Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Конотопської міської ради Сумської області |
Код ЄДРПОУ: | 23045927 |
Місцезнаходження: | 41600, Україна , Сумська обл., м. Конотоп, проспект Миру, 8 |
Контактна особа: |
Світлана Миколаївна Луцик +380679312654, +380544725158 ugkg_kon@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2024 17:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 січня 2024 17:00 |
Початок аукціону: | 23 січня 2024 13:06 |
Початок аукціону: | 23 січня 2024 13:06 |
Очікувана вартість: | 75 555 925,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 377 779,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія та/або електронна банківська гарантія, PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 6. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 377779 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія або депозит. Розмір забезпечення має складати не більше 5% вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Депозит (безвідсотковий) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 відсоткам вартості договору. Перерахування коштів здійснюється на р/р № UA938201720355139001001027917 У підтвердження чого учасником надається копія платіжного доручення (з відміткою банку про сплату) Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету на рахунок UA198999980314000544000018530 Конотопська міська територіальна громада Код отримувача 37784555 Казначейство України, МФО 899998 (зазначити всі деталі реквізитів відповідної казначейської служби). |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 січня 2024 17:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 січня 2024 17:07 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx | |
11 січня 2024 17:07 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Проект «Реконструкція будівлі дитячого відділення ЦРЛ по вул.Успенсько-Троїцькій, 51 в м.Конотоп Сумської області» реалізується у рамках Програми з відновлення України.
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.
Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Згідно вимог підпункту 5.2. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, в тому числі:
Довідку за формою Додатку 6 тендерної документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників.
Учасник може для підтвердження своєї відповідності цьому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 6 (та сканами підтвердних документів).
Згідно таблиці Додатку 6 тендерної документації до стовбця «Серія, номер кваліфікаційного сертифіката*» перебачається посилання – «* Зазначається для працівників, щодо яких законодавством передбачено проведення професійної атестації з видачею відповідного кваліфікаційного сертифіката.».
Кожен будівельний процес виконується спеціалістами певної професії з відповідною кваліфікацією, розрядом. На вимогу чинного законодавства та з урахуванням додаткових вимог ПРООН, учаснику необхідно згідно Додатку 6 до тендерної документації заповнити всю необхідну інформацію щодо підтвердження кваліфікації/професійної атестації працівників, які будуть залучені до виконання робіт по даному об’єкту.
Вимоги про усунення порушення
Уважно проаналізувавши умови тендерної документації, співставивши їх з нормами законодавства України, у нас виникла необхідність надати Замовнику цю Вимогу.
Відповідно до Інструкції зі складання тендерних пропозицій Замовником було виставлено наступну вимогу «5.3.Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів:
5.3.1. Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 цієї документації.
5.3.2. Завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічних договорів з додатковими угодами та актів виконаних робіт на всю суму договору). У випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення.
5.3.3. Оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, з зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів.
Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 років без урахування періоду дії військового стану із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі.
Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 7 та сканами підтвердних документів, зазначених у підпунктах 5.3.2-.5.3.3.»
В свою чергу вважаємо вимогу щодо наявності не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 років без урахування періоду дії військового стану із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі дискримінаційною зважаючи на наступне.
Відповідно до п.28 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 у тендерній документації зазначаються:
один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;
Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Одним із фундаментальних принципів здійснення публічних закупівель на території України є принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них.
Натомість вимога щодо наявності не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 років без урахування періоду дії військового стану із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі є протилежною від фундаментальних засад та принципів публічних закупівель.
Видається незрозумілим, яким чином встановлення вимог щодо періоду виконання (протягом останніх 4 років без урахування періоду дії військового стану) та суми аналогічних договорів (вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі) можуть підтверджувати досвід їх виконання.
Оскільки потенційні учасники закупівлі при наявності досвіду виконання аналогічних робіт за предметом закупівлі, проте на суму меншу, ніж це зазначено в ТД не зможуть взяти участь в закупівлі.
Натомість така вимога є дискримінаційною, оскільки навмисно звужує коло потенційних учасників. Наявність такої вимогу наштовхує на думку, що Замовник створює сприятливі умови для «свого учасника» та напроти несприятливі умови для всіх інших учасників. Такі дії Замовника є недопустимим та корелюють зі ст. 364 Кримінального кодексу України.
Зокрема Антимонопольним комітетом України в рішенні № 9621-р/пк-пз від 18.09.2018 було сформовано позицію: «За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають досвід виконання аналогічних договорів, вартість яких становить не менше 50% від вартості пропозиції учасника (що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників, зокрема, Скаржника).»
В рішенні №13019-р/пк-пз від 16.09.2019 Антимонопольний комітет зазначив наступне: «за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають довідки по формі № КБ-3 (загальна сума виконання* аналогічного (их) договору (ів), зазначених в таблиці за 1 (один) календарний рік, повинна бути не менше ніж 40% від очікуваної суми., а також копії форм № КБ-2в "Акт приймання виконаних будівельних робіт (з зазначеними обсягами згідно з Документацією), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.»
Аналогічну позицію Антимонопольним комітетом України було висвітлено в рішеннях № 826/11824/18;826/15546/18; 826/17786/18
Окрім цього вважаємо абсурдною вимогу передбачену в.5.3.3. ТД: «з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів». Оскільки обов’язок щодо введення об’єкта в експлуатацію лежить саме на замовнику, це можна зрозуміти із системного аналізу «Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів», затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 461. Тобто за таких обставин учасник може виконати всі роботи передбачені договором підряду, але замовник може не здійснити необхідні заходи щодо введення об’єкта в експлуатацію. Проте чи сам факт не введення замовником об’єкта в експлуатацію може говорити про невиконання підрядником робіт за договором ? Чи ці обставини можуть свідчити про відсутність досвіду виконання аналогічних договорів?
Саме тому вважаємо цю вимогу дискримінаційною та такою, що навмисно звужує коло потенційних учасників.
Отже, замовником було встановлено наступні дискримінаційні вимоги:
- відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 років без урахування періоду дії військового стану із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі
- з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів
За таких обставин вимагаємо:
1 Усунути дискримінаційну вимогу, зазначену в пункті 5.3. Інструкції зі складання тендерних пропозицій шляхом внесення змін до тендерної документації
У випадку не задоволення наших законних вимог будемо вимушені звернутися за захистом наших прав до Антимонопольного комітету. Також будемо вимушені повідомити орган державного фінансового контролю про порушення, допущенні Замовником в тендерній документації.
Протоколом засідання Групи управління і підтримки проєктів «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України» та «Програма з відновлення України" від 05 жовтня 2023 року розглянуто і схвалено індивідуальні тендерні документації на виконання робіт, як такі, що відповідають додатковим вимогам і особливостям, які встановлені Керівними принципами імплементації програми для Програми з відновлення України.
В тому числі проект «Реконструкція будівлі дитячого відділення ЦРЛ по вул.Успенсько-Троїцькій, 51 в м.Конотоп Сумської області», що реалізується у рамках Програми з відновлення України.
Відповідно до пункту 1 Розділу І Загальні положення тендерної документації на закупівлю робіт за предметом закупівлі ДК 021:2015 Код 45454000-4 Реконструкція (Реконструкція будівлі дитячого відділення ЦРЛ по вул.Успенсько-Троїцькій, 51 в м.Конотоп Сумської області) визначено:
«Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості).
Терміни, які використовуються в цій документації, вживаються у значенні в Законі та Особливостях.
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.
Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.».
Програма Відновлення України (далі – ПВУ) реалізується на підставі міжнародного договору (Фінансової Угоди) між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX.
Згідно з статтею 9 Конституції України чинні міжнародні договори, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, є частиною національного законодавства України. А частиною другою статті 19 Закону України «Про міжнародні договори» встановлено, що «… Якщо міжнародним договором України, який набрав чинності в установленому порядку, встановлено інші правила, ніж ті, що передбачені у відповідному акті законодавства України, то застосовуються правила міжнародного договору.».
Таке ж положення міститься у статті 6 Закону України «Про публічні закупівлі», а частина друга цієї статті прямо зазначає використання правил і процедур Європейського інвестиційного банку для закупівель за кошти позик цього Банку – як власне і ПВУ.
Тобто положення даної Фінансової угоди, ратифікованої Верховною Радою України, є обов’язковими для застосування суб’єктами цієї угоди, зокрема Кінцевими Бенефіціарами – отримувачами коштів за ПВУ при здійсненні ними закупівель. Кінцевим Бенефіціаром в даній закупівлі являється Управління житлово-комунального господарства Конотопської міської ради Сумської області.
У розвиток цього підходу у новій редакції постанови 1178 від 12.10.2022 щодо Особливостей закупівель під час воєнного стану, затвердженій Кабінетом Міністрів України постановою від 12 травня 2023 року №471, з’явився абзац 10 пункту 3 Особливостей такого змісту:
«Закупівля товарів (робіт, послуг) за кошти кредитів (позик, грантів), що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, що здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, якими передбачається можливість застосування законодавства України у сфері публічних закупівель, може здійснюватися відповідно до цих особливостей з урахуванням додаткових вимог і умов, схвалених відповідною організацією, зокрема у спеціальному процедурному посібнику щодо відповідного кредиту (позики, гранту), наданого згідно з міжнародним договором».
Фінансова Угода встановила у п.6.4, що процедура закупівель повинна відповідати спеціальному документу Банку з питань закупівель, пункт 3.4.1 якого дозволяє використання національних процедур закупівель за умови використання додаткових закупівельних вимог та умов Банку. На виконання цього положення Банк схвалив спеціальний процедурний Посібник із закупівель за ПВУ у розумінні зазначеного вище абзацу 10 пункту 3 Особливостей.
Пунктом 5.1 Посібника із закупівель за ПВУ передбачено, Мінрегіон/ГУПП розробляє Примірну тендерну документацію та Примірний договір у її складі, яка після погодження відповідною Робочою групою при Мінрегіоні надається для використання в роботі замовникам. Тендерна документація Замовника перед початком тендеру повинна отримати схвалення Робочою групою Мінрегіону на відповідність критеріям ЄІБ. Замовник після схвалення Робочою групою Мінрегіону тендерної документації на відповідність критеріям ЄІБ проводить процедуру закупівлі.
Обов’язкове застосування Примірних тендерних документацій та спеціального Посібника із закупівель ПВУ зумовлене вимогами ЄІБ як кредитора за Програмою відновлення України та має на меті уніфікувати документообіг щодо закупівель за ПВУ задля:
- уникнення помилок та суб’єктивних підходів замовників для зменшення ризиків результатів закупівлі та забезпечення підтвердження надійності суб’єктів господарювання, які можуть стати виконавцями договорів на виконання робіт за цією Програмою, яка займає вагоме місце у співпраці України та Європейського Союзу та власне у відбудові України;
- спрощення здійснення Робочою групою Мінінфраструктури схвалення чисельних індивідуальних документацій та, згодом, Банком заходів Ex-post аудиту результатів торгів.
Хоча в цілому поняття «примірна документація» не означає повний дубляж її положень, проте має бути забезпечене врахування положень, які є обов’язковими та важливими згідно Посібника із закупівель за ПВУ, зокрема це стосується кваліфікаційних критеріїв, додаткових обов’язкових підстав для відмови в участі у торгах, використання Пактів ЄІБ, змісту і структури проекту договору у складі документації.
Тобто, положення Примірної тендерної документації не можуть бути змінені Замовниками при підготовці власної тендерної документації в частині умов і вимог, зазначених у Посібнику, та в частині обов’язкових норм законодавства України, застосовного під час проведення тендеру.
Крім того, зазначені параметри кваліфікаційного критерію щодо виконання аналогічних договорів були ретельно проаналізовані та схвалені ЄІБ, ПРООН та Мінінфраструктури як збалансований універсальний показник, що водночас спрямований на доброчесність і якісну прогнозовану кваліфікацію учасників торгів та їх широке залучення до ефективної конкуренції. Слід зазначити, що правомірність такого формулювання зокрема і даного критерію в цілому підтверджена Верховним Судом у Постанові від 05 серпня 2021 року у справі №910/1520/20.
Таким чином, вказані вище норми спеціального законодавства, зокрема стаття 6 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзац 10 пункту 3 Особливостей закріплюють правомірність включення додаткових обов’язкових умов, встановлення яких передбачено у даному випадку Фінансовою Угодою щодо реалізації Програми з відновлення України (ПВУ) та які описані у Посібнику із закупівель ПВУ. При цьому, навіть якщо такі додаткові обов’язкові умови відрізняються від положень законодавства про закупівлі (наприклад, кваліфікаційні критерії, обов’язкове використання спеціальних Пактів ЄІБ – як зазначено вище), вони підлягають застосуванню для тендерів за ПВУ.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-01-000006 ● 078bb0af64e04124be587b87230cbdaf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 липня 2024 14:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.07.2024 №28-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 01.07.2024 №28-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2024-01-11-010314-a 11.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-02 09:25:24
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «ДК 021:2015 Код 45454000-4 Реконструкція (Реконструкція будівлі дитячого відділення ЦРЛ по вул.Успенсько-Троїцькій, 51 в м.Конотоп Сумської області)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-11-010314-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-05 18:19:11
надання пояснень
Проект «Реконструкція будівлі дитячого відділення ЦРЛ по вул.Успенсько-Троїцькій, 51 в м.Конотоп Сумської області» реалізується у рамках Програми з відновлення України.
Визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі - ДК 021:2015 Код 45454000-4 Реконструкція (Реконструкція будівлі дитячого відділення ЦРЛ по вул.Успенсько-Троїцькій, 51 в м.Конотоп Сумської області), його очікувана вартість, здійснювались відповідно до розробленої проєктної документації на даний об’єкт.
Обсяг фінансування по даному об’єкту визначався відповідно до розробленої проєктної документації та Угоди про передачу коштів позики №13110-05/192 від 03.11.2023 між Міністерством фінансів України, Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України, Конотопською міською радою та Управлінням житлово-комунального господарства Конотопської міської ради Сумської області.
Відповідно до рішення сесії Конотопської міської ради від 19.06.2019 (38 сесія 7 скликання) «Про структуру та чисельність виконавчих органів Конотопської міської ради» до структури виконавчих органів Конотопської міської ради входить управління житлово-комунального господарства Конотопської міської ради Сумської області.
Рішенням сесії Конотопської міської ради від 26.02.2014 (45 сесія 6 скликання) затверджено Положення про управління житлово-комунального господарства Конотопської міської ради Сумської області (далі - Управління).
Відповідно до якого Управління є виконавчим органом Конотопської міської ради, їй підзвітне та підконтрольне, підпорядковане міському голові, заступнику міського голови згідно розподілу обов’язків та виконавчому комітету.
Відповідно до Державного класифікатора «Класифікація організаційно-правових форм господарювання» визначено, що «Орган місцевого самоврядування – місцеве самоврядування здійснюється територіальними громадами сіл, селищ, міст як безпосередньо, так і через сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи, а також через районні та обласні ради, які представляють спільні інтереси територіальних громад, сіл, селищ, міст».
Так, згідно державної статичної довідки організаційна-правова форма Управління класифікована як орган місцевого самоврядування.
Відповідно до пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» органам місцевого самоврядування рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищевикладене, Управління житлово-комунального господарства Конотопської міської ради не здійснювало публікацію технічних та якісних характеристик по даному об’єкту на веб-сайті.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-08 15:30:41
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «ДК 021:2015 Код 45454000-4 Реконструкція (Реконструкція будівлі дитячого відділення ЦРЛ по вул.Успенсько-Троїцькій, 51 в м.Конотоп Сумської області)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-11-010314-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо вказати, в якому файлі (файлах) (із зазначенням відповідних номерів сторінок) тендерної пропозиції ТОВ «НІКОСТРОЙ» міститься ліцензія або дозвіл на роботи, передбачені Технічним завданням даної закупівлі, а саме: монтаж протипожежного водопроводу, монтаж автоматичної пожежної сигналізації, монтаж системи оповіщення про пожежу), які будуть виконуватися учасником ТОВ «НІКОСТРОЙ» або субпідрядними організаціями та які підлягають ліцензуванню.
2. Просимо надати пояснення, чому Управління житлово-комунального господарства Конотопської міської ради Сумської області (далі – Замовник) відповідно до вимог пункту 43 Особливостей не висунуто вимогу щодо усунення невідповідності у тендерній пропозиції ТОВ «НІКОСТРОЙ» з огляду на те, що учасником ТОВ «НІКОСТРОЙ» у складі тендерної пропозиції надано підписаний проект договору, в якому зазначено, що договірна ціна «динамічна». При цьому, учасником ТОВ «НІКОСТРОЙ» на вимогу пункту 6 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції надано Договірну ціну (файл «19_ДЦ_ДЦ.rtf»), в якій зазначено вид договірної ціни – тверда.
3. Просимо зазначити, чи надано Замовнику переможцем торгів ТОВ «НІКОСТРОЙ» копію платіжного доручення (з відміткою банку про сплату) про внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
4. Просимо вказати в якому файлі (файлах) (із зазначенням відповідних номерів сторінок) переможця торгів ТОВ «НІКОСТРОЙ» знаходяться документи, що підтверджуються відсутність підстав для відхилення зазначених у підпунктах 3, 6, 12 та абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей (в редакції від 17.11.2023).
5. Просимо надати пояснення чому договір від 07.05.2024 №SM05A_01_W укладено на 64-й день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «НІКОСТРОЙ» (04.03.2024).
6. Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НІКОСТРОЙ» з огляду на те, що:
1) у складі тендерної пропозиції надано Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) за 2018 рік, тоді як пунктом 5.4.2 тендерної документації передбачено для учасників торгів – юридичних осіб надання копії звіту про фінансові результати учасника (форма №2) за чотири попередні календарні роки;
2) у складі тендерної пропозиції надано Договір будівельного підряду від 10.01.2019 №1/02-19 (далі –Договір) без додатку №1 «Кошторис» (відповідно до пункту 1.3 Договору є його невід’ємною частиною), без додатку №4 «Акт приймання-передачі будівельного майданчика» (відповідно до пункту 6.1.1 Договору є його невід’ємною частиною), без додатку №5 «Акт приймання-передачі документації» (відповідно до пункту 6.1.1 Договору є його невід’ємною частиною);
3) у складі тендерної пропозиції надано дві довідки, які містять інформацію про залучення субпідрядних організацій до виконання робіт від 16.01.2024 №13 (файл «Додаток № 13 на залучання субпідрядника.pdf» та файл «Довідка № 13 щодо залучання субпідрядників.pdf»), які не містять інформації про адресу, телефон субпідрядника, а також орієнтовну вартість робіт субпідрядної організації (сума, грн), що не відповідає вимогам додатку 4 до тендерної документації;
4) у складі тендерної пропозиції надано Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (зареєстрована в журналі обліку суб’єктів господарювання у територіальному органі Держпраці 26.09.2018 №540.18.12), відповідно до якої місце (адреса) виконання робіт підвищеної небезпеки, та/або експлуатації (застосування) машин – на об’єктах замовника на території Дніпропетровської області, тоді як роботи передбачені закупівлею будуть здійснюються на території Сумської області;
5) відповідно до Довідки, яка містить інформацію про залучення субпідрядних організацій до виконання робіт від 16.01.2024 №13 учасник до виконання робіт буде залучати ФОП Романенко Г.Г., ФОП Конюшенко В.І. та ТОВ «Брілліон Україна», при цьому у складі тендерної пропозиції відсутні «Заява щодо відсутності підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (у пункті 47 Особливостей – під час їх застосування), стосовно залученння субпідрядників/співвиконавців» від ФОП Романенко Г.Г. та ФОП Конюшенко В.І., що не відповідає вимогам додатку 4 до тендерної документації;
6) у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі від 16.01.2024 №14 (файл «Довідка № 14 щодо наявності обладнання.pdf»), яка не містить інформацію про марку механізму, обладнання та транспортного засобу, що не відповідає вимогам додатку 5 до тендерної документації;
7) у складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи, що підтверджують наявність обладнання, врахованого ним у розділі ІІ підсумкової відомості ресурсів в позиціях 11, 15-16, 19, 24-27, 29-30, 32, 36-37, 39, 45, 48, 52 та розділу ІІІ підсумкової відомості ресурсів в позиціях 59-60, 62-63, 73, 75-76;
8) у складі тендерної пропозиції надано договір будівельного підряду від 10.01.2019 №1/02-19 укладений між ТОВ «НІКОСТРОЙ» та ТОВ «Інфоінвест», який ще не виконаний (відповідно до додаткової угоди від 10.01.2022 №1 – «завершення робіт і передача об’єкта підрядником робочій комісії замовника – 31 грудня 2024 року»), що не відповідає вимогам підпункту 5.3.3 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції;
9) у складі тендерної пропозиції надано банківську гарантію від 16.01.2024 №IG/24049/300 на яку накладено електронний підпис Кононенка Олександра Володимировича (директор ТОВ «НІКОСТРОЙ»), при цьому банківська гарантія не містить накладеного кваліфікаційного(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) гаранта, що не відповідає вимогам підпункту 5 пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації;
7. Просимо надати пояснення щодо визначення переможцем торгів ТОВ «НІКОСТРОЙ» з огляду на те, що зазначений учасник на вимогу про усунення невідповідностей не усунув такі невідповідності:
- на підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників в субпідрядника (ФОП Конюшенко В.І., ФОП Романенко Г.Г., ТОВ «Брілліон Україна») не надано скан-копії трудових книжок (сторінок із даними працівника та сторінка (сторінки) із зазначенням відповідного місця працевлаштування) або копії відомостей про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного страхування виданих Пенсійним фондом України стосовно таких працівників або наказів про прийняття на роботу або трудових договорів (контрактів);
- до Договору від 12.03.2021 №22-08-21, укладеного між ТОВ «НІКОСТРОЙ та ТОВ «ЮНІ ІНВЕСТ ПРОЕКТ» не надано підтверджуючі документи про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-11 23:11:31
надання пояснень
1. У складі тендерної пропозиції у файлах під назвами: «Ліцензія Брілліон», «Ліцензія на роботи», завантажені ліцензії ТОВ «НІКОСТРОЙ» та ТОВ «БРІЛЛІОН УКРАЇНА». Додатки до даних ліцензій містять перелік видів робіт, зокрема на монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання, в тому числі водопостачання та водовідведення, засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж.
2. Невідповідність у виді договірної ціни в проекті договору та розрахунку Договірної ціни ТОВ «НІКОСТРОЙ» на момент розгляду пропозиції на вартість робіт не впливала. Наразі вид договірної ціни в Договірній ціні приведений у відповідність до Договору.
3. ТОВ «НІКОСТРОЙ» завантажено файл з банківською гарантією (файл «GARANTIYA 1310»).
4. Файл «Витяг щодо наявності судимості директора», «Довідка ЄДР про корупцію на директора» надані як учасником; «Довідка №16 директор не був засудж за корупцію», «Довідка №18 не використ дитячу працю 2024» надані як переможцем .
5. Дана закупівля оголошувалась на очікувану вартість і на момент укладення договору у замовника були відсутні кошторисні призначення в місцевому бюджеті в достатньому обсязі. Враховуючи збройну агресію, постійні перебої з електропостачанням (як планові так і аварійні відключення), що спричинені пошкодженням енергетичної системи України через масовані ракетні обстріли російської федерації по об’єктам критичної інфраструктури з метою їх руйнування, як наслідок Законом України «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо забезпечення підтримки обороноздатності держави та розвитку оборонно-промислового комплексу України» передано податок на дохід фізичних осіб військових від місцевих громад до державного бюджету. У зв’язку з обмеженими можливостями місцевого бюджету, не було достатнього фінансування для укладання договору, тому виникла потреба продовжити строк для укладання договору про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі до 60 днів. Крім того, з постійними відключеннями електроенергії, перебоями в роботі комп’ютерного обладнання, часта відсутність підключення до мережі ІНТЕРНЕТ, а також часті та довготриваючі повітряні тривоги протягом робочого часу (під час яких заборонено перебувати в приміщенні адміністративної будівлі та продовжувати роботу) в своїй сукупності практично повністю унеможливлювали роботу. Як наслідок виникли форс-мажорні обставини, зокрема в учасника з оформленням банківської гарантії; підписанням договору.
Тож оскільки об’єкт даної закупівлі є дуже важливим та необхідним для міста, крім того залучаються кредитні кошти Європейського інвестиційного банку, тому переоголошення закупівлі зайняло б тривалий час.
6.1. Учасником у складі пропозиції надано Фінансовий звіт, в тому числі і за 2018 рік відповідно до умов тендерної документації. Зокрема, згідно вимог підпункту 5.4. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації є уточнення «…за останні 4 календарні роки без урахування періоду дії військового стану…».
6.2. Учасник у складі пропозиції до договору будівельного підряду №1/02-2019 не надав в повному обсязі додатки до договору.
6.3. Довідкою від 16.01.2024 №13 про залучення субпідрядних організацій визначено субпідрядником ТОВ «Брілліон Україна». Інформація про адресу, телефон субпідрядника, а також орієнтовна вартість робіт зазначені в Файлі «Договір субпідряд Брілліон Україна».
6.4. Надання декларації відповідності матеріально-технічної бази не вимагалось тендерною документацією, та завантажена учасником на власний розсуд.
6.5. Відповідно до п.п.5.5.1 Тендерної документації «…У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю - учасником надається довідка за формою відповідно до додатку № 4 цієї тендерної документації.».
Учасником у складі пропозиції завантажено Файл «Довідка №10 щодо відсутн. підстав до субпідрядника» на ТОВ «Брілліон Україна» від 16.01.2024 №10 та файл «Додаток №13 про залучання субпідрядника» від 16.01.2024 №13, чим виконано вимоги тендерної документації.
6.6. Інформація про марку механізму, обладнання та транспортний засіб зазначені в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в колонці «Найменування механізму, обладнання та транспортного засобу».
6.7. У складі тендерної пропозиції наявні документи, що підтверджують наявність обладнання, врахованого у підсумковій відомості ресурсів. Зокрема, позиції 11,37,52,59,60,62 – містяться в договорі надання послуг з ФОП Конюшенко В.І.; позиція 25 – власне обладнання (Інвертор зварювальний); позиції 15,16,19,24,30,32,39,45,48,76 – учасником надано довідку-пояснення, що замість техніки по вищезназначеним позиціям буде використовуватись техніка, відповідно до договору надання послуг з ФОП Романенко Г.Г.. Обладнання по позиціям 26,29,36,63,73,75 – може застосовуватись як супутнє обладнання. Таким чином, основні механізми та обладнання для виконання робіт підтверджені.
6.8. Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку-пояснення від 16.01.2024 №12/1, що станом на 01.01.2024 роботи по І та ІІ черзі виконані в повному обсязі. Аналогічним договором з ТОВ «Інфоінвест» ТОВ «НІКОСТРОЙ» підтверджує спроможність виконання робіт.
6.9. На момент укладання договору учасником завантажено банківську гарантію підписану банком.
7. Учасник у складі тендерної пропозиції завантажив лист ТОВ «Брілліон Україна» щодо підтвердження відомостей про керівників та фахівців, що оформлені у штаті, та працюють згідно штатного розкладу. Щодо аналогічного договору з ТОВ «Юні інвест проект» надано довідку пояснення.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-16 11:05:12
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «ДК 021:2015 Код 45454000-4 Реконструкція (Реконструкція будівлі дитячого відділення ЦРЛ по вул.Успенсько-Троїцькій, 51 в м.Конотоп Сумської області)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-11-010314-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Підпунктом 10 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція складається, зокрема, з копій основних ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів (якщо передбачене виконання видів робіт, пов’язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію) та/або дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт, вказаних в технічному завданні, якщо отримання ліцензій та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством. Дозвільні документи, кваліфікаційні сертифікати та/або ліцензії повинні бути чинними (надається у випадку, якщо вказані роботи виконуються безпосередньо учасником). У разі залучення до виконання робіт по проекту стороннього суб'єкта господарювання (субпідрядної організації), учасник надає довідку, за формою згідно додатку 4, з переліком субпідрядних організацій, які будуть залучені до виконання робіт з обов’язковим наданням копій дозвільних документів, кваліфікаційних сертифікатів та/або копій ліцензій таких субпідрядних організацій та їх працівників (з переліком робіт) на провадження господарської діяльності, необхідних для виконання робіт до яких їх залучають, якщо отримання ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством (дозвільні документи, кваліфікаційні сертифікати та/або ліцензії повинні бути чинними).
Технічним завданням (додаток 3 до тендерної документації) передбачено, зокрема, виконання таких робіт, як протипожежний водопровід, монтаж автоматичної пожежної сигналізації, монтаж системи оповіщення про пожежу.
Відповідно до Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. №852, вищенаведені роботи підлягають ліцензуванню.
Просимо надати пояснення, в якому файлі (файлах) (із зазначенням відповідних сторінок) тендерної пропозиції ТОВ «НІКОСТРОЙ» міститься ліцензія на вищезазначені роботи протипожежного призначення.
2. У попередньому поясненні зазначено, що на момент укладання договору учасником завантажено банківську гарантію підписану банком. Просимо вказати назву файлу та дату його завантаження, який містить банківську гарантію підписану гарантом (акціонерним товариством «ОТП БАНК»).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-19 15:33:33
надання пояснень
1. Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості) передбачена вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Учасник у складі тендерної пропозиції надав інформацію про залучення основної субпідрядної організації - ТОВ «Брілліон Україна».
У складі тендерної пропозиції у файлах під назвами: «Ліцензія Брілліон», «Ліцензія на роботи», завантажені ліцензії ТОВ «НІКОСТРОЙ» та ТОВ «БРІЛЛІОН УКРАЇНА». Додатки до даних ліцензій містять перелік видів робіт, зокрема на монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання, в тому числі водопостачання та водовідведення, засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж.
При здійсненні робіт на Об’єкті будівництва питання щодо виконання робіт: протипожежний водопровід, монтаж автоматичної пожежної сигналізації, монтаж системи оповіщення про пожежу, вирішуватиметься Підрядником в робочому порядку відповідно до взятих на себе зобов’язань згідно договору на виконання робіт, із залученням спеціальних відповідних служб, та вимог чинного законодавства.
Таким чином, учасником у складі тендерної пропозиції не надавалась інформація щодо виконавця вищезазначених робіт, так як дані роботи будуть супутніми до всього обсягу робіт.
2. На момент укладання договору учасником завантажено банківську гарантію АТ «ОКСІ БАНК» від 02.05.2024. Файл «GARANTIYA 1310.pdf», «GARANTIYA 1310.pdf.p7s.p7s», що завантажені 02.05.2024 (17:06).
Банківська гарантія АТ «ОТП БАНК» надавалась учасником як забезпечення тендерної пропозиції.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 серпня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710 та абзацу четвертого пункту 49 Особливостей)
Оскарження в суді
Опис: | Висновок за результатами моніторингу закупівлі оскаржено до Сумського окружного адміністративного суду 06.08.2024 шляхом подання адміністративного позову через електронний кабінет користувача в системі "Електронний суд" |
Дата публікації: | 07 серпня 2024 |
Документи:
07 серпня 2024 17:56
|
Електронний підпис |
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 січня 2024 13:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СУМБУД" |
69 749 032,80
UAH з ПДВ
|
68 993 470,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКОСТРОЙ" |
73 447 094,58
UAH з ПДВ
|
69 371 220,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СУМБУД" #14017843 |
Відхилено |
68 993 470,00
UAH з ПДВ
|
02 лютого 2024 17:05
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКОСТРОЙ" #40854779 |
Переможець |
69 371 220,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2024 19:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 лютого 2024 20:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 червня 2024 17:32
|
ДУ №2 Реконструкція ЦРЛ.pdf | зміни до договору |
20 червня 2024 17:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 травня 2024 15:42
|
ДУ №1 Реконструкція ЦРЛ.pdf | зміни до договору |
29 травня 2024 15:38
|
Електронний підпис | укладений |
10 травня 2024 17:48
|
Протокол 6.pdf | укладений |
10 травня 2024 17:45
|
Реконструкція ЦРЛ-стиснуто.pdf | укладений |
10 травня 2024 17:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору та додатків до договору щодо уточнення розподілу сум по рокам. Сума договору та обсяг робіт залишаються без змін. |
Номер договору про закупівлю: | SM05A_01_W |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Приведення у відповідність до умов договору додаток до договору. Сума договору та обсяг робіт залишається без змін. |
Номер договору про закупівлю: | SM05A_01_W |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |