Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Казанок індивідуальний польовий (39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування)
Очікувана вартість
45 000 000,00 UAH
UA-2024-01-10-002799-a ● f0addc781ba14be3bc4d79864e33024f
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» |
Код ЄДРПОУ: | 44830311 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24 |
Контактна особа: |
Володимир Даценко +380975621706 volodymyr.datsenko@dotua.org |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 січня 2024 11:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 січня 2024 06:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 січня 2024 23:59 |
Початок аукціону: | 22 січня 2024 12:31 |
Очікувана вартість: | 45 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 225 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
100 тис. шт до 29.02.2024
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100000 штуки
Казанок індивідуальний польовий (39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 лютого 2024
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вхідного контролю матеріалів
Дата подання: 12 січня 2024 12:31
Дата відповіді: 16 січня 2024 18:01
Шановний замовнику! Згідно п 7.1 Додатку 3 до проекту Договору про закупівлю: «ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний, до початку приймального контролю Товару за якістю, здійснити вхідний контроль, яким передбачена перевірка матеріалів, що призначені для виготовлення Товару, у Випробувальній лабораторії, на відповідність вимогам нормативної або/та технічної документації.» Прохання пояснити чи вірно ми зрозуміли, що цей пункт не відноситься до постачальників імпортного товару і їм достатньо надання гарантійних зобов’язань постачальника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за поставлене питання. Так. Вхідний контроль сировини імпортної продукції не проводиться.
Щодо документів про походження товару
Дата подання: 12 січня 2024 12:36
Дата відповіді: 17 січня 2024 12:52
Шановний замовнику! Згідно п 7.2 Додатку 3 до проекту Договору про закупівлю: Серед супровідних документів, що здаються разом зі зразками Товару, брошуруються та завіряються підписом уповноваженої особи ПОСТАЧАЛЬНИКА вказано надання:
- сертифікатів відповідності, якщо їх отримання є обов’язковим згідно з чинним законодавством, та документів про походження зразків Товару або матеріалів, з яких вони виготовлені, у разі, якщо їх виготовлення здійснювалось за межами території України;
Прохання надати пояснення, чи підходить експертний висновок регіонального відділення ТПП України, як документ про підтвердження походження зразків Товару або матеріалів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за поставлене питання. В експертному висновоку регіонального відділення ТПП України, повинно бути зазначено відповідність продукції вимогам технічної специфікації МОУ.
Щодо документів, що підтверджують якість матеріалів та фурнітури
Дата подання: 12 січня 2024 12:41
Дата відповіді: 17 січня 2024 12:52
Шановний замовнику! Згідно п 7.3.1 Додатку 3 до проекту Договору про закупівлю у переліку документів які час приймального контролю товару за якістю ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний надати ЗАМОВНИКУ (у разі присутності) та Представнику Центрального управління наступні документи:
- документ, яким підтверджується дотримання вимог санітарного законодавства (висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи (за наявності)) на зразки Товару або матеріали, з яких вони виготовлені (оригінал або завірена копія);
- протоколи лабораторних випробувань матеріалів, що використовувалися для виготовлення Товару (оригінали);
- декларацію ПОСТАЧАЛЬНИКА про відповідність Товару (у тому числі матеріалів, з яких він виготовлений) за формою, визначеною Додатком А2 до ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006;
- "документи, що підтверджують якість матеріалів та фурнітури (завірені копії)"
Прохання надати пояснення, які саме документи підтвердження якості матеріалів та фурнітури повинні бути надані Замовнику, якщо всі показники якості вже відображені у протоколах лабораторних випробуваннях, декларації та висновках ДСЕЕ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за поставлене питання. Товаро-транспортні накладні, які підтверджують походження товару.
Щодо виробничої програми та розрахунку матеріалів
Дата подання: 12 січня 2024 12:42
Дата відповіді: 17 січня 2024 12:57
Шановний замовнику! Згідно п 7.3.1 Додатку 3 до проекту Договору про закупівлю у переліку документів які під час приймального контролю товару за якістю ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний надати ЗАМОВНИКУ (у разі присутності) та Представнику Центрального управління є наступні документи:
- документ, у якому відображений розрахунок кількості матеріалів та фурнітури, необхідної для виготовлення заявленої партії товару (виробнича програма, розрахунок матеріалів, тощо) (завірена копія);
Прохання надати пояснення, чи відноситься ця вимога до постачальників імпортного товару, які не є виробниками?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за поставлене питання. Дана вимога не відноситься до постачальників продукції, яка виготовляється за межами України.
Щодо строків надання оригіналів протоколів випробувань
Дата подання: 12 січня 2024 12:45
Дата відповіді: 17 січня 2024 12:56
Шановний замовнику! Згідно п 7.3.2 Додатку 3 до проекту Договору про закупівлю після отримання результатів лабораторних випробувань ПОСТАЧАЛЬНИК письмово запрошує ЗАМОВНИКА та Представника Центрального управління для перевірки результатів випробувань (оригінали протоколів лабораторних випробувань передаються Представнику Центрального управління, засвідчені належним чином копії протоколів лабораторних випробувань передаються ЗАМОВНИКУ, після затвердження такого протоколу в строк не більше 2-х робочих днів).
Прохання подовжити строк надання оригіналів протоколів випробувань представникам Центрального управління та копії ЗАМОВНИКУ до 4 робочих днів у зв’язку з тим, що акредитовані випробувальні лабораторії знаходяться у різних містах і строки отримання оригіналів протоколів можуть бути більше за 2 робочі дні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за увагу до закупівлі. У даній частині договору зміни вноситись не будуть.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 січня 2024 13:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОЛТРЕЙН" |
41 700 000,00
UAH з ПДВ
|
41 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БІЗНЕСКОМ ЛТД" |
44 700 000,00
UAH з ПДВ
|
44 475 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС" |
45 000 000,00
UAH з ПДВ
|
44 775 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТД СКАЙС" |
45 000 000,00
UAH з ПДВ
|
45 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОЛТРЕЙН" #42302587 |
Відхилено |
41 700 000,00
UAH з ПДВ
|
26 січня 2024 13:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 січня 2024 14:08
|
ТОВ "БІЗНЕСКОМ ЛТД" #42300511 |
Переможець |
44 475 000,00
UAH з ПДВ
|
29 січня 2024 15:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 січня 2024 14:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2024 12:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 березня 2024 13:12
|
ДУ 1 до Дог №20 02-24-РМ 2.PDF | зміни до договору |
05 березня 2024 11:02
|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2024 14:32
|
Дог-р №20 02-24-РМ від 09.02.2024.pdf | укладений |
12 лютого 2024 18:21
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Казанок індивідуальний польовий (39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування) | 100000 | штуки |
444,72
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | - покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю - продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю - погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 20/02-24-РМ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Казанок індивідуальний польовий (39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування) | 100000 | штука |
444,00
UAH з ПДВ
|