Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування та ремонт техніки (офісної техніки) комп’ютерів, принтерів, копіювальних машин, факсів, сканерів, картриджів та інше
Очікувана вартість
4 200,00 UAH
UA-2024-01-12-000435-a 3d31022ddd0e44dbaf693e4a78947cd6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Сємілєтова

+380574623201 chuguev_tercentr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 січня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Чугуївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 25616274
Місцезнаходження: 63503, Україна , Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Старонікольська, 20
Контактна особа: Тетяна Сємілєтова
+380574623201
chuguev_tercentr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічне обслуговування та ремонт техніки (офісної техніки) комп’ютерів, принтерів, копіювальних машин, факсів, сканерів, картриджів та інше
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63503, Україна, Харківська область, м. Чугуїв, вул. Старонікольська, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

12 січня 2024 09:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СЄРОКУРОВ ВЛАДІСЛАВ МИКОЛАЙОВИЧ
#2801615093
Переможець 4 200,00
UAH
12 січня 2024 09:11

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2024 11:21
Додаткова угода Сєрокуров.PDF зміни до договору
06 травня 2024 11:16
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2024 13:22
Договір тех. обс. та ремонт офісної техніки.PDF зміни до договору
12 січня 2024 13:20
Протокол 5 УО.PDF зміни до договору
12 січня 2024 13:20
Договір тех. обсл. офісної техніки.PDF укладений
12 січня 2024 09:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовником під час оприлюднення договорів про закупівлі було допущено помилку, а саме оприлюднено непідписані договіри. Процедура закупівлі знаходиться на стадії “Завершена”, і в замовника на даному етапі відсутня технічна можливість виправити помилково завантажений файл та замінити його. У зв’язку з цим замовником прийнято рішення оприлюднити договіри про закупівлі через функціонал для оприлюднення додаткових угод шляхом обрання підстави для внесення змін до договорів про закупівлю “покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорах про закупівлю”. Повідомлення про внесення змін до договорів про закупівлі, яке сформується в електронній системі закупівель, вирішено вважати недійсним.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися пункт 3.2. Договору № 8 від 12.01.2024 року викласти у наступній редакції: «Сума Договору збільшується на 5 800 грн. 00 коп. (п’ять тисяч вісімсот гривень 00 копійок) та складає 10 000 грн. 00 коп. (десять тисяч гривень, 00 копійок)» Інші умови вищевказаного Договору не змінені даною Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції і Сторони підтверджують до них свої зобов’язання. Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № 8 від 12.01.2024 року. Додаткову угоду складено у двох оригінальних примірниках, по одному для кожної зі Сторін, що мають однакову юридичну силу. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами і скріплена їх печатками.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML