Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Чохол до фляги індивідуальної польової, вид 3 (19260000-6: Текстильні матеріали)
Очікувана вартість
42 000 000,00 UAH
UA-2024-01-10-002684-a ● 4b7a9d5c7f1742ebb8554363a52c547c
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» |
Код ЄДРПОУ: | 44830311 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24 |
Контактна особа: |
Володимир Даценко +380975621706 volodymyr.datsenko@dotua.org |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 січня 2024 11:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 січня 2024 06:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 січня 2024 23:59 |
Початок аукціону: | 22 січня 2024 15:47 |
Очікувана вартість: | 42 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 210 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19260000-6: Текстильні матеріали
100 тис. шт до 29.02.2024
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100000 штуки
Чохол до фляги індивідуальної польової, вид 3 (19260000-6: Текстильні матеріали)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 лютого 2024
ДК 021:2015: 19260000-6 — Текстильні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Проект договору
Дата подання: 12 січня 2024 16:25
Дата відповіді: 15 січня 2024 18:25
Шановний Замовнику! Згідно пункту 4.6. проекту договору Адреса пункту призначення (складу ОТРИМУВАЧА) визначається ЗАМОВНИКОМ в заявці на поставку Товару. Але згідно пункту 4.3.2. У разі неподання ЗАМОВНИКОМ ПОСТАЧАЛЬНИКУ заявки на поставку Товару, ПОСТАЧАЛЬНИК має й надалі виконувати свої зобов’язання за Договором. У випадку ненадання ЗАМОВНИКОМ заявки яким чином ПОСТАЧАЛЬНИКУ дізнатися адресу поставки товару?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за поставлене питання.
В умовах правового режиму воєнного стану постачання ресурсного забезпечення для сил оборони має відповідати, зокрема, критеріям вчасності (у т.ч. щодо задоволення нагальних потреб) та безперервності.
Слід зазначити, що поданням заявки на поставку товару не передбачає внесення змін до істотних умов державного контракту (договору). Таким чином, умови проекту державного контракту (договору) не відрізнятимуться від змісту пропозиції учасника процедури закупівлі, а внесення змін до істотних умов такого контракту здійснюватиметься у відповідності до вимог законодавства у сфері закупівель.
В умовах правового режиму воєнного стану постачання ресурсного забезпечення для сил оборони має відповідати, зокрема, критеріям вчасності (у т.ч. щодо задоволення нагальних потреб) та безперервності.
Слід зазначити, що поданням заявки на поставку товару не передбачає внесення змін до істотних умов державного контракту (договору). Таким чином, умови проекту державного контракту (договору) не відрізнятимуться від змісту пропозиції учасника процедури закупівлі, а внесення змін до істотних умов такого контракту здійснюватиметься у відповідності до вимог законодавства у сфері закупівель.
Проект Договору
Дата подання: 12 січня 2024 16:26
Дата відповіді: 15 січня 2024 19:18
Шановний Замовнику! Згідно пункту 5.1.2. проекту договору У разі відсутності у вільному доступі нормативного документу (державного стандарту, технічних умов тощо) на Товар, що постачається, ПОСТАЧАЛЬНИК надає ОТРИМУВАЧУ та ЗАМОВНИКУ завірену встановленим порядком його копію (з усіма змінами). Чи передбачає це надання копій усіх державних стандартів згідно яких проводились лабораторні випробування та які зазначені у протоколах випробувань?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за поставлене питання. Такі нормативні документи надаються тільки у випадку їх відсутності у вільному доступі.
Проект договору
Дата подання: 12 січня 2024 16:27
Дата відповіді: 15 січня 2024 19:10
Шановний Замовнику! Згідно пункту 6.3. проекту договору Разом з Товаром ПОСТАЧАЛЬНИК надає ЗАМОВНИКУ документи. Але в переліку документів присутні такі документи як
- оформлені та підписані ОТРИМУВАЧЕМ Оголошення
-повідомлення-підтвердження, яке оформлюється ОТРИМУВАЧЕМ
Дані документи оформлюються ОТРИМУВАЧЕМ після відвантаження товару тому їх неможливо надати ЗАМОВНИКУ разом з товаром а тільки після оформлення їх ОТРИМУВАЧЕМ. Також в останньому абзаці пункту 6.3. зазначено що даний перелік документів перевіряється ОТРИМУВАЧЕМ та у разі відсутності вказаних документів (одного або декількох) ОТРИМУВАЧ має право відстрочити прийняття Товару до моменту надання.
Просимо прояснити перелік документів згідно пункту 6.3. разом з товаром надається ОТРИМУВАЧУ чи ЗАМОВНИКУ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за поставлене питання. Оскільки Акт приймання-передачі товару є тристороннім, то передача оформлених Отримувачем документів може одночасно здійснюватись Замовнику в ході відвантаження товару.
Договір
Дата подання: 12 січня 2024 16:28
Дата відповіді: 15 січня 2024 19:10
Шановний Замовнику! Згідно пункту 6.3. проекту договору у переліку документів що вимагаються є пункт – усі інші документи, які згадуються у будь-якому пункті цього Договору. Чи правильно ми розуміємо, що повинні надати такі документи як:
- наказу Міністерства оборони України від 02.12.2023 № 716/нм “Про уповноваження державного підприємства Міністерства оборони України “Агенція закупівель у сфері оборони» на виконання функції служби державного замовника у сфері оборони”
- Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання за кількістю, затвердженої постановою Державного арбітражу при Раді Міністрів СРСР від 15.06.65 № П-6;
- Порядку здійснення контролю за якістю речового майна, що постачається для потреб Збройних Сил України, затвердженого наказом Міністерства оборони України від 19 липня 2017 року № 375, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 грудня 2017 року за № 1461/31329. та інші законодавчі документи на які є посилання в договорі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за поставлене питання. Від Постачальника не вимагається надання нормативних документів, що містяться вільному доступі.
Договір
Дата подання: 12 січня 2024 16:31
Дата відповіді: 15 січня 2024 19:11
Шановний Замовнику! Згідно пункту 6.4. «Приймання Товару здійснюється після перевірки ОТРИМУВАЧЕМ, ЗАМОВНИКОМ особисто та/або із залученням третьої особи Товару на: відповідність технічним вимогам до даного виду Товару та вимогам нормативної документації, у т.ч. перевірки товаросупровідних документів, візуального огляду кожної партії Товару щодо зовнішнього вигляду, відповідності, цілісності, неушкодженості, проведення повного кількісного контролю-перерахунку, та здійснення контролю за якістю Товару.»
Поясніть будь ласка, мається на увазі , що Приймання Товару на території Отримувача за кількістю здійснюється після перевірки ОТРИМУВАЧЕМ, ЗАМОВНИКОМ особисто та/або із залученням третьої особи Товару на … та здійснення контролю за якістю Товару згідно додатку 3 Договору? Якщо так, то просимо внести уточнення в договорі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за поставлене питання. Оскільки Акт приймання-передачі товару є тристороннім, то приймання товару буде здійснюватись Отримувачем та Замовником після проходження вхідного контролю якості, проведеного третьою особою.
проект договору
Дата подання: 12 січня 2024 16:32
Дата відповіді: 16 січня 2024 17:59
Шановний Замовнику! Згідно пункту 7.3.2. додатку 3 проекту договору Обсяг вибірки не повинен бути меншим визначеного Обсягом перевірки, а у разі його відсутності – нормативною або/та технічною документацією та повинен бути достатнім для здійснення перевірки у Випробувальній лабораторії. Як діяти якщо не залежно від кількості вибраних виробів провести всі лабораторні випробування буде неможливо через малу площу виробу. У такому випадку потрібно буде додатково надавати матеріали з яких виготовлений виріб для перевірки всіх показників чи перевіряються тільки ті показники які можливо перевірити на готовому виробі? Просимо надати роз’яснення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за поставлене питання. Додатково потрібно додати матеріал.
Щодо забезпечення пропозиції
Дата подання: 15 січня 2024 17:32
Дата відповіді: 15 січня 2024 18:33
Добрий день. Просимо Вас додати в документацію вимогу щодо надання учасниками забезпечення пропозиції, так як відсутність забезпечення пропозиції несе за собою великі ризики в появі недобросовісних підприємств, які своєю участю в закупівлі будуть штучно затримувати підписання державного контракту з реальними постачальниками. Дякую
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за поставлене питання. Відповідно статті 25 Закону України "Про публічні закупівлі" застосування забезпечення пропозиції - це право, а не обов'язок замовника. Надання пропозиції не є гарантією виконання зобов'язань Постачальником перед Замовником, адже воно діє виключно до моменту завершення процедури закупівлі (укладання договору). Водночас у випадку закупівлі речового майна така вимога може негативно вплинути на конкуренцію з огляду на те, що відповідність пропозиції учасника в тому числі залежить від отримання ним документів, які займають тривалий термін часу (такі як довідка ДПС про відсутність заборгованості, акт відповідності товару та ін). У випадку, якщо з незалежних від учасника обставин ним не буде отримано такі документи, він може втратити забезпечення пропозиції. Тому вимога про надання забезпечення пропозиції передбачає необхідність збільшення терміну подачі пропозиції, що негативно вплине на тривалість закупівель.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-10-002684-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОЛТРЕЙН", Код ЄДРПОУ:42302587
Дата подання: 07 лютого 2024 14:28
Вимога щодо скасування рішення про визначення учасника ТОВ "АЛЬФА СЕК'ЮРІТІ" переможцем
Висловлюємо Вам свою повагу та звертаємось з даною вимогою про усунення порушень спрощеної закупівлі, що обґрунтовується наступним.
05.02.2024 в електронній системі закупівель було опубліковано вимогу про усунення невідповідностей, для усунення яких учаснику ТОВ "АЛЬФА СЕК'ЮРІТІ" протягом 24 год. необхідно було завантажити до документів своєї пропозиції:
1. Повністю заповнену скановану форму “Форма цінова пропозиція” згідно ДОДАТКУ №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі із зазначенням виробника товару.
2. Копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності. В разі відсутності дозволу або ліцензії надати лист з відповідним обґрунтуванням з посиланням на чинне законодавство України щодо відсутності такої законодавчої необхідності У разі, якщо предмет закупівлі не підлягає ліцензуванню, сертифікації та ін. надати довідку в довільній формі.
3. Довідку ДПС щодо відсутності заборгованості зі сплати податків та/або зборів у разі наявності заборгованості в Учасника надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості.
Разом з цим, учасником протягом встановленого терміну не було завантажено в електронну систему закупівель:
- довідку щодо сертифікації/відсутності законодавчої необхідності сертифікації предмету закупівлі;
- довідку ДПС щодо відсутності заборгованості зі сплати податків та/або зборів.
Таким чином, учасник ТОВ "АЛЬФА СЕК'ЮРІТІ" не виправив виявлені після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а тому у відповідності до пп. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) пропозиція такого учасника підлягала відхиленню, як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Разом з цим, протоколом № 07.02.24-1 від 07.02.2024 було вирішено визнати учасника ТОВ "АЛЬФА СЕК'ЮРІТІ" переможцем закупівлі та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір, у зв’язку з чим допущено грубе порушення принципів здійснення публічних закупівель, визначених ст. 5 Закону, зокрема принцип добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця спрощеної закупівлі.
Додатково, звертаємо увагу на те, що у складі учасника ТОВ "АЛЬФА СЕК'ЮРІТІ" була відсутня інформація та/документи (в тому числі в ціновій пропозиції), які б свідчили про те, що даний учасник є виробником товару. В свою чергу, за відсутності підтвердження, що учасник є виробником товару, він є таким, що не виконав вимоги Додатку 3 до Оголошення, а саме не надав у складі пропозиції документи, що підтверджують співпрацю з виробником. Отже, пропозиція учасника ТОВ "АЛЬФА СЕК'ЮРІТІ підлягала відхиленню без надання можливості усунути недоліки протягом 24 год., що прямо вбачається з умов Оголошення.
Враховуючи все вищезазначене, звертаємось до Вас з вимогою про усунення порушень спрощеної закупівлі шляхом скасування рішення щодо визначення учасника ТОВ "АЛЬФА СЕК'ЮРІТІ" переможцем даної закупівлі та відхилення його пропозиції у відповідності до норм Закону. У разі незадоволення даної вимоги, ми будемо змушені звертатись до уповноваженого органу, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю та до суду.
Розгорнути
Згорнути
05.02.2024 в електронній системі закупівель було опубліковано вимогу про усунення невідповідностей, для усунення яких учаснику ТОВ "АЛЬФА СЕК'ЮРІТІ" протягом 24 год. необхідно було завантажити до документів своєї пропозиції:
1. Повністю заповнену скановану форму “Форма цінова пропозиція” згідно ДОДАТКУ №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі із зазначенням виробника товару.
2. Копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності. В разі відсутності дозволу або ліцензії надати лист з відповідним обґрунтуванням з посиланням на чинне законодавство України щодо відсутності такої законодавчої необхідності У разі, якщо предмет закупівлі не підлягає ліцензуванню, сертифікації та ін. надати довідку в довільній формі.
3. Довідку ДПС щодо відсутності заборгованості зі сплати податків та/або зборів у разі наявності заборгованості в Учасника надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості.
Разом з цим, учасником протягом встановленого терміну не було завантажено в електронну систему закупівель:
- довідку щодо сертифікації/відсутності законодавчої необхідності сертифікації предмету закупівлі;
- довідку ДПС щодо відсутності заборгованості зі сплати податків та/або зборів.
Таким чином, учасник ТОВ "АЛЬФА СЕК'ЮРІТІ" не виправив виявлені після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а тому у відповідності до пп. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) пропозиція такого учасника підлягала відхиленню, як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Разом з цим, протоколом № 07.02.24-1 від 07.02.2024 було вирішено визнати учасника ТОВ "АЛЬФА СЕК'ЮРІТІ" переможцем закупівлі та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір, у зв’язку з чим допущено грубе порушення принципів здійснення публічних закупівель, визначених ст. 5 Закону, зокрема принцип добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця спрощеної закупівлі.
Додатково, звертаємо увагу на те, що у складі учасника ТОВ "АЛЬФА СЕК'ЮРІТІ" була відсутня інформація та/документи (в тому числі в ціновій пропозиції), які б свідчили про те, що даний учасник є виробником товару. В свою чергу, за відсутності підтвердження, що учасник є виробником товару, він є таким, що не виконав вимоги Додатку 3 до Оголошення, а саме не надав у складі пропозиції документи, що підтверджують співпрацю з виробником. Отже, пропозиція учасника ТОВ "АЛЬФА СЕК'ЮРІТІ підлягала відхиленню без надання можливості усунути недоліки протягом 24 год., що прямо вбачається з умов Оголошення.
Враховуючи все вищезазначене, звертаємось до Вас з вимогою про усунення порушень спрощеної закупівлі шляхом скасування рішення щодо визначення учасника ТОВ "АЛЬФА СЕК'ЮРІТІ" переможцем даної закупівлі та відхилення його пропозиції у відповідності до норм Закону. У разі незадоволення даної вимоги, ми будемо змушені звертатись до уповноваженого органу, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю та до суду.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 лютого 2024 15:25
Шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше звернення.
1.Стосовно питання першого “довідка щодо сертифікації/відсутності законодавчої необхідності сертифікації предмету закупівлі’’, - Учасником ТОВ "АЛЬФА СЕК'ЮРІТІ" було завантажено документ 06 лютого 2024 о 12:20 довідка що товар не підлягає ліцензуванню.pdf,
2.Cтосовно питання другого “Довідка ДПС щодо відсутності заборгованості зі сплати податків та/або зборів”. – Замовником було допущено механічну, технічну помилку та помилково додано “Довідка ДПС щодо відсутності заборгованості зі сплати податків та/або зборів’’ до вимоги про усунення невідповідностей, оскільки Учасник ТОВ "АЛЬФА СЕК'ЮРІТІ" завантажив документ довідка про відсутність заборгованості.pdf 21 січня 2024 о 22:15.
3.Стосовно питання третього ТОВ "АЛЬФА СЕК'ЮРІТІ" надано документ ценова пропозиція по флягам.pdf 06 лютого 2024 о 12:20 у відповідь на вимогу про усунення невідповідностей, де зазначено в розділі Виробник, країна - ТОВ "АЛЬФА СЕК'ЮРІТІ", Україна.
Також звертаємо вашу увагу, що відповідно до п.2 Додатку 3 до Оголошення Учасник надає документи, що підтверджують взаємовідносини з виробником лише у випадку, якщо Учасник зазначає, що він не є виробником запропонованого товару.
З огляду на ст. 5 Закону, зокрема принцип добросовісної конкуренції серед Учасників, недискримінації Учасників та принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця спрощеної закупівлі, а також на вищесказане, вимушені відхилити вашу вимогу.
1.Стосовно питання першого “довідка щодо сертифікації/відсутності законодавчої необхідності сертифікації предмету закупівлі’’, - Учасником ТОВ "АЛЬФА СЕК'ЮРІТІ" було завантажено документ 06 лютого 2024 о 12:20 довідка що товар не підлягає ліцензуванню.pdf,
2.Cтосовно питання другого “Довідка ДПС щодо відсутності заборгованості зі сплати податків та/або зборів”. – Замовником було допущено механічну, технічну помилку та помилково додано “Довідка ДПС щодо відсутності заборгованості зі сплати податків та/або зборів’’ до вимоги про усунення невідповідностей, оскільки Учасник ТОВ "АЛЬФА СЕК'ЮРІТІ" завантажив документ довідка про відсутність заборгованості.pdf 21 січня 2024 о 22:15.
3.Стосовно питання третього ТОВ "АЛЬФА СЕК'ЮРІТІ" надано документ ценова пропозиція по флягам.pdf 06 лютого 2024 о 12:20 у відповідь на вимогу про усунення невідповідностей, де зазначено в розділі Виробник, країна - ТОВ "АЛЬФА СЕК'ЮРІТІ", Україна.
Також звертаємо вашу увагу, що відповідно до п.2 Додатку 3 до Оголошення Учасник надає документи, що підтверджують взаємовідносини з виробником лише у випадку, якщо Учасник зазначає, що він не є виробником запропонованого товару.
З огляду на ст. 5 Закону, зокрема принцип добросовісної конкуренції серед Учасників, недискримінації Учасників та принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця спрощеної закупівлі, а також на вищесказане, вимушені відхилити вашу вимогу.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 січня 2024 17:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БІЗНЕСКОМ ЛТД" |
39 600 000,00
UAH з ПДВ
|
24 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС" |
42 000 000,00
UAH з ПДВ
|
28 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА СЕК'ЮРІТІ" |
38 000 000,00
UAH з ПДВ
|
32 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МІК" |
42 000 000,00
UAH з ПДВ
|
33 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОЛТРЕЙН" |
41 850 000,00
UAH з ПДВ
|
41 640 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" |
42 000 000,00
UAH з ПДВ
|
41 790 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АнВа" |
41 808 000,00
UAH з ПДВ
|
41 808 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПВТП "Акрополіс" |
42 000 000,00
UAH з ПДВ
|
42 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС" |
42 000 000,00
UAH з ПДВ
|
42 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІН-СПЕЦОДЯГ" |
42 000 000,00
UAH з ПДВ
|
42 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТД СКАЙС" |
42 000 000,00
UAH з ПДВ
|
42 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БІЗНЕСКОМ ЛТД" #42300511 |
Відхилено |
24 500 000,00
UAH з ПДВ
|
26 січня 2024 13:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 січня 2024 14:09
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС" #40432475 |
Рішення скасоване |
28 800 000,00
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2024 12:13
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС" #40432475 |
Відхилено |
28 800 000,00
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2024 12:17
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА СЕК'ЮРІТІ" #41298774 |
Рішення скасоване |
32 900 000,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2024 13:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 лютого 2024 16:52
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА СЕК'ЮРІТІ" #41298774 |
Відхилено |
32 900 000,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2024 14:34
|
|
ТОВ "МІК" #30105738 |
Відхилено |
33 000 000,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2024 10:12
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 лютого 2024 15:41
|
ТОВ "КОЛТРЕЙН" #42302587 |
Переможець |
41 640 000,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2024 18:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 лютого 2024 15:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2024 16:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 березня 2024 16:50
|
ДУ 1 до Дог №57 02-24-РМ.PDF | зміни до договору |
05 березня 2024 16:19
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2024 16:12
|
№57 02-24-РМ від 29.02.2024.PDF | укладений |
05 березня 2024 15:58
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Чохол до фляги індивідуальної польової, вид 3 (19260000-6: Текстильні матеріали) | 100000 | штуки |
416,40
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 57/02-24-РМ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Чохол до фляги індивідуальної польової, вид 3 (19260000-6: Текстильні матеріали) | 100000 | штука |
416,40
UAH з ПДВ
|