Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Теофіпольський ЦПМСД" |
Код ЄДРПОУ: | 38611140 |
Місцезнаходження: | 30602, Україна , Хмельницька обл., селище міського типу Теофіполь, Хмельницька обл., Теофіпольський район, селище міського типу Теофіполь, ВУЛ. ЗАВОДСЬКА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Блюсюк Анатолій Анатолійович +380384420032 teofcentr13@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 січня 2024 13:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 січня 2024 18:00 |
Очікувана вартість: | 8 323 008,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 41 615,04 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | За наявності відповідного фінансування попередня оплата надається Підряднику упродовж 5 робочих днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Iнша подія | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 січня 2024 13:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 січня 2024 13:31 |
2.5. Проєкт договору ЗАМОВНИК.doc | |
10 січня 2024 13:31 |
2.4. Інформація про субпідрядників.doc | |
10 січня 2024 13:31 |
2.3.1. Проектна докуменація.rar | |
10 січня 2024 13:31 |
2.3. Технічне завдання.docx | |
10 січня 2024 13:31 |
2.2. Інформація по п.47.docx | |
10 січня 2024 13:31 |
2.1. Кваліфікаційні критерії.docx | |
10 січня 2024 13:31 |
2. ТД капремонт.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Розмір статутного капіталу встановлений з метою попередження можливості укладання договору із недобросовісними підрядниками.
Щодо фізичних осіб-підприємців.
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Щодо статутного капіталу.
Замовником зазначена закупівля уже здійснюється втретє. Вимоги до статутного капіталу були встановлені також і в попередніх закупівлях.
Щодо кваліфікаційних критеріїв.
Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (відповідь на запит 111/2017), Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Крім того, повідомляємо, що вимог до органу, який видав сертифікат замовником не встановлено.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-19-000017 ● 2f72844e33594c3b889aaf839d5b7079
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2024 10:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.04.2024 № 30-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 17.04.2024 №003100-18/5081-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Марія СТОРОЩУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 19.04.2024 № 30-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2024-01-10-004538-a 10.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-22 16:28:21
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт приміщення Базалійської амбулаторії загальної практики - сімейної медицини по вул. Свободи, 22 в смт. Базалія Хмельницької області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-10-004538-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку, тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-25 15:38:38
Пояснення
КНП «Теофіпольський ЦПМСД» запит на пояснення розглянуто. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь та документи на запит.
1) Бюджетні призначення та фінансування по об’єкту будівництва не виділялися.
2) Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі локальних кошторисів та відомості об`ємів із проектної документації по об’єкту будівництва (надаються).
3) Очікувану вартість предмета закупівлі визначено розрахунковим методом із зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
4) Щодо оприлюднення зазначеної інформації на веб-сайті. Замовником забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті Теофіпольської селищної ради (посилання https://gromada.org.ua/gromada/teofipol/news/1714043981/).
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що Законом, зокрема, пунктом 14 частини 1 статті 1 чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі» як процедуру здійснення аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. В свою чергу, положення абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону, передбачається, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що вимога щодо надання посилання на сторінку веб-сайту не може бути предметом здійснення моніторингу процедури закупівлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-23 14:12:36
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт приміщення Базалійської амбулаторії загальної практики - сімейної медицини по вул. Свободи, 22 в смт. Базалія Хмельницької області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-10-004538-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
1. Додатковою угодою № 1 від 21.02.2024 до договору про закупівлю від 05.02.2024 №10 Замовником внесено зміни в істотні умови договору про закупівлю, а саме: зменшено вартість прямих витрат в договірній ціні на підставі підпункту 6 пункту 19 Особливостей - зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування.
На підставі яких документів Замовником зменшено вартість прямих витрат в договірній ціні (надати інформацію та відповідні документи: локальні кошториси до договірної ціни та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат, інші підтверджуючі документи, тощо)?
2. Чому у повідомленні про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей зазначено підстави для внесення змін до істотних умов договору: покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю?
3. Крім того, в зв’язку із змінами в оподаткуванні, надати витяг з реєстру платників податку на додану вартість учасника ТОВ «Будівельна компанія ДАО».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-25 15:39:46
Пояснення
КНП «Теофіпольський ЦПМСД» запит на пояснення розглянуто. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь та документи на запит.
1. Надаємо локальні кошториси до договірної ціни згідно Додаткової угоди №1 від 21.02.2024 та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни.
2. У повідомленні про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей зазначено підстави для внесення змін до істотних умов договору: покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю у зв’язку із механічною (технічною) помилкою під час публікації додаткової угоди №1 від 21.02.2024. При цьому, звертаємо увагу, що сама додаткова угода викладена у відповідності до вимог підпункту 6 пункту 19 Особливостей - зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку із зміною системи оподаткування ТОВ «Будівельна компанія ДАО» пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування. Разом з тим, загальна сума договору не збільшилася.
3. У зв’язку із змінами в оподаткуванні, надаємо витяг з реєстру платників податку на додану вартість ТОВ «Будівельна компанія ДАО».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-26 12:51:04
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт приміщення Базалійської амбулаторії загальної практики - сімейної медицини по вул. Свободи, 22 в смт. Базалія Хмельницької області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-10-004538-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
Замовник у Додатку №1 до ТД вимагає надати учаснику у складі тендерної пропозиції довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо).
На виконання вимог Додатку №1 до ТД Учасником ТОВ «Будівельна компанія ДАО» у складі тендерної пропозиції надано документ «10. Довiдка МТБ.pdf», в якому зазначено інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
У вищенаведеній довідці щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій не відображено наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) які будуть задіяні для виконання робіт за предметом закупівлі.
Водночас, при розрахунку договірної ціни на «Будівництво Капітальний ремонт приміщення Базалійської амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Свободи, 22 в смт. Базалія Хмельницької області, що здійснюється в 2024 роцi» учасником ТОВ «Будівельна компанія ДАО» у локальних кошторисах застосовано розцінки які передбачають використання машин і механізмів.
Яким чином, учасником ТОВ «Будівельна компанія ДАО» підтверджено кваліфікаційні критерії: наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-29 13:16:36
Пояснення
КНП «Теофіпольський ЦПМСД» запит на пояснення розглянуто. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь на запит.
Відповідно до додатку 1 до тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Для підтвердження відповідності вказаному кваліфікаційному критерії встановлено вимог про надання у складі тендерної пропозиції довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). Тобто, умовами тендерної документації не було встановлено вимогу про надання довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) необхідних для виконання робіт, передбачених технічним завданням. Таким чином, не було встановлено обов’язку щодо зазначення обладнання та механізмів, що передбачені локальними кошторисами або підсумковою відомістю ресурсів.
Надані у складі тендерної пропозиції учасника документи, в повній мірі відповідають вимогам документації.
Крім того, відповідно до п.1 примітки додатку 3 до тендерної документації, учасники, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, надають, відповідно до своєї початкової ціни, виконані згідно вимог Додатку №3 наступні документи:
• договірну ціну;
• локальні кошториси.
Учасником надано вказані документи у складі тендерної пропозиції.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-02 11:38:36
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт приміщення Базалійської амбулаторії загальної практики - сімейної медицини по вул. Свободи, 22 в смт. Базалія Хмельницької області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-10-004538-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
На підтвердження кваліфікаційного критерію Замовник у частині 1 Додатку 1 до ТД вимагає від учасників наступну інформацію та документи:
- наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо).
- оригінал Гарантійного листа на фірмовому бланку учасника за підписом та печаткою (у разі наявності) уповноваженої особи на підпис документів про те, що зазначене в довідці обладнання не перебуває в заставі або в іншому обтяженні.
У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Будівельна компанія ДАО» надано «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника», в якій зазначено інформацію про наявність обладнання та надано гарантійний лист, в якому вказано, що обладнання зазначене в довідці не перебуває в заставі або в іншому обтяженні.
Поряд з цим, виходячи з розрахунку договірної ціни на «Будівництво Капітальний ремонт приміщення Базалійської амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Свободи, 22 в смт. Базалія Хмельницької області, що здійснюється в 2024 роцi» учасником ТОВ «Будівельна компанія ДАО» у локальних кошторисах застосовано розцінки які передбачають використання машин і механізмів, зокрема: екскаватори місткістю ковша 0,25 м3, автомобілі-самоскиди, які у вищенаведеній довідці не зазначені.
Яким чином Учасником ТОВ «Будівельна компанія ДАО» виконано вимогу Замовника, щодо надання гарантії про те, що транспортні засоби, основні будівельні (дорожні) машини, механізми (екскаватори місткістю ковша 0,25 м3, автомобілі-самоскиди) не перебувають в заставі або в іншому обтяжені?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-07 13:29:10
Пояснення
КНП «Теофіпольський ЦПМСД» запит на пояснення розглянуто. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь на запит.
Відповідно до додатку 1 до тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Для підтвердження відповідності вказаному кваліфікаційному критерії встановлено вимог про надання у складі тендерної пропозиції довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). Тобто, умовами тендерної документації не було встановлено вимогу про надання довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) необхідних для виконання робіт, передбачених технічним завданням. Таким чином, не було встановлено обов’язку щодо зазначення обладнання та механізмів, що передбачені локальними кошторисами або підсумковою відомістю ресурсів.
Надані у складі тендерної пропозиції учасника документи, в повній мірі відповідають вимогам документації.
Крім того, відповідно до п.1 примітки додатку 3 до тендерної документації, учасники, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, надають, відповідно до своєї початкової ціни, виконані згідно вимог Додатку №3 наступні документи:
• договірну ціну;
• локальні кошториси.
Учасником надано вказані документи у складі тендерної пропозиції.
Крім того, окремих вимог до гарантійного листа, про неперебування обладнання в заставі або обтяжень встановлено не було.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо про виконання Висновку. Відповідно до ч.9 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі", у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку.
2024-05-16 13:04:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (недотримано вимог пунктів 8, 9 частини 8 статті 41 Закону та підпунктів 8, 9 пункту 20 Особливостей)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 січня 2024 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Будівельна компанія ДАО |
7 566 179,00
UAH з ПДВ
|
7 566 179,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Будівельна компанія ДАО #43213760 |
Переможець |
7 566 179,00
UAH з ПДВ
|
24 січня 2024 10:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2024 14:48
|
Додаткова угода _4.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2024 14:45
|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2024 09:30
|
Додаткова угода _3 Базалія.pdf | зміни до договору |
04 грудня 2024 09:28
|
Електронний підпис | укладений |
05 вересня 2024 11:39
|
Додаткова угода 2 Базалія.pdf | зміни до договору |
05 вересня 2024 11:24
|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2024 11:52
|
2024-02-21_11-10-24_winscan_to_pdf.pdf | зміни до договору |
21 лютого 2024 11:43
|
Електронний підпис | укладений |
06 лютого 2024 15:33
|
Договір _ 10.pdf | укладений |
06 лютого 2024 15:31
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт приміщення Базалійської амбулаторії загальної практики - сімейної медицини по вул. Свободи, 22 в смт. Базалія Хмельницької області | 1 | роботи |
1,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сума кошторисних призначень на 2024 рік становить 404 000,00 грн з ПДВ.Джерелом фінансування виконання робіт у 2024 році є кошти місцевого бюджету. |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сума кошторисних призначень на 2024 рік становить 519 000,00 гривень з ПДВ.Джерелом фінансування виконання робіт у 2024 році є кошти місцевого бюджету. |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сума кошторисних призначень на 2024 рік становить 524 000,00 гривень з ПДВ.Джерелом фінансування виконання робіт у 2024 році є кошти місцевого бюджету. |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт приміщення Базалійської амбулаторії загальної практики - сімейної медицини по вул. Свободи, 22 в смт. Базалія Хмельницької області | 1 |
1,00
UAH
|