Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ковбаса напівкопчена в/г (код ДК 021:2015:15131130-5-ковбаси), сосиски 1г (код ДК 021:2015:15131120-2-ковбасні вироби)
Очікувана вартість
59 000,00 UAH
UA-2024-01-10-004407-a ● 9ceb7a9973bc4f538c2488d9f4858ae9
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ Панютинський психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03189647 |
Вебсайт: | https://paninternat.wixsite.com/ppinternat |
Місцезнаходження: | 64660, Україна , Харківська обл., місто Лозова селище міського типу Панютине, вулиця Івана Середи, 10 |
Контактна особа: |
ІВАХНЕНКО Олена +380505043676 ppinternat@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 січня 2024 13:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 59 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 295,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 кілограм
Ковбаса напівкопчена в/г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64660, Україна, Харківська область, м. Лозова, смт. Панютине, вул. Івана Середи,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15131130-5 — Ковбаси
160 кілограм
сосиски 1г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64660, Україна, Харківська область, м. Лозова, смт. Панютине, вул. Івана Середи,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15131120-2 — Ковбасні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 січня 2024 13:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 січня 2024 13:21 |
ТД м_ясопродукти від 10.01.doc | |
10 січня 2024 13:21 |
Додаток _ 6 Проект договора М_ясопродукти 10.01.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про залучення документів виробничих та трудових ресурсів інших суб’єктів господарювання, які не є учасниками торгів
Дата подання: 11 січня 2024 14:45
Дата відповіді: 12 січня 2024 14:11
При проведенні процедури закупівлі товару Замовник у своїй тендерній документації вимагає від учасника торгів залучати виробничі та трудові ресурси інших суб’єктів господарювання які не є учасниками торгів для проходження кваліфікаційних критеріїв, викладених у додатку 1 тендерної документації.
Питання:
1. На підставі ст.24 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу роз’яснити про правові підстави залучення учасником торгів виробничих та трудових ресурсів інших суб’єктів господарювання та їх документів, які не є учасниками торгів для проходження кваліфікаційних критеріїв при проведенні закупівлі товару.
Роз’яснення надати з посиланням на певну статтю ЗУ «Про публічні закупівлі», яка регламентує залучення учасником виробничих та трудових ресурсів інших суб’єктів господарювання та їх документів, які не є учасниками торгів при проведенні закупівлі товару.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Ваша вимога не відповідає змісту та умовам тендерної документації.
Так, в Тендерній документації Замовником встановлено кваліфікаційні критерії (вимоги) відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Кваліфікаційні критерії - це вимоги, які замовник встановлює до учасників публічних закупівель. Вони допомагають замовнику пересвідчитися, що учасник може вчасно доставити необхідні продукти харчування в потрібному замовникові обсязі, з дотриманням умов їх виробництва/зберігання/транспортування, з дотриманням вимог ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності і якості харчових продуктів» та інших нормативно-правових актів в галузі обігу продуктів харчування. Як визначає закупівельне законодавство, у процедурах закупівлі, зокрема, й у відкритих торгах з Особливостями, учасники мають проходити кваліфікацію. Таким чином, замовник має право вимагати від них відповідні документи. Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Так в тендерній документації встановлено підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Враховуючи положення статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником були передбаченні альтернативні підстави підтвердження кваліфікаційних критеріїв учасником. Так, якщо учасник не має власних потужностей (склад, транспорт) він може залучити їх на підставі цивільно-правових договорів та підтвердити відповідні умови. Така ж ситуація і щодо працівників.
Отже, зазначені документи вимагаються з метою підтвердження учасників відповідності кваліфікаційним критеріям, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, галузевих нормативно-правових актів в сфері обігу продуктів харчування та інших нормативно-правових актів.
Ваша вимога не відповідає змісту та умовам тендерної документації.
Так, в Тендерній документації Замовником встановлено кваліфікаційні критерії (вимоги) відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Кваліфікаційні критерії - це вимоги, які замовник встановлює до учасників публічних закупівель. Вони допомагають замовнику пересвідчитися, що учасник може вчасно доставити необхідні продукти харчування в потрібному замовникові обсязі, з дотриманням умов їх виробництва/зберігання/транспортування, з дотриманням вимог ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності і якості харчових продуктів» та інших нормативно-правових актів в галузі обігу продуктів харчування. Як визначає закупівельне законодавство, у процедурах закупівлі, зокрема, й у відкритих торгах з Особливостями, учасники мають проходити кваліфікацію. Таким чином, замовник має право вимагати від них відповідні документи. Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Так в тендерній документації встановлено підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Враховуючи положення статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником були передбаченні альтернативні підстави підтвердження кваліфікаційних критеріїв учасником. Так, якщо учасник не має власних потужностей (склад, транспорт) він може залучити їх на підставі цивільно-правових договорів та підтвердити відповідні умови. Така ж ситуація і щодо працівників.
Отже, зазначені документи вимагаються з метою підтвердження учасників відповідності кваліфікаційним критеріям, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, галузевих нормативно-правових актів в сфері обігу продуктів харчування та інших нормативно-правових актів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 січня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПРАСОЛОВА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА |
58 891,00
UAH з ПДВ
|
58 891,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПРАСОЛОВА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА #2505412081 |
Переможець |
58 891,00
UAH з ПДВ
|
22 січня 2024 11:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2024 07:42
|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2024 14:47
|
Договір | укладений |
29 січня 2024 14:46
|