Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 0212015 код 15110000-2– М'ясо (М'ясо яловичини 1 категорії, заморожене, стегно куряче заморожене)
Очікувана вартість
550 543,00 UAH
UA-2024-01-12-006599-a ● 8d1bdc1e39884f66a8b98ef428e14626
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ" МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02007087 |
Місцезнаходження: | 54058, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, м.Миколаїв, вул. Київська,1 |
Контактна особа: |
Навітній Олег Юрійович +380512411974, +380512415537 giov.ek@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 січня 2024 14:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 550 543,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 752,72 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
М'ясо яловичини 1 категорії, заморожене, стегно куряче заморожене
Річний план закупівель на 2024р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1030 кілограм
М'ясо яловичини 1 категорії, заморожене у відрубах (ошийок, лопатка, задня частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15111100-0 — Яловичина
2288 кілограм
Стегно куряче заморожене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15112130-6 — Курятина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар здійснюються шляхом оплати Покупцем після пред'явлення Постачальником рахунка та накладної на оплату товару за фактом постачання на умовах відстрочки платежу до 30 банківських днів. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 січня 2024 14:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 січня 2024 14:34 |
Додаток № 4 Проєкт договору 15110000-2– М'ясо.doc | |
12 січня 2024 14:34 |
ТД 15110000-2– М'ясо 2024р.doc |
12 січня 2024 14:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 січня 2024 14:34 |
Додаток № 4 Проєкт договору 15110000-2– М'ясо.doc
|
|||
12 січня 2024 14:34 |
ТД 15110000-2– М'ясо 2024р.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-12-006599-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ІВАНІШИН СТАНІСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3655606232
Дата подання: 15 січня 2024 16:21
Умови тендерної документації
Вимога надати «Акт за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, складений Держпродспоживслужбою України за формою, затвердженою наказом Міністерства економіки України від 21.01.2022 № 143-22 (далі – Акт 143-22) може бути виконана НЕ ВСІМА категоріями підприємств-учасників електронних торгів. Підприємство, яке створене менш ніж за 6 місяців до початку аукціону ще не може мати такого АКТу. Відповідно до Постанови КМ №896 від 31.10.2018 р. «Деякі питання здійснення планових заходів державного контролю Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» затверджено Порядок визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю. Зокрема у п.8 зазначено: «Планові заходи державного контролю здійснюються з періодичністю: із середнім ступенем ризику - інспектування - не більше двох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік. На підприємстві, яке розпочало свою діяльність не більше 6 місяців тому, перевірка органами ДПСС не передбачена. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ст. 22 ч.4 Закону України «Про публічні закупівлі»). Вимагаємо скасувати таку умову тендерної документації щодо надання Акту №143-22, або застосувати певні вийнятки в умовах ТД стосовно новостворених підприємств – Учасників торгів, діяльність яких триває менше 6 місяців.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 січня 2024 15:14
Дякуємо, що цікавитесь закупівлями. З приводу Вашої вимоги інформуємо про наступне.
Вимога надати Акт 143-22 спрямована на те, щоб замовник міг пересвідчитися у дотриманні потенційним постачальником до лікувального закладу вимог законодавчих норм щодо поводження з харчовими продуктами.
Законодавство про публічні закупівлі не містить визначення поняття «дискримінація», проте у Постанові Верховного Суду України від 29.01.2021р. у справі № 640/1042/19 (№ К/9901/688/20), де вказано, що дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших. У цій справі ВС зазначив, що дискримінації не було, адже вимоги конкурсної документації поширювались не лише на певного суб’єкта або конкретну групу суб`єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників конкурсних торгів і були обов`язкові до виконання всіма потенційними учасниками. Вимоги тендерної документації адресовані на необмежену кількість потенційних учасників незалежно від строку їх діяльності.
Закон України «Про публічні закупівлі» та Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені ПКМУ № 1178 від 12.10.2022 не містять обмежень для замовників встановлювати види і обсяг документального підтвердження відповідності учасників закупівель кваліфікаційним критеріям, зокрема, в законодавстві немає преференцій для учасників за критерієм тривалості їх роботи чи дати їх створення.
Також згаданою суб’єктом звернення Постановою КМУ № 896 від 31.10.2018 р. «Деякі питання здійснення планових заходів державного контролю Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» затверджено порядок визначення періодичності здійснення саме ПЛАНОВИХ заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей). Натомість у тендерній документації вимагається надати Акт за результатами проведення планових АБО позапланових заходів державного контролю. Відповідно до ч. 1 ст. 6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» підставою для здійснення позапланових заходів є зокрема подання суб’єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням.
Суб’єкт звернення не надав доказів існування об’єктивних обставин, які б унеможливлювали здійснення на його підприємстві планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання ним вимог законодавства про харчові продукти та отримання відповідного акту за результатами таких заходів.
Окрім того, як вбачається з вимоги, по інших документах, які вимагаються від учасників у суб’єкта звернення питань немає, зокрема й по експлуатаційному дозволу. Отже можна зробити висновок, що суб’єкт звернення оформив такий дозвіл. Його оформлення, так само як і Акт 143-22 потребує перевірки Держпродспоживслужбою відповідності об’єкта певним критеріям. Тоді не зрозуміло, чому не був оформлений Акт, адже на це було достатньо часу.
Враховуючи викладене, вважаємо, що підстави для задоволення вимоги суб’єкта звернення відсутні.
Вимога надати Акт 143-22 спрямована на те, щоб замовник міг пересвідчитися у дотриманні потенційним постачальником до лікувального закладу вимог законодавчих норм щодо поводження з харчовими продуктами.
Законодавство про публічні закупівлі не містить визначення поняття «дискримінація», проте у Постанові Верховного Суду України від 29.01.2021р. у справі № 640/1042/19 (№ К/9901/688/20), де вказано, що дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших. У цій справі ВС зазначив, що дискримінації не було, адже вимоги конкурсної документації поширювались не лише на певного суб’єкта або конкретну групу суб`єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників конкурсних торгів і були обов`язкові до виконання всіма потенційними учасниками. Вимоги тендерної документації адресовані на необмежену кількість потенційних учасників незалежно від строку їх діяльності.
Закон України «Про публічні закупівлі» та Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені ПКМУ № 1178 від 12.10.2022 не містять обмежень для замовників встановлювати види і обсяг документального підтвердження відповідності учасників закупівель кваліфікаційним критеріям, зокрема, в законодавстві немає преференцій для учасників за критерієм тривалості їх роботи чи дати їх створення.
Також згаданою суб’єктом звернення Постановою КМУ № 896 від 31.10.2018 р. «Деякі питання здійснення планових заходів державного контролю Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» затверджено порядок визначення періодичності здійснення саме ПЛАНОВИХ заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей). Натомість у тендерній документації вимагається надати Акт за результатами проведення планових АБО позапланових заходів державного контролю. Відповідно до ч. 1 ст. 6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» підставою для здійснення позапланових заходів є зокрема подання суб’єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням.
Суб’єкт звернення не надав доказів існування об’єктивних обставин, які б унеможливлювали здійснення на його підприємстві планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання ним вимог законодавства про харчові продукти та отримання відповідного акту за результатами таких заходів.
Окрім того, як вбачається з вимоги, по інших документах, які вимагаються від учасників у суб’єкта звернення питань немає, зокрема й по експлуатаційному дозволу. Отже можна зробити висновок, що суб’єкт звернення оформив такий дозвіл. Його оформлення, так само як і Акт 143-22 потребує перевірки Держпродспоживслужбою відповідності об’єкта певним критеріям. Тоді не зрозуміло, чому не був оформлений Акт, адже на це було достатньо часу.
Враховуючи викладене, вважаємо, що підстави для задоволення вимоги суб’єкта звернення відсутні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 січня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Гуд Стор" |
547 447,40
UAH з ПДВ
|
547 447,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Гуд Стор" #41503075 |
Переможець |
547 447,40
UAH з ПДВ
|
22 січня 2024 12:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2024 14:03
|
ДУ №1 до договору №41 від 29.01.2024.pdf | зміни до договору |
13 березня 2024 14:03
|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2024 14:02
|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2024 14:00
|
Договір №41 від29.01.2024.PDF | укладений |
29 січня 2024 14:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 41 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 41 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |