Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Теплоенерго» Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 32688148 |
Вебсайт: | http://dniprorada.gov.ua |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Олена Альошкіна +380563743019 tenderteploenergo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2024 14:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 січня 2024 14:00 |
Очікувана вартість: | 91 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 910 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50720000-8: Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки за надані послуги проводяться Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Сторонами Акту приймання наданих послуг або виконаних будівельних робіт (форми КБ-2В), довідки про вартість та витрати (форми КБ-3) протягом десяти календарних днів з дати підписання Сторонами Акту за попередній місяць, а у грудні за фактично надані послуги | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 січня 2024 14:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 січня 2024 14:37 |
Додаток 4.docx | |
11 січня 2024 14:37 |
Тендерна документація.docx | |
11 січня 2024 14:37 |
Додаток 3.doc | |
11 січня 2024 14:37 |
Додаток 1.docx | |
11 січня 2024 14:37 |
Додаток 2.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-23-000008 ● 314d3470e9da40bea7c1cb1d37684301
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 лютого 2024 11:59 |
22.02.2024 № 21
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 22.02.2024 № 21
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2024-01-11-006854-a 11.01.2024 Комунальне підприємство «Теплоенерго» Дніпровської міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Людмила ХИТРЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-08 11:11:06
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступної інформації та документів.
1.Поясніть яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, а також технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Пунктом 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником визначено надання учасником у складі тендерної пропозиції оригіналу або завіреної копії дозвільного документа, зокрема на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: зварювальні та газополум’яні роботи; земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою.
Просимо надати інформацію із зазначенням назви файлу у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «АСІНКТОН СТРОЙ», який містить в собі вказані документи.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-13 12:31:12
Щодо надання інформації
Комунальне підприємство «Теплоенерго» Дніпровської міської ради (надалі – Замовник) у відповідь на запит Східного офісу Держаудитслужби у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з аварійного обслуговування теплового господарства Комунального підприємства «Теплоенерго» Дніпровської міської ради ДК 021:2015: 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення» (UA-2024-01-11-006854-a) надає наступні пояснення.
1. Щодо обґрунтування розміру очікуваної вартості, а також технічних та якісних характеристик предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Очікувана вартість вказаного предмета закупівлі розрахована за допомогою програмного комплексу, з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації (Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами)), з урахуванням ринкових цін на якісні будівельні матеріали, що можуть застосовуватися при наданні послуг, зазначених в дефектних актах та орієнтовно становить 91 000 000,00 грн. з ПДВ.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі затверджених дефектних актів де конкретизуються найменування послуг та витрат, а також обсяги послуг. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначені у додатку 2 до тендерної документації.
2. Щодо назви файлу у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «АСІНКТОН СТРОЙ», де міститься дозвільний документу, зокрема на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: зварювальні роботи та газополум’яні роботи; земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою повідомляємо, що вказані документи містяться в файлі під назвою «Документи згідно з ТД (авар.обслуг. теплов. госп.).pdf».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 березня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 січня 2024 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АСІНКТОН СТРОЙ" |
90 011 954,08
UAH з ПДВ
|
90 011 954,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АСІНКТОН СТРОЙ" #42298471 |
Переможець |
90 011 954,08
UAH з ПДВ
|
23 січня 2024 11:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2024 11:38
|
Додатки до 020-24в.pdf | укладений |
01 лютого 2024 11:29
|
020-24в.pdf | укладений |
01 лютого 2024 11:27
|