Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Екскаватор-навантажувач»
Код ДК 021:2015: 43260000-3 «Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Очікувана вартість
4 100 000,00 UAH
UA-2024-01-09-008007-a ● ff7915e0594f4a43adae242bc7a50740
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРДИЧІВВОДОКАНАЛ" |
Код ЄДРПОУ: | 32569790 |
Місцезнаходження: | 13300, Україна , Житомирська обл., м. Бердичів, вул. Житомирська, буд. 87 |
Контактна особа: |
Юлія Поліщук +380414344299 zakupki1aquabrd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 січня 2024 18:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 січня 2024 09:00 |
Очікувана вартість: | 4 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 41 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Екскаватор-навантажувач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська область, м. Бердичів, вул. Житомирська, 87
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 лютого 2024
ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату за фактично отриманий Товар протягом 90(дев’яносто) календарних днів з моменту отримання Товару та підписання Сторонами здавально-приймальних документів шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 січня 2024 18:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 січня 2024 18:17 |
Додаток №5 Проект договору.docx | |
09 січня 2024 18:17 |
Додаток №3 Тендерна пропозиція.docx | |
09 січня 2024 18:17 |
Додаток №1 Кваліф.критерії.docx | |
09 січня 2024 18:17 |
Додаток №2 Тех.характеристики.doc | |
09 січня 2024 18:17 |
Тендерна документація.docx | |
09 січня 2024 18:17 |
Додаток №4 Відомості про учасника.docx | |
09 січня 2024 18:17 |
Додаток №6 Вимоги до переможця.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
МОНОПОЛІЗАЦІЯ БРЕНДУ JCB. ЧИ НАРАЗІ ВСТУПАТИ В ЗГОВІР З УЧАСНИКОМ
Дата подання: 10 січня 2024 15:47
Дата відповіді: 13 січня 2024 16:48
Ви оголосили монопольну закупівлю під констракшн машинері? Перед наданням відповіді - візьміть до уваги, що відповідно до скопійованого ТЗ - не підходить жодна інша модель інших виробників, окрім JCB 3CX (пропозиції прокладок для підігрування констакшн - не враховувати). А ринкову вартість jcb 3cx дізнавалися у констракшн, тільки без закладки для очікуваної винагороди? Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 3 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р.(далі – Особливості), замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності. Технічні характеристики предмета закупівлі, визначені тендерною документацією, розроблені Замовником виходячи з потреб та специфіки роботи останнього з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі»та з урахуванням вимог Особливостей. Ваші твердження не відповідають дійсності та вимогам тендерної документації, оскільки технічна специфікація, відповідно до частина 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», не містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Додатково звертаємо Вашу увагу, що частина 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, Замовником в повній мірі виконано норми діючого законодавства України та не встановлено жодного дискримінаційного критерію чи вимог, які порушують принципи здійснення публічних закупівель.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2024-01-23-000005 • d9367d1bc3984c64b4d84fe15d2ec92c
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2024-01-23
•
15:37
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
ЗАЯВА
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
На підставі ст. 1 Закону України «Про звернення громадян» звертаюся до уповноваженого органу, що здійснює державний фінансовий контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель, з приводу наступного.
Публічні закупівлі в України здійснюються відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (надалі – Закон № 922-VIII) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (надалі – Особливостей).
Метою Закону № 922-VIII є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
22.01.2024 мною були виявлені порушення в публічній закупівлі, яку оприлюднено Міським комунальним підприємством «БЕРДИЧІВВОДОКАНАЛ» на веб-порталі Уповноваженого з питань закупівель за ідентифікатором № UA-2024-01-09-008007-a (надалі – Закупівля). Предметом Закупівлі є «Екскаватор-навантажувач. Код ДК 021:2015: 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка», з оголошеною вартістю 4 100 000,00 грн. з ПДВ. Закупівля проводилася за процедурою відкритих торгів з особливостями.
Детально ознайомившись з тендерною документацію та тендерною пропозицією в згаданій вище закупівлі, були виявлені такі порушення:
1. Тендерна документація Замовника викладена без урахування положень Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого Постановою КМУ від 02.08.2022 р. № 861 (за змінами від 22.08.2023 № 950 та від 03.11.2023 № 1141) (надалі – Порядок №861) та розробленого відповідно до підпункту 1 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі”.
Зокрема, відсутня вимога, передбачена абзацом 1 підпункту 13¹ пункту 13 Порядку, а саме: «Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.».
2. Замовник акцептував тендерну пропозицію учасника – Товариства з обмеженою відповідальністю «Констракшн Машинері» (код за ЄДРПОУ 32828388), хоча його пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації в частині підтвердження ступеня локалізації виробництва та містить порушення вимог, передбачених п. 10 Порядку №861.
Відповідно до додатку №2 тендерної документації Замовника, учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати документальне підтвердження ступеня локалізації, а саме:
1) довідку в довільній формі з посиланням на офіційний веб-сайт Уповноваженого органу з переліком товарів - із зазначенням найменування товару, назви виробника та ID товару, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва не менше 20% у 2024 році;
2) довідку у довільній формі із зазначенням найменування товару, назви виробника та із посиланням (ID) про включення такого товару до Переліку, який присвоєно електронною системою закупівель або сертифікат походження товару, що підтверджує походження товару з країни, з якою Україна уклала міжнародну угоду та/або країни, яка є учасником Угоди СОТ про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі». Замовник самостійно перевіряє інформацію щодо ступеня локалізації виробництва товару, який є предметом закупівлі у окрім випадку коли сертифікатом походження товару підтверджено, що країною походження товару є країни, з якими Україна уклала міжнародні угоди та/або країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі».
Учасник ТОВ «Констракшн Машинері», на виконання вищевказаних вимог, надав гарантійний лист щодо ступеня локалізації виробництва товару (вих.№ CML15-16/01/2024R від 16 січня 2024 року), в якому зазначив, що ступень локалізації товару: 24,78%, а назва виробника товару: JCB (Велика Британія), комплектування ТОВ «Констракшн Машинері» (Україна).
Водночас зауважую, що JCB це торговельна марка, а не назва виробника товару. Відповідно до сертифікату відповідності №UA0.YT.050211-23, виданого 02.05.2023 р., та декларації про відповідність від 02.05.2023 р., які були надані у складі пропозиції ТОВ «Констракшн Машинері», то виробником товару є «J.C.BAMFORD EXCAVATORS LIMITED» (Великобританія).
Довідкою щодо посилання на сайт учасника та виробника (вих. №CML12-16/01/2024R від 16 січня 2024 року), яку ТОВ «Констракшн Машинері» надало у складі своєї пропозиції, підтверджено, що предмет закупівлі є стандартним заводським виконанням, з посиланням на офіційну сторінку виробника товару та офіційного сайту цього учасника. Згідно з інформації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ТОВ «Констракшн Машинері» (код за ЄДРПОУ 32828388) не має КВЕДів, пов’язаних з виробництвом автотранспортних засобів, устаткування чи вузлів, деталей і приладдя для автотранспортних засобів (напр., 28.22, 29.10,29.32 тощо), як і не має власної продукції, яка б могла розміщуватися на офіційному сайті учасника. Отже, на підставі чого учасник уповноважений робити комплексування товару стандартного заводського виконання.
Окремо звертаю увагу, що в гарантійному листі щодо ступеня локалізації виробництва, учасник вказав номер ID товару, присвоєного електронною системою закупівель: 6a42d2b40f0a4bfb9a18075d98180f83 та зазначив посилання про підтвердження ступеня локалізації за 2023 рік (заявка про включення товару до переліку датована від 28.04.2023 р.).
Згідно з пунктом 10 Порядку №861, Перелік формується щороку за результатами автоматичного опрацювання поданих виробником заявок на веб-порталі. Запис про включення товару до переліку чинний протягом року, в якому була подана заявка. Така заявка надсилається виробником товару.
Тобто заявка про включення товару до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації має бути подана виробником в 2024 року
Отже, учасник порушив п.10 Порядку №861, а Замовник халатно поставився до перевірки інформації щодо ступеня локалізації виробництва товару, запропонованого учасником.
Недотримання п. 10 Порядку №861 несе для учасника певні наслідки, передбачені п. 12. цього ж Порядку, а саме: «У разі неподання заявки на щорічне підтвердження відповідності товару, виявлення недостовірності інформації, зазначеної виробником товару, або у разі невідповідності товару критеріям локалізації поточного року, визначеним у підпункті 1 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, чи ступеню локалізації, передбаченому додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, товар автоматично виключається з переліку.».
Додам, що перевірити наявність чи відсутність предмету закупівлі в Переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації можна за посиланням: https://prozorro.gov.ua/search/products?local_share=10.
Також доцільно зауважити, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «Констракшн Машинері» надано лист від компанії JSC Sales Limited (ref/вих. №7927KR 177 date: 1st of January, 2023), яким засвідчено, що ТОВ «Констракшн Машинері» є уповноваженим дилером з продажу всіх видів техніки JCB, має право надання сервісних послуг на території України та брати участь в офіційних тендерах України від імені JSC Sales Limited. При цьому пропозиція цього учасника не містить вищевказаних повноважень від виробника запропонованого товару тобто від J.C.BAMFORD EXCAVATORS LIMITED.
Все вище викладене свідчить, що ТОВ «Констракшн Машинері» не може бути виробником чи комплектувальником предмету закупівлі, а також не має повноважень від імені виробника товару щодо внесення інформації про ступінь локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі, передбачених пунктами 4 та 6 Порядку № 861. З огляду на це учасник порушив вимогами тендерної документації в частині підтвердження ступеня локалізації виробництва.
Згідно з пунктом 4 Порядку № 861, ступінь локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі (далі - ступінь локалізації), підтверджується Мінекономіки в автоматичному режимі під час формування переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації (далі - перелік), на підставі поданої виробником товару заявки про включення товару до переліку (далі - заявка) за формою згідно з додатком 1, калькуляції собівартості товару із зазначенням митної вартості імпортних компонентів (імпортованих виробником та/або придбаних у постачальників, які є резидентами України) (далі - калькуляція собівартості товару) за формою згідно з додатком 2 та підтвердження здійснення на території України виробництва не менше одного з елементів товару (зокрема вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів) та/або використання вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів, виготовлених на території України.
Пунктом 14 частини 1 статті 1 Закону № 922-VIII визначено, що моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
З огляду на статтю 23 Особливостей, Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, спрощених закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Відповідно до статті 2 Закону України від 26.01.1993 № 2939-XII «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», одним з головних завдань органу державного фінансового контролю є здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяттям зобов’язань, ефективним використанням коштів і майна.
Отже, з урахуванням вищевказаних норм законодавства, повідомляю Держаудитслужбу, яка уповноважена здійснювати державний фінансовий контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель та контроль за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, щодо виявлених мною порушень та прошу вжити заходів задля їх усунення.
23.01.2024
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 січня 2024 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Констракшн Машинері" |
4 089 996,00
UAH з ПДВ
|
4 089 996,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Констракшн Машинері" #32828388 |
Переможець |
4 089 996,00
UAH з ПДВ
|
18 січня 2024 19:11
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2024 16:12 |
Кінець періоду оскарження: | 25 лютого 2024 00:00 |
Дата відміни: | 25 лютого 2024 00:01 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Під час проведення процедури закупівлі виникли зміни у фінансуванні Замовника, в зв’язку з скороченням видатків на здійснення даної закупівлі. |
Документи:
31 січня 2024 12:45
|
Електронний підпис |
31 січня 2024 12:41
|
Протокол 33.pdf |