Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Надання послуг по проведенню перед рейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів
Очікувана вартість
31 023,00 UAH
UA-2024-01-10-004282-a 844108be23e4458590772b016cefae25
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Хмара

+380509410477 psvitlo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 січня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАВЛОГРАД-СВІТЛО"ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37085446
Місцезнаходження: 51400, Україна , Дніпропетровська обл., місто Павлоград, вул. ШЕВЧЕНКА, 104
Контактна особа: Вікторія Хмара
+380509410477
psvitlo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
надання послуг по проведенню передрейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, місто Павлоград, вулиця Ковальська, будинок 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні

Тендерна документація

10 січня 2024 13:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАТИШНЕ МІСТО "ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#37085410
Переможець 31 023,00
UAH з ПДВ
10 січня 2024 13:15

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 травня 2024 13:50
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
03 травня 2024 13:47
Договір.pdf укладений
10 січня 2024 13:15

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
надання послуг по проведенню передрейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів 1 послуга 19,46
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
03 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись ст.651 Цивільного кодексу України, ст.188Господарського кодексу України, п. 2.1 Договору, в зв’язку зі зміною з 01.04.2024 прожиткового мінімуму для працездатних осіб, який є складовою заробітної плати робітників, задіяних в наданні послуги, уклали цю додаткову угоду до договору про надання послуг (надалі іменується - Додаткова угода) про таке: 1. Сторони домовились збільшити суму договору на 795,90грн. та викласти п. 2.1, 2.3 Договору у наступній редакції: «2.1. Вартість однієї послуги з огляду одного водія транспортних засобів – працівника Замовника складає 28,15 грн.(двадцять вісім гривень 15 коп.), в тому числі ПДВ – 4,69 грн. (Калькуляція додається). 2.3. Загальна ціна цього Договору (загальна очікувана річна сума оплат за Договором на період з 01.01.2024 по 31.12.2024) складає 31 818,90грн. (тридцять одна тисяча вісімсот вісімнадцять гривень) 90 копійок, в тому числі ПДВ – 5 303,15грн. Оплата здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету. 2. Всі інші положення договору №916/3 від 10.01.2024, не порушені цією угодою залишаються без змін. 3. Дана угода набуває чинності з дати її підписання, при цьому відповідно до ч.3 ст. 631 Цивільного кодексу України умови цієї Додаткової угоди застосовуються до правовідносин, які виникли між Сторонами з 01.04.2024, а в частині проведення розрахунків – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором і є невід'ємною частиною до договору №07/26/1гд від 26.01.2024.
Номер договору про закупівлю: 916/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML