2024-01-12-008060-a 12.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-21 15:40:10
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-26 15:25:13
Відповідь на запит
За результатами розгляду запиту в ході проведення моніторингу закупівлі UA-2024-01-12-008060-a інформуємо наступне. Необхідність в придбанні приладів нічного бачення (в комплекті), які було придбано за
даною закупівлею, із відповідними кількісними та технічними характеристиками була обумовлена зверненням начальника відповідного військового підрозділу Сил територіальної оборони Збройних Сил України. Так, на підставі відповідного доручення Одеського міського голови та рішення Одеської міської ради Департаменту муніципальної безпеки Одеської міської ради було виділено кошти по Міській цільовій програмі сприяння розвитку підрозділів територіальної оборони та добровольчих формувань територіальної громади міста Одеси на 2022 – 2025 роки. Таким чином, на підставі вищезазначених документів, Департаментом муніципальної безпеки було проведено закупівлю приладів нічного бачення (в комплекті) для їх подальшої передачі в постійне користування військовому підрозділу. Вказані технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі були визначені та погоджені кінцевим отримувачем майна, що планувалось придбати для виконання відповідних цілей та завдань. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі відбувалось на підставі отриманих цінових - комерційних пропозицій.
Стосовно посилання на сторінку веб-сайту Одеської міської ради, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо, що у зв’язку з великим обсягом інших закупівель, які проводились в той же час, що і закупівля UA-2024-01-12-008060-a, через неуважність попередньої Уповноваженої особи пропущено відправлення вказаного обґрунтування до Департаменту інформації та цифрових рішень Одеської міської ради, який безпосередньо здійснює адміністрування та наповнення розділу Департаменту муніципальної безпеки Одеської міської ради в складі офіційного сайту Одеської міської ради для його подальшого публікування.
Звертаємо увагу, що найближчим часом на веб-сайті Одеської міської ради у розділі Департаменту муніципальної безпеки з’явиться обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі ДК 021:2015:38630000-0 – Астрономічні та оптичні прилади - Прилади нічного бачення (в комплекті) про що буде додатково повідомлено через авторизований електронний майданчик на сторінці закупівлі UA-2024-01-12-008060-a.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами розгляду висновку Південного офісу Держаудитслужби щодо виявлених в ході проведення моніторингу процедури закупівлі порушень законодавства у сфері закупівель (закупівля UA-2024-01-12-008060-a), інформуємо про вжиття відповідних заходів щодо усунення порушень, які можуть бути усунуті Замовником на даному етапі. Так, на офіційному веб-сайті Одеській міській раді в розділі Департаменту муніципальної безпеки Одеської міської ради було оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, посилання на сайт – https://omr.gov.ua/Files/2024/BUDJET/Vytraty_na_utr/UDG/prulad_02_07.pdf Також, враховуючи, що таке порушення не призвело до негативних наслідків, прийняті заходи щодо недопущення в подальшому таких порушень, зокрема, шляхом направлення на підвищення рівня кваліфікації, проведення відповідної роз’яснювальної роботи та позбавлення премій відповідальних осіб, якими допущено таке порушення.
2024-07-02 16:05:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 липня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 січня 2024 13:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МЕРКУРІ ТЕХНОЛОДЖИ" |
56 000 000,00
UAH
|
56 000 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НАЙСКЕПІТАЛ" |
57 200 000,00
UAH
|
57 200 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МЕРКУРІ ТЕХНОЛОДЖИ" #39834775 |
Відхилено |
56 000 000,00
UAH
|
24 січня 2024 15:30
|
ТОВ "НАЙСКЕПІТАЛ" #42116046 |
Переможець |
57 200 000,00
UAH
|
25 січня 2024 15:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2024 14:20
|
10.2024.PDF | укладений |
31 січня 2024 14:19
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Прилади нічного бачення (в комплекті) | 400 | комплект |
143 000,00
UAH
|