Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Казанок індивідуальний польовий (39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування)
Очікувана вартість
45 000 000,00 UAH
UA-2024-01-10-002799-a f0addc781ba14be3bc4d79864e33024f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Даценко

+380975621706 volodymyr.datsenko@dotua.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Володимир Даценко
+380975621706
volodymyr.datsenko@dotua.org
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2024 11:35
Звернення за роз’ясненнями: до 16 січня 2024 06:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2024 23:59
Початок аукціону: 22 січня 2024 12:31
Очікувана вартість: 45 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 225 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


100 тис. шт до 29.02.2024
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100000 штуки
Казанок індивідуальний польовий (39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 лютого 2024
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 січня 2024 11:36
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 січня 2024 11:35
Додаток №5 Лист-згода з проектом договору.docx
10 січня 2024 11:35
Додаток №2 Форма цінова пропозиція.docx
10 січня 2024 11:35
Додаток №6 Лист-гарантія (вимоги в частині антикорупційної перевірки потенційних постачальників ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі»).docx
10 січня 2024 11:35
ТС Казанок індивідуальний польовий.pdf
10 січня 2024 11:35
Додаток №10 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
10 січня 2024 11:35
Додаток №4 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі.docx
10 січня 2024 11:35
Додаток №9 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів_.docx
10 січня 2024 11:35
Додаток №1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції_зі змінами.docx
10 січня 2024 11:35
Додаток №3 Технічні, якісні та кількісні характеристики_.docx
10 січня 2024 11:35
Оголошення.docx
10 січня 2024 11:35
Додаток №7 Лист-згода на обробку персональних даних.docx
10 січня 2024 11:35
Додаток №11 Проект договору.docx
10 січня 2024 11:35
Додаток №8 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вхідного контролю матеріалів
Дата подання: 12 січня 2024 12:31
Дата відповіді: 16 січня 2024 18:01
Шановний замовнику! Згідно п 7.1 Додатку 3 до проекту Договору про закупівлю: «ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний, до початку приймального контролю Товару за якістю, здійснити вхідний контроль, яким передбачена перевірка матеріалів, що призначені для виготовлення Товару, у Випробувальній лабораторії, на відповідність вимогам нормативної або/та технічної документації.» Прохання пояснити чи вірно ми зрозуміли, що цей пункт не відноситься до постачальників імпортного товару і їм достатньо надання гарантійних зобов’язань постачальника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за поставлене питання. Так. Вхідний контроль сировини імпортної продукції не проводиться.
Щодо документів про походження товару
Дата подання: 12 січня 2024 12:36
Дата відповіді: 17 січня 2024 12:52
Шановний замовнику! Згідно п 7.2 Додатку 3 до проекту Договору про закупівлю: Серед супровідних документів, що здаються разом зі зразками Товару, брошуруються та завіряються підписом уповноваженої особи ПОСТАЧАЛЬНИКА вказано надання: - сертифікатів відповідності, якщо їх отримання є обов’язковим згідно з чинним законодавством, та документів про походження зразків Товару або матеріалів, з яких вони виготовлені, у разі, якщо їх виготовлення здійснювалось за межами території України; Прохання надати пояснення, чи підходить експертний висновок регіонального відділення ТПП України, як документ про підтвердження походження зразків Товару або матеріалів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за поставлене питання. В експертному висновоку регіонального відділення ТПП України, повинно бути зазначено відповідність продукції вимогам технічної специфікації МОУ.
Щодо документів, що підтверджують якість матеріалів та фурнітури
Дата подання: 12 січня 2024 12:41
Дата відповіді: 17 січня 2024 12:52
Шановний замовнику! Згідно п 7.3.1 Додатку 3 до проекту Договору про закупівлю у переліку документів які час приймального контролю товару за якістю ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний надати ЗАМОВНИКУ (у разі присутності) та Представнику Центрального управління наступні документи: - документ, яким підтверджується дотримання вимог санітарного законодавства (висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи (за наявності)) на зразки Товару або матеріали, з яких вони виготовлені (оригінал або завірена копія); - протоколи лабораторних випробувань матеріалів, що використовувалися для виготовлення Товару (оригінали); - декларацію ПОСТАЧАЛЬНИКА про відповідність Товару (у тому числі матеріалів, з яких він виготовлений) за формою, визначеною Додатком А2 до ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006; - "документи, що підтверджують якість матеріалів та фурнітури (завірені копії)" Прохання надати пояснення, які саме документи підтвердження якості матеріалів та фурнітури повинні бути надані Замовнику, якщо всі показники якості вже відображені у протоколах лабораторних випробуваннях, декларації та висновках ДСЕЕ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за поставлене питання. Товаро-транспортні накладні, які підтверджують походження товару.
Щодо виробничої програми та розрахунку матеріалів
Дата подання: 12 січня 2024 12:42
Дата відповіді: 17 січня 2024 12:57
Шановний замовнику! Згідно п 7.3.1 Додатку 3 до проекту Договору про закупівлю у переліку документів які під час приймального контролю товару за якістю ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний надати ЗАМОВНИКУ (у разі присутності) та Представнику Центрального управління є наступні документи: - документ, у якому відображений розрахунок кількості матеріалів та фурнітури, необхідної для виготовлення заявленої партії товару (виробнича програма, розрахунок матеріалів, тощо) (завірена копія); Прохання надати пояснення, чи відноситься ця вимога до постачальників імпортного товару, які не є виробниками?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за поставлене питання. Дана вимога не відноситься до постачальників продукції, яка виготовляється за межами України.
Щодо строків надання оригіналів протоколів випробувань
Дата подання: 12 січня 2024 12:45
Дата відповіді: 17 січня 2024 12:56
Шановний замовнику! Згідно п 7.3.2 Додатку 3 до проекту Договору про закупівлю після отримання результатів лабораторних випробувань ПОСТАЧАЛЬНИК письмово запрошує ЗАМОВНИКА та Представника Центрального управління для перевірки результатів випробувань (оригінали протоколів лабораторних випробувань передаються Представнику Центрального управління, засвідчені належним чином копії протоколів лабораторних випробувань передаються ЗАМОВНИКУ, після затвердження такого протоколу в строк не більше 2-х робочих днів). Прохання подовжити строк надання оригіналів протоколів випробувань представникам Центрального управління та копії ЗАМОВНИКУ до 4 робочих днів у зв’язку з тим, що акредитовані випробувальні лабораторії знаходяться у різних містах і строки отримання оригіналів протоколів можуть бути більше за 2 робочі дні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за увагу до закупівлі. У даній частині договору зміни вноситись не будуть.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 січня 2024 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОЛТРЕЙН" 41 700 000,00
UAH з ПДВ
41 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БІЗНЕСКОМ ЛТД" 44 700 000,00
UAH з ПДВ
44 475 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС" 45 000 000,00
UAH з ПДВ
44 775 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТД СКАЙС" 45 000 000,00
UAH з ПДВ
45 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 січня 2024 15:32
Електронний підпис
21 січня 2024 15:32
Електронний підпис
21 січня 2024 15:31
3_Витяг ПДВ Колтрейн.pdf
21 січня 2024 15:31
6_Цінова пропозиція.pdf
21 січня 2024 15:31
2_ Виписка Колтрейн.pdf.p7s
21 січня 2024 15:31
2_ Виписка Колтрейн.pdf

Публічні документи

31 січня 2024 14:07
Електронний підпис
26 січня 2024 17:38
Електронний підпис
21 січня 2024 18:15
Електронний підпис
21 січня 2024 18:15
Електронний підпис
21 січня 2024 18:13
8. Цінова пропозиція.pdf
21 січня 2024 18:13
2. Довідка ліцензія.pdf.p7s
21 січня 2024 18:13
14. Лист-гарантія ст.17.pdf
21 січня 2024 18:13
2. Довідка ліцензія.pdf
21 січня 2024 18:13
13. Гарантія додаток 3.pdf

Публічні документи

19 січня 2024 20:39
Електронний підпис
19 січня 2024 20:39
Електронний підпис
19 січня 2024 20:39
2. Цінова.pdf.p7s
19 січня 2024 20:39
2. Цінова.pdf
19 січня 2024 20:39
4.2. Баланс 2023 3 кв..pdf
19 січня 2024 20:39
4.2. Баланс 2023 3 кв..pdf.p7s
19 січня 2024 20:39
4.2. Баланс 2022.pdf
19 січня 2024 20:39
6. Лист-гарантія.pdf.p7s
19 січня 2024 20:39
4.2. Баланс 2022.pdf.p7s
19 січня 2024 20:39
1.1. Довідка ліцензія.pdf
19 січня 2024 20:39
6. Лист-гарантія.pdf
19 січня 2024 20:39
1.3. топ текс витяг пдв.pdf
19 січня 2024 20:39
1.2. виписка від 02.08.23.pdf

Конфіденційні документи

19 січня 2024 20:39
4.1. видаткові до договору.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

Договір з МОУ містить чутливу до розголошення інформацію

19 січня 2024 20:39
4.1. Аналогічний договір СПРУ.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

Договір з МОУ містить чутливу до розголошення інформацію

19 січня 2024 20:39
4.1. видаткові до договору.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Договір з МОУ містить чутливу до розголошення інформацію

19 січня 2024 20:39
4.1. Аналогічний договір СПРУ.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Договір з МОУ містить чутливу до розголошення інформацію

Публічні документи

21 січня 2024 21:59
Електронний підпис
21 січня 2024 21:58
Витяг ПДВ 08.06.23р.pdf
21 січня 2024 21:58
Витяг ПДВ 08.06.23р.pdf.p7s
21 січня 2024 21:58
Витяг з ЄДР.pdf
21 січня 2024 21:58
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
21 січня 2024 21:58
Довідка ДПС.pdf
21 січня 2024 21:58
Довідка ДПС.pdf.p7s
21 січня 2024 21:58
Довідка досвід.pdf
21 січня 2024 21:58
Довідка досвід.pdf.p7s
21 січня 2024 21:58
Довідка ліцензія.pdf
21 січня 2024 21:58
Довідка ліцензія.pdf.p7s
21 січня 2024 21:58
Рішення 3.pdf
21 січня 2024 21:58
Рішення 3.pdf.p7s
21 січня 2024 21:58
Цінова пропозиція.pdf
21 січня 2024 21:58
Цінова пропозиція.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОЛТРЕЙН"

ТОВ "БІЗНЕСКОМ ЛТД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"

ТОВ "ТД СКАЙС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КОЛТРЕЙН"
#42302587
Відхилено 41 700 000,00
UAH з ПДВ
26 січня 2024 13:13
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 січня 2024 14:08
ТОВ "БІЗНЕСКОМ ЛТД"
#42300511
Переможець 44 475 000,00
UAH з ПДВ
29 січня 2024 15:36
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 січня 2024 14:21

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до п.1 Додатку №4 Оголошення “Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник в складі пропозиції повинен надати наступні документи: -довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), укладених протягом останніх трьох років, загальним обсягом не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини), із зазначенням інформації про найменування контрагента, номер та дата укладання договору, предмету договору, кількість поставлених одиниць товару, контактних осіб замовників (ПІБ, посада та контактний телефон), стан виконання договору (відсоток виконання договору); - копія(ї) договору(ів), з додатковими угодами, що стосуються зміни обсягів постачання (у випадку їх наявності), інформація по якому (яких) відображена в Довідці за яким(и) повністю виконано зобов'язання; - сканований(ні) оригінал(и) відгуку(ів) від замовника(ів), що підтверджує належне виконання такого договору, із зазначенням номеру, дати та предмету договору (ів) або копії актів, видаткових/податкових накладних (документальне підтвердження виконання договору(ів)). * під аналогічним договором слід розуміти договір за предметом закупівлі цього оголошення «Казанок індивідуальний польовий» або інше спорядження згідно до переліків, визначених Наказом Міністерства оборони України №232 від 29.04.2016 року, за яким всі зобов’язання виконані в повному обсязі. У складі пропозиції учасника ТОВ «Колтрейн» відсутня інформація, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів). Для усунення невідповідностей необхідно надати: інформацію про наявність необхідного досвіду виконання аналогічних договорів у визначеному обсязі, а саме: - довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), укладених протягом останніх трьох років, загальним обсягом не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини), із зазначенням інформації про найменування контрагента, номер та дата укладання договору, предмету договору, кількість поставлених одиниць товару, контактних осіб замовників (ПІБ, посада та контактний телефон), стан виконання договору (відсоток виконання договору); - копія(ї) договору(ів), з додатковими угодами, що стосуються зміни обсягів постачання (у випадку їх наявності), інформація по якому (яких) відображена в Довідці за яким(и) повністю виконано зобов'язання; - сканований(ні) оригінал(и) відгуку(ів) від замовника(ів), що підтверджує належне виконання такого договору, із зазначенням номеру, дати та предмету договору (ів) або копії актів, видаткових/податкових накладних (документальне підтвердження виконання договору(ів)). * під аналогічним договором слід розуміти договір за предметом закупівлі цього оголошення «Казанок індивідуальний польовий» або інше спорядження згідно до переліків, визначених Наказом Міністерства оборони України №232 від 29.04.2016 року, за яким всі зобов’язання виконані в повному обсязі. Допускається приховування конфіденційних відомостей в копіях аналогічних договорів, їх додатках та підтверджуючих документах про їх виконання, які не впливають на підтвердження факту постачання визначеного товару у відповідному обсязі (кількості), зокрема інформація про вартість товару, місце та умови постачання. У випадку, якщо аналогічний договір укладено з Міністерством оборони України, структурними підрозділами Збройних Сил України, Національної гвардії України або інших формувань сил оборони, дозволяється такі договори, додатки до них та/або підтверджуючі документи визначати як конфіденційні. Для цього учасник має зробити відповідну позначку під час публікації таких файлів в складі своєї пропозиції. Для того щоб позначити файл як «конфіденційний» при поданні пропозиції, учаснику необхідно: 1. Натиснути кнопку «подати пропозицію» на сторінці закупівлі. 2. Натиснути на кнопку «прикріпити файл». 3. Обрати позначку «конфіденційний». Замовник, орган оскарження та центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, мають доступ в електронній системі закупівель до інформації, яка визначена учасником конфіденційною.

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до п.1 Додатку №4 Оголошення “Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник в складі пропозиції повинен надати наступні документи: - довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), укладених протягом останніх трьох років, загальним обсягом не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини), із зазначенням інформації про найменування контрагента, номер та дата укладання договору, предмету договору, кількість поставлених одиниць товару, контактних осіб замовників (ПІБ, посада та контактний телефон), стан виконання договору (відсоток виконання договору); - копія(ї) договору(ів), з додатковими угодами, що стосуються зміни обсягів постачання (у випадку їх наявності), інформація по якому (яких) відображена в Довідці за яким(и) повністю виконано зобов'язання; - сканований(ні) оригінал(и) відгуку(ів) від замовника(ів), що підтверджує належне виконання такого договору, із зазначенням номеру, дати та предмету договору (ів) або копії актів, видаткових/податкових накладних (документальне підтвердження виконання договору(ів)). * під аналогічним договором слід розуміти договір за предметом закупівлі цього оголошення «Казанок індивідуальний польовий» або інше спорядження згідно до переліків, визначених Наказом Міністерства оборони України №232 від 29.04.2016 року, за яким всі зобов’язання виконані в повному обсязі. У складі пропозиції учасника ТОВ «Бізнеском ЛТД» відсутня інформація, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів). Для усунення невідповідностей необхідно надати: інформацію про наявність необхідного досвіду виконання аналогічних договорів у визначеному обсязі, а саме: - довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), укладених протягом останніх трьох років, загальним обсягом не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини), із зазначенням інформації про найменування контрагента, номер та дата укладання договору, предмету договору, кількість поставлених одиниць товару, контактних осіб замовників (ПІБ, посада та контактний телефон), стан виконання договору (відсоток виконання договору); - копія(ї) договору(ів), з додатковими угодами, що стосуються зміни обсягів постачання (у випадку їх наявності), інформація по якому (яких) відображена в Довідці за яким(и) повністю виконано зобов'язання; - сканований(ні) оригінал(и) відгуку(ів) від замовника(ів), що підтверджує належне виконання такого договору, із зазначенням номеру, дати та предмету договору (ів) або копії актів, видаткових/податкових накладних (документальне підтвердження виконання договору(ів)). * під аналогічним договором слід розуміти договір за предметом закупівлі цього оголошення * під аналогічним договором слід розуміти договір за предметом закупівлі цього оголошення «Казанок індивідуальний польовий» або інше спорядження згідно до переліків, визначених Наказом Міністерства оборони України №232 від 29.04.2016 року, за яким всі зобов’язання виконані в повному обсязі. Допускається приховування конфіденційних відомостей в копіях аналогічних договорів, їх додатках та підтверджуючих документах про їх виконання, які не впливають на підтвердження факту постачання визначеного товару у відповідному обсязі (кількості), зокрема інформація про вартість товару, місце та умови постачання. У випадку, якщо аналогічний договір укладено з Міністерством оборони України, структурними підрозділами Збройних Сил України, Національної гвардії України або інших формувань сил оборони, дозволяється такі договори, додатки до них та/або підтверджуючі документи визначати як конфіденційні. Для цього учасник має зробити відповідну позначку під час публікації таких файлів в складі своєї пропозиції. Для того щоб позначити файл як «конфіденційний» при поданні пропозиції, учаснику необхідно: 1. Натиснути кнопку «подати пропозицію» на сторінці закупівлі. 2. Натиснути на кнопку «прикріпити файл». 3. Обрати позначку «конфіденційний». Замовник, орган оскарження та центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, мають доступ в електронній системі закупівель до інформації, яка визначена учасником конфіденційною.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 січня 2024 15:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БІЗНЕСКОМ ЛТД"
#42300511
44 475 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 квітня 2024 12:54
Електронний підпис зміни до договору
05 березня 2024 13:12
ДУ 1 до Дог №20 02-24-РМ 2.PDF зміни до договору
05 березня 2024 11:02
Електронний підпис укладений
13 лютого 2024 14:32
Дог-р №20 02-24-РМ від 09.02.2024.pdf укладений
12 лютого 2024 18:21

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Казанок індивідуальний польовий (39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування) 100000 штуки 444,72
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): - покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю - продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю - погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Номер договору про закупівлю: 20/02-24-РМ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Казанок індивідуальний польовий (39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування) 100000 штука 444,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 лютого 2024 — 31 березня 2024
Сума оплати за договором: 44 400 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 400 000,00 UAH)