Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фляга індивідуальна польова, тип А (пластикова) (39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування)
Очікувана вартість
19 896 000,00 UAH
UA-2024-01-10-002579-a 14752d5005c5474d8dd17385d3314e95
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Даценко

+380975621706 volodymyr.datsenko@dotua.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Володимир Даценко
+380975621706
volodymyr.datsenko@dotua.org
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2024 11:26
Звернення за роз’ясненнями: до 16 січня 2024 06:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2024 23:59
Початок аукціону: 22 січня 2024 13:44
Очікувана вартість: 19 896 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 99 480,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


100 тис. шт до 29.02.2024
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100000 штуки
Фляга індивідуальна польова, тип А (пластикова) (39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 лютого 2024
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 січня 2024 11:31
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 січня 2024 11:28
Додаток №8 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx
10 січня 2024 11:28
Додаток №7 Лист-згода на обробку персональних даних.docx
10 січня 2024 11:28
Додаток №6 Лист-гарантія (вимоги в частині антикорупційної перевірки потенційних постачальників ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі»).docx
10 січня 2024 11:28
Додаток №4 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі.docx
10 січня 2024 11:28
Додаток №2 Форма цінова пропозиція.docx
10 січня 2024 11:28
Додаток №10 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
10 січня 2024 11:28
Технічний опис Фляга індивідуальна польова пластикова.pdf
10 січня 2024 11:28
Додаток №3 Технічні, якісні та кількісні характеристики_.docx
10 січня 2024 11:28
Додаток №9 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів_.docx
10 січня 2024 11:28
Оголошення.docx
10 січня 2024 11:28
Додаток №11 Проект договору.docx
10 січня 2024 11:28
Додаток №1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції_зі змінами.docx
10 січня 2024 11:28
Додаток №5 Лист-згода з проектом договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 січня 2024 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЛІТАРІ ТРЕНД" 19 770 000,00
UAH з ПДВ
19 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІН-СПЕЦОДЯГ" 19 692 000,00
UAH з ПДВ
19 692 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 лютого 2024 15:47
Електронний підпис
01 лютого 2024 15:47
img20240201_15282046.pdf
01 лютого 2024 15:47
img20240201_15185902.pdf
01 лютого 2024 15:47
img20240201_14512557.pdf
01 лютого 2024 15:47
img20240201_14480726.pdf
01 лютого 2024 15:47
img20240201_14300591.pdf
01 лютого 2024 15:47
ТОВ_МІЛІТАРІ_ТРЕНД-2.pdf
01 лютого 2024 15:47
протокол31:01 .pdf
01 лютого 2024 15:47
порівняльна таблиця.pdf
01 лютого 2024 15:47
Довідка.pdf (2).p7s
01 лютого 2024 15:47
Довідка.pdf — копия.p7s
01 лютого 2024 15:47
Довідка (2).pdf
01 лютого 2024 15:47
Довідка — копия.pdf
25 січня 2024 12:30
Електронний підпис
25 січня 2024 12:30
накл 3078.pdf
25 січня 2024 12:30
лист відгук.jpg
25 січня 2024 12:30
Договір №207 ВОЗ 2023.pdf
25 січня 2024 12:30
довідка.pdf
21 січня 2024 12:07
Електронний підпис
21 січня 2024 12:06
додатки.pdf
21 січня 2024 12:06
Довідка.pdf.p7s
21 січня 2024 12:06
Довідка.pdf (1).p7s
21 січня 2024 12:06
накл.pdf
21 січня 2024 12:06
наказ .pdf
21 січня 2024 12:06
Витяг з ЄДР від 28.11.2023.pdf
21 січня 2024 12:06
Довідка (1).pdf
21 січня 2024 12:06
додаток 11.pdf
21 січня 2024 12:06
довідки.pdf
21 січня 2024 12:06
пдв.pdf
21 січня 2024 12:06
виписка лист три.pdf
21 січня 2024 12:06
вих 359.pdf
21 січня 2024 12:06
Довідка.pdf
21 січня 2024 12:06
протокол заг зб.pdf
21 січня 2024 12:06
ТОВ_МІЛІТАРІ_ТРЕНД.pdf
21 січня 2024 12:06
виписка лист два.pdf

Публічні документи

05 лютого 2024 16:43
Електронний підпис
21 січня 2024 21:21
Електронний підпис
21 січня 2024 21:21
Електронний підпис
21 січня 2024 21:21
Цінова пропозиція.pdf
21 січня 2024 21:21
Цінова пропозиція.pdf.p7s
21 січня 2024 21:21
Довідка фіз.zip
21 січня 2024 21:21
ТОВ_Рін_Спецодяг_(3).pdf.p7s
21 січня 2024 21:21
Довідка юр.zip
21 січня 2024 21:21
ТОВ_Рін_Спецодяг_(3).pdf
21 січня 2024 21:21
13_ Витяг ЮО.pdf
21 січня 2024 21:21
9_ Статут рін спец.pdf.p7s
21 січня 2024 21:21
10_ Виписка рін спец.pdf
21 січня 2024 21:21
13_ Витяг ЮО.pdf.p7s
21 січня 2024 21:21
11_ Витяг ПДВ печ.pdf
21 січня 2024 21:21
11_ Витяг ПДВ печ.pdf.p7s
21 січня 2024 21:21
10_ Виписка рін спец.pdf.p7s
21 січня 2024 21:21
9_ Статут рін спец.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЛІТАРІ ТРЕНД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІН-СПЕЦОДЯГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЛІТАРІ ТРЕНД"
#45150158
Рішення скасоване 19 000 000,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2024 12:14
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 січня 2024 14:10
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЛІТАРІ ТРЕНД"
#45150158
Відхилено 19 000 000,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2024 12:17
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІН-СПЕЦОДЯГ"
#43954218
Рішення скасоване 19 692 000,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2024 12:34
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІН-СПЕЦОДЯГ"
#43954218
Відхилено 19 692 000,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2024 12:45

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до п.1 Додатку №4 Оголошення “Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник в складі пропозиції повинен надати наступні документи: - довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), укладених протягом останніх трьох років, загальним обсягом не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини), із зазначенням інформації про найменування контрагента, номер та дата укладання договору, предмету договору, кількість поставлених одиниць товару, контактних осіб замовників (ПІБ, посада та контактний телефон), стан виконання договору (відсоток виконання договору); - копія(ї) договору(ів), з додатковими угодами, що стосуються зміни обсягів постачання (у випадку їх наявності), інформація по якому (яких) відображена в Довідці за яким(и) повністю виконано зобов'язання; - сканований(ні) оригінал(и) відгуку(ів) від замовника(ів), що підтверджує належне виконання такого договору, із зазначенням номеру, дати та предмету договору (ів) або копії актів, видаткових/податкових накладних (документальне підтвердження виконання договору(ів)). * під аналогічним договором слід розуміти договір за предметом закупівлі цього оголошення «Фляга індивідуальна польова» або інше спорядження згідно до переліків, визначених Наказом Міністерства оборони України №232 від 29.04.2016 року, за яким всі зобов’язання виконані в повному обсязі. У складі пропозиції учасник ТОВ «Мілітарі Тренд» у якості підтвердження наявності аналогічного досвіду надав інформацію про виконання договору: № 324/23 віл 12.12.2023 року Фляга польова для води 780 мл (з чохлом) 1 400 шт. Обсяг постачання не відповідає вимогам оголошення, а саме: досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), укладених протягом останніх трьох років, загальним обсягом не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі. Для усунення невідповідностей необхідно надати: інформацію про наявність необхідного досвіду виконання аналогічних договорів у визначеному обсязі, а саме: - довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), укладених протягом останніх трьох років, загальним обсягом не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини), із зазначенням інформації про найменування контрагента, номер та дата укладання договору, предмету договору, кількість поставлених одиниць товару, контактних осіб замовників (ПІБ, посада та контактний телефон), стан виконання договору (відсоток виконання договору); - копія(ї) договору(ів), з додатковими угодами, що стосуються зміни обсягів постачання (у випадку їх наявності), інформація по якому (яких) відображена в Довідці за яким(и) повністю виконано зобов'язання; - сканований(ні) оригінал(и) відгуку(ів) від замовника(ів), що підтверджує належне виконання такого договору, із зазначенням номеру, дати та предмету договору (ів) або копії актів, видаткових/податкових накладних (документальне підтвердження виконання договору(ів)). * під аналогічним договором слід розуміти договір за предметом закупівлі цього оголошення «Фляга індивідуальна польова» або інше спорядження згідно до переліків, визначених Наказом Міністерства оборони України №232 від 29.04.2016 року, за яким всі зобов’язання виконані в повному обсязі. Допускається приховування конфіденційних відомостей в копіях аналогічних договорів, їх додатках та підтверджуючих документах про їх виконання, які не впливають на підтвердження факту постачання визначеного товару у відповідному обсязі (кількості), зокрема інформація про вартість товару, місце та умови постачання. У випадку, якщо аналогічний договір укладено з Міністерством оборони України, структурними підрозділами Збройних Сил України, Національної гвардії України або інших формувань сил оборони, дозволяється такі договори, додатки до них та/або підтверджуючі документи визначати як конфіденційні. Для цього учасник має зробити відповідну позначку під час публікації таких файлів в складі своєї пропозиції. Для того щоб позначити файл як «конфіденційний» при поданні пропозиції, учаснику необхідно: 1. Натиснути кнопку «подати пропозицію» на сторінці закупівлі. 2. Натиснути на кнопку «прикріпити файл». 3. Обрати позначку «конфіденційний». Замовник, орган оскарження та центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, мають доступ в електронній системі закупівель до інформації, яка визначена учасником конфіденційною.

Документи

05 лютого 2024 12:17
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій