Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Чохол до фляги індивідуальної польової, вид 3 (19260000-6: Текстильні матеріали)
Очікувана вартість
42 000 000,00 UAH
UA-2024-01-10-002684-a 4b7a9d5c7f1742ebb8554363a52c547c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Даценко

+380975621706 volodymyr.datsenko@dotua.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Володимир Даценко
+380975621706
volodymyr.datsenko@dotua.org
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2024 11:31
Звернення за роз’ясненнями: до 16 січня 2024 06:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2024 23:59
Початок аукціону: 22 січня 2024 15:47
Очікувана вартість: 42 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 210 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19260000-6: Текстильні матеріали


100 тис. шт до 29.02.2024
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100000 штуки
Чохол до фляги індивідуальної польової, вид 3 (19260000-6: Текстильні матеріали)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 лютого 2024
ДК 021:2015: 19260000-6 — Текстильні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 січня 2024 11:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2024 11:31
Додаток №2 Форма цінова пропозиція.docx
10 січня 2024 11:31
Додаток №3 Технічні, якісні та кількісні характеристики_.docx
10 січня 2024 11:31
Додаток №11 Проект договору.docx
10 січня 2024 11:31
Додаток №5 Лист-згода з проектом договору.docx
10 січня 2024 11:31
Додаток №4 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі.docx
10 січня 2024 11:31
Додаток №1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції_зі змінами.docx
10 січня 2024 11:31
Додаток №10 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
10 січня 2024 11:31
Додаток №8 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx
10 січня 2024 11:31
Додаток №7 Лист-згода на обробку персональних даних.docx
10 січня 2024 11:31
ТС Чохол до фляги.pdf
10 січня 2024 11:31
Додаток №9 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів_.docx
10 січня 2024 11:31
Оголошення.docx
10 січня 2024 11:31
Додаток №6 Лист-гарантія (вимоги в частині антикорупційної перевірки потенційних постачальників ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі»).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проект договору
Дата подання: 12 січня 2024 16:25
Дата відповіді: 15 січня 2024 18:25
Шановний Замовнику! Згідно пункту 4.6. проекту договору Адреса пункту призначення (складу ОТРИМУВАЧА) визначається ЗАМОВНИКОМ в заявці на поставку Товару. Але згідно пункту 4.3.2. У разі неподання ЗАМОВНИКОМ ПОСТАЧАЛЬНИКУ заявки на поставку Товару, ПОСТАЧАЛЬНИК має й надалі виконувати свої зобов’язання за Договором. У випадку ненадання ЗАМОВНИКОМ заявки яким чином ПОСТАЧАЛЬНИКУ дізнатися адресу поставки товару?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за поставлене питання.
В умовах правового режиму воєнного стану постачання ресурсного забезпечення для сил оборони має відповідати, зокрема, критеріям вчасності (у т.ч. щодо задоволення нагальних потреб) та безперервності.
Слід зазначити, що поданням заявки на поставку товару не передбачає внесення змін до істотних умов державного контракту (договору). Таким чином, умови проекту державного контракту (договору) не відрізнятимуться від змісту пропозиції учасника процедури закупівлі, а внесення змін до істотних умов такого контракту здійснюватиметься у відповідності до вимог законодавства у сфері закупівель.
Проект Договору
Дата подання: 12 січня 2024 16:26
Дата відповіді: 15 січня 2024 19:18
Шановний Замовнику! Згідно пункту 5.1.2. проекту договору У разі відсутності у вільному доступі нормативного документу (державного стандарту, технічних умов тощо) на Товар, що постачається, ПОСТАЧАЛЬНИК надає ОТРИМУВАЧУ та ЗАМОВНИКУ завірену встановленим порядком його копію (з усіма змінами). Чи передбачає це надання копій усіх державних стандартів згідно яких проводились лабораторні випробування та які зазначені у протоколах випробувань?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за поставлене питання. Такі нормативні документи надаються тільки у випадку їх відсутності у вільному доступі.
Проект договору
Дата подання: 12 січня 2024 16:27
Дата відповіді: 15 січня 2024 19:10
Шановний Замовнику! Згідно пункту 6.3. проекту договору Разом з Товаром ПОСТАЧАЛЬНИК надає ЗАМОВНИКУ документи. Але в переліку документів присутні такі документи як - оформлені та підписані ОТРИМУВАЧЕМ Оголошення -повідомлення-підтвердження, яке оформлюється ОТРИМУВАЧЕМ Дані документи оформлюються ОТРИМУВАЧЕМ після відвантаження товару тому їх неможливо надати ЗАМОВНИКУ разом з товаром а тільки після оформлення їх ОТРИМУВАЧЕМ. Також в останньому абзаці пункту 6.3. зазначено що даний перелік документів перевіряється ОТРИМУВАЧЕМ та у разі відсутності вказаних документів (одного або декількох) ОТРИМУВАЧ має право відстрочити прийняття Товару до моменту надання. Просимо прояснити перелік документів згідно пункту 6.3. разом з товаром надається ОТРИМУВАЧУ чи ЗАМОВНИКУ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за поставлене питання. Оскільки Акт приймання-передачі товару є тристороннім, то передача оформлених Отримувачем документів може одночасно здійснюватись Замовнику в ході відвантаження товару.
Договір
Дата подання: 12 січня 2024 16:28
Дата відповіді: 15 січня 2024 19:10
Шановний Замовнику! Згідно пункту 6.3. проекту договору у переліку документів що вимагаються є пункт – усі інші документи, які згадуються у будь-якому пункті цього Договору. Чи правильно ми розуміємо, що повинні надати такі документи як: - наказу Міністерства оборони України від 02.12.2023 № 716/нм “Про уповноваження державного підприємства Міністерства оборони України “Агенція закупівель у сфері оборони» на виконання функції служби державного замовника у сфері оборони” - Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання за кількістю, затвердженої постановою Державного арбітражу при Раді Міністрів СРСР від 15.06.65 № П-6; - Порядку здійснення контролю за якістю речового майна, що постачається для потреб Збройних Сил України, затвердженого наказом Міністерства оборони України від 19 липня 2017 року № 375, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 грудня 2017 року за № 1461/31329. та інші законодавчі документи на які є посилання в договорі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за поставлене питання. Від Постачальника не вимагається надання нормативних документів, що містяться вільному доступі.
Договір
Дата подання: 12 січня 2024 16:31
Дата відповіді: 15 січня 2024 19:11
Шановний Замовнику! Згідно пункту 6.4. «Приймання Товару здійснюється після перевірки ОТРИМУВАЧЕМ, ЗАМОВНИКОМ особисто та/або із залученням третьої особи Товару на: відповідність технічним вимогам до даного виду Товару та вимогам нормативної документації, у т.ч. перевірки товаросупровідних документів, візуального огляду кожної партії Товару щодо зовнішнього вигляду, відповідності, цілісності, неушкодженості, проведення повного кількісного контролю-перерахунку, та здійснення контролю за якістю Товару.» Поясніть будь ласка, мається на увазі , що Приймання Товару на території Отримувача за кількістю здійснюється після перевірки ОТРИМУВАЧЕМ, ЗАМОВНИКОМ особисто та/або із залученням третьої особи Товару на … та здійснення контролю за якістю Товару згідно додатку 3 Договору? Якщо так, то просимо внести уточнення в договорі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за поставлене питання. Оскільки Акт приймання-передачі товару є тристороннім, то приймання товару буде здійснюватись Отримувачем та Замовником після проходження вхідного контролю якості, проведеного третьою особою.
проект договору
Дата подання: 12 січня 2024 16:32
Дата відповіді: 16 січня 2024 17:59
Шановний Замовнику! Згідно пункту 7.3.2. додатку 3 проекту договору Обсяг вибірки не повинен бути меншим визначеного Обсягом перевірки, а у разі його відсутності – нормативною або/та технічною документацією та повинен бути достатнім для здійснення перевірки у Випробувальній лабораторії. Як діяти якщо не залежно від кількості вибраних виробів провести всі лабораторні випробування буде неможливо через малу площу виробу. У такому випадку потрібно буде додатково надавати матеріали з яких виготовлений виріб для перевірки всіх показників чи перевіряються тільки ті показники які можливо перевірити на готовому виробі? Просимо надати роз’яснення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за поставлене питання. Додатково потрібно додати матеріал.
Щодо забезпечення пропозиції
Дата подання: 15 січня 2024 17:32
Дата відповіді: 15 січня 2024 18:33
Добрий день. Просимо Вас додати в документацію вимогу щодо надання учасниками забезпечення пропозиції, так як відсутність забезпечення пропозиції несе за собою великі ризики в появі недобросовісних підприємств, які своєю участю в закупівлі будуть штучно затримувати підписання державного контракту з реальними постачальниками. Дякую
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за поставлене питання. Відповідно статті 25 Закону України "Про публічні закупівлі" застосування забезпечення пропозиції - це право, а не обов'язок замовника. Надання пропозиції не є гарантією виконання зобов'язань Постачальником перед Замовником, адже воно діє виключно до моменту завершення процедури закупівлі (укладання договору). Водночас у випадку закупівлі речового майна така вимога може негативно вплинути на конкуренцію з огляду на те, що відповідність пропозиції учасника в тому числі залежить від отримання ним документів, які займають тривалий термін часу (такі як довідка ДПС про відсутність заборгованості, акт відповідності товару та ін). У випадку, якщо з незалежних від учасника обставин ним не буде отримано такі документи, він може втратити забезпечення пропозиції. Тому вимога про надання забезпечення пропозиції передбачає необхідність збільшення терміну подачі пропозиції, що негативно вплине на тривалість закупівель.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-01-10-002684-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОЛТРЕЙН", Код ЄДРПОУ:42302587
Дата подання: 07 лютого 2024 14:28
Вимога щодо скасування рішення про визначення учасника ТОВ "АЛЬФА СЕК'ЮРІТІ" переможцем
Висловлюємо Вам свою повагу та звертаємось з даною вимогою про усунення порушень спрощеної закупівлі, що обґрунтовується наступним.
05.02.2024 в електронній системі закупівель було опубліковано вимогу про усунення невідповідностей, для усунення яких учаснику ТОВ "АЛЬФА СЕК'ЮРІТІ" протягом 24 год. необхідно було завантажити до документів своєї пропозиції:
1. Повністю заповнену скановану форму “Форма цінова пропозиція” згідно ДОДАТКУ №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі із зазначенням виробника товару.
2. Копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності. В разі відсутності дозволу або ліцензії надати лист з відповідним обґрунтуванням з посиланням на чинне законодавство України щодо відсутності такої законодавчої необхідності У разі, якщо предмет закупівлі не підлягає ліцензуванню, сертифікації та ін. надати довідку в довільній формі.
3. Довідку ДПС щодо відсутності заборгованості зі сплати податків та/або зборів у разі наявності заборгованості в Учасника надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості.
Разом з цим, учасником протягом встановленого терміну не було завантажено в електронну систему закупівель:
- довідку щодо сертифікації/відсутності законодавчої необхідності сертифікації предмету закупівлі;
- довідку ДПС щодо відсутності заборгованості зі сплати податків та/або зборів.
Таким чином, учасник ТОВ "АЛЬФА СЕК'ЮРІТІ" не виправив виявлені після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а тому у відповідності до пп. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) пропозиція такого учасника підлягала відхиленню, як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Разом з цим, протоколом № 07.02.24-1 від 07.02.2024 було вирішено визнати учасника ТОВ "АЛЬФА СЕК'ЮРІТІ" переможцем закупівлі та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір, у зв’язку з чим допущено грубе порушення принципів здійснення публічних закупівель, визначених ст. 5 Закону, зокрема принцип добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця спрощеної закупівлі.
Додатково, звертаємо увагу на те, що у складі учасника ТОВ "АЛЬФА СЕК'ЮРІТІ" була відсутня інформація та/документи (в тому числі в ціновій пропозиції), які б свідчили про те, що даний учасник є виробником товару. В свою чергу, за відсутності підтвердження, що учасник є виробником товару, він є таким, що не виконав вимоги Додатку 3 до Оголошення, а саме не надав у складі пропозиції документи, що підтверджують співпрацю з виробником. Отже, пропозиція учасника ТОВ "АЛЬФА СЕК'ЮРІТІ підлягала відхиленню без надання можливості усунути недоліки протягом 24 год., що прямо вбачається з умов Оголошення.

Враховуючи все вищезазначене, звертаємось до Вас з вимогою про усунення порушень спрощеної закупівлі шляхом скасування рішення щодо визначення учасника ТОВ "АЛЬФА СЕК'ЮРІТІ" переможцем даної закупівлі та відхилення його пропозиції у відповідності до норм Закону. У разі незадоволення даної вимоги, ми будемо змушені звертатись до уповноваженого органу, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю та до суду.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 лютого 2024 15:25
Шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше звернення.

1.Стосовно питання першого “довідка щодо сертифікації/відсутності законодавчої необхідності сертифікації предмету закупівлі’’, - Учасником ТОВ "АЛЬФА СЕК'ЮРІТІ" було завантажено документ 06 лютого 2024  о 12:20 довідка що товар не підлягає ліцензуванню.pdf,

2.Cтосовно питання другого “Довідка ДПС щодо відсутності заборгованості зі сплати податків та/або зборів”. – Замовником було допущено механічну, технічну помилку та помилково додано “Довідка ДПС щодо відсутності заборгованості зі сплати податків та/або зборів’’ до вимоги про усунення невідповідностей, оскільки Учасник ТОВ "АЛЬФА СЕК'ЮРІТІ" завантажив документ довідка про відсутність заборгованості.pdf 21 січня 2024  о 22:15.

3.Стосовно питання третього ТОВ "АЛЬФА СЕК'ЮРІТІ" надано документ ценова пропозиція по флягам.pdf 06 лютого 2024 о 12:20 у відповідь на вимогу про усунення невідповідностей, де зазначено в розділі Виробник, країна - ТОВ "АЛЬФА СЕК'ЮРІТІ", Україна.

Також звертаємо вашу увагу, що відповідно до п.2 Додатку 3 до Оголошення Учасник надає документи, що підтверджують взаємовідносини з виробником лише у випадку, якщо Учасник зазначає, що він не є виробником запропонованого товару.

З огляду на ст. 5 Закону, зокрема принцип добросовісної конкуренції серед Учасників, недискримінації Учасників та принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця спрощеної закупівлі, а також на вищесказане, вимушені відхилити вашу вимогу.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 січня 2024 17:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БІЗНЕСКОМ ЛТД" 39 600 000,00
UAH з ПДВ
24 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС" 42 000 000,00
UAH з ПДВ
28 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА СЕК'ЮРІТІ" 38 000 000,00
UAH з ПДВ
32 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МІК" 42 000 000,00
UAH з ПДВ
33 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОЛТРЕЙН" 41 850 000,00
UAH з ПДВ
41 640 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" 42 000 000,00
UAH з ПДВ
41 790 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АнВа" 41 808 000,00
UAH з ПДВ
41 808 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПВТП "Акрополіс" 42 000 000,00
UAH з ПДВ
42 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС" 42 000 000,00
UAH з ПДВ
42 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІН-СПЕЦОДЯГ" 42 000 000,00
UAH з ПДВ
42 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТД СКАЙС" 42 000 000,00
UAH з ПДВ
42 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 січня 2024 18:27
Електронний підпис
21 січня 2024 18:27
Електронний підпис
21 січня 2024 18:25
6. Цінова пропозиція.pdf
21 січня 2024 18:25
10.Лист-гарантія.pdf.p7s
21 січня 2024 18:25
7. Гарантійний лист.pdf.p7s
21 січня 2024 18:25
1. Довідка ліцензія.pdf
21 січня 2024 18:25
10.Лист-гарантія.pdf
21 січня 2024 18:25
4. довідка 17.01.2024 БК.pdf
21 січня 2024 18:25
4. довідка 17.01.2024 БК.pdf.p7s
21 січня 2024 18:25
3. Витяг ПДВ.pdf.p7s
21 січня 2024 18:25
7. Гарантійний лист.pdf
21 січня 2024 18:25
1. Довідка ліцензія.pdf.p7s
21 січня 2024 18:25
7.1. Гарантійний лист.pdf
21 січня 2024 18:25
3. Витяг ПДВ.pdf
21 січня 2024 18:25
7.2. Гарантія додаток 3.pdf

Публічні документи

02 лютого 2024 17:22
Електронний підпис
02 лютого 2024 17:22
4. Довідка корупція юр.pdf
02 лютого 2024 17:22
4. Довідка корупція фіз.pdf
02 лютого 2024 17:22
4. банкрутство ТОП-ТЕКС.pdf
02 лютого 2024 17:20
4. Довідка корупція юр.pdf
02 лютого 2024 17:20
4. Довідка корупція фіз.pdf
02 лютого 2024 17:20
4. банкрутство ТОП-ТЕКС.pdf
19 січня 2024 21:06
Електронний підпис
19 січня 2024 21:06
Електронний підпис
19 січня 2024 20:46
Електронний підпис
19 січня 2024 20:46
Електронний підпис
19 січня 2024 20:46
2. Цінова.pdf
19 січня 2024 20:46
2. Цінова.pdf.p7s
19 січня 2024 20:46
1.3. топ текс витяг пдв.pdf
19 січня 2024 20:46
4.2. Баланс 2023 3 кв..pdf.p7s
19 січня 2024 20:46
4.2. Баланс 2022.pdf
19 січня 2024 20:46
1.2. виписка від 02.08.23.pdf
19 січня 2024 20:46
1.1. Довідка ліцензія.pdf
19 січня 2024 20:46
4.2. Баланс 2022.pdf.p7s
19 січня 2024 20:46
6. Лист-гарантія.pdf
19 січня 2024 20:46
6. Лист-гарантія.pdf.p7s
19 січня 2024 20:46
4.2. Баланс 2023 3 кв..pdf

Конфіденційні документи

19 січня 2024 20:46
4.1. Аналогічний договір СПРУ.pdf

Обґрунтування конфіденційності

договір з МОУ містить чутливу до розголошення інформацію

19 січня 2024 20:46
4.1. видаткові до договору.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

договір з МОУ містить чутливу до розголошення інформацію

19 січня 2024 20:46
4.1. Аналогічний договір СПРУ.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

договір з МОУ містить чутливу до розголошення інформацію

19 січня 2024 20:46
4.1. видаткові до договору.pdf

Обґрунтування конфіденційності

договір з МОУ містить чутливу до розголошення інформацію

Публічні документи

12 лютого 2024 12:41
Електронний підпис
12 лютого 2024 12:40
Лист.pdf
12 лютого 2024 11:54
Електронний підпис
12 лютого 2024 11:53
Довідка АС корупція.pdf
06 лютого 2024 12:21
Електронний підпис
21 січня 2024 22:18
Електронний підпис
21 січня 2024 22:17
3.5_Статут від 24.12.2023.pdf.p7s
21 січня 2024 22:15
3.5_Статут від 24.12.2023.pdf

Публічні документи

21 січня 2024 22:56
Електронний підпис
21 січня 2024 22:56
Електронний підпис
21 січня 2024 22:40
Електронний підпис
21 січня 2024 22:40
Електронний підпис
21 січня 2024 22:38
6. Цінова пропозиція.pdf
21 січня 2024 21:55
Електронний підпис
21 січня 2024 21:55
Електронний підпис
21 січня 2024 21:54
7.1. Гарантійний лист.pdf
21 січня 2024 21:54
5.6. Статут ТОВ МІК.pdf
21 січня 2024 21:54
8.2. ВН до договору.pdf
21 січня 2024 21:54
5.3. Протокол.pdf
21 січня 2024 21:54
3. ВИТЯГ ПДВ МІК.pdf
21 січня 2024 21:54
4. Довідка ДПС.pdf
21 січня 2024 21:54
8. Довідка аналог. дог.pdf

Публічні документи

23 лютого 2024 17:40
Електронний підпис
23 лютого 2024 17:39
3_Анкета.pdf.p7s
23 лютого 2024 17:39
1_Цінова пропозиція.pdf.p7s
23 лютого 2024 17:39
Довідка (3).zip
23 лютого 2024 17:39
Довідка (2).zip
23 лютого 2024 17:39
vytiah_pro_nesudymist_vid_YYYY.MM.DD (1).zip
23 лютого 2024 17:39
3_Анкета.pdf
23 лютого 2024 17:39
1_Цінова пропозиція.pdf
21 лютого 2024 13:16
Електронний підпис
21 лютого 2024 13:15
2_Видаткова накладна.pdf.p7s
21 лютого 2024 13:15
2_Видаткова накладна.pdf
21 лютого 2024 13:15
1_Договір 12_27 Колтрейн.pdf
21 січня 2024 17:06
Електронний підпис
21 січня 2024 17:06
Електронний підпис
21 січня 2024 17:05
6_Цінова пропозиція.pdf
21 січня 2024 17:05
3_Витяг ПДВ Колтрейн.pdf
21 січня 2024 17:05
2_ Виписка Колтрейн.pdf.p7s
21 січня 2024 17:05
2_ Виписка Колтрейн.pdf

Публічні документи

21 січня 2024 14:48
Електронний підпис
21 січня 2024 14:48
Електронний підпис
21 січня 2024 14:41
Електронний підпис
21 січня 2024 14:41
Електронний підпис
21 січня 2024 14:38
Д.1_3 Витяг ПДВ.pdf
21 січня 2024 14:38
Д.4_1 Лист-пояснення.pdf
21 січня 2024 14:38
Д.1_1 Довідка ліцензія.pdf
21 січня 2024 14:38
Д.2 Цінова пропозиція.pdf
21 січня 2024 14:38
Д.6 Лист-гарантія.pdf
21 січня 2024 14:38
Д.1_5 Протокол ЗП.PDF
21 січня 2024 14:38
Д.1_2 Витяг ЄДР 17.01.24.pdf

Конфіденційні документи

21 січня 2024 14:46
Д.4_1 Договір_ МОУ_ 286-3-23-426_ ремінь брючний+Накладна+Повідомлення.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Договір містить чутливу інформацію для розголошення

21 січня 2024 14:46
Д.4_1 Договір_ МОУ_ 286-3-22-265_ Чохол до фляги+Накладна+Повідомлення.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Договір містить чутливу інформацію для розголошення

21 січня 2024 14:46
Д.4_1 Договір_ в-ч Т0710_ 199-2210.022Р_ Рукавички тактичні+Накладна.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Договір містить чутливу інформацію для розголошення

Публічні документи

19 січня 2024 17:11
Електронний підпис
19 січня 2024 17:11
Електронний підпис
19 січня 2024 17:10
6. Цінова пропозиція.pdf
19 січня 2024 17:10
4. Довідка ДПС.PDF
19 січня 2024 17:10
Довідка ДПС.PDF.zip

Конфіденційні документи

19 січня 2024 17:10
8.2 Аналогічні договора з підтвердженням виконання.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Договори укладені з Міністерством оборони України

Публічні документи

19 січня 2024 18:51
Електронний підпис
19 січня 2024 18:51
Електронний підпис
19 січня 2024 18:28
Електронний підпис
19 січня 2024 18:28
Електронний підпис
19 січня 2024 18:27
3. витяг ПДВ.pdf
19 січня 2024 18:27
4. довідка ДПС .pdf
19 січня 2024 18:27
S0100114 Ф1. Баланс60274.pdf
19 січня 2024 18:27
1. довідка ліцензія.pdf
19 січня 2024 18:27
6. цінова.pdf

Конфіденційні документи

19 січня 2024 18:27
8.3. відгук дог 186 вч3078 чохол до фляги.pdf

Обґрунтування конфіденційності

інформація про постачання до НГУ (абз. 7, п.1, додатку 4 Оголошення)

19 січня 2024 18:27
8.2. Договір №186 ВОЗ 2023.pdf

Обґрунтування конфіденційності

інформація про постачання до НГУ (абз. 7, п.1, додатку 4 Оголошення)

19 січня 2024 18:27
8.1. Довідка досвід.pdf

Обґрунтування конфіденційності

інформація про постачання до НГУ (абз. 7, п.1, додатку 4 Оголошення)

Публічні документи

21 січня 2024 21:10
Електронний підпис
21 січня 2024 21:10
Електронний підпис
20 січня 2024 15:39
Електронний підпис
20 січня 2024 15:39
Електронний підпис
20 січня 2024 15:38
2 Витяг ПДВ 01.08.2023.pdf
20 січня 2024 15:38
1 Виписка з ЄДР.pdf
20 січня 2024 15:38
3 Довідка ДПС.pdf

Конфіденційні документи

20 січня 2024 15:38
8.3 Копія Договору 09-09-2021-10.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Не розголошення інформації про вартість товару, місце та умови постачання.

20 січня 2024 15:38
8.1.1 Копії видаткових накладних до договору 2508-32-4.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Не розголошення інформації про вартість товару, місце та умови постачання.

20 січня 2024 15:38
8.2.1Копії видаткових накладних до договору 3108-2.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Не розголошення інформації про вартість товару, місце та умови постачання.

20 січня 2024 15:38
8.6.1 Копія видаткової накладної до договору 040124КП.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Не розголошення інформації про вартість товару, місце та умови постачання.

20 січня 2024 15:38
8.4 Копія Договору 01-02-09-2021.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Не розголошення інформації про вартість товару, місце та умови постачання.

20 січня 2024 15:38
8.1 Копія Договору 2508-32-4.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Не розголошення інформації про вартість товару, місце та умови постачання.

20 січня 2024 15:38
8.2 Копія Договору 3108-2.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Не розголошення інформації про вартість товару, місце та умови постачання.

20 січня 2024 15:38
8.5 Копія Договору 19-1-32д.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Не розголошення інформації про вартість товару, місце та умови постачання.

20 січня 2024 15:38
8.3.1 Копії видаткових накладних до договору 09-09-2021-10.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Не розголошення інформації про вартість товару, місце та умови постачання.

20 січня 2024 15:38
8.5.1 Копії видаткових накладних до договору 19-1-32д.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Не розголошення інформації про вартість товару, місце та умови постачання.

20 січня 2024 15:38
8.4.1 Копія видаткової накладної до договору 01-02-09-2021.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Не розголошення інформації про вартість товару, місце та умови постачання.

20 січня 2024 15:38
8.6. Копія Договору 040124 КП.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Не розголошення інформації про вартість товару, місце та умови постачання.

Публічні документи

21 січня 2024 17:08
Електронний підпис
21 січня 2024 17:08
Електронний підпис
21 січня 2024 17:07
Цінова пропозиція.pdf.p7s
21 січня 2024 17:07
Цінова пропозиція.pdf
21 січня 2024 17:07
ТОВ_Рін_Спецодяг_(3).pdf
21 січня 2024 17:07
ТОВ_Рін_Спецодяг_(3).pdf.p7s
21 січня 2024 17:07
Довідка юр.zip
21 січня 2024 17:07
Довідка фіз.zip
21 січня 2024 17:07
13_ Витяг ЮО.pdf
21 січня 2024 17:07
10_ Виписка рін спец.pdf
21 січня 2024 17:07
9_ Статут рін спец.pdf
21 січня 2024 17:07
11_ Витяг ПДВ печ.pdf
21 січня 2024 17:07
11_ Витяг ПДВ печ.pdf.p7s
21 січня 2024 17:07
10_ Виписка рін спец.pdf.p7s
21 січня 2024 17:07
13_ Витяг ЮО.pdf.p7s
21 січня 2024 17:07
9_ Статут рін спец.pdf.p7s

Публічні документи

21 січня 2024 18:42
Електронний підпис
21 січня 2024 18:40
Акт Чохол до фляги.pdf
21 січня 2024 18:40
Акт Чохол до фляги.pdf.p7s
21 січня 2024 18:40
Витяг ПДВ 08.06.23р.pdf
21 січня 2024 18:40
Витяг ПДВ 08.06.23р.pdf.p7s
21 січня 2024 18:40
Витяг з ЄДР.pdf
21 січня 2024 18:40
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
21 січня 2024 18:40
Довідка МВС.rar
21 січня 2024 18:40
Довідка МВС.rar.p7s
21 січня 2024 18:40
Довідка ліцензія.pdf
21 січня 2024 18:40
Довідка ліцензія.pdf.p7s
21 січня 2024 18:40
Довідка податкова.pdf
21 січня 2024 18:40
Довідка податкова.pdf.p7s
21 січня 2024 18:40
Рішення 3.pdf
21 січня 2024 18:40
Рішення 3.pdf.p7s
21 січня 2024 18:40
Ціноіва пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БІЗНЕСКОМ ЛТД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА СЕК'ЮРІТІ"

ТОВ "МІК"

ТОВ "КОЛТРЕЙН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ"

ТОВ "АнВа"

ПВТП "Акрополіс"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІН-СПЕЦОДЯГ"

ТОВ "ТД СКАЙС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БІЗНЕСКОМ ЛТД"
#42300511
Відхилено 24 500 000,00
UAH з ПДВ
26 січня 2024 13:14
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 січня 2024 14:09
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"
#40432475
Рішення скасоване 28 800 000,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2024 12:13
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"
#40432475
Відхилено 28 800 000,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2024 12:17
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА СЕК'ЮРІТІ"
#41298774
Рішення скасоване 32 900 000,00
UAH з ПДВ
15 лютого 2024 13:56
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 лютого 2024 16:52
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА СЕК'ЮРІТІ"
#41298774
Відхилено 32 900 000,00
UAH з ПДВ
15 лютого 2024 14:34
ТОВ "МІК"
#30105738
Відхилено 33 000 000,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2024 10:12
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 лютого 2024 15:41
ТОВ "КОЛТРЕЙН"
#42302587
Переможець 41 640 000,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2024 18:48
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 лютого 2024 15:31

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до п.1 Додатку №4 Оголошення “Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник в складі пропозиції повинен надати наступні документи: - довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), укладених протягом останніх трьох років, загальним обсягом не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини), із зазначенням інформації про найменування контрагента, номер та дата укладання договору, предмету договору, кількість поставлених одиниць товару, контактних осіб замовників (ПІБ, посада та контактний телефон), стан виконання договору (відсоток виконання договору); - копія(ї) договору(ів), з додатковими угодами, що стосуються зміни обсягів постачання (у випадку їх наявності), інформація по якому (яких) відображена в Довідці за яким(и) повністю виконано зобов'язання; - сканований(ні) оригінал(и) відгуку(ів) від замовника(ів), що підтверджує належне виконання такого договору, із зазначенням номеру, дати та предмету договору (ів) або копії актів, видаткових/податкових накладних (документальне підтвердження виконання договору(ів)). * під аналогічним договором слід розуміти договір за предметом закупівлі цього оголошення «Чохол до фляги індивідуальної польової» або інше спорядження згідно до переліків, визначених Наказом Міністерства оборони України №232 від 29.04.2016 року, за яким всі зобов’язання виконані в повному обсязі. У складі пропозиції учасника ТОВ «Бізнеском ЛТД» відсутня інформація, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів). Для усунення невідповідностей необхідно надати: інформацію про наявність необхідного досвіду виконання аналогічних договорів у визначеному обсязі, а саме: - довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), укладених протягом останніх трьох років, загальним обсягом не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини), із зазначенням інформації про найменування контрагента, номер та дата укладання договору, предмету договору, кількість поставлених одиниць товару, контактних осіб замовників (ПІБ, посада та контактний телефон), стан виконання договору (відсоток виконання договору); - копія(ї) договору(ів), з додатковими угодами, що стосуються зміни обсягів постачання (у випадку їх наявності), інформація по якому (яких) відображена в Довідці за яким(и) повністю виконано зобов'язання; - сканований(ні) оригінал(и) відгуку(ів) від замовника(ів), що підтверджує належне виконання такого договору, із зазначенням номеру, дати та предмету договору (ів) або копії актів, видаткових/податкових накладних (документальне підтвердження виконання договору(ів)). * під аналогічним договором слід розуміти договір за предметом закупівлі цього оголошення «Чохол до фляги індивідуальної польової» або інше спорядження згідно до переліків, визначених Наказом Міністерства оборони України №232 від 29.04.2016 року, за яким всі зобов’язання виконані в повному обсязі. Допускається приховування конфіденційних відомостей в копіях аналогічних договорів, їх додатках та підтверджуючих документах про їх виконання, які не впливають на підтвердження факту постачання визначеного товару у відповідному обсязі (кількості), зокрема інформація про вартість товару, місце та умови постачання. У випадку, якщо аналогічний договір укладено з Міністерством оборони України, структурними підрозділами Збройних Сил України, Національної гвардії України або інших формувань сил оборони, дозволяється такі договори, додатки до них та/або підтверджуючі документи визначати як конфіденційні. Для цього учасник має зробити відповідну позначку під час публікації таких файлів в складі своєї пропозиції. Для того щоб позначити файл як «конфіденційний» при поданні пропозиції, учаснику необхідно: 1. Натиснути кнопку «подати пропозицію» на сторінці закупівлі. 2. Натиснути на кнопку «прикріпити файл». 3. Обрати позначку «конфіденційний». Замовник, орган оскарження та центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, мають доступ в електронній системі закупівель до інформації, яка визначена учасником конфіденційною.

Документи

05 лютого 2024 12:17
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до п.6 Додатку №1 Оголошення “Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції” Учасник в складі пропозиції повинен надати скановану форму “Форма цінова пропозиція” згідно ДОДАТКУ №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. В складі пропозиції Учасником ТОВ «АЛЬФА СЕК'ЮРІТІ» надано скановану форму “Форма цінова пропозиція” БЕЗ ЗАЗНАЧЕННЯ назви виробника (колонка - “Виробник, країна”). Також, Учасник ТОВ «АЛЬФА СЕК'ЮРІТІ» у складі пропозиції НЕ НАДАВ інформацію щодо ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження господарської діяльності за предметом закупівлі відповідно п.1 Додатку №1 Оголошення “Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції”, або довідки в довільній формі, якщо предмет закупівлі не підлягає ліцензуванню, сертифікації та ін. Учасник ТОВ «АЛЬФА СЕК'ЮРІТІ» у складі пропозиції НЕ НАДАВ довідку ДПС щодо відсутності заборгованості зі сплати податків та/або зборів у разі наявності заборгованості в Учасника надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості відповідно п.1 Додатку №1 Оголошення “Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції” ДЛЯ УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ учаснику необхідно надати: 1. Повністю заповнену скановану форму “Форма цінова пропозиція” згідно ДОДАТКУ №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі із зазначенням виробника товару. 2. Копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом або декларацію про провадження господарської діяльності видану згідно з Постановою КМУ «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» від 18.03.2022 № 314. Якщо строк (термін) дії ліцензій, дозволів тощо, наданих Учасником у складі пропозиції, спливає до моменту закінчення постачання товару (надання послуг, виконання робіт) Учасник має у складі пропозиції надати гарантійний лист/довідку або інший підтверджуючий документ за підписом уповноваженої особи Учасника щодо їх отримання до моменту укладання договору (продовження терміну дії на весь період надання послуг, (виконання робіт), що є предметом закупівлі. В разі відсутності дозволу або ліцензії надати лист з відповідним обґрунтуванням з посиланням на чинне законодавство України щодо відсутності такої законодавчої необхідності У разі, якщо предмет закупівлі не підлягає ліцензуванню, сертифікації та ін. надати довідку в довільній формі. У разі якщо переможцем спрощеної закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників. 3. Довідку ДПС щодо відсутності заборгованості зі сплати податків та/або зборів у разі наявності заборгованості в Учасника надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості

Вимога про усунення невідповідностей

Учасником “ТОВ МІК” надано документи: довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, аналогічний договір та видаткові накладні, що НЕ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ загальний обсяг постачання не менше 30% та наданий договір не є аналогічним договором згідно п. 1 Додатку 4 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі. ДЛЯ УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ учаснику необхідно надати: документи згідно п. 1 Додатку 4 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі, а саме: 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)* Для підтвердження відповідності вимогам кваліфікаційного критерію, Учасник в складі пропозиції повинен надати наступні документи: - довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), укладених протягом останніх трьох років, загальним обсягом не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини), із зазначенням інформації про найменування контрагента, номер та дата укладання договору, предмету договору, кількість поставлених одиниць товару, контактних осіб замовників (ПІБ, посада та контактний телефон), стан виконання договору (відсоток виконання договору); - копія(ї) договору(ів), з додатковими угодами, що стосуються зміни обсягів постачання (у випадку їх наявності), інформація по якому (яких) відображена в Довідці за яким(и) повністю виконано зобов'язання; - сканований(ні) оригінал(и) відгуку(ів) від замовника(ів), що підтверджує належне виконання такого договору, із зазначенням номеру, дати та предмету договору (ів) або копії актів, видаткових/податкових накладних (документальне підтвердження виконання договору(ів)). * під аналогічним договором слід розуміти договір за предметом закупівлі цього оголошення «Чохол до фляги індивідуальної польової» або інше спорядження згідно до переліків, визначених Наказом Міністерства оборони України №232 від 29.04.2016 року, за яким всі зобов’язання виконані в повному обсязі.

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до п.1 Додатку №4 Оголошення “Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник в складі пропозиції повинен надати наступні документи: - довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), укладених протягом останніх трьох років, загальним обсягом не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини), із зазначенням інформації про найменування контрагента, номер та дата укладання договору, предмету договору, кількість поставлених одиниць товару, контактних осіб замовників (ПІБ, посада та контактний телефон), стан виконання договору (відсоток виконання договору); - копія(ї) договору(ів), з додатковими угодами, що стосуються зміни обсягів постачання (у випадку їх наявності), інформація по якому (яких) відображена в Довідці за яким(и) повністю виконано зобов'язання; - сканований(ні) оригінал(и) відгуку(ів) від замовника(ів), що підтверджує належне виконання такого договору, із зазначенням номеру, дати та предмету договору (ів) або копії актів, видаткових/податкових накладних (документальне підтвердження виконання договору(ів)). * під аналогічним договором слід розуміти договір за предметом закупівлі цього оголошення «Чохол до фляги індивідуальної польової» або інше спорядження згідно до переліків, визначених Наказом Міністерства оборони України №232 від 29.04.2016 року, за яким всі зобов’язання виконані в повному обсязі. У складі пропозиції учасника ТОВ «КОЛТРЕЙН» відсутня інформація, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів). Для усунення невідповідностей необхідно надати: інформацію про наявність необхідного досвіду виконання аналогічних договорів у визначеному обсязі, а саме: - довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), укладених протягом останніх трьох років, загальним обсягом не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини), із зазначенням інформації про найменування контрагента, номер та дата укладання договору, предмету договору, кількість поставлених одиниць товару, контактних осіб замовників (ПІБ, посада та контактний телефон), стан виконання договору (відсоток виконання договору); - копія(ї) договору(ів), з додатковими угодами, що стосуються зміни обсягів постачання (у випадку їх наявності), інформація по якому (яких) відображена в Довідці за яким(и) повністю виконано зобов'язання; - сканований(ні) оригінал(и) відгуку(ів) від замовника(ів), що підтверджує належне виконання такого договору, із зазначенням номеру, дати та предмету договору (ів) або копії актів, видаткових/податкових накладних (документальне підтвердження виконання договору(ів)). * під аналогічним договором слід розуміти договір за предметом закупівлі цього оголошення «Чохол до фляги індивідуальної польової» або інше спорядження згідно до переліків, визначених Наказом Міністерства оборони України №232 від 29.04.2016 року, за яким всі зобов’язання виконані в повному обсязі. Допускається приховування конфіденційних відомостей в копіях аналогічних договорів, їх додатках та підтверджуючих документах про їх виконання, які не впливають на підтвердження факту постачання визначеного товару у відповідному обсязі (кількості), зокрема інформація про вартість товару, місце та умови постачання. У випадку, якщо аналогічний договір укладено з Міністерством оборони України, структурними підрозділами Збройних Сил України, Національної гвардії України або інших формувань сил оборони, дозволяється такі договори, додатки до них та/або підтверджуючі документи визначати як конфіденційні. Для цього учасник має зробити відповідну позначку під час публікації таких файлів в складі своєї пропозиції. Для того щоб позначити файл як «конфіденційний» при поданні пропозиції, учаснику необхідно: 1. Натиснути кнопку «подати пропозицію» на сторінці закупівлі. 2. Натиснути на кнопку «прикріпити файл». 3. Обрати позначку «конфіденційний». Замовник, орган оскарження та центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, мають доступ в електронній системі закупівель до інформації, яка визначена учасником конфіденційною.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2024 18:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОЛТРЕЙН"
#42302587
41 640 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 квітня 2024 16:33
Електронний підпис зміни до договору
05 березня 2024 16:50
ДУ 1 до Дог №57 02-24-РМ.PDF зміни до договору
05 березня 2024 16:19
Електронний підпис укладений
05 березня 2024 16:12
№57 02-24-РМ від 29.02.2024.PDF укладений
05 березня 2024 15:58

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Чохол до фляги індивідуальної польової, вид 3 (19260000-6: Текстильні матеріали) 100000 штуки 416,40
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 57/02-24-РМ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Чохол до фляги індивідуальної польової, вид 3 (19260000-6: Текстильні матеріали) 100000 штука 416,40
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 лютого 2024 — 18 квітня 2024
Сума оплати за договором: 41 640 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 940 000,00 UAH)