Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області |
Код ЄДРПОУ: | 30885376 |
Місцезнаходження: | 61202, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Ахсарова, 2 |
Контактна особа: |
Кухар Роман Миколайович 0573367555 kukhar.rm@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2024 15:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 97 460 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 487 302,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна банківська гарантія. Умови та спосіб надання забезпечення тендерних пропозицій визначені в тендерній документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 487302 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 1 % від ціни договору. Умови та спосіб надання забезпечення виконання договору про закупівлю визначені в тендерній документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Замовник може прийняти рішення щодо надання попередньої оплати (авансу) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та наказу головного розпорядника бюджетних коштів, у розмірі, що не перевищує 30 відсотків бюджетних зобов'язань поточного року для виконання робіт на Об’єкті, протягом 7 (семи) банківських днів з дня отримання заявки. Використаний аванс погашається на підставі форми № КБ-2в (УПВ), підписаного уповноваженими представниками Сторін. Невикористані суми авансу повертаються Замовнику з урахуванням індексу інфляції | Аванс | 7 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Взаєморозрахунки за виконані дорожні роботи проводяться Замовником Генпідряднику після отримання "Дозволу на виконання будівельних робіт" та підписання Сторонами первинних облікових документів, а саме Актів приймання виконаних дорожніх робіт (форма № КБ-2в (УПВ)) (Додаток 30 до Методики) (далі - форма № КБ-2в (УПВ) і Довідок про вартість виконаних дорожніх робіт і витрат (форма № КБ-3) (Додаток 31 до Методики) (далі - форма № КБ-3), виконаних у відповідності з положенням чинних стандартів з ціноутворення, які складаються Генпідрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 (п'ять) робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником виконаних робіт. Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості договірної ціни. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 65 |
Виконання робіт | Взаєморозрахунки за виконані дорожні роботи проводяться Замовником Генпідряднику після отримання "Дозволу на виконання будівельних робіт" та підписання Сторонами первинних облікових документів, а саме Актів приймання виконаних дорожніх робіт (форма № КБ-2в (УПВ)) (Додаток 30 до Методики) (далі - форма № КБ-2в (УПВ) і Довідок про вартість виконаних дорожніх робіт і витрат (форма № КБ-3) (Додаток 31 до Методики) (далі - форма № КБ-3), виконаних у відповідності з положенням чинних стандартів з ціноутворення, які складаються Генпідрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 (п'ять) робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником виконаних робіт. Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Кінцеві розрахунки здійснюються після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та введення Об’єкту в експлуатацію. Кінцеві розрахунки здійснюються в строки, встановлені нормами чинного законодавства України на момент здійснення кінцевих розрахунків. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 січня 2024 15:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 січня 2024 15:36 |
Тендерна документація зі змінами.PDF | |
17 січня 2024 15:36 |
Зміни до ТД.PDF | |
11 січня 2024 15:42 |
Тендерна документація.PDF | |
11 січня 2024 15:42 |
Проєкт договору.docx |
17 січня 2024 15:37 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 січня 2024 15:36 |
Тендерна документація зі змінами.PDF
|
|||
17 січня 2024 15:36 |
Зміни до ТД.PDF
|
|||
11 січня 2024 15:42 |
Тендерна документація.PDF
|
|||
11 січня 2024 15:42 |
Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-28-000030 ● 819a796d8a9d4deba958bf5b999ed0dd
- Статус: вирішено ● Дата: 09 квітня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2024 14:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.02.2024 № 31
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
53 UA-2024-01-11-008470-a 11.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-01 09:17:09
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт мосту на км 130+870 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-79 /М-18/ - Сахновщина – Ізюм – Куп’янськ – контрольно-пропускний пункт «Піски», Харківська область (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-11-008470-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1.Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-04 11:46:12
Відповідь на запит
На Ваш запит від 01.03.2024р. Про надання пояснень по процедурі закупівлі «Капітальний ремонт мосту на км 130+870 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-79 /М-18/ - Сахновщина – Ізюм – Куп’янськ – контрольно-пропускний пункт «Піски», Харківська область (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-11-008470-a), Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області повідомляє наступне.
Стосовно першого питання:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь:
1.1. Проектно-кошторисну документацію надаємо електронними файлами у складі :
- ТОМ 1 АД Автомобільна дорога.pdf;
- ТОМ 2 КБ Міст км 130+870.pdf;
- ТОМ 3 СЗ.pdf;
- ТОМ 4 ЕП.pdf;
- ТОМ 5 ПОБ.pdf;
- ТОМ 6 ОВНС.pdf;
- ТОМ 7 км 130+870 Локальні.pdf;
- ТОМ 8 км 130+870 Зведений.pdf;
- Експертний звіт Р-79 км 130+870.pdf.
1.2. Технічне завдання: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація зазначені в тендерній документації – Додаток № 4, яка містить в собі відомість обсягів робіт (BoQ) CESMM4, план дороги, а також надана схема розташування елементів мосту. Копію надаємо в електронному вигляді - Технічна специфікація.pdf
1.3. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
На підставі обстеження експлуатаційного стану існуючої автомобільної дороги було визначена потреба у відновленні технічних параметрів та нормативних навантажень відповідно Додатків Б, Л, Ж та Розділу 5 ДБН В.2.3.4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво.», Зміна №1 від 01.09.2019 до них та інших нормативно-будівельних вимог. Також, в 2022 році було проведено обстеження мосту фахівцями ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ ДОРОЖНІЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІМЕНІ М.П. ШУЛЬГІНА" на предмети визначення його експлуатаційного стану, який був зруйнований внаслідок військової агресії Російської Федерації.
В 2023 році було розроблено та затверджено робочий проект з капітального ремонту мосту.
1.4. Обгрунтування очікуваної вартісті:
Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі робіт (послуг) виконано відповідно до діючих стандартів з ціноутворення у дорожній галузі , а саме: Наказу Мінінфраструктури України № 273 від 02.05.2022р. зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 17 травня 2022р. за № 527/37863, Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, що затверджена Наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022р. № 753.
Стосовно другого питання:
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідь:
Інформація була оприлюднена на сайті Служби відновлення та розвитку інфраструктури Харківської області - https://kh.restoration.gov.ua/diialnist/6195/59006.html.
Стосовно третього питання:
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю:
Відповідь:
Відповідно умов тендерної документації переможець не пізніше дати укладання Договору надає забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії на суму 1% від вартості договору.
Файл банківської гарантії було завантажена переможцем в систему PROZORRO 14 лютого 2024 - Банківська гарантія (1).zip. з накладанням електронного підпису банку.
Додатково надаємо файл в форматі .pdf - PLATIZHNA GARANTIYA 296.pdf.
Додатки до листа:
Додаток №1. Проектно-кошторисна документація електронні файли:
- ТОМ 1 АД Автомобільна дорога.pdf;
- ТОМ 2 КБ Міст км 130+870.pdf;
- ТОМ 3 СЗ.pdf;
- ТОМ 4 ЕП.pdf;
- ТОМ 5 ПОБ.pdf;
- ТОМ 6 ОВНС.pdf;
- ТОМ 7 км 130+870 Локальні.pdf;
- ТОМ 8 км 130+870 Зведений.pdf;
- Експертний звіт Р-79 км 130+870.pdf.
Додаток №2. - Технічна специфікація.pdf.
Додаток №3. - Банківська гарантія (1).zip та PLATIZHNA GARANTIYA 296.pdf
- Відповідь на запит.PDF
- Експертний звіт Р-79 км 130+870.pdf
- ТОМ 1 АД Автомобільна дорога.pdf
- ТОМ 2 КБ Міст км 130+870.pdf
- ТОМ 3 СЗ.pdf
- ТОМ 4 ЕП.pdf
- ТОМ 5 ПОБ.pdf
- ТОМ 6 ОВНС.pdf
- ТОМ 7 км 130+870 Локальні.pdf
- ТОМ 8 км 130+870 Зведений.pdf
- Технічна специфікація .pdf
- PLATIZHNA GARANTIYA 296.pdf
- Банківська гарантія (1).zip
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
З уповноваженою особою з публічних закупівель проведено роз’яснювальну роботу, в ході якої вказано щодо недопущення встановлених порушень в подальшому.
2024-03-25 15:49:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто
З уповноваженою особою з публічних закупівель проведено роз’яснювальну роботу, в ході якої вказано щодо недопущення встановлених порушень в подальшому.
2024-04-09 09:49:08
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
96 505 000,00
UAH з ПДВ
|
96 505 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
96 505 000,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2024 09:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2024 11:36
|
Т24-СІКП130кр-24 ДУ 2.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2024 11:36
|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2024 15:28
|
Т24-СІКП130кр-24.PDF | укладений |
21 лютого 2024 15:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з затримкою фінансування витрат Замовника, відповідно до п.5.3. та п.20.2. Дого-вору та керуючись пп.4 п.19 "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового ре-жиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", які за-тверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, Сторони дійшли згоди по-довжити строк виконання зобов'язань щодо виконання робіт та строк дії Договору |
Номер договору про закупівлю: | Т24-СІКП130кр/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |