Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №7" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01985995 |
Місцезнаходження: | 50089, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ МАРШАКА, будинок 1 А |
Контактна особа: |
Зарічнюк Тетяна Олександрівна 0678468585 zarichnuk8@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 січня 2024 13:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 січня 2024 13:00 |
Початок аукціону: | 22 січня 2024 12:22 |
Початок аукціону: | 22 січня 2024 12:22 |
Очікувана вартість: | 130 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Закупівля здійснюється відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (зі змінами й доповненнями)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 січня 2024 12:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2024 12:04 |
Додаток 2 Технічна Специфікація (зі змінами).docx | |
16 січня 2024 11:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2024 11:27 |
Перелік змін.docx | |
16 січня 2024 11:27 |
протокол внесення змін0001.PDF | |
16 січня 2024 11:27 |
Тендерна документація.doc | |
10 січня 2024 13:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 січня 2024 13:04 |
Додаток 2 Технічна Специфікація.docx | |
10 січня 2024 13:04 |
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії.docx | |
10 січня 2024 13:04 |
Додаток 1 (тендерна пропозиція).docx | |
10 січня 2024 13:04 |
Додаток 4 Проєкт договору відходи.docx |
16 січня 2024 12:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
16 січня 2024 12:04 |
Додаток 2 Технічна Специфікація (зі змінами).docx
|
||
16 січня 2024 11:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
16 січня 2024 11:27 |
Перелік змін.docx
|
||
16 січня 2024 11:27 |
протокол внесення змін0001.PDF
|
||
16 січня 2024 11:27 |
Тендерна документація.doc
|
||
10 січня 2024 13:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
10 січня 2024 13:04 |
Додаток 2 Технічна Специфікація.docx
|
||
10 січня 2024 13:04 |
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії.docx
|
||
10 січня 2024 13:04 |
Додаток 1 (тендерна пропозиція).docx
|
||
10 січня 2024 13:04 |
Додаток 4 Проєкт договору відходи.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Детально ознайомившись із тендерною документацією вважаємо за необхідно зазначити наступне.
09.07.2023 року втратив чинність Закон України «Про відходи».
09.01.2024 року втратила чинність Постанова Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами».
09.07.2023 року набув чинність Закон України «Про управління відходами», яким у п. 4 перехідних положень для суб’єктів господарювання у сфері управління небезпечними відходами встановлено термін отримання ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами протягом шести місяців з моменту набрання чинності цим Законом.
12.12.2023 року набрала чинність Постанова Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 року № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами».
Таким чином, усі ліцензії на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, видані Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України (на операції: збирання, зберігання, знешкодження, оброблення, утилізація, видалення) втратили чинність.
З аналізу нових нормативно-правових актів можна зробити висновок про наступне:
1. Господарська діяльність з поводження з небезпечними відходами ліквідована, введено в дію господарська діяльність з управління небезпечними відходами. Господарська діяльність з управління небезпечними відходами - комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів, а також збирання, зберігання небезпечних відходів для їх подальшого експорту з метою оброблення чи видалення.
2. Операції поводження з відходами - збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізація, видалення, знешкодження і захоронення відходів, які були передбачені Законом України «Про відходи» - ліквідовано. Законом України «Про управління відходами» введено в дію операції з управління відходами - збирання, перевезення, відновлення та видалення відходів.
3. Класифікація відходів здійснюється відповідно до Національного переліку відходів та додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням.
4. Код операції з видалення та / або відновлення відходів, визначається відповідно до додатку № 1 та додатку № 2 до Закону України «Про управління відходами».
Таким чином, Замовником у тендерній документації має ставитись вимога щодо наявності в учасників ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами» .
З огляду вищевикладеного, вимоги Вашої тендерної документації не відповідають вимогам чинного законодавства.
Відповідно до ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи чинне законодавство, наголошуємо на необхідність внесення Замовником змін до тендерної документації і викладення вимоги щодо наявності ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами з конкретним видом та кодом відходів і конкретним видом операції у відповідності до вимог Закону України «Про управління відходами», та Постанови КМУ від 5 грудня 2023 р. № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами».
Нові правила ліцензування діяльності з управління небезпечними відходами: Міндовкілля надає роз’яснення:15/12/2023 : 16:02 (https://mepr.gov.ua/novi-pravyla-litsenzuvannya-diyalnosti-z-upravlinnya-nebezpechnymy-vidhodamy-mindovkillya-nadaye-roz-yasnennya/ )
Євроінтеграційний Закон “Про управління відходами” визначив новий вид ліцензування – управління небезпечними відходами, тобто суб’єкти господарювання, що здійснюють збирання та оброблення небезпечних відходів, зобов’язані отримати ліцензію,а перед цим пройти обов’язкову перевірку відповідності їх матеріально-технічної бази встановленим вимогам. Під управлінням небезпечними відходами мається на увазі провадження діяльності, яка включає цілий комплекс операцій зі збирання та оброблення небезпечних відходів або збирання та зберігання небезпечних відходів для подальшого їх експорту з метою їх оброблення або видалення. До прикладу, із 216 ліцензіатів, які працюють на ринку небезпечних відходів, лише 125 мають обладнання для оброблення таких відходів, решта їх лише збирають та зберігають. Нове законодавство не визначає таку діяльність, як комплексне управління небезпечними відходами. Порядок отримання ліцензій та вимоги до ліцензіатів та їх обладнання затверджено відповідною постановою Уряду від 05.12.2023 № 1278.
Щоб уникнути маніпулювань та неоднозначного тлумачення чинного законодавства, Міндовкілля надає відповіді на найактуальніші питання бізнесу:Чи залишаються чинними ліцензії, видані до набрання чинності Законом? Чи можна переоформити свою ліцензію?Закон не встановив жодних понять «переліцензування», а виключно визначив новий вид господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню. Крім того, Закон містить норму, яка зобов’язує суб’єктів господарювання у сфері управління небезпечними відходами отримати ліцензію на здійснення відповідної господарської діяльності, а не переоформити її. Законодавчо не передбачено і окрему процедуру для суб’єктів господарювання, які отримали ліцензію до набрання чинності Законом.Крім того, звертаємо увагу, що документи на здійснення операцій з оброблення відходів підприємства можуть отримати наразі за декларативним принципом. Кабінет Міністрів України вніс зміни до постанови № 314 “Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану”. Тобто Уряд дав час бізнесу адаптуватися до нових умов роботи в рамках реформи управління відходами. Наразі підприємства мають можливість оформити документи у декларативному порядку. Далі буде здійснено поступовий перехід від декларацій до дозволів. Згідно із схваленими змінами:
- до 9 січня 2024 року суб’єкти господарювання можуть подавати декларації на порталі “Дія”;
- із 9 січня упродовж 5 місяців необхідно зібрати всі документи та отримати дозвіл.
Виходячи з вищезазначеного, суб’єкти господарювання, які здійснювали свою діяльність у сфері з поводження з небезпечними відходами до 09.01.2024 року повинні були подати декларацію про провадження господарської діяльності. Цим самим, продовжуючи дію своєї ліцензії на строк у 5 місяців задля отримання нової ліцензії на право «управління небезпечними відходами».
Замовником було прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації, задля дотримання вимог законодавства.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-15-000025 ● f4640dd461e7415198d602f7cbf8ae21
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 лютого 2024 17:51 |
15.02.2024 № 17
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручень Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024, від 12.02.2024 №003100-18/2002-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.02.2024 № 17
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2024-01-10-004189-a 10.01.2024 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №7" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-22 11:29:06
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, код 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-10-004189-a), яку проведено КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №7" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пп.3.4. пункту 3 Додатку №2 «Технічна специфікація» до тендерної документації «Учасник повинен мати ліцензію на проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання та утилізації або знешкодження), зазначеними у переліку». Також, у п.1 «Вимоги до учасника на підтвердження у складі пропозиції відповідності учасника для можливості виконання договору», зазначено що необхідно надати у складі тендерної пропозиції «Ліцензію на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання та утилізації або знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі». Постанова КМУ від 13.07.2016р №446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» втратила чинність 09.01.2024 року, на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 05.12.2023 №1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами». Учасником надана довідка від 17.01.2024 №15, де зазначено що відсутня необхідність в отриманні дозволу чи ліцензії. Враховуючи вищезазначене, чому тендерна пропозиція учасника закупівлі ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» не була відхилена?
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеження волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-27 10:31:48
Пояснення на запит Східного офісу Держаудитслужби України ( обл.) від 22 лютого 2024 року до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2024-01-10-004189-a
1 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (90524000-6 - Послуги у сфері поводження з медичними відходами) необхідні для забезпечення дотримання правил санітарного благополуччя населення та інших нормативних актів, що регулюють та забезпечують діяльність в даній сфері. Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі встановлені відповідно до умов на об’єктах що підлягають обслуговуванню, кількості накопичуваних відходів та графіку вивезення відходів. Розрахунок очікуваної вартості товарів здійснено на підставі аналізу та моніторингу ринкових цін на приблизні за своїми характеристиками послуги, що відображені в електронній системі закупівель «PROZORRO». https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2024-01-29-002278-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-02-001467-a Рапорт, щодо потреби закупівлі. 2 Відповідно до пп.3.4. пункту 3 Додатку №2 «Технічна специфікація» до тендерної документації «Учасник повинен мати ліцензію на проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання та утилізації або знешкодження), зазначеними у переліку». Також, у п.1 «Вимоги до учасника на підтвердження у складі пропозиції відповідності учасника для можливості виконання договору», зазначено що необхідно надати у складі тендерної пропозиції «Ліцензію на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання та утилізації або знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі». Постанова КМУ від 13.07.2016р №446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» втратила чинність 09.01.2024 року, на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 05.12.2023 №1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами». Учасником надана довідка від 17.01.2024 №15, де зазначено що відсутня необхідність в отриманні дозволу чи ліцензії. Враховуючи вищезазначене, чому тендерна пропозиція учасника закупівлі ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» не була відхилена? Відповідь: Так, Постанова КМУ від 13.07.2016р №446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» втратила чинність 09.01.2024 року, на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 05.12.2023 №1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами». Однак НАКАЗ МОЗ 08.06.2015 № 325 продовжує діяти в супереч прийнятому ЗУ «Про управління відходами». В тому числі частина 4 останнього наказу передбачає, що провадження господарської діяльності з оброблення, знешкодження, утилізації і видалення небезпечних медичних відходів проводиться закладами або іншими суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 (далі - Ліцензія). Будь-яких роз’яснень з цього приводу ні Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів, а ні Міністерство охорони здоров'я не надало. В тому числі не визначений правовий статус ліцензії на поводження з небезпечними відходами після 09.01.2024 року. ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» надано довідку від 17.01.2024 №15, де зазначено що відсутня необхідність в отриманні дозволу чи ліцензії. Щодо розгляду цієї довідки, Замовник виходив з того, що такий вид діяльності як «поводження» з небезпечними відходами дійсно станом на 17.01.2024 року (дата формування довідки) вже не передбачав необхідність в отриманні дозволу чи ліцензії. В той час ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» надав ліцензію на проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання та утилізації або знешкодження). Власне і станом на зараз законодавство у сфері небезпечних відходів МАЄ БАГАТО ПРОТИРІЧ, тому Замовник не вбачає в своїх діях порушення законодавства та/або не об’єктивний (упереджений) розгляд пропозиції. З огляду на зазначене вище, один законодавець (Міндовкілля) встановив одні вимоги щодо господарської діяльності, інший законодавець (МОЗ) встановлює інші. І як бути Замовнику в якого кожен день утворюються небезпечні відходи, в т.ч. частини тіла від операцій? Звісно, Замовник проаналізував наявні (на дату оголошення тендера) вимоги законодавства та склав їх виходячи з нормативно-правових актів які розробили Міністерства та КМУ. Інформація що відповідності послуг викладена в ДОДАТКУ № 2 до тендерної документації. Замовник не мав і не має на меті порушувати будь які Закони. В своїх діях виходив з нормативно-правових актів, які розроблені законодавцями. Відповідно, пропозиція переможця розглядалась виходячи з вимог які встановлені в тендерній документації.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-02-27 10:13:14
Пояснення на запит Східного офісу Держаудитслужби України ( обл.) від 22 лютого 2024 року до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2024-01-10-004189-a
1 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (90524000-6 - Послуги у сфері поводження з медичними відходами) необхідні для забезпечення дотримання правил санітарного благополуччя населення та інших нормативних актів, що регулюють та забезпечують діяльність в даній сфері. Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі встановлені відповідно до умов на об’єктах що підлягають обслуговуванню, кількості накопичуваних відходів та графіку вивезення відходів. Розрахунок очікуваної вартості товарів здійснено на підставі аналізу та моніторингу ринкових цін на приблизні за своїми характеристиками послуги, що відображені в електронній системі закупівель «PROZORRO».
https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2024-01-29-002278-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-02-001467-a
Рапорт, щодо потреби закупівлі.
2 Відповідно до пп.3.4. пункту 3 Додатку №2 «Технічна специфікація» до тендерної документації «Учасник повинен мати ліцензію на проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання та утилізації або знешкодження), зазначеними у переліку». Також, у п.1 «Вимоги до учасника на підтвердження у складі пропозиції відповідності учасника для можливості виконання договору», зазначено що необхідно надати у складі тендерної пропозиції «Ліцензію на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання та утилізації або знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі». Постанова КМУ від 13.07.2016р №446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» втратила чинність 09.01.2024 року, на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 05.12.2023 №1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами». Учасником надана довідка від 17.01.2024 №15, де зазначено що відсутня необхідність в отриманні дозволу чи ліцензії. Враховуючи вищезазначене, чому тендерна пропозиція учасника закупівлі ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» не була відхилена?
Відповідь:
Так, Постанова КМУ від 13.07.2016р №446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» втратила чинність 09.01.2024 року, на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 05.12.2023 №1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами».
Однак НАКАЗ МОЗ 08.06.2015 № 325 продовжує діяти в супереч прийнятому ЗУ «Про управління відходами». В тому числі частина 4 останнього наказу передбачає, що провадження господарської діяльності з оброблення, знешкодження, утилізації і видалення небезпечних медичних відходів проводиться закладами або іншими суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 (далі - Ліцензія).
Будь-яких роз’яснень з цього приводу ні Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів, а ні Міністерство охорони здоров'я не надало.
В тому числі не визначений правовий статус ліцензії на поводження з небезпечними відходами після 09.01.2024 року.
ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» надано довідку від 17.01.2024 №15, де зазначено що відсутня необхідність в отриманні дозволу чи ліцензії. Щодо розгляду цієї довідки, Замовник виходив з того, що такий вид діяльності як «поводження» з небезпечними відходами дійсно станом на 17.01.2024 року (дата формування довідки) вже не передбачав необхідність в отриманні дозволу чи ліцензії. В той час ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» надав ліцензію на проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання та утилізації або знешкодження).
Власне і станом на зараз законодавство у сфері небезпечних відходів МАЄ БАГАТО ПРОТИРІЧ, тому Замовник не вбачає в своїх діях порушення законодавства та/або не об’єктивний (упереджений) розгляд пропозиції.
З огляду на зазначене вище, один законодавець (Міндовкілля) встановив одні вимоги щодо господарської діяльності, інший законодавець (МОЗ) встановлює інші. І як бути Замовнику в якого кожен день утворюються небезпечні відходи, в т.ч. частини тіла від операцій?
Звісно, Замовник проаналізував наявні (на дату оголошення тендера) вимоги законодавства та склав їх виходячи з нормативно-правових актів які розробили Міністерства та КМУ. Інформація що відповідності послуг викладена в ДОДАТКУ № 2 до тендерної документації.
Замовник не мав і не має на меті порушувати будь які Закони. В своїх діях виходив з нормативно-правових актів, які розроблені законодавцями. Відповідно, пропозиція переможця розглядалась виходячи з вимог які встановлені в тендерній документації.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-04 15:47:26
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, код 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-10-004189-a), яку проведено КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №7" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Відповідно до пункту 2 Додатку №2 «Технічна специфікація» до тендерної документації, щодо вимог до учасника, на підтвердження у складі пропозиції відповідності учасника для можливості виконання договору Учасник повинен мати: «Ліцензію на провадження господарської діяльності з вивезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі». Учасником на виконання вимоги надано Витяг Укртрансбезпеки «про прийняття рішення про видачу ліцензії від 28.03.2017 №310». Яким чином перевірялась дійсність (чинність) ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, яка видана співвиконавцю робіт ТОВ «КОМПАНІЯ ЕКО ГАРАНТ» за договором з Учасником про перевезення вантажів автомобільним транспортом по Україні від 10.03.2023 №П100323?
2. Відповідно до пункту 11.5.9 Статуту зі змінами, щодо погодження із Загальними зборами учасників Товариства Директор від імені Товариства незалежно від сум договору не має права: «без попереднього погодження із Загальними зборами Учасників Товариства Директор від імені Товариства не має права вчиняти правочину на суму що перевищує 100 000,00 (сто тисяч) грн. У випадку необхідності прийняття рішень Загальними зборами Учасників Товариства про вчинення правочину або здійснення будь-яких дій від імені Товариства Директор або особа, яка виконує обов’язки Директора, ініціює розгляд цього питання Загальними зборами Учасників та надає необхідні обґрунтування». Враховуючи, що очікувана вартість предмета закупівлі є вищою, ніж передбачено Статутом, яким документом Учасник підтвердив можливість тимчасово виконуючого обов’язки директора вчиняти правочини, або здійснення будь-які дії від імені Товариства, або поясніть невідхилення тендерної пропозиції Учасника?
Крім того, надайте посилання на документ про призначення керівника учасника - директора ТОВ «Тарком Екосервіс» Олександра Гузєєва.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеження волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-08 16:50:17
Пояснення
Стосовно першого питання,відповідальність за подані документи та зазначення достовірної інформації несе учасник. Замовник розглядає пропозиції на відповідність вимог документації.
По другому питанню, Довідки Вих. №3 Від 17.01.2024 року та Вих. №1-5 Від 30.01.2024 року, та довіренність.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідь на оприлюднений висновок Східного офісу Держаудитслужби
2024-03-15 09:25:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлене порушення усунуто шляхом розірвання договору (Додаткова угода №1 від 12.03.2024 року).
2024-03-18 17:39:06
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 січня 2024 12:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС |
116 760,00
UAH з ПДВ
|
106 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" |
107 625,00
UAH з ПДВ
|
107 625,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "А-ЕНЕРГО" |
110 432,00
UAH з ПДВ
|
110 432,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС #38234621 |
Переможець |
106 000,00
UAH з ПДВ
|
26 січня 2024 09:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2024 10:27
|
Додаткова угода.pdf | укладений |
12 березня 2024 10:26
|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2024 09:41
|
Договір.pdf | укладений |
09 лютого 2024 09:37
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Вивіз та знешкодження медичних виробів та предметів, забруднених кров’ю та/або іншими біологічними рідинами | 2400 | кілограм |
30,50
UAH з ПДВ
|
Вивіз та знешкодження органних відходів (частини тіла, органи, плацента тощо) | 700 | кілограм |
30,50
UAH з ПДВ
|
Вивіз та знешкодження первинної упаковки отруйних і сильнодіючих лікарських засобів | 25 | кілограм |
31,00
UAH з ПДВ
|
Вивіз та знешкодження непридатних для використання фармацевтичних препаратів | 350 | кілограм |
30,50
UAH з ПДВ
|