Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з очищення систем каналізації: обслуговування, чистка дощової (зливової) каналізації (благоустрій населених пунктів)
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2024-01-10-002691-a ● 3a879f29785940fabd0c8dc844db4d4a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 24884653 |
Вебсайт: | https://ukrainska-gromada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 08720, Україна , Київська обл., Обухівський р-н місто Українка, ПЛОЩА ШЕВЧЕНКА будинок 1 |
Контактна особа: |
Олексій Шевченко +380972248925 ukrmiskrada@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 січня 2024 11:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90470000-2: Послуги з чищення каналізаційних колекторів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з очищення систем каналізації: обслуговування, чистка дощової (зливової) каналізації (благоустрій населених пунктів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90470000-2 — Послуги з чищення каналізаційних колекторів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Перерахування коштів Учаснику буде здійснюватися Замовником на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3, через органи Державного казначейства України на поточний рахунок Учасника протягом 10 банківських днів. Органи Державної казначейської служби України здійснюють обслуговування місцевих бюджетів згідно Наказу Мінфіну України від 23.08.12 р. №938 «Про затвердження порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів» (зі змінами). | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 січня 2024 11:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 січня 2024 11:31 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-10-002691-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ АТМОТЕРРА, Код ЄДРПОУ:40159601
Дата подання: 10 січня 2024 16:26
щодо огляду
Шановний замовник,
Частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників,
Вимога тендерної документації: Учасник повинен здійснити попереднє обстеження на території об’єкта Замовника, для вивчення під’їзних шляхів, вибору характеристик необхідного обладнання, визначення детального обсягу робіт при складанні кошторисної документації та порядку надання послуг. Учасник повинен надати акт огляду у складі пропозиції, підписаний посадовими особами Замовника.
Вважаємо, що встановлюючи відповідні вимоги, замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати «Акт огляду» за підписом посадової особи замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія, ефективність та пропорційність;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Встановлення замовником дискримінаційної вимоги щодо надання «Акту огляду» є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже з незалежних від учасника підстав посадові особи замовника можуть не допустити учасника до об’єкту за вказаною адресою в оголошенні та не підписати зазначений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення пропозицій таких учасників.
Разом з тим, огляд об’єкту та ознайомлення об’єктом є важливим для учасників з точки зору правильної оцінки об’єму та характеру робіт, тобто дискримінація полягає в тому, що це має бути право учасників, а не обов’язок та не має бути обов’язкового складання акту складеного спільно з представниками Замовника.
Зазначаємо, що встановлення такого дискримінаційного критерію є прямим умислом замовника щодо обмеження конкуренції та може призвести до розтрати бюджетних коштів, а також суперечить усім принципам здійснення публічних закупівель.
Враховуючи вище викладене, Вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Хочемо звернути увагу, що дана позиція неодноразово підтримана Постійно діючій адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Розгорнути
Згорнути
Частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників,
Вимога тендерної документації: Учасник повинен здійснити попереднє обстеження на території об’єкта Замовника, для вивчення під’їзних шляхів, вибору характеристик необхідного обладнання, визначення детального обсягу робіт при складанні кошторисної документації та порядку надання послуг. Учасник повинен надати акт огляду у складі пропозиції, підписаний посадовими особами Замовника.
Вважаємо, що встановлюючи відповідні вимоги, замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати «Акт огляду» за підписом посадової особи замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія, ефективність та пропорційність;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Встановлення замовником дискримінаційної вимоги щодо надання «Акту огляду» є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже з незалежних від учасника підстав посадові особи замовника можуть не допустити учасника до об’єкту за вказаною адресою в оголошенні та не підписати зазначений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення пропозицій таких учасників.
Разом з тим, огляд об’єкту та ознайомлення об’єктом є важливим для учасників з точки зору правильної оцінки об’єму та характеру робіт, тобто дискримінація полягає в тому, що це має бути право учасників, а не обов’язок та не має бути обов’язкового складання акту складеного спільно з представниками Замовника.
Зазначаємо, що встановлення такого дискримінаційного критерію є прямим умислом замовника щодо обмеження конкуренції та може призвести до розтрати бюджетних коштів, а також суперечить усім принципам здійснення публічних закупівель.
Враховуючи вище викладене, Вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Хочемо звернути увагу, що дана позиція неодноразово підтримана Постійно діючій адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 січня 2024 17:17
Шановний Учаснику, повiдомляємо Вам, що тендерну документацiю Замовника до закупівлі: Послуги з очищення систем каналізації: обслуговування та прочистки зовнішніх побутових мереж каналізації в населених пунктах Української міської територіальної громади (благоустрій населених пунктів), код за ДК 021:2015 - 90470000-2 Послуги з чищення каналізаційних колекторів, затверджену протоколом Уповноваженоi особи виконавчого кoмітетy Украiнськоi міської ради №2 вiд 10.01.2024 року, складено вiдповiдно до ч.2 ст.22 Закону України «Про публiчнi закупiвлi». Згiдно з ч.4 ст.22 тендерна документацiя не мiстить вимог, шо обмежують конкуренцію та призводить до дискримiнацiї учасникiв. Здiйснюючи закупiвлi Замовник чітко дотримується ст.5 Закону України «Про публiчнi закупiвлi». Закупiвлi здiйснюються за такими принципами: добросовiсна конкуренцiя серед учасникiв; максимальна економiя та ефективнiсть; вiдкритiсть та прозорiсть на вcix стадiях закупiвель; недискримiнацiя учасників та piвнe ставлення до них; об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури; запобiгання корупцiйним дiям i зловживанням.
Хочемо звернути Вашу увагу на те, що встановлена вимога Замовника щодо ознайомлення з об'єктами та об'ємами робiт жодним чином не позбавляє учасникiв можливості взяти участь в данiй процедурi закупiвель. Тому, твердження щодо дискримiнаційності та неможливості виконання даноi вимоги учасниками, неможливості участі в даній прочедурi закупівлі є необгрунтованим. Наголошуємо ще раз, що для вcix учасникiв встановлено piвнi умови для виконання даної вимоги, тобто ознайомлення з об'єктом є реальним для виконання. Учасники мають достатньо часу для того, щоб знайти можливість i час провести ознайомлення з об'єктами та об'ємами робiт для правильної та коректної підготовки учасниками технічної частини розрахунків їх тендерної пропозиції. Замовник хоче отримувати якісні послуги, вчасно та в тому обсязі, який йому потрібен, тому для об’єктивної оцінки власних можливостей та розумiння всього об'єму робiт Учасники зобов'язанi надiслати квалiфiкованих спецiалiстiв до об'єкту, який зможе на мiсцi самостійно ознайомитися з yciмa об’єктами та здiйснити вiзуальний огляд для визначення детального обсягу виконання робiт та своєї спроможності надавати своєчасно, якісно, в повному обсязі послуги, що є предметом закупівлі Замовника.
Звертаємо Вашу увагу, що контактний номер телефону уповноваженої особи з публічних закупівель - начальника управління розвитку інфраструктури виконавчого комітету Української міської ради Олексія Шевченко є у вільному доступі. Адреса виконавчого комітету Української міської ради та контактні дані зазначено як в тендерній документації, так і в електронній системі Prozorro, робочий день працівників виконавчого комітету Української міської ради понеділок-п’ятниця з 8.00-17.00 годин.
Також зауважимо, що виконавчий комітет Української міської ради керується рішенням №6180-р/пк-пз від 09.05.2023 АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ з приводу аналогічної вимоги виконавчого комітет Української міської ради у тендерній документації до закупівлі UA-2023-04-25-011102-a, в якому вказано, що скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в частині вимоги щодо ознайомлення з об’ємами робіт та об’єктом, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.
Ваша вимога щодо внесення змін до тендерної документації, а саме усунення вимоги надання акту огляду у складі пропозиції Учасника, підписаний посадовими особами Замовника, ґрунтується на Вашій особистій суб’єктивній думці та не містить документального підтвердження обставин наведених у вимозі щодо порушення Ваших прав як Учасника під час проведення процедури закупівель.
Хочемо звернути Вашу увагу на те, що встановлена вимога Замовника щодо ознайомлення з об'єктами та об'ємами робiт жодним чином не позбавляє учасникiв можливості взяти участь в данiй процедурi закупiвель. Тому, твердження щодо дискримiнаційності та неможливості виконання даноi вимоги учасниками, неможливості участі в даній прочедурi закупівлі є необгрунтованим. Наголошуємо ще раз, що для вcix учасникiв встановлено piвнi умови для виконання даної вимоги, тобто ознайомлення з об'єктом є реальним для виконання. Учасники мають достатньо часу для того, щоб знайти можливість i час провести ознайомлення з об'єктами та об'ємами робiт для правильної та коректної підготовки учасниками технічної частини розрахунків їх тендерної пропозиції. Замовник хоче отримувати якісні послуги, вчасно та в тому обсязі, який йому потрібен, тому для об’єктивної оцінки власних можливостей та розумiння всього об'єму робiт Учасники зобов'язанi надiслати квалiфiкованих спецiалiстiв до об'єкту, який зможе на мiсцi самостійно ознайомитися з yciмa об’єктами та здiйснити вiзуальний огляд для визначення детального обсягу виконання робiт та своєї спроможності надавати своєчасно, якісно, в повному обсязі послуги, що є предметом закупівлі Замовника.
Звертаємо Вашу увагу, що контактний номер телефону уповноваженої особи з публічних закупівель - начальника управління розвитку інфраструктури виконавчого комітету Української міської ради Олексія Шевченко є у вільному доступі. Адреса виконавчого комітету Української міської ради та контактні дані зазначено як в тендерній документації, так і в електронній системі Prozorro, робочий день працівників виконавчого комітету Української міської ради понеділок-п’ятниця з 8.00-17.00 годин.
Також зауважимо, що виконавчий комітет Української міської ради керується рішенням №6180-р/пк-пз від 09.05.2023 АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ з приводу аналогічної вимоги виконавчого комітет Української міської ради у тендерній документації до закупівлі UA-2023-04-25-011102-a, в якому вказано, що скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в частині вимоги щодо ознайомлення з об’ємами робіт та об’єктом, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.
Ваша вимога щодо внесення змін до тендерної документації, а саме усунення вимоги надання акту огляду у складі пропозиції Учасника, підписаний посадовими особами Замовника, ґрунтується на Вашій особистій суб’єктивній думці та не містить документального підтвердження обставин наведених у вимозі щодо порушення Ваших прав як Учасника під час проведення процедури закупівель.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 січня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОНЧАРЕНКО РОМАН СТАНІСЛАВОВИЧ |
499 797,00
UAH з ПДВ
|
499 797,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОНЧАРЕНКО РОМАН СТАНІСЛАВОВИЧ #2911411277 |
Переможець |
499 797,00
UAH з ПДВ
|
25 січня 2024 16:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 січня 2024 14:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 лютого 2024 11:52
|
Договір.PDF | укладений |
05 лютого 2024 11:47
|