Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного обслуговування пожежної сигналізації
Очікувана вартість
200 400,00 UAH
UA-2024-01-10-009288-a ● c8087566e7af4221b7206e159fd9bc6a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад професійної (професійно-технічної) освіти "Київський професійний будівельний коледж" |
Код ЄДРПОУ: | 02544394 |
Місцезнаходження: | 02121, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Горлівська, будинок 220 |
Контактна особа: |
РОЗДОБУДЬКО ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ 380636539367 kpbk27@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 січня 2024 17:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 200 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 004,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає переклад цього документу українською мовою, завірений підписом уповноваженої особи Учасника. При цьому установчі документи учасника, документи про призначення/обрання керівника, документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також документи, що підтверджують відповідність робіт технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі (в тому числі технічній специфікації), які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Додатково власні назви, торгові марки, моделі, назва виробника, дилера, дистриб’ютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою, вірність перекладу (або справжність підпису перекладача) повинна бути засвідчена нотаріально або документ повинен бути легалізований у встановленому законодавством України порядку. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 місяць
Послуги з технічного обслуговування пожежної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02121, Україна, м. Київ, вулиця Горлівська, будинок 220
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 січня 2024 17:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 січня 2024 17:46 |
Проект договору.docx | |
10 січня 2024 17:46 |
ТД_обслуговування ПС.docx | |
10 січня 2024 17:46 |
Додатки.docx | |
10 січня 2024 17:46 |
Проект договору.docx | |
10 січня 2024 17:46 |
Додатки.docx | |
10 січня 2024 17:46 |
ТД_обслуговування ПС.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-10-009288-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "СТАТУС", Код ЄДРПОУ:41360428
Дата подання: 11 січня 2024 11:32
Про скасування вимоги
Про скасування вимоги
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ містить вимогу щодо надання завірених належним чином скан-копії наступних документів:
Сертифікати ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 CEN/TS 54-14:2018, IDT; ДСТУ ISO 16732-1:2018 (ISO 16732-1:2012, IDT); ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018,IDT) та інших сертифікатів, що не є обов'язковими, і для більшості учасників не видавались. Тому вимагаємо внести зміни до ТД, та прибрати дану вимогу, як дискримінаційну, та таку що звужує коло потенційних учасників. В той час коли в державі проходять військові дії, і розпорядникам бюджетних коштів потрібно заощаджувати кошти, ви навпаки створюєте умови щоб тендер виграв певний учасник за максимальну ціну.
У разі, якщо вимога буде залишена просимо надати аргументоване пояснення, з конкретним посиланням на нормативно-правові акти якими передбачена визначена вимога.
Розгорнути
Згорнути
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ містить вимогу щодо надання завірених належним чином скан-копії наступних документів:
Сертифікати ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 CEN/TS 54-14:2018, IDT; ДСТУ ISO 16732-1:2018 (ISO 16732-1:2012, IDT); ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018,IDT) та інших сертифікатів, що не є обов'язковими, і для більшості учасників не видавались. Тому вимагаємо внести зміни до ТД, та прибрати дану вимогу, як дискримінаційну, та таку що звужує коло потенційних учасників. В той час коли в державі проходять військові дії, і розпорядникам бюджетних коштів потрібно заощаджувати кошти, ви навпаки створюєте умови щоб тендер виграв певний учасник за максимальну ціну.
У разі, якщо вимога буде залишена просимо надати аргументоване пояснення, з конкретним посиланням на нормативно-правові акти якими передбачена визначена вимога.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 січня 2024 17:00
Звертаємо Вашу увагу, що згідно положень п. 28. Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) зі змінами та доповненнями
- тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей
На виконання зазначеного вище, тендерна документація складена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та інших чинних норм законодавства України.
Відовідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Враховуючи вище зазначене, Замовником було встановлено вимогу щодо наявності перелічених Вами сертифікатів з метою підтвердження якісних, технічних хаорактеристик пропонованих Учасником послуг предмету закупівлі, зокрема вимогам охорони праці, вимогам екологічної та пожежної безпеки, вимогам якості послуг та вимогам захисту довкілля.
Звертаємо Вашу увагу, що послуги предмету закупівлі належать до робіт підвищеної небезпеки, що потребує додаткового підтвердження їх безпеки та якості зі сторони Учасників.
Також, просимо Вас звернути увагу на практику АМКУ з подібних питань, адже сертифікати ISO визнані законною та не дискнимінаційною умовою тендерної документації.
- тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей
На виконання зазначеного вище, тендерна документація складена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та інших чинних норм законодавства України.
Відовідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Враховуючи вище зазначене, Замовником було встановлено вимогу щодо наявності перелічених Вами сертифікатів з метою підтвердження якісних, технічних хаорактеристик пропонованих Учасником послуг предмету закупівлі, зокрема вимогам охорони праці, вимогам екологічної та пожежної безпеки, вимогам якості послуг та вимогам захисту довкілля.
Звертаємо Вашу увагу, що послуги предмету закупівлі належать до робіт підвищеної небезпеки, що потребує додаткового підтвердження їх безпеки та якості зі сторони Учасників.
Також, просимо Вас звернути увагу на практику АМКУ з подібних питань, адже сертифікати ISO визнані законною та не дискнимінаційною умовою тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2024-01-10-009288-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "СТАТУС", Код ЄДРПОУ:41360428
Дата подання: 11 січня 2024 14:52
Про скасування вимоги
Про скасування вимоги
Тендерною документацією Передбачено, що Учасник повинен надати чинну інформаційну довідку щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий щодо Учасника або субпідрядної організації управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442)
Кабмін постановою від 30 червня 2023 р. № 660 вніс зміни до пункту 4 Порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці.
Зокрема визначено, що атестація, строк проведення якої настав у період воєнного стану, за рішенням роботодавця, погодженим із профспілкою, проводиться протягом шести місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні.
Результати атестації, проведеної до введення воєнного стану в Україні, продовжують діяти та використовуються у період воєнного стану та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування.
Враховуючи зазначене, просимо вилучити дану вимогу, що суперечить діючому законодавству України
Розгорнути
Згорнути
Тендерною документацією Передбачено, що Учасник повинен надати чинну інформаційну довідку щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий щодо Учасника або субпідрядної організації управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442)
Кабмін постановою від 30 червня 2023 р. № 660 вніс зміни до пункту 4 Порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці.
Зокрема визначено, що атестація, строк проведення якої настав у період воєнного стану, за рішенням роботодавця, погодженим із профспілкою, проводиться протягом шести місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні.
Результати атестації, проведеної до введення воєнного стану в Україні, продовжують діяти та використовуються у період воєнного стану та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування.
Враховуючи зазначене, просимо вилучити дану вимогу, що суперечить діючому законодавству України
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 січня 2024 17:04
Звертаємо Вашу увагу, що Постановою КМУ від 30 червня 2023 р. № 660 НЕ СКАСОВАНО АТЕСТАЦІЮ РОБОЧИХ МІСЦЬ ЗА УМОВАМИ ПРАЦІ, а скориговано строки її проведення.
Постанова КМУ від 30 червня 2023 р. № 660 «Про внесення зміни до пункту 4 Порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці» постановляє:
«Внести зміну до пункту 4 Порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 1992 р. № ДОПОВНИВШИ його після абзацу другого новими абзацами такого змісту:
“Атестація, строк проведення якої настав у період воєнного стану, за рішенням роботодавця, погодженим із профспілкою, проводиться протягом шести місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні.
Результати атестації, проведеної до введення воєнного стану в Україні, продовжують діяти та використовуються у період воєнного стану та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування.»
Отже, Учасник може надати довідку щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий щодо Учасника або субпідрядної організації управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442), строк чинності вже якої минув.
Постанова КМУ від 30 червня 2023 р. № 660 «Про внесення зміни до пункту 4 Порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці» постановляє:
«Внести зміну до пункту 4 Порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 1992 р. № ДОПОВНИВШИ його після абзацу другого новими абзацами такого змісту:
“Атестація, строк проведення якої настав у період воєнного стану, за рішенням роботодавця, погодженим із профспілкою, проводиться протягом шести місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні.
Результати атестації, проведеної до введення воєнного стану в Україні, продовжують діяти та використовуються у період воєнного стану та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування.»
Отже, Учасник може надати довідку щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий щодо Учасника або субпідрядної організації управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442), строк чинності вже якої минув.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 січня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДСПЕЦГАРАНТ ГРУП» |
200 160,00
UAH з ПДВ
|
200 160,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДСПЕЦГАРАНТ ГРУП» #44870710 |
Переможець |
200 160,00
UAH з ПДВ
|
23 січня 2024 18:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 лютого 2024 12:29
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
23 лютого 2024 12:05
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2024 17:23
|
Договір № 20 ТО пож. сигнл..pdf | укладений |
01 лютого 2024 17:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили зменшити суму договору на 16 680 грн. 00 коп. (Шістнадцять тисяч шістсот вісімдесят гривень нуль копійок) та викласти п. 3.2. Договору у новій редакції: «3.2. Загальна вартість Послуг складає: 183 480 грн. 00 коп. (Сто вісімдесят три тисячі чотириста вісімдесят гривень нуль копійок), без ПДВ.» |
Номер договору про закупівлю: | №20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |