Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання приміщень та обслуговування територій
Очікувана вартість
276 822,00 UAH
UA-2024-01-11-005072-a ● a494fe0b8ee24ff581c785f0ec5dea4b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МЕТАЛУРГІЙНОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04052525 |
Місцезнаходження: | 50069, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, проспект Миру, 42 |
Контактна особа: |
Ольга Лашина +380983992461 olga_li@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2024 13:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 січня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 30 січня 2024 12:32 |
Початок аукціону: | 30 січня 2024 12:32 |
Очікувана вартість: | 276 822,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 384,11 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Послуги з прибирання приміщень та обслуговування територій
Послуги з прибирання приміщень та обслуговування територій
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень та обслуговування територій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця щомісяця на підставі рахунку та акту приймання наданих послуг протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження фінансування. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 січня 2024 13:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 січня 2024 13:10 |
ТД прибирання Мет 2024.docx | |
11 січня 2024 13:10 |
Додаток 5 проект договору.doc |
11 січня 2024 13:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 січня 2024 13:10 |
ТД прибирання Мет 2024.docx
|
|||
11 січня 2024 13:10 |
Додаток 5 проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-11-005072-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КЛІНІНГ ПРО СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:37655920
Дата подання: 25 січня 2024 17:06
Вимога стосовно встановлення Замовником дискримінаційної вимоги в тендерній документації
Шановний Замовнику!
Вами було оголошено закупівлю за предметом: «Послуги з прибирання приміщень та обслуговування територій». У відповідності до тендерної документації, опублікованої 11.01.2024 року, а саме Додатку №1 до тендерної документації вимагається наступне:
1. «Учасник у складі тендерної пропозиції надає скановані оригінали листа-вiдгука вiд контрагентів, яких вказано у довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), підписаного керівником контрагента у якому має бути зазначено дату його видачі, але не раніше ніж початок оголошення закупівлі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, суму договору та суму наданих послуг, а також інформацію про якість наданих послуг, дотримання термінів виконання i відсутність претензій з боку контрагента, також діючий номер телефону контактної особи яка може підтвердити в телефонному режимі зазначену в листі інформацію. Надається не менше 1 (одного) відгуку за період надання аналогічних послуг протягом 2022-2023 років (за кожним укладеним договором надається окремий відгук).».
Вимога, встановлена Вами стосовно листа-вiдгука вiд контрагентів, яких вказано у довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), підписаного керівником контрагента у якому має бути зазначено дату його видачі, але не раніше ніж початок оголошення закупівлі, обмежує коло потенційних учасників до тих, в кого оформлені такі працівники з порушенням норм трудового законодавства.
Крім того, Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги у вказаній редакції.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. Вимагаємо прибрати вимоги, що дискримінують учасників, з тендерної документації. В разі, якщо зміни не буде внесено, ми звернемось до Антимонопольного комітету для оскарження умов проведення даної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Вами було оголошено закупівлю за предметом: «Послуги з прибирання приміщень та обслуговування територій». У відповідності до тендерної документації, опублікованої 11.01.2024 року, а саме Додатку №1 до тендерної документації вимагається наступне:
1. «Учасник у складі тендерної пропозиції надає скановані оригінали листа-вiдгука вiд контрагентів, яких вказано у довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), підписаного керівником контрагента у якому має бути зазначено дату його видачі, але не раніше ніж початок оголошення закупівлі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, суму договору та суму наданих послуг, а також інформацію про якість наданих послуг, дотримання термінів виконання i відсутність претензій з боку контрагента, також діючий номер телефону контактної особи яка може підтвердити в телефонному режимі зазначену в листі інформацію. Надається не менше 1 (одного) відгуку за період надання аналогічних послуг протягом 2022-2023 років (за кожним укладеним договором надається окремий відгук).».
Вимога, встановлена Вами стосовно листа-вiдгука вiд контрагентів, яких вказано у довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), підписаного керівником контрагента у якому має бути зазначено дату його видачі, але не раніше ніж початок оголошення закупівлі, обмежує коло потенційних учасників до тих, в кого оформлені такі працівники з порушенням норм трудового законодавства.
Крім того, Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги у вказаній редакції.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. Вимагаємо прибрати вимоги, що дискримінують учасників, з тендерної документації. В разі, якщо зміни не буде внесено, ми звернемось до Антимонопольного комітету для оскарження умов проведення даної закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 січня 2024 15:23
Шановний учасник! Уповноважена особа вивчила вашу вимогу і повідомляє, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником, в якій зазначається один або декілька кваліфікаційних критеріїв. На виконання частини 2 статті 16 Закону Замовник установив декілька кваліфікаційних критеріів, одним з яких є «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Замовник у Додатку 1 до тендерної документації зазначає, що «учасник у складі тендерної пропозиції надає скановані оригінали листа-вiдгука вiд контрагентів, яких вказано у довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), підписаного керівником контрагента, у якому має бути зазначено дату його видачі, але не раніше ніж початок оголошення закупівлі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, суму договору та суму наданих послуг, а також інформацію про якість наданих послуг, дотримання термінів виконання i відсутність претензій з боку контрагента, також діючий номер телефону контактної особи яка може підтвердити в телефонному режимі зазначену в листі інформацію. Надається не менше 1 (одного) відгуку за період надання аналогічних послуг протягом 2022-2023 років (за кожним укладеним договором надається окремий відгук)».
Замовник – Виконком Металургійної районної у місті ради являється органом місцевого самоврядування, на якого покладені функції у вирішенні питань місцевого та загальнодержавного значення.
Виходячи із вищенаведеного ми, як Замовники, вирішуючи питання територіальної громади, не можемо допустити для надання послуг з прибирання (послуги здійснюються в кабінетах, де знаходиться купа документів) осіб, які працюють в кампанії, що не мають позитивних листів-відгуків та допустити некваліфікованих учасників. Замовник вимагає надання інформації щодо учасника, яка характеризує його добросовісність, порядність та відповідальне ставлення до надання послуг.
Дана тендерна документація розроблялась під цю закупівлю, тому Замовник просить надати лист-відгук за предметом закупівлі датований після дати оголошення.
Так як, жодних законодавчих вимог до написання листа-відгуку законодавством України не передбачено, Замовник вимагає надати лист –видгук у вигляді вільної інформації. Отримання позитивного листа-відгука у випадку належного виконання учасником аналогічних договорів не є проблемою для добросовісного учасника. Метою такого листа є письмове підтвердження професійних навичок, вмінь, досягнень працівників та підтверджує позитивний/негативний досвід роботи з замовником, який його надав. Замовник чітко визначив, яку інформацію має містити лист-відгук, а небажання надати такий лист-відгук не може слугувати підтвердженням наявності дискримінаційної умови в тендерній документації.
Враховуючи викладене, внесення змін до тендерної документації на думку замовника є недоцільним.
Замовник у Додатку 1 до тендерної документації зазначає, що «учасник у складі тендерної пропозиції надає скановані оригінали листа-вiдгука вiд контрагентів, яких вказано у довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), підписаного керівником контрагента, у якому має бути зазначено дату його видачі, але не раніше ніж початок оголошення закупівлі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, суму договору та суму наданих послуг, а також інформацію про якість наданих послуг, дотримання термінів виконання i відсутність претензій з боку контрагента, також діючий номер телефону контактної особи яка може підтвердити в телефонному режимі зазначену в листі інформацію. Надається не менше 1 (одного) відгуку за період надання аналогічних послуг протягом 2022-2023 років (за кожним укладеним договором надається окремий відгук)».
Замовник – Виконком Металургійної районної у місті ради являється органом місцевого самоврядування, на якого покладені функції у вирішенні питань місцевого та загальнодержавного значення.
Виходячи із вищенаведеного ми, як Замовники, вирішуючи питання територіальної громади, не можемо допустити для надання послуг з прибирання (послуги здійснюються в кабінетах, де знаходиться купа документів) осіб, які працюють в кампанії, що не мають позитивних листів-відгуків та допустити некваліфікованих учасників. Замовник вимагає надання інформації щодо учасника, яка характеризує його добросовісність, порядність та відповідальне ставлення до надання послуг.
Дана тендерна документація розроблялась під цю закупівлю, тому Замовник просить надати лист-відгук за предметом закупівлі датований після дати оголошення.
Так як, жодних законодавчих вимог до написання листа-відгуку законодавством України не передбачено, Замовник вимагає надати лист –видгук у вигляді вільної інформації. Отримання позитивного листа-відгука у випадку належного виконання учасником аналогічних договорів не є проблемою для добросовісного учасника. Метою такого листа є письмове підтвердження професійних навичок, вмінь, досягнень працівників та підтверджує позитивний/негативний досвід роботи з замовником, який його надав. Замовник чітко визначив, яку інформацію має містити лист-відгук, а небажання надати такий лист-відгук не може слугувати підтвердженням наявності дискримінаційної умови в тендерній документації.
Враховуючи викладене, внесення змін до тендерної документації на думку замовника є недоцільним.
Номер вимоги: UA-2024-01-11-005072-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Головерда Олександр Анатолійович", Код ЄДРПОУ:2556214370
Дата подання: 01 лютого 2024 22:39
Вимога
Вимога
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 лютого 2024 14:38
Шановний учасник!
Уповноважена особа вивчила вашу вимогу і вдруге вам повідомляє, що вами, ФОП «Головерда Олександр Анатолійович» були невиконані умови тендерної документації, а саме: у розділі 5 «Оцінка тендерної пропозиції» пункт 2 «Інша інформація» підпункту 8 «Учасник, який подав тендерну пропозицію вважається таким, що згодний з проєктом договору про закупівлю, викладеним в Додатку 5 Проєкт договору до цієї тендерної документації та буде дотримуватись умов своєї тендерної пропозиції протягом строку встановленого в п.4 Розділу 3 до цієї тендерної документації. Учасник надає заповнений проєкт договору відповідно до Додатку 5» (сторінка 17-18 тендерної документації).
Відповідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, яка передбачена законодавством, та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (сторінка 18 абзац 3 тендерної документації). Якщо вимогами тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати заповнений проєкт договору, а Учасник її не виконав, то така тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Вами ФОП «Головерда Олександр Анатолійович» завантажений проєкт договору, але в ньому ви не заповнили жодний розділ, а саме:
- інформація про виконавця в преамбулі;
- Розділ 2. «ЦІНА ДОГОВОРУ І ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ» 2.1 «Ціна договору»;
- Розділ 10. «ЮРИДИЧНІ АДРЕСА І БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН»;
- Додаток №1 до договору «Перелік послуг з прибирання приміщень та обслуговування територій»;
- Додаток №2 до договору «КАЛЬКУЛЯЦІЯ на надання послуг з прибирання приміщень та обслуговування територій»; що є порушенням і недотриманням умов тендерної документації.
Замовник повинен надавати Учаснику можливість усунути невідповідності згідно частина 16 статті 29 «Розгляд та оцінка тендерної пропозицій» Закону України «Про публічні закупівлі», усувати невідповідності можна лише в інформації та/або документах:
- що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону:
- на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
В жодних інших документах виправляти невідповідності не можна.
Ваші невідповідності, не відносяться до вищезазначених пунктів, тому, Замовник не може відхилити своє рішення згідно умов чинного законодавства.
Уповноважена особа вивчила вашу вимогу і вдруге вам повідомляє, що вами, ФОП «Головерда Олександр Анатолійович» були невиконані умови тендерної документації, а саме: у розділі 5 «Оцінка тендерної пропозиції» пункт 2 «Інша інформація» підпункту 8 «Учасник, який подав тендерну пропозицію вважається таким, що згодний з проєктом договору про закупівлю, викладеним в Додатку 5 Проєкт договору до цієї тендерної документації та буде дотримуватись умов своєї тендерної пропозиції протягом строку встановленого в п.4 Розділу 3 до цієї тендерної документації. Учасник надає заповнений проєкт договору відповідно до Додатку 5» (сторінка 17-18 тендерної документації).
Відповідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, яка передбачена законодавством, та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (сторінка 18 абзац 3 тендерної документації). Якщо вимогами тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати заповнений проєкт договору, а Учасник її не виконав, то така тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Вами ФОП «Головерда Олександр Анатолійович» завантажений проєкт договору, але в ньому ви не заповнили жодний розділ, а саме:
- інформація про виконавця в преамбулі;
- Розділ 2. «ЦІНА ДОГОВОРУ І ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ» 2.1 «Ціна договору»;
- Розділ 10. «ЮРИДИЧНІ АДРЕСА І БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН»;
- Додаток №1 до договору «Перелік послуг з прибирання приміщень та обслуговування територій»;
- Додаток №2 до договору «КАЛЬКУЛЯЦІЯ на надання послуг з прибирання приміщень та обслуговування територій»; що є порушенням і недотриманням умов тендерної документації.
Замовник повинен надавати Учаснику можливість усунути невідповідності згідно частина 16 статті 29 «Розгляд та оцінка тендерної пропозицій» Закону України «Про публічні закупівлі», усувати невідповідності можна лише в інформації та/або документах:
- що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону:
- на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
В жодних інших документах виправляти невідповідності не можна.
Ваші невідповідності, не відносяться до вищезазначених пунктів, тому, Замовник не може відхилити своє рішення згідно умов чинного законодавства.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-01-11-005072-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "Головерда Олександр Анатолійович", Код ЄДРПОУ:2556214370
Дата подання: 05 лютого 2024 17:37
Дата подання: 05 лютого 2024 17:37
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 лютого 2024 18:27
Рішення від 07.02.2024 №2350.pdf
Дата публікації: 07 лютого 2024 18:27
Інформація про резолютивну частину рішення від 14.02.2024 №2846.pdf
Дата публікації: 15 лютого 2024 13:06
Рішення від 14.02.2024 №2846.pdf
Дата публікації: 16 лютого 2024 17:34
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення Антимонопольного комітету України від 14.02.2024 №2846-р/пк-пз :
1. Скасувати рішення про визначення переможцем ФОП «Каражов Павло Іванович» процедури закупівлі.
2. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП «Головерда Олександр Анатолійович».
3. Оприлюднити відповідь в електронній системі закупівель згідно умов чинного законодавства.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 січня 2024 13:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Головерда Олександр Анатолійович" |
242 923,90
UAH з ПДВ
|
241 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Каражов Павло Іванович |
247 980,00
UAH з ПДВ
|
242 920,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФАЙНА ПЕРСПЕКТИВА" |
259 600,00
UAH з ПДВ
|
247 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "Головерда Олександр Анатолійович" #2556214370 |
Рішення скасоване |
241 500,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2024 09:10
|
|
ФОП Каражов Павло Іванович #2597413290 |
Рішення скасоване |
242 920,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2024 09:10
|
|
ФОП "Головерда Олександр Анатолійович" #2556214370 |
Переможець |
241 500,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2024 14:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 лютого 2024 13:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2024 13:44
|
Додаткова угода від 10.04.2024 №1 до Договору від 28.02.2024 №44.PDF | укладений |
10 квітня 2024 13:44
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2024 11:35
|
Договір від 28.02.2024 №44.PDF | укладений |
28 лютого 2024 11:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Додкова угода від 10.04.2024 до Договору від 28.04.2024 №44 |
Номер договору про закупівлю: | 44 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |