Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021: 2015: 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів (послуги з технічного обслуговування ліфтів)
Очікувана вартість
142 677,00 UAH
UA-2024-01-11-006643-a ● ba87dadcfc6547f8943cba23acd9f989
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №24" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02003474 |
Місцезнаходження: | 61064, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Полтавський Шлях, буд. 153 |
Контактна особа: |
Іван Пляка +380675716749 ivan.pl.30@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2024 14:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 січня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 23 січня 2024 12:16 |
Початок аукціону: | 23 січня 2024 12:16 |
Очікувана вартість: | 142 677,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 713,39 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 послуга
Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61000, Україна, Харківська область, м.Харків, вул. Полтавський Шлях, 153
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 25 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 січня 2024 15:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 січня 2024 15:43 |
Додаток 2 нова редакція.docx | |
18 січня 2024 15:43 |
Додаток №8.odt | |
18 січня 2024 15:43 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 18 01.docx | |
18 січня 2024 15:43 |
Додаток 3 (7).docx | |
18 січня 2024 15:43 |
ТД ліфти нова редакція 1.docx | |
16 січня 2024 15:48 |
ТД ліфти нова редакція.docx | |
16 січня 2024 15:48 |
Додаток 3 (7).docx | |
16 січня 2024 15:48 |
Додаток 1 (7).docx | |
16 січня 2024 15:48 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 15 12.docx | |
11 січня 2024 14:28 |
Додаток 7 (1).docx | |
11 січня 2024 14:28 |
Додаток 6 проект договору.docx | |
11 січня 2024 14:28 |
Додаток 4 (3).docx | |
11 січня 2024 14:28 |
Додаток 5 (3).docx | |
11 січня 2024 14:28 |
Додаток 3 (7).docx | |
11 січня 2024 14:28 |
Додаток 1 (7).docx | |
11 січня 2024 14:28 |
Додаток 2 24.docx | |
11 січня 2024 14:28 |
Додаток 2 24.docx | |
11 січня 2024 14:28 |
ТД ліфти.docx |
18 січня 2024 15:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
18 січня 2024 15:43 |
Додаток 2 нова редакція.docx
|
||||||
18 січня 2024 15:43 |
Додаток №8.odt
|
||||||
18 січня 2024 15:43 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 18 01.docx
|
||||||
18 січня 2024 15:43 |
Додаток 3 (7).docx
|
||||||
18 січня 2024 15:43 |
ТД ліфти нова редакція 1.docx
|
||||||
16 січня 2024 15:48 |
ТД ліфти нова редакція.docx
|
||||||
16 січня 2024 15:48 |
Додаток 3 (7).docx
|
||||||
16 січня 2024 15:48 |
Додаток 1 (7).docx
|
||||||
16 січня 2024 15:48 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 15 12.docx
|
||||||
11 січня 2024 14:28 |
Додаток 7 (1).docx
|
||||||
11 січня 2024 14:28 |
Додаток 6 проект договору.docx
|
||||||
11 січня 2024 14:28 |
Додаток 4 (3).docx
|
||||||
11 січня 2024 14:28 |
Додаток 5 (3).docx
|
||||||
11 січня 2024 14:28 |
Додаток 3 (7).docx
|
||||||
11 січня 2024 14:28 |
Додаток 1 (7).docx
|
||||||
11 січня 2024 14:28 |
Додаток 2 24.docx
|
||||||
11 січня 2024 14:28 |
Додаток 2 24.docx
|
||||||
11 січня 2024 14:28 |
ТД ліфти.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо розміщенної документації та кваліфікаційної вимоги.
Дата подання: 15 січня 2024 09:32
Дата відповіді: 16 січня 2024 12:05
1.відповідно до оголошення про проведення закупівлі кількість надання послуг визначена як 11 (одинацять) , тоді як згідно з документом до тендерної документації назва документу — «Додаток 1(7)» в таблиці зазначено що розрахунок вартості послуги повинен бути на 12 (дванадцять) місяців. Просимо надати роз'яснення щодо способу формування загальної вартості цінової пропозиції, з урахуванням вище вказаної розбіжності.
2.Тендерна документація яка розміщена за цією процедурою Відкритих торгів з особливостіми, має два однакових за назвами документа : «Додаток 2 24», прошу дати роз'яснення щодо необхідності подання пропозиції від Учасника за обома цими документами.
3. Додаток №3 цієї тендерної документації містить вимогу «2.1. Довідка у довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, обов’язково повинна містити інформацію про штатних інженерно-технічних працівників учасника в необхідній кількості та відповідної кваліфікації, електромеханіків не нижче V розряду (не менше двох)». Прошу дати роз'яснення на підставі якого нормативного документу, який відносить до регламенту «Послуги з технічного обслуговування ліфтів Код ДК 021:2015: 50750000-7» ця кваліфікаційна вимога?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Замовником було допущено техічну помилку в Додатку №1 (7). Замовником будуть внесені відповідні зміни.
2. Замовник помилково опубліковано двічі Додаток 2 24 до ТД.
3. Електромеханіки не менше V розряду нормативним актом не передбачено. Кваліфікований персонал V розряду необхідний для якісного надання послуг з обслуговування ліфтів. Просимо підтвердити наявність кваліфікованого персоналу а саме електромеханіків на нижче V розряду.
2. Замовник помилково опубліковано двічі Додаток 2 24 до ТД.
3. Електромеханіки не менше V розряду нормативним актом не передбачено. Кваліфікований персонал V розряду необхідний для якісного надання послуг з обслуговування ліфтів. Просимо підтвердити наявність кваліфікованого персоналу а саме електромеханіків на нижче V розряду.
Відсутність предмету вимоги
Дата подання: 17 січня 2024 22:27
Дата відповіді: 18 січня 2024 15:11
Шановний Замовник!
Умовами цієї тендерної документації процедури закупівлі Відкриті торги з особливостями передбачено вимогу в Розділі ІІІ. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції"пункт "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції": «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації,, а саме:
- листом – згодою, щодо використання персональних даних (додаток 8 );»
Проте сам документ (додаток 8) відсутній в розміщеній Вами тендерній документації.
Прошу дати роз'яснення на підставі чого і в який спосіб Учасник може виконати вимогу за відсутності документу, що її встановлює?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені відповідні зміни
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-11-006643-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЛІФТЕКСПЕРТ", Код ЄДРПОУ:40695544
Дата подання: 17 січня 2024 22:22
Щодо дискримінаційної вимоги
Шановний Замовнику!
Згідно вимог додатку 2 до тендерної документації: «У разі виникнення аварійної ситуації, яка потребує виклику ліфтової аварійної служби, учасник повинен надати гарантійний лист із документальним підтвердженням (дозвільні документи, перепуски тощо) у складі своєї тендерної пропозиції про можливість приїзду аварійної служби у комендантську годину. ».
Вимога до учасника надати документальне підтвердження приїзду аварійної служби у комендантську годину є дискримінаційною та той, що порушує вимоги законодавства України з наступних причин:
1. Згідно додатку 2 до тендерної документації місце розташування об’єкту де будуть надаватися послуги з технічного обслуговування ліфтів зазначено: 61064, м.Харків, вул. Полтавський Шлях, 153. Режим роботи КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №24" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ згідно інформації, яка міститься на Вашому офіційному сайті режим доступу: https://helsi.me/clinic/b3455065-a2f7-48da-9bcd-9abc7c06b9cf з 8.00 години до 20.00 години. Згідно наказу Харківської обласної військової адміністрації від 05.12.2022 року № 199 В комендантська година на територій міста Харкова та Харківської області починається о 23:00 годині і завершується о 05:00 годині. Тобто, вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника дозвільних документів, перепусток, тощо, які підтверджують можливість приїзду аварійної служби у комендантську годину є з Вашої сторони не обґрунтованою, оскільки робочий день Вашої установи закінчується о 20.00 годин, за три години до введення комендантської години на території м. Харкова.
Прошу дати пояснення, чим викликана необхідність роботи ліфтового обладнання в у комендантську годину в Вашій установі?
2. Законодавчі підстави видачі перепустки, яка дозволяє пересуватися в комендантську годину передбачено постановою Кабінету Міністрів України від 08 липня 2020 року № 573 «Питання запровадження та здійснення деяких заходів правового режиму воєнного стану» зі змінами, далі - Постанова № 573. Перепустка – це виданий комендатурою документ, що надає особам, зокрема тим, які керують транспортними засобами, дозвіл на перебування в певний період доби на території, де запроваджено комендантську годину. Згідно пункту 8 Постанови № 573, видача такої перепустки передбачена за рішенням коменданта (за погодженням з військовим командуванням). Отже, перепустку, яка дозволяє громадянам пересуватись в комендантську годину, видає військова комендатура, за погодженням з військовою адміністрацією. Рішення про видачу перепустки оформлюється наказом. Згідно Закону України «Про правовий режим воєнного стану», накази, видані військовою комендатурою (військовою адміністрацією) в межах свої повноважень під час військового стану, відносяться до інформації з обмеженим доступом та не підлягають оприлюдненню. Згідно частини 3 статті 6 закону України «Про доступ до публічної інформації»: «інформація з обмеженим доступом має надаватися розпорядником інформації, якщо він правомірно оприлюднив її раніше». Тобто розпорядком інформації про видачу дозвільного документу (перепустки тощо), як і персональні даних про особу, якій видано перепустку, що дозволяє пересуватися в комендантську годину, є військова комендатура.
Таким чином, надання учасником у складі своєї тендерної пропозиції документу — перепустки виданою військовою комендатурою є порушенням норм Закону України «Про доступ до публічної інформації».
З урахуванням вище викладеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу документального підтвердження можливості приїзду аварійної служби учасника в комендантську годину.
Розгорнути
Згорнути
Згідно вимог додатку 2 до тендерної документації: «У разі виникнення аварійної ситуації, яка потребує виклику ліфтової аварійної служби, учасник повинен надати гарантійний лист із документальним підтвердженням (дозвільні документи, перепуски тощо) у складі своєї тендерної пропозиції про можливість приїзду аварійної служби у комендантську годину. ».
Вимога до учасника надати документальне підтвердження приїзду аварійної служби у комендантську годину є дискримінаційною та той, що порушує вимоги законодавства України з наступних причин:
1. Згідно додатку 2 до тендерної документації місце розташування об’єкту де будуть надаватися послуги з технічного обслуговування ліфтів зазначено: 61064, м.Харків, вул. Полтавський Шлях, 153. Режим роботи КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №24" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ згідно інформації, яка міститься на Вашому офіційному сайті режим доступу: https://helsi.me/clinic/b3455065-a2f7-48da-9bcd-9abc7c06b9cf з 8.00 години до 20.00 години. Згідно наказу Харківської обласної військової адміністрації від 05.12.2022 року № 199 В комендантська година на територій міста Харкова та Харківської області починається о 23:00 годині і завершується о 05:00 годині. Тобто, вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника дозвільних документів, перепусток, тощо, які підтверджують можливість приїзду аварійної служби у комендантську годину є з Вашої сторони не обґрунтованою, оскільки робочий день Вашої установи закінчується о 20.00 годин, за три години до введення комендантської години на території м. Харкова.
Прошу дати пояснення, чим викликана необхідність роботи ліфтового обладнання в у комендантську годину в Вашій установі?
2. Законодавчі підстави видачі перепустки, яка дозволяє пересуватися в комендантську годину передбачено постановою Кабінету Міністрів України від 08 липня 2020 року № 573 «Питання запровадження та здійснення деяких заходів правового режиму воєнного стану» зі змінами, далі - Постанова № 573. Перепустка – це виданий комендатурою документ, що надає особам, зокрема тим, які керують транспортними засобами, дозвіл на перебування в певний період доби на території, де запроваджено комендантську годину. Згідно пункту 8 Постанови № 573, видача такої перепустки передбачена за рішенням коменданта (за погодженням з військовим командуванням). Отже, перепустку, яка дозволяє громадянам пересуватись в комендантську годину, видає військова комендатура, за погодженням з військовою адміністрацією. Рішення про видачу перепустки оформлюється наказом. Згідно Закону України «Про правовий режим воєнного стану», накази, видані військовою комендатурою (військовою адміністрацією) в межах свої повноважень під час військового стану, відносяться до інформації з обмеженим доступом та не підлягають оприлюдненню. Згідно частини 3 статті 6 закону України «Про доступ до публічної інформації»: «інформація з обмеженим доступом має надаватися розпорядником інформації, якщо він правомірно оприлюднив її раніше». Тобто розпорядком інформації про видачу дозвільного документу (перепустки тощо), як і персональні даних про особу, якій видано перепустку, що дозволяє пересуватися в комендантську годину, є військова комендатура.
Таким чином, надання учасником у складі своєї тендерної пропозиції документу — перепустки виданою військовою комендатурою є порушенням норм Закону України «Про доступ до публічної інформації».
З урахуванням вище викладеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу документального підтвердження можливості приїзду аварійної служби учасника в комендантську годину.
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 січня 2024 14:08
Замовником будуть внесені відповідні зміни
Номер вимоги: UA-2024-01-11-006643-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЛІФТЕКСПЕРТ", Код ЄДРПОУ:40695544
Дата подання: 30 січня 2024 15:40
неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРЛІФТЕКСПЕРТ»
Шановний Замовник!
Зазначена Вами причина для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРЛІФТЕКСПЕРТ», як учасника процедури відкритих торгів з Особливостями, в документі «Протокол №29/01-2 від 29.01.2024 р. це невідповідність пункту 1 Розділ 3 тендерної документації,
цитуємо вимогу тендерної документації цієї процедури закупівлі відкриті торги з Особливостями відповідно до пункту 1 Розділ 3:
«…шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації,, а саме:
1. інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у цій документації (додаток 2);»
Зазначимо, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРЛІФТЕКСПЕРТ», як учасник процедури відкритих торгів з Особливостями надав документ «2_Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі_» в якому ЗАЗНАЧИВ ПОВНІСТЮ ІДЕНТИЧНИЙ СКЛАД документів відповідно додатку 2 тендерної документації, що і вимагається Замовником відповідно до пункту 1 Розділ 3 тендерної документації цієї процедури закупівлі.
Просимо надати ДЕТАЛІЗОВАНЕ роз'яснення щодо визначеної Вами причини відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРЛІФТЕКСПЕРТ», як учасника процедури відкритих торгів з Особливостями, в документі «Протокол №29/01-2 від 29.01.2024 р. а саме:
«У складі тендерної пропозиції відсутня технічна специфікація».
Розгорнути
Згорнути
Зазначена Вами причина для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРЛІФТЕКСПЕРТ», як учасника процедури відкритих торгів з Особливостями, в документі «Протокол №29/01-2 від 29.01.2024 р. це невідповідність пункту 1 Розділ 3 тендерної документації,
цитуємо вимогу тендерної документації цієї процедури закупівлі відкриті торги з Особливостями відповідно до пункту 1 Розділ 3:
«…шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації,, а саме:
1. інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у цій документації (додаток 2);»
Зазначимо, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРЛІФТЕКСПЕРТ», як учасник процедури відкритих торгів з Особливостями надав документ «2_Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі_» в якому ЗАЗНАЧИВ ПОВНІСТЮ ІДЕНТИЧНИЙ СКЛАД документів відповідно додатку 2 тендерної документації, що і вимагається Замовником відповідно до пункту 1 Розділ 3 тендерної документації цієї процедури закупівлі.
Просимо надати ДЕТАЛІЗОВАНЕ роз'яснення щодо визначеної Вами причини відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРЛІФТЕКСПЕРТ», як учасника процедури відкритих торгів з Особливостями, в документі «Протокол №29/01-2 від 29.01.2024 р. а саме:
«У складі тендерної пропозиції відсутня технічна специфікація».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 лютого 2024 16:08
UA-2024-01-11-006643-a
Ваша вимога від 30 січня 2024 року № UA-2024-01-11-006643-a.b2 розглянута. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Відповідно до п.1 р.3 тендерної документації вимагається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у цій документації (додаток 2).
В складі тендерної пропозиції міститься гарантійний лист про те, що ТОВ «УКРЛІФТЕКСПЕРТ» ознайомлений з інформацією (додаток 1 до тендерної документації) , згоден та гарантує відповідність тендерної пропозиції ТОВ «УКРЛІФТЕКСПЕРТ» умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (інформації про необхідні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі), згідно вимог, встановлених додатком 1 до цієї тендерної документації…
Слід зазначити що додатком 1 до тендерної документації встановлена ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ, а не інформації про необхідні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Учасник не надав в складі тендерної пропозиції технічну специфікацію, яка вимагається п.1 р.3 тендерної документації.
На підставі викладеного, тендерна пропозиція ТОВ «УКРЛІФТЕКСПЕРТ» правомірно відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Ваша вимога від 30 січня 2024 року № UA-2024-01-11-006643-a.b2 розглянута. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Відповідно до п.1 р.3 тендерної документації вимагається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у цій документації (додаток 2).
В складі тендерної пропозиції міститься гарантійний лист про те, що ТОВ «УКРЛІФТЕКСПЕРТ» ознайомлений з інформацією (додаток 1 до тендерної документації) , згоден та гарантує відповідність тендерної пропозиції ТОВ «УКРЛІФТЕКСПЕРТ» умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (інформації про необхідні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі), згідно вимог, встановлених додатком 1 до цієї тендерної документації…
Слід зазначити що додатком 1 до тендерної документації встановлена ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ, а не інформації про необхідні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Учасник не надав в складі тендерної пропозиції технічну специфікацію, яка вимагається п.1 р.3 тендерної документації.
На підставі викладеного, тендерна пропозиція ТОВ «УКРЛІФТЕКСПЕРТ» правомірно відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-01-11-006643-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЛІФТЕКСПЕРТ", Код ЄДРПОУ:40695544
Дата подання: 02 лютого 2024 14:39
Дата подання: 02 лютого 2024 14:39
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Замовник обґрунтував відхилення пропозиції тим, що «Відповідно доп.І р.3 тендерної документації вимагається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у цій документації (додаток 2). У складі тендерної пропозиції відсутня технічна специфікація.».
Скаржник не погоджується з таким рішенням Замовника, у зв’язку із чим звертається з цією Скаргою.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 лютого 2024 17:14
рішення від 06.02.2024 № 2210.pdf
Дата публікації: 06 лютого 2024 17:14
Інформація про резолютивну частину рішення від 14.02.2024 № 2833.pdf
Дата публікації: 15 лютого 2024 12:58
рішення від 14.02.2024 № 2833.pdf
Дата публікації: 19 лютого 2024 13:02
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ №2833-р/пк - пз від 14.02.2024 р. за процедурою закупівлі Код ДК 021: 2015: 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів (послуги з технічного обслуговування ліфтів) оголошення про проведення якої оприлюднене на веб- порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-01-11-006643-a Замовником скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “УКРЛІФТЕКСПЕРТ” №29/01-1 від 29 січня 2024 р. та повернуто на повторну кваліфікацію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 січня 2024 12:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЛІФТЕКСПЕРТ" |
121 200,00
UAH з ПДВ
|
38 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Комунальне спеціалізоване підприємство "Харківміськліфт" |
139 697,90
UAH з ПДВ
|
39 435,66
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЛІФТЕКСПЕРТ" #40695544 |
Рішення скасоване |
38 400,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2024 09:58
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 25 січня 2024 00:00
|
Комунальне спеціалізоване підприємство "Харківміськліфт" #34754617 |
Рішення скасоване |
39 435,66
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2024 09:58
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 31 січня 2024 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЛІФТЕКСПЕРТ" #40695544 |
Переможець |
38 400,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2024 13:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 лютого 2024 14:21
Обґрунтування аномально низької ціни
до 22 лютого 2024 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 березня 2024 15:40
|
доп угода ліфти.pdf | зміни до договору |
14 березня 2024 15:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 березня 2024 14:55
|
доп угода тепло 11.pdf | зміни до договору |
05 березня 2024 14:52
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2024 14:39
|
договір 25 24.pdf | укладений |
05 березня 2024 14:38
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з технічного обслуговування ліфтів | 11 | послуга |
3 490,90
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на підставі п. 12.2 договору п.п. 1 п. 19 Особливостей |
Номер договору про закупівлю: | 25/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.п. 1 п. 19 особливостей |
Номер договору про закупівлю: | 25/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |