Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Одеський державний університет внутрішніх справ |
Код ЄДРПОУ: | 08571570 |
Вебсайт: | https://oduvs.edu.ua/ |
Місцезнаходження: | 65014, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Успенська, 1 |
Контактна особа: |
Анастасія Куруч +380487095067 oduvs.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 січня 2024 12:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2024 15:08 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2024 15:08 |
Очікувана вартість: | 549 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 749,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2024 17:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2024 17:30 |
ТД 0913-9 (редакція від 06.02.2024).docx | |
06 лютого 2024 17:30 |
Перелік змін до ТД від 06.02.2024.doc |
06 лютого 2024 17:32 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 лютого 2024 17:30 |
ТД 0913-9 (редакція від 06.02.2024).docx
|
|||
06 лютого 2024 17:30 |
Перелік змін до ТД від 06.02.2024.doc
|
Скарги до процедури
Дата подання: 16 січня 2024 21:14
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-02-000074 ● 3e9f73009be0492cb0b3cfe1c628cb49
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 вересня 2024 17:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.09.2024 Одеса № 179
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 02.09.2024.
В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 02.09.2024 № 179
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
4 UA-2024-01-12-004045-a 12.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-06 16:28:48
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-10 17:25:50
Відповідь на запит органу державного фінансового контролю
Відповідь на питання 1.
Очікувана вартість закупівлі була визначена згідно з діючими на дату оголошення процедури закупівлі ринковими цінами дизельного палива двох найбільш розгалужених мереж АЗС в Україні – WOG та OKKO, згідно примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами).
Відповідно до офіційних статистичних даних Мінфіну станом на дату оголошення закупівлі (12.01.2024 року), ціна на дизельне паливо складала:
- на АЗС «ОККО» – 54,99 грн/л (https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/tm/okko/2024-01/);
- на АЗС «WOG» – 54,99 грн/л (https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/tm/wog/2024-01/).
Розмір бюджетного призначення визначений за результатами аналізу вартості товару, наявної потреби та відповідно до наявних коштів у кошторисі на закупівлю товару.
В пункті 4.2 розділу 1 тендерної документації зазначено, що технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, викладені у тендерній документації, обумовлені: встановленими чинними нормативними актами вимог до такого товару, потребами Замовника. Також технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися з огляду на специфіку предмета закупівлі. Якість товару має відповідати технічним умовам (ТУ), які діють на території України – ДСТУ 7688:2015 та по своїм технічним/якісним показникам до сезонності експлуатації.
Одеський державний університет внутрішніх справ має власний веб-сайт (https://oduvs.edu.ua), на який автоматично дублюється інформація про будь-яку закупівлю, оголошення про яку висвітлено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro.
Стосовно закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2024-01-12-004045-a, в підпунктах 4.1 та 4.2 пункту 4 розділу 1 тендерної документації замовником визначається назва предмета закупівлі, його очікувана вартість, визначення розміру бюджетного призначення та інформації щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, тому Одеським державним університетом внутрішніх справ було забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель за посиланням https://oduvs.edu.ua/educational_unit/finansova_zvitnist?item=publicni_zakupivli
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 вересня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 лютого 2024 15:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСТ-ОЙЛ" |
469 200,00
UAH з ПДВ
|
469 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ РЕСУРС" |
549 900,00
UAH з ПДВ
|
549 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСТ-ОЙЛ" #44882553 |
Відхилено |
469 200,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2024 17:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 лютого 2024 18:11
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ РЕСУРС" #43258487 |
Переможець |
549 900,00
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2024 16:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 лютого 2024 16:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2025 09:10
|
Електронний підпис | укладений |
29 лютого 2024 12:55
|
Договір 129-24 від 29.02.24.pdf | укладений |
29 лютого 2024 12:55
|