Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації гарячого харчування учнів Козаківського ліцею імені Катерини Мандрик-Куйбіди Болехівської міської ради Івано-Франківської області
Очікувана вартість
195 000,00 UAH
UA-2024-01-11-010617-a 1bde95fa19984300894c88967b20ec16
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Вігак

380507484526 vigaknatalia@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 січня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОЗАКІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ІМЕНІ КАТЕРИНИ МАНДРИК - КУЙБІДИ БОЛЕХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО -ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 20555473
Місцезнаходження: 77222, Україна , Івано-Франківська обл., Козаківка, ВУЛИЦЯ БОГДАНА МАНДРИКА, будинок 2
Контактна особа: Наталія Вігак
380507484526
vigaknatalia@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з організації гарячого харчування учнів Козаківського ліцею імені Катерини Мандрик-Куйбіди Болехівської міської ради Івано-Франківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77222, Україна, Івано-Франківська область, Козаківка, ВУЛИЦЯ БОГДАНА МАНДРИКА, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Тендерна документація

11 січня 2024 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2024 17:42
обгрунтування до договору 1 24.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Труханівська Людмила Володимирівна
#3443400807
Переможець 195 000,00
UAH
11 січня 2024 17:42

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2024 11:58
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2024 11:50
ДУ № 1.pdf зміни до договору
16 січня 2024 11:50
договір 1 24 харчування.pdf укладений
11 січня 2024 17:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1/24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML