Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з управління побутовими відходами
Очікувана вартість
60 079,27 UAH
UA-2024-01-10-004579-a 8c555e408ac84f81b22967c9bfb6678f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Прудкий Олександр Олексійович

380967780301 tarastender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 січня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Шевченківський національний заповідник
Код ЄДРПОУ: 02226180
Місцезнаходження: 19003, Україна , Черкаська обл., Канів, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 102
Контактна особа: Прудкий Олександр Олексійович
380967780301
tarastender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 послуга
Послуги з управління побутовими відходами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19003, Україна, Черкаська область, Канів, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 102
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Тендерна документація

10 січня 2024 14:03
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 січня 2024 14:00
Обгрунтування.PDF
10 січня 2024 14:00
Рішення.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Канівське комунальне підприємство "Житлово-експлуатаційна контора"
#32033409
Переможець 60 079,27
UAH з ПДВ
10 січня 2024 14:01

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2024 14:29
Додат №1.PDF зміни до договору
26 березня 2024 14:28
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2024 13:57
9051.PDF зміни до договору
12 січня 2024 13:54
2- ІС.PDF укладений
10 січня 2024 14:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 2-ІС
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти п. 6.1., 6.3. розділу 6 Договору в наступній редакції; 6.1 Згідно з рішенням виконавчого комітету Канівської міської ради від 21.02.2024р. №58 вартість операцій із управління одного кубічного метра побутових відходів становить: -збирання, перевезення змішаних відходів - 140,46 грн. (в т.ч.ПДВ 20% -23,41 грн) - перевезення змішаних відходів - 124.80 грн. (в т.ч.ПДВ 20% -20,80 грн) - перевезення великогабаритних відходів - 477,32 грн. (в т.ч.ПДВ 20% -79,55 грн) - видалення (захоронення) відходів - 57,52 грн. (в т.ч.ПДВ 20% -9,59 грн) 6.3 Загальна вартість послуги складає 60079,27 грн. (в т.ч.ПДВ 20% - 10013,21 грн.), Розрахунок обсягу та вартості послуги додається до Договору (Додаток №1 до Додаткової угоди) зі змінами внесеними відповідно пункту 1 даної Додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 2-ІС
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML