Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Роменської міської ради Сумської області |
Код ЄДРПОУ: | 02147919 |
Вебсайт: | http://voromny.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 42000, Україна , Сумська обл., місто РОМНИ, вулиця Соборна, буд. 41 |
Контактна особа: |
Аліна Герасько +380544853191 alina_osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні
Тендерна документація
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-13-000118 ● bd04492f2c4b45eebd4d99664f9cde47
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2024 17:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.05.2024 №22-З
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 13.05.2024 №22-З
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2024-01-10-004649-a 10.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-14 10:35:05
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: «Молочні продукти різні» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-10-004649-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для його постачання саме ТОВ «ПРОСТІР ЯКОСТІ» (код 44988075), з яким укладений договір від 09.01.2024 №36-ПМ без використання електронної системи закупівель?
3. Просимо надати документальне підтвердження коливання ціни на «сметану 15%» у розмірі 10,33% за період з 09.01.2024 по 01.05.2024.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-17 16:30:11
Пояснення на запит
Відділом освіти Роменської міської ради Сумської області 20.12.2023 була оголошена закупівля Молочні продукти різні (ДК 021:2015:15550000-8 Молочні продукти різні) за процедурою відкриті торги з особливостями в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2023-12-20-024459-a. 28.12.2023 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається (ID оголошення – (UA-2023-12-20-024459-a).
29.12.2023 була отримана цінова пропозиція від ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОСТІР ЯКОСТІ" (ЄДРПОУ 44988075) (№590 від 29.12.2023) згідно якої ціна на Сметана 15% - 119,20 грн/кг, Кефір 2,5 % - 42,40 грн/кг, Молоко пряжене 4 % - 44,40 грн/кг, Йогурт – 53,30 грн/кг
З метою забезпечення повноцінного харчування учнів з нового навчального року, та враховуючі відміну відкритих торгів по Закупівлі, через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах, була наявна підстава укласти договір про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу, була наявна підстава укласти договір про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу.
Проаналізувавши цінову пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОСТІР ЯКОСТІ» ЄДРПОУ 44988075, Замовником було прийнято рішення укласти договір без використання електронної системи закупівель: Молочні продукти різні (ДК 021:2015:15550000-8 Молочні продукти різні). При цьому, предмет даної закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проєкт договору про закупівлю, а також вимоги до ТОВ «ПРОСТІР ЯКОСТІ» з яким укладався договір про закупівлю, не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації закупівлі UA-2023-12-20-024459-a (крім вимог, визначених п. 47 Особливостей), та сума договору про закупівлю не перевищує очікувану вартість предмета закупівлі 780 520,00грн.(сімсот вісімдесят тисяч п’ятсот двадцять грн оо коп.), зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів по закупівлі UA-2023-12-20-024459-a, яку відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі).
З метою дотримання норм чинного законодавства, зокрема підпункту 6 пункту 13 Особливостей, Замовник вимагав перелік документів відповідно до тендерної документації Закупівлі Молочні продукти різні (ДК 021:2015:15550000-8 Молочні продукти різні¬) за ідентифікатором UA-2023-12-20-024459-a, згідно чого 09.01.2024 було заключено Договір № 36-ПМ .
Обсяг закупівлі визначався на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника до кінця 2024 року. Відповідно до річного плану закупівель на 2024 рік існувала потреба у здійсненні Закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі Замовником було здійснено відповідно до таких нормативно-правовими актів України: Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997р. №771/97-ВР (зі змінами); постанова КМУ від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»; іншим нормативно-правовими актам, що регулюють суспільні відносини у цій сфері та відповідним вимогам державних стандартів; та ДСТУ 4418:2005/ ДСТУ 4417:2005, ДСТУ 4343:2004.
19.04.2024 від ТОВ «ПРОСТІР ЯКОСТІ» були отримані лист (№ 1344) та Висновок за результатами цінового моніторингу № ЦД 29 (Сумська торгово-промислова палата) згідно з якого ціна на Сметану 15% становить 131,51 грн за 1 кг (з ПДВ), тобто підвищення становить 10,33 %. Тому керуючись п. 3.7. та пп. 1, 2 п. 11.2. Договору 36 -ПМ від 09.01.2024 Сторони дійшли згоди: збільшити ціну за одиницю товару Сметана 15% (код ДК 021:2015 –15550000-8 Молочні продукти різні), у зв’язку із коливанням ціни такого товару на ринку, та без збільшення загальної вартості Договору.
Перелік документів, які додаються до листа:
1. Цінова пропозиція від ТОВ "ПРОСТІР ЯКОСТІ" (ЄДРПОУ 44988075) №590 від 29.12.2023.
2. Лист № 1344 від ТОВ "ПРОСТІР ЯКОСТІ" про коливання ціни від 19.04.2024.
3. Висновок за результатами цінового моніторингу № ЦД 29 (Сумська торгово-промислова палата).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відділ освіти Роменської міської ради Сумської області на виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-01-10-004649-a повідомляє, що ДУ 3 до Договору 36-ПМ були внесені зміни, щодо коригування ціни, ТОВ «ПРОСТІР ЯКОСТІ» надав лист роз’яснення, в якому зазначив, що повернення коштів буде здійснено після коригування видаткових накладних, після чого буде припинення зобов’язання за Договором про закупівлю товарів за державні кошти, шляхом підписання Ду 4, яка буде підвантажена в систему у найкоротші терміни, оскільки виконання даних зобов'язань моніторингу потребує певного часу.
2024-06-10 17:34:33
- Моніторинг ДОГ 36-ПМ (1).PDF
- Лист 01-21-762.PDF
- Лист 01-21-771.PDF
- Лист 1520.PDF
- Лист № 1512 Простір якості.PDF
- ДУ 3 ДОГ 36-ПМ.PDF
- Електронний підпис
- Щодо 36-ПМ (усунення порушень).docx
- ДУ 4 ДОГ 36-ПМ.PDF
- ВО Роменської Мр зведені наклдані поставка з 03.06.2024 (1).pdf
- ВО Роменської Мр зведені наклдані поставка з 13.05.2024 по 27.05.2024 (1).pdf
- розрахунок ВО Ромни.pdf
- 36-ПМ.jpg
- Лист 01-21-780 (1).PDF
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.servicesWithoutProcurementProcedure • усунуто
.
2024-06-14 15:15:07
Ризики, що спрацювали
sas-3-4
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОСТІР ЯКОСТІ" #44988075 |
Переможець |
727 626,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2024 13:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2024 14:35
|
ДУ 4 ДОГ 36-ПМ.PDF | укладений |
14 червня 2024 14:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 червня 2024 16:01
|
ДУ 3 ДОГ 36-ПМ.PDF | зміни до договору |
07 червня 2024 16:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 травня 2024 16:02
|
ДУ 2 ДОГ 36-ПМ.PDF | зміни до договору |
31 травня 2024 15:59
|
ДУ 2 ДОГ 36-ПМ.PDF | зміни до договору |
31 травня 2024 15:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 травня 2024 12:32
|
ДУ 1 ДОГ 36-ПМ.PDF | зміни до договору |
01 травня 2024 12:22
|
ДОГ 36-ПМ.PDF | укладений |
10 січня 2024 13:41
|
Обгрунтування 14.PDF | укладений |
10 січня 2024 13:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 3.7. та пп. 1, 2 п. 11.2. Договору Сторони дійшли згоди: 1. Збільшити ціну за одиницю товару – Сметана 15% (код ДК 021:2015 – 15550000-8 Молочні продукти різні), у зв’язку із коливанням ціни такого товару на ринку, та без збільшення загальної вартості Договору. 2. Викласти у новій редакції Специфікацію до Договору у Додатку № 1 до Додаткової угоди. 3. Усі інші умови Договору залишаються без змін |
Номер договору про закупівлю: | 36-ПМ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 3.7. та пп. 1, 2 п. 11.2. Договору Сторони дійшли згоди: 1. Збільшити ціну за одиницю товару – Кефір 2,5% (код ДК 021:2015 – 15550000-8 Молочні продукти різні) та збільшити ціну за одиницю товару – Йогурт (код ДК 021:2015 – 15550000-8 Молочні продукти різні), у зв’язку із коливанням ціни таких товарів на ринку, та без збільшення загальної вартості Договору. 2. Викласти у новій редакції Специфікацію до Договору у Додатку № 1 до Додаткової угоди. 3. Усі інші умови Договору залишаються без змін |
Номер договору про закупівлю: | 36-ПМ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з висновком ДАСУ, уклали дану Додаткову угоду до Договору № 36-МП про закупівлю товарів за державні кошти від 09.01.2024 (далі – Договір) про наступне: Керуючись п. 3.7. та пп. 1, 2 п. 11.2. Договору Сторони дійшли згоди: 1. Зменшити ціну за одиницю товару – Сметана 15% (ДК 021:2015: 15550000-8 Молочні продукти різні) до ціни договору – 119,20 грн/кг з 01.05.2024 без зменшення вартості договору у зв’язку із висновком ДАСУ. 2. Викласти у новій редакції Специфікацію до Договору у Додатку № 1 до Додаткової угоди. 3. Усі інші умови Договору залишаються без змін |
Номер договору про закупівлю: | 36-ПМ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |