Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 09110000-3 -Тверде паливо (ГРАНУЛИ ПАЛИВНІ З ДЕРЕВИННОЇ СИРОВИНИ (ДК 021:2015: 09111400-4 - Деревне паливо))
Очікувана вартість
4 000 000,00 UAH
UA-2024-01-09-007720-a ● 5dc8aac0d5df44e6a3ac18cfd615f22b
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Бродитеплоенерго |
Код ЄДРПОУ: | 05445639 |
Місцезнаходження: | 80600, Україна , Львівська обл., Броди, вул. Гончарська, 3а |
Контактна особа: |
Козак Олег Романович +380326628029 brodytke@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 січня 2024 17:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 лютого 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2024 13:30 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2024 13:30 |
Очікувана вартість: | 4 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії, із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж розділу, відшкодувати кошти на рахунок КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРОДИТЕПЛОЕНЕРГО" (КП "БРОДИТЕПЛОЕНЕРГО") у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній у пункті 2 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA273223130000026002000027505 в АТ «Укрексімбанк» МФО 322313 До уваги учасників! При отриманні електронної банківської гарантії пропонуємо не змінювати назву та формат файлу(-ів), який(-і) видано банком, оскільки мають місце випадки, коли після внесення змін до назви файлу під час перевірки кваліфікований електронний підпис відсутній. Також з метою уникнення непорозумінь та спрощення процесу перевірки просимо завантажувати файл електронної банківської гарантії окремо від інших файлів пропозиції учасника. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку; або банком що належить до іноземних банківських груп; або банком з приватним капіталом (банки, в яких серед кінцевих власників істотної участі є один чи кілька приватних інвесторів, що прямо та/або опосередковано володіють не менше ніж 50% статутного капіталу банку). Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче "uaAA"; у випадку відсутності рейтингу за національною школою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку з обов’язковим зазначенням кваліфікованої електронної позначки часу. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Перевірку кваліфікованого електронно-цифрового підпису (КЕП) та печатки, накладеного на банківську гарантію замовник буде здійснювати онлайн на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify або на сторінці Акредитованого центру сертифікації ключів. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 р. № 639 та форма забезпечення пропозиції повинна відповідати Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 р. № 2628, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: не може перевищувати 3 % очікуваної вартості закупівлі та складає 100 000 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 календарних днів, починаючи з кінцевого строку подання тендерної пропозиції, строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії забезпечення тендерної пропозиції. Банківська гарантія може бути видана банком, реквізити якого зазначені у п. 9 Відомостей про учасника (форма встановлена замовником, пункт 1 цього Розділу ). Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg документи, які є невід’ємною частиною тендерного забезпечення: - витяг з Державного реєстру банків або копію завіреної банком ліцензії, виданої банку; - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - документ, виданий банком, який підтверджує грошове покриття банківської гарантії. Учасник надає довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії, а також щодо її типу. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону (п.47 Особливостей), документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону (п.47 Особливостей); 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. *Згідно п. 3 Особливостей: Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей замовники застосовують положення:статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 цих особливостей. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 100000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник на підставі статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» та урахуванням Особливостей має право вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення закупівлі. Учасник гарантує подання забезпечення виконання договору, з дотриманням вимог цього пункту, шляхом подання в складі тендерної пропозиції довідки відповідного змісту. Гарантія має становити 5% від суми договору містити усі обов’язкові реквізити, передбачені п. 26 Розділу ІІІ «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 (із змінами та доповненнями), відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 Банківська гарантія повинна діяти протягом строку, визначеного у проекті договору та бути з грошовим покриттям. Строк дії забезпечення виконання договору: видана не раніше дати визначення учасника переможцем та до моменту підписання договору, повинна бути чинна протягом всього строку виконання договору. Разом із банківською гарантією як невід’ємна частина надаються: копія ліцензії, виданої банку чи іншого документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. Зазначена копія повинна бути завірена банком; копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком; довідка довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії4 доказ транзакції - за формою, що передбачена діючим законодавством для платіжних документів, із відповідним підтвердженням проведення банківської операції (печатка, штемпель, штрих-код тощо, банківської установи, яка провела таку транзакцію). У разі якщо учасник-переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору у національній валюті країни замовника - гривні або в іноземній валюті (валюті тендерної пропозиції наданої учасником-переможцем) на суму 5% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку України. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів в учасника-переможця. У разі не подання забезпечення виконання договору протягом 5 днів з дня визначення учасника переможцем, Замовник відхиляє учасника та переходить до розгляду тендерної пропозиції наступного учасника. Перерахування коштів здійснюватиметься за наступними реквізитами: р/р UA273223130000026002000027505 в АТ «Укрексімбанк» МФО 322313 Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 тонни
ДК 021:2015: 09110000-3 -Тверде паливо (ГРАНУЛИ ПАЛИВНІ З ДЕРЕВИННОЇ СИРОВИНИ (ДК 021:2015: 09111400-4 - Деревне паливо))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80600, Україна, Львівська область, Броди, ВУЛИЦЯ ГОНЧАРСЬКА, будинок 3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за фактично поставлений товар проводяться протягом 30 календарних днів з дати поставки товару та надання Постачальником Замовнику належним чином оформленої видаткової накладної | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 лютого 2024 12:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 лютого 2024 12:02 |
Перелік змін що вносяться до тендерної документації.doc | |
02 лютого 2024 12:02 |
Тендерна документація_нова редакція.doc | |
09 січня 2024 17:18 |
Тендерна документація.doc | |
09 січня 2024 17:18 |
Проєкт Договору.doc |
02 лютого 2024 12:12 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 лютого 2024 12:02 |
Перелік змін що вносяться до тендерної документації.doc
|
|||
02 лютого 2024 12:02 |
Тендерна документація_нова редакція.doc
|
|||
09 січня 2024 17:18 |
Тендерна документація.doc
|
|||
09 січня 2024 17:18 |
Проєкт Договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні характеристики
Дата подання: 10 січня 2024 09:44
Дата відповіді: 12 січня 2024 09:38
Добрий день! Згідно тендерної документації Сировина - хвоя +тверда порода в пропорції 70 % + 30 %.
Чи будуть розглядатись пропозиції, де сировина 100% хвойні породи?
Відповідь: Доброго дня. Замовником буде внесено зміни щодо конкретизації даної інформації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-09-007720-a.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Конопельнюк Юлія Василівна, Код ЄДРПОУ:3223808684
Дата подання: 07 березня 2024 15:56
Скасування незаконного рішення про визначення переможця
Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможця
Скасована
Дата: 07 березня 2024 15:57
Причина: не додані документи
Номер вимоги: UA-2024-01-09-007720-a.b3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП Конопельнюк Юлія Василівна, Код ЄДРПОУ:3223808684
Дата подання: 07 березня 2024 15:59
Скасування незаконного рішення про визначення переможця
Вимагаємо скасувати незаконного рішення про визначення переможця
Рішення замовника: Очікується
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-01-09-007720-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Бабурнич Наталія Іванівна, Код ЄДРПОУ:3690804581
Дата подання: 12 січня 2024 15:40
Дата подання: 12 січня 2024 15:40
СКАРГА у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) на умови тендерної документації, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
КП Бродитеплоенерго було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-01-09-007720-a.
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Бабурнич Наталія Іванівна має намір прийняти участь у даній процедурі закупівлі.
Відповідно до абзацу 1 п. 59 Особливостей скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
На момент написання скарги кінцевим строком подання пропозицій є 17.01.2024, таким чином скарга подана у відповідний строк.
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Бабурнич Наталія Іванівна вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості, в тому числі встановлення дискримінаційних вимог до потенційних учасників процедури закупівлі з огляду на наступне.
Фактичні обставини
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Однак, тендерна документація, що затверджена Рішенням уповноваженої особи від 09.01.2024 року містить умови, що є дискримінаційними щодо учасників та які неможливо виконати, а також містить вимоги, які суперечать нормам чинного законодавства та обмежують участь в процедурі закупівлі.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Уважно вивчивши Тендерну документацію, скаржник вважає, що вона містить вимоги та положення, які є дискримінаційними та/або суперечать нормам чинного законодавства у зв'язку з наступним.
Відповідно до п. 1 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а самешляхом завантаження: 7)Витяг із Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (сформаваний не раніше 2024р.).
Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до постанови КМУ від 16 грудня 2022 № 1422 "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України у сферах нотаріату та державної реєстрації" відновлено доступ до відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, тому наданий час дані відомості містяться у відкритих єдиних державних реєстрах https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search.
Враховуючи наведене, тендерна документація в цій частині не узгоджується з вимогами ч. 4 ст. 22 Закону, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, у тому числі скаржника.
З огляду на викладене, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, зокрема видалити вимогу щодо надання Витягу із Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (сформаваний не раніше 2024р.).
Для виконання вимог ч. 2 та ч. 5 ст. 18 Закону та п. 56 Особливостей, для підтвердження зазначеного в п. 1 Скарги надаємо наступні документальні підтвердження/докази:
1. Тендерна документація, що затверджена Рішенням уповноваженої особи від 09.01.2024 року;
2. Закон України “Про публічні закупівлі” (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#Text)
3. Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF#Text ).
4. Постанова Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2022 р. № 1422 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України у сферах нотаріату та державної реєстрації» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1422-2022-%D0%BF#Text)
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Уважно вивчивши Тендерну документацію, скаржник вважає, що вона містить вимоги та положення, які є дискримінаційними та/або суперечать нормам чинного законодавства у зв'язку з наступним.
2. Відповідно до п. 4 Розділу Результати торгів та укладання договору про закупівлю тендерна пропозиція містить наступну інформацію:
«Проєкт договору (порядок його змін) та істотні умови Договору про закупівлю наведено у Додатку 3 до тендерної документації.
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
- зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
- погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;
- покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
- продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
- погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
- зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування;
- зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
- зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону.
У разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.
Інформуємо орган Оскарження, що відповідно до п. 19 Особливостей Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону;
9) зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 “Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації” (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку.
У разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.
Враховуючи наведене, тендерна документація в даній частині не узгоджується з вимогами п. 19 Особливостей, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, у тому числі скаржника, а саме, не містить наступну істотну умову, що обов’язково включається до договору про закупівлю, а саме:
9) зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 “Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації” (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку.
З огляду на викладене, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації.
Для виконання вимог ч. 2 та ч. 5 ст. 18 Закону та п. 56 Особливостей, для підтвердження зазначеного в п. 2 Скарги надаємо наступні документальні підтвердження/докази:
1. Тендерна документація, що затверджена Рішенням уповноваженої особи від 09.01.2024 року;
2.Закон України “Про публічні закупівлі” (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#Text)
3. Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF#Text ).
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Уважно вивчивши Тендерну документацію, скаржник вважає, що вона містить вимоги та положення, які є дискримінаційними та/або суперечать нормам чинного законодавства у зв'язку з наступним.
3. Відповідно до п. 5 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерна пропозиція містить наступну вимогу:
Учасники фізичні особи-підприємці подають податкову декларацію.
Звертаємо увагу органу оскарження, що відповідно до пп. 49.18.3 ст. 49 ПКУ, Податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює: 49.18.3. календарному року, крім випадків, передбачених підпунктом 49.18.4 цього пункту - протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року.
Таким чином, подати декларацію треба протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року.
Таким чином, останній день подання звітності для ФОП – першої та другої груп – 29 лютого 2024 року (четвер).
Інформуємо, що ФОП Бабурнич Н.І. є новоствореною фізичною особою-підприємцем, яка взята на облік платників єдиного податку від 01.08.2023 року.
Отже, дана вимога щодо надання «податкової декларації» є такою, що дискримінує Учасника адже на момент прийому пропозицій Учасник не має змоги надати податкову декларацію.
З огляду на викладене, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, зокрема видалити вимогу про наступе: «Учасники фізичні особи-підприємці подають податкову декларацію». Також, Замовник не надав обґрунтування у тендерній документації про необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції.
Для виконання вимог ч. 2 та ч. 5 ст. 18 Закону та п. 56 Особливостей, для підтвердження зазначеного в п. 3 Скарги надаємо наступні документальні підтвердження/докази:
1. Тендерна документація, що затверджена Рішенням уповноваженої особи від 09.01.2024 року;
2.Закон України “Про публічні закупівлі” (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#Text)
3. Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF#Text ).
3. ПОДАТКОВИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#n1206)
4. Витяг з реєстру платників єдиного податку від 08.08.2023 року.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Уважно вивчивши Тендерну документацію, скаржник вважає, що вона містить вимоги та положення, які є дискримінаційними та/або суперечать нормам чинного законодавства у зв'язку з наступним.
4. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації (Проєкт договору) містить наступні вимоги:
2.4. Приймання Товару за кількістю і якістю оформляється видатковою накладною та актом приймання передачі. Товар вважається поставленим Постачальником:
- по кількості, у відповідності з фактично одержаною представником Замовника кількістю;
- по якості, у відповідності з якістю, вказаною у посвідченні якості відправника з урахуванням вимог п. 2.1 Договору.
4.2. До видаткової накладної Замовнику додаються наступні документи:
- товаро - транспортні накладні перевізника;
-акт приймання-передачі;
- сертифікати якості /або паспорт якості/або інші документи про якість на товар.
Звертаємо увагу органу оскарження на наступне, пунктом 29 Особливостей встановлено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально- побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі відповідно до тендерної документації Замовника є: код ДК 021:2015: 09110000-3 -Тверде паливо (ГРАНУЛИ ПАЛИВНІ З ДЕРЕВИННОЇ СИРОВИНИ (ДК 021:2015: 09111400-4 - Деревне паливо)), відповідно до обраного коду ДК - Замовник при визначенні вимог до предмету закупівлі повинен керуватися відповідним Національним стандартом для такого товару, як ГРАНУЛИ ПАЛИВНІ З ДЕРЕВИННОЇ СИРОВИНИ, а саме: ДСТУ 8358:2015 «Брикети та гранул паливні з деревинної сировини».
Станом на сьогодні національним стандартом для даного виду товару є ДСТУ 8358:2015.
Вищевказаний стандарт передбачає вичерпний перелік документів, які надаються під час поставки товару, а саме:
П.13.1. та п.13.2.Розділу 13 ДСТУ 8358:2015 передбачає надання:
13.1. «Брикети або гранули приймають партіями. Партією вважають кількість брикетів або гранул однієї марки, типу, розмірів, що виготовлені за один календарний період, за однією технологією та з однорідних сировинних матеріалів. Кожну партію супроводжують одним документом про якість.
13.2. Кожну партію брикетів або гранул під час відвантаження споживачеві супроводжують доку¬ментом про якість установленої форми, в якому вказують:
— назву й умовне позначення брикетів або гранул;
— призначеність брикетів або гранул;
— специфічні показники брикетів або гранул (групу якості, розміри, форму поперечного перерізу, сировину, зв'язувальну або іншу добавку і її кількість);
— вид спожиткового паковання;
— номінальні габаритні розміри і масу спожиткового паковання;
— загальну масу партії (її частини) нетто;
— номер партії;
— дату виготовлення;
— позначення цього стандарту;
— номер і дату Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи;
— вимоги щодо умов транспортування і зберігання продукції;
— гарантійний строк зберігання брикетів або гранул;
— номер приймальника технічного контролю підприємства-виробника.
Таким чином, ДСТУ 8358:2015 не передбачає надання таких документів, як: посвідченні якості відправника, сертифікати якості /або паспорт якості.
З огляду на викладене, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до Додатку №3 (Проєкт договору) тендерної документації, зокрема
вимогу:«2.4. Приймання Товару за кількістю і якістю оформляється видатковою накладною та актом приймання передачі. Товар вважається поставленим Постачальником:
- по кількості, у відповідності з фактично одержаною представником Замовника кількістю;
- по якості, у відповідності з якістю, вказаною у посвідченні якості відправника з урахуванням вимог п. 2.1 Договору.»
Викласти в наступній редакції:
«2.4. Приймання Товару за кількістю і якістю оформляється видатковою накладною та актом приймання передачі. Товар вважається поставленим Постачальником:
- по кількості, у відповідності з фактично одержаною представником Замовника кількістю;
- по якості, у відповідності з якістю, вказаною у документі про якість з урахуванням вимог п. 2.1 Договору.»
та вимогу п.4.2. До видаткової накладної Замовнику додаються наступні документи:
- товаро - транспортні накладні перевізника;
-акт приймання-передачі;
- сертифікати якості /або паспорт якості/або інші документи про якість на товар.
Викласти в наступній редакції:
«4.2. До видаткової накладної Замовнику додаються наступні документи:
- товаро - транспортні накладні перевізника;
-акт приймання-передачі;
- документ про якість на товар.».
Для виконання вимог ч. 2 та ч. 5 ст. 18 Закону та п. 56 Особливостей, для підтвердження зазначеного в п. 4 Скарги надаємо наступні документальні підтвердження/докази:
1. Тендерна документація, що затверджена Рішенням уповноваженої особи від 09.01.2024 року;
2.Закон України “Про публічні закупівлі” (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#Text)
3. Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF#Text ).
4. ДСТУ 8358:2015.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Уважно вивчивши Тендерну документацію, скаржник вважає, що вона містить вимоги та положення, які є дискримінаційними та/або суперечать нормам чинного законодавства у зв'язку з наступним.
5. Відповідно до п.6 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерна документація містить вимоги до інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме:
Позиції Опис
Найменування товару ГРАНУЛИ ПАЛИВНІ З ДЕРЕВИННОЇ СИРОВИНИ
Вимоги щодо якості Якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів ДСТУ 8358:2015 (ГОСТ, ДСТУ, ТУ тощо).
Довідку, складену учасником в довільній формі, про дотримання заходів із захисту довкілля.
Виробник гарантує відповідність якості гранул вимогам технічних умов при умові дотримання транспортування, зберігання, та застосування.
Гарантійний строк придатності гранул 2 роки від дати виготовлення.
Технічні характеристики діаметр пелети паливної 6 мм
довжина 3 - 40 мм
вологість не більше 8%
зольність не більше 0,7%
теплота згоряння - не нижче 17,65МДж/кг, (4219 ккал/кг)
Упаковка беги по 1 т.
У складі пропозиції подати технічний опис товару, що пропонується до поставки, згідно заявлених характеристик Замовника.
Сировина - хвоя +тверда порода в пропорції 70 % + 30 %.
У складі пелет не допускаються сторонні матеріали (такі як клей, пластмаси, мінеральні домішки, металеві включення та інші).
Інші вимоги Учасник самостійно здійснює зберігання товару та доставку.
У складі пропозиції подати:
Сертифікат відповідності на товар.
Протокол випробувань на вміст питомої активності радіонуклдів.
Сертифікат на вміст радіоактивних речовин в продукції.
Протокол випробувань на гранули паливні.
Кількість 500 тон
Місце поставки Львівська обл., м. Броди, вул. Гончарська, 3а, 80600
Тижнева поставка в обсязі 25т , збільшення/зменшення (коригування) тижневого обсягу поставок здійснюється замовником шляхом надсилання електронного повідомлення на адресу учасника.
5.1. Щодо «Найменування товару: ГРАНУЛИ ПАЛИВНІ З ДЕРЕВИННОЇ СИРОВИНИ»
Звертаємо увагу органу оскарження на наступне, пунктом 29 Особливостей встановлено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально- побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі відповідно до тендерної документації Замовника є: код ДК 021:2015: 09110000-3 -Тверде паливо (ГРАНУЛИ ПАЛИВНІ З ДЕРЕВИННОЇ СИРОВИНИ (ДК 021:2015: 09111400-4 - Деревне паливо)), відповідно до обраного коду ДК - Замовник при визначенні вимог до предмету закупівлі повинен керуватися відповідним Національним стандартом для такого товару, як ГРАНУЛИ ПАЛИВНІ З ДЕРЕВИННОЇ СИРОВИНИ, а саме: ДСТУ 8358:2015 «Брикети та гранул паливні з деревинної сировини».
Станом на сьогодні національним стандартом для даного виду товару є ДСТУ 8358:2015.
Вищевказаний стандарт у п.4.2. Розділу 4 містить класифікацію гранул паливних, а саме:
4.2 Гранули паливні класифікують:
— за породами деревини:
— з деревини хвойних порід;
— з деревини листяних порід;
— з деревини хвойних та листяних порід;
Таким чином, Замовником визначено найменування товару із порушенням вимог ДСТУ 8358:2015, адже дане ДСТУ не передбачає такої класифікації гранул, як: ГРАНУЛИ ПАЛИВНІ З ДЕРЕВИННОЇ СИРОВИНИ, а передбачає вичерпний перелік порід деревини, а саме:
— з деревини хвойних порід;
— з деревини листяних порід;
— з деревини хвойних та листяних порід;
Отже, дана вимога щодо найменування товару: ГРАНУЛИ ПАЛИВНІ З ДЕРЕВИННОЇ СИРОВИНИ є такою, що дискримінує Учасників адже ДСТУ не передбачає такої назви для товару.
З огляду на викладене, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, зокрема встановити найменування товару у відповідності до вимог ДСТУ 8358:2015, а саме:
ГРАНУЛИ ПАЛИВНІ:
— з деревини хвойних порід або
— з деревини листяних порід або
— з деревини хвойних та листяних порід.
Таким чином, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які пропонують продукцію конкретного виробника із конкретною назвою, а саме: ГРАНУЛИ ПАЛИВНІ З ДЕРЕВИННОЇ СИРОВИНИ, що не відповідає ДСТУ 8358:2015 та що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Враховуючи наведене, просимо зобов'язати Замовника змінити найменування товару, аби участь у торгах могли взяти якомога більше суб’єктів господарювання, в тому числі Скаржник.
5.2. Щодо: «Вимоги щодо якості: Якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів ДСТУ 8358:2015 (ГОСТ, ДСТУ, ТУ тощо).
Довідку, складену учасником в довільній формі, про дотримання заходів із захисту довкілля.
Виробник гарантує відповідність якості гранул вимогам технічних умов при умові дотримання транспортування, зберігання, та застосування.
Гарантійний строк придатності гранул 2 роки від дати виготовлення.»
Звертаємо увагу органу оскарження на наступне, пунктом 29 Особливостей встановлено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально- побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі відповідно до тендерної документації Замовника є: код ДК 021:2015: 09110000-3 -Тверде паливо (ГРАНУЛИ ПАЛИВНІ З ДЕРЕВИННОЇ СИРОВИНИ (ДК 021:2015: 09111400-4 - Деревне паливо)), відповідно до обраного коду ДК - Замовник при визначенні вимог до предмету закупівлі повинен керуватися відповідним Національним стандартом для такого товару, як ГРАНУЛИ ПАЛИВНІ З ДЕРЕВИННОЇ СИРОВИНИ, а саме: ДСТУ 8358:2015 «Брикети та гранул паливні з деревинної сировини».
Станом на сьогодні національним стандартом для даного виду товару є ДСТУ 8358:2015.
Вищевказаний стандарт у п.14.2. Розділу 14 містить наступну інформацію:
«14.2 Гарантійний строк зберігання брикетів або гранул — 1 рік від дати їхнього виготовлення.»
Таким чином, Замовником визначено «Гарантійний строк придатності гранул 2 роки від дати виготовлення» із порушенням вимог ДСТУ 8358:2015, адже дане ДСТУ не передбачає такого гарантійного строку, як 2 роки від дати виготовлення.
Отже, дана вимога щодо «Гарантійний строк придатності гранул 2 роки від дати виготовлення» є такою, що дискримінує Учасників адже ДСТУ не передбачає зазначеного гарантійного строку.
З огляду на викладене, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, зокрема встановити гарантійний строк у відповідності до вимог ДСТУ 8358:2015, а саме:
«Гарантійний строк зберігання гранул — 1 рік від дати їхнього виготовлення.»
Враховуючи наведене, просимо зобов'язати Замовника прибрати дискримінаційну вимогу, шляхом внесення змін до гарантійного строку зберігання гранул та викласти в наступній редакції:
«Гарантійний строк зберігання гранул — 1 рік від дати їхнього виготовлення.», - аби участь у торгах могли взяти якомога більше суб’єктів господарювання, в тому числі Скаржник.
5.3. Щодо: «Технічних характеристик:
«діаметр пелети паливної 6 мм
довжина 3 - 40 мм
вологість не більше 8%
зольність не більше 0,7%
теплота згоряння - не нижче 17,65МДж/кг, (4219 ккал/кг)
Упаковка беги по 1 т.
У складі пропозиції подати технічний опис товару, що пропонується до поставки, згідно заявлених характеристик Замовника.
Сировина - хвоя +тверда порода в пропорції 70 % + 30 %.
У складі пелет не допускаються сторонні матеріали (такі як клей, пластмаси, мінеральні домішки, металеві включення та інші).»
Звертаємо увагу органу оскарження на наступне, пунктом 29 Особливостей встановлено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально- побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі відповідно до тендерної документації Замовника є: код ДК 021:2015: 09110000-3 -Тверде паливо (ГРАНУЛИ ПАЛИВНІ З ДЕРЕВИННОЇ СИРОВИНИ (ДК 021:2015: 09111400-4 - Деревне паливо)), відповідно до обраного коду ДК - Замовник при визначенні вимог до предмету закупівлі повинен керуватися відповідним Національним стандартом для такого товару, як ГРАНУЛИ ПАЛИВНІ З ДЕРЕВИННОЇ СИРОВИНИ, а саме: ДСТУ 8358:2015 «Брикети та гранул паливні з деревинної сировини».
Станом на сьогодні національним стандартом для даного виду товару є ДСТУ 8358:2015.
Вищевказаний стандарт передбачає наступні параметри для товару, а саме:
Таким чином, Замовником визначено «Технічні характеристики» із порушенням вимог ДСТУ 8358:2015, адже дане ДСТУ не передбачає параметрів та вимог, які передбачено Замовником.
Враховуючи вимоги ДСТУ 8358:2015 просимо викласти технічні характеристики з врахуванням ДСТУ 8358:2015, а саме:
Вимоги Замовника Пропозиція учасника щодо внесення змін з врахуванням ДСТУ 8358:2015
діаметр пелети паливної 6 мм діаметр гранули паливної деревинної: від 4 до 24 мм;
довжина 3 - 40 мм довжина від 3 до 49 мм
вологість не більше 8% вологість не більше ніж 10 %
зольність не більше 0,7% зольність не більше ніж 1,0 %
теплота згоряння - не нижче 17,65МДж/кг, (4219 ккал/кг) теплота згоряння - не передбачена для гранул паливних. Даний показник передбачений лише для БРИКЕТУ.
Видалити дану вимогу задля відповідності ДСТУ 8358:2015.
Упаковка беги по 1 т. Гранули мають бути упаковані в папір згідно з ГОСТ 2228 або іншими чинними нормативними документами пакети чи паперові мішки згідно з ГОСТ 7796 або іншими чинними нор¬мативними документами.
Допускають пакування гранул у полімерні пакети або мішки, обумовлені в контракті.
У пакеті або в мішку мають бути упаковані гранули тільки одного виду.
Маса нетто спожиткового паковання має бути від 3 кг до 36 кг з граничними відхилами від номінальної маси ±1,5 %.
У складі пропозиції подати технічний опис товару, що пропонується до поставки, згідно заявлених характеристик Замовника. Звертаємо увагу органу оскарження на те, що ДСТУ 8358:2015 не передбачає надання В СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА технічного опис товару, що пропонується до поставки, згідно заявлених характеристик Замовника.
Видалити дану вимогу задля відповідності ДСТУ 8358:2015.
Сировина - хвоя +тверда порода в пропорції 70 % + 30 %. Звертаємо увагу органу оскарження на те, що ДСТУ 8358:2015 не передбачає такого параметру та вимоги, як:
«Сировина - хвоя +тверда порода в пропорції 70 % + 30 %.»
Видалити дану вимогу задля відповідності ДСТУ 8358:2015.
У складі пелет не допускаються сторонні матеріали (такі як клей, пластмаси, мінеральні домішки, металеві включення та інші).» У складі пелет не допускаються сторонні матеріали (такі як клей, пластмаси, мінеральні домішки, металеві включення та інші).»
Отже, зазначені вище вимоги щодо «Технічних характеристик» є такими, що дискримінує Учасників адже ДСТУ не передбачає зазначених Замовників параметрів та характеристик для товару.
Таким чином, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які пропонують продукцію конкретного виробника із конкретними технічними характеристиками, які встановлені замовником, що не відповідає ДСТУ 8358:2015 та що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Враховуючи наведене, просимо зобов'язати Замовника змінити технічні характеристики, аби участь у торгах могли взяти якомога більше суб’єктів господарювання, в тому числі Скаржник та викласти технічні характеристики в наступній редакції, з врахуванням вимог ДСТУ 8358:2015, а саме:
Технічні характеристики діаметр гранули паливної деревинної: від 4 до 24 мм;
довжина від 3 до 49 мм
вологість не більше ніж 10 %
зольність не більше ніж 1,0 %
Гранули мають бути упаковані в папір згідно з ГОСТ 2228 або іншими чинними нормативними документами пакети чи паперові мішки згідно з ГОСТ 7796 або іншими чинними нор¬мативними документами.
Допускають пакування гранул у полімерні пакети або мішки, обумовлені в контракті.
У пакеті або в мішку мають бути упаковані гранули тільки одного виду.
Маса нетто спожиткового паковання має бути від 3 кг до 36 кг з граничними відхилами від номінальної маси ±1,5 %.
У складі пелет не допускаються сторонні матеріали (такі як клей, пластмаси, мінеральні домішки, металеві включення та інші).»
5.4. Щодо: «Інших вимог: Учасник самостійно здійснює зберігання товару та доставку.
У складі пропозиції подати:
Сертифікат відповідності на товар.
Протокол випробувань на вміст питомої активності радіонуклдів.
Сертифікат на вміст радіоактивних речовин в продукції.
Протокол випробувань на гранули паливні.»
Звертаємо увагу органу оскарження на наступне, пунктом 29 Особливостей встановлено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально- побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі відповідно до тендерної документації Замовника є: код ДК 021:2015: 09110000-3 -Тверде паливо (ГРАНУЛИ ПАЛИВНІ З ДЕРЕВИННОЇ СИРОВИНИ (ДК 021:2015: 09111400-4 - Деревне паливо)), відповідно до обраного коду ДК - Замовник при визначенні вимог до предмету закупівлі повинен керуватися відповідним Національним стандартом для такого товару, як ГРАНУЛИ ПАЛИВНІ З ДЕРЕВИННОЇ СИРОВИНИ, а саме: ДСТУ 8358:2015 «Брикети та гранул паливні з деревинної сировини».
Станом на сьогодні національним стандартом для даного виду товару є ДСТУ 8358:2015.
Звертаємо увагу органу оскарження на те, що ДСТУ 8358:2015 не передбачає наявність та надання В СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА наступного переліку документів, який встановлено Замовником, а саме:
Сертифікат відповідності на товар.
Протокол випробувань на вміст питомої активності радіонуклдів.
Сертифікат на вміст радіоактивних речовин в продукції.
Протокол випробувань на гранули паливні.
Вищевказаний стандарт передбачає вичерпний перелік документів, які надаються ЛИШЕ під час поставки товару, а саме:
П.13.1. та п.13.2.Розділу 13 ДСТУ 8358:2015 передбачає надання:
13.3. «Брикети або гранули приймають партіями. Партією вважають кількість брикетів або гранул однієї марки, типу, розмірів, що виготовлені за один календарний період, за однією технологією та з однорідних сировинних матеріалів. Кожну партію супроводжують одним документом про якість.
13.4. Кожну партію брикетів або гранул під час відвантаження споживачеві супроводжують доку¬ментом про якість установленої форми, в якому вказують:
— назву й умовне позначення брикетів або гранул;
— призначеність брикетів або гранул;
— специфічні показники брикетів або гранул (групу якості, розміри, форму поперечного перерізу, сировину, зв'язувальну або іншу добавку і її кількість);
— вид спожиткового паковання;
— номінальні габаритні розміри і масу спожиткового паковання;
— загальну масу партії (її частини) нетто;
— номер партії;
— дату виготовлення;
— позначення цього стандарту;
— номер і дату Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи;
— вимоги щодо умов транспортування і зберігання продукції;
— гарантійний строк зберігання брикетів або гранул;
— номер приймальника технічного контролю підприємства-виробника.
Таким чином, ДСТУ 8358:2015 не передбачає надання У СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА таких документів, як:
Сертифікат відповідності на товар.
Протокол випробувань на вміст питомої активності радіонуклдів.
Сертифікат на вміст радіоактивних речовин в продукції.
Протокол випробувань на гранули паливні.
Отже, зазначені вище вимоги щодо «Інших вимог» є такими, що дискримінують Учасників адже ДСТУ не передбачає зазначених Замовників вимог щодо надання в складі пропозиції перелічених вище документів.
Враховуючи наведене, просимо зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації шляхом видалення вимоги про те, що:
« У складі пропозиції має подати:
Сертифікат відповідності на товар.
Протокол випробувань на вміст питомої активності радіонуклдів.
Сертифікат на вміст радіоактивних речовин в продукції.
Протокол випробувань на гранули паливні.»
задля відповідності ДСТУ 8358:2015.
5.4. Відповідно до п.6 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерна документація містить вимоги до інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: «Тижнева поставка в обсязі 25т , збільшення/зменшення (коригування) тижневого обсягу поставок здійснюється замовником шляхом надсилання електронного повідомлення на адресу учасника.».
Відповідно до Закону України «Про правила дорожнього руху
П.п.22.1. п.22 Перевезення вантажу передбачає:
Маса вантажу, що перевозиться, і розподіл навантаження на осі не повинні перевищувати величин, визначених технічною характеристикою даного транспортного засобу.
Учасник буде здійснювати перевезення вантажу на фурі. Згідно Закону України «Про правила дорожнього руху» (пункт 22.5) і Правил перевезення негабаритних вантажів, загальна фактична маса автопоїзда не повинна перевищувати 38 т.
Звертаємо увагу органу оскарження на наступне:
Скаржником було здійснено розрахунок відповідно до якого, доводимо до відома, що: Тягач ( «голова») важить 7-7,5 тонн, напівпричіп важить приблизно 7,5 тонн (все залежить від моделі транспортного засобу). Таким чином, сумарна вага тягача і порожнього напівпричепа становить 14-15 тонн.
З цього випливає, що фура може перевозити від 23 (38 - 15) до 24 (38 - 14) тонн вантажу.
Як правило, стандартний напівпричіп має три осі, тому в ньому можна перевозити не більше 22 тонн вантажу, інакше буде перевантаження, що веде до накладання штрафів!
Якщо буде зафіксовано перевищення ліміту, то застосовуватимуться наступні штрафи:
• До 10% - 8,5 тис. грн.
• Більше на 10-20% – 17 тис. грн.
• Більше на 20-30% - 34 тис. грн.
• Більше на 31% і вище – 51 тис. грн.
Отже, дана вимога щодо «Тижневої поставка в обсязі 25т» є такою, що дискримінує Учасника адже призводить до порушення Закону України «Про правила дорожнього руху».
З огляду на викладене, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, зокрема викласти вимогу в наступній редакції: «Тижнева поставка в обсязі 24 т , збільшення/зменшення (коригування) тижневого обсягу поставок здійснюється замовником шляхом надсилання електронного повідомлення на адресу учасника.».
Також, Замовник не надав обґрунтування у тендерній документації про необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції.
Для виконання вимог ч. 2 та ч. 5 ст. 18 Закону та п. 56 Особливостей, для підтвердження зазначеного в п. 5 Скарги надаємо наступні документальні підтвердження/докази:
1. Тендерна документація, що затверджена Рішенням уповноваженої особи від 09.01.2024 року;
2.Закон України “Про публічні закупівлі” (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#Text)
3. Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF#Text ).
4. ДСТУ 8358:2015.
5. Закон України «Про правила дорожнього руху» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1306-2001-%D0%BF#Text).
Інформуємо орган оскарження про те, що, наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник - ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Бабурнич Наталія Іванівна бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому. Проте, через дискримінаційні та необґрунтовані вимоги Замовника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Бабурнич Наталія Іванівна не може прийняти участь у закупівлі.
Скаржник є активним учасником процедур закупівель за аналогічними предметами та в повному обсязі належним чином виконував та виконує умови договорів про закупівлю, які було укладено з ним за результатами проведених торгів, в якості їх переможця. Оскаржуваними дискримінаційними умовами Замовник позбавляє можливості не лише Скаржника взяти участь у даній закупівлі, а й інших Учасників, які спроможні забезпечити поставку товару у строки і спосіб передбачений Замовником та належним чином виконати умови договору.
Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Одним із принципів здійснення публічних закупівель є принцип недискримінації учасників, встановлений в п. 4 ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Дотримання даного принципу означає, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Крім цього, згідно ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі вищевикладеного керуючись п. 55-59 Особливостей, вважаємо, що тендерна документація Замовника містить дискримінаційні вимоги та вимоги, які порушують чинні норми Особливостей та Закону, а саме статтю 5 Закону «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та частину 4 статті 22 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників», Постанова КМУ № 1178 від 12.10.2022 року.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
Перелік документів (доказів):
1. Тендерна документація, що затверджена Рішенням уповноваженої особи від 09.01.2024 року;
2.Закон України “Про публічні закупівлі” (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#Text)
3. Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF#Text ).
4. ДСТУ 8358:2015.
5. Постанова Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2022 р. № 1422 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України у сферах нотаріату та державної реєстрації» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1422-2022-%D0%BF#Text)
6.ПОДАТКОВИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#n1206)
7. Витяг з реєстру платників єдиного податку від 08.08.2023 року.
8. Закон України «Про правила дорожнього руху» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1306-2001-%D0%BF#Text).
Документи зазначені для виконання вимог ч. 5 ст. 18 Закону та п. 56 Особливостей, а також додаються до скарги як документальне підтвердження/докази у відповідності з ч. 2 ст. 18 Закону та п. 56 Особливостей.
ФОП Бабурнич Натлія Іванівна просить:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за ДК 021:2015: 09110000-3 -Тверде паливо (ГРАНУЛИ ПАЛИВНІ З ДЕРЕВИННОЇ СИРОВИНИ (ДК 021:2015: 09111400-4 - Деревне паливо)) Код ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо, ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-01-09-007720-a.
3) Зобов’язати Замовника – КП Бродитеплоенерго – привести тендерну документацію у відповідність нормам чинного законодавства шляхом внесення відповідних зміни до тендерної документації.
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Всі документи, що підтверджують все викладене в скарзі, вся необхідна інформація знаходиться у вільному публічному доступі, у тому числі, на сайті prozorro.gov.ua
З повагою та сподіванням на законність і неупередженість під час розгляду нашої скарги,
м.п. Бабурнич Наталія Іванівна
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 січня 2024 18:23
рішення від 16.01.2024 № 842.pdf
Дата публікації: 16 січня 2024 18:22
Інформація про резолютивну частину рішення від 24.01.2024 № 1463.pdf
Дата публікації: 25 січня 2024 14:24
рішення від 24.01.2024 № 1463.pdf
Дата публікації: 29 січня 2024 16:35
Коментар замовника щодо усунення порушення: З метою усунення порушень процедури закупівлі, зазначених у рішення Комісії АМКУ №1463-р/пк-пз від 24.01.2024 щодо Закупівлі, замовник вніс зміни до тендерної документації.
Номер скарги: UA-2024-01-09-007720-a.c4
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФОП Конопельнюк Юлія Василівна, Код ЄДРПОУ:3223808684
СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022 року на протокольне рішення № б/н уповноваженої особи від 06.03.2024 року про визнання переможцем процедури закупівлі за процедурою закупівлі ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо (гранули паливні з деревної сировини (ДК 021:2015: 09111400-4 - Деревне паливо))
Замовник всупереч вимогам чинного законодавства прийняв рішення про визначення переможцем Учасника торгів
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2024-01-09-007720-a.c5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Конопельнюк Юлія Василівна, Код ЄДРПОУ:3223808684
Дата подання: 11 березня 2024 13:50
Дата подання: 11 березня 2024 13:50
СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022 року на протокольне рішення № б/н уповноваженої особи від 06.03.2024 року про визнання переможцем процедури закупівлі за процедурою закупівлі ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо (гранули паливні з деревної сировини (ДК 021:2015: 09111400-4 - Деревне паливо))
Замовник всупереч вимогам законодавства та тендерної документації визначиу Учасника переможцем торгів
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 березня 2024 17:10
рішення від 13.03.2024 № 4573.pdf
Дата публікації: 13 березня 2024 17:10
Інформація про резолютивну частину рішення від 20.03.2024 № 5103.pdf
Дата публікації: 21 березня 2024 13:37
рішення від 20.03.2024 № 5103.pdf
Дата публікації: 25 березня 2024 12:57
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 5103-р/пк-пз від 20.03.2024 рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ОЛПАЛЕТИ Україна переможцем процедури закупівлі — "ДК 021:2015: 09110000-3 -Тверде паливо (ГРАНУЛИ ПАЛИВНІ З ДЕРЕВИННОЇ СИРОВИНИ (ДК 021:2015: 09111400-4 - Деревне паливо))", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-01-09-007720-a скасоване.
Номер скарги: UA-2024-01-09-007720-a.b6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Конопельнюк Юлія Василівна, Код ЄДРПОУ:3223808684
Дата подання: 12 квітня 2024 15:47
Дата подання: 12 квітня 2024 15:47
Скарга в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022 року на протокольне рішення № б/н уповноваженої особи від 06.03.2024 року про визнання переможцем процедури закупівлі
Замовник повторно прийняв незаконне рішення про визначення переможця закупівлі
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 квітня 2024 17:09
Рішення від 16.04.2024 №6712.pdf
Дата публікації: 16 квітня 2024 17:08
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.04.2024 №7228.pdf
Дата публікації: 24 квітня 2024 13:10
Рішення від 23.04.2024 №7228.pdf
Дата публікації: 26 квітня 2024 15:01
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7228 -р/пк-пз від 23.04.2024 рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ОЛПАЛЕТИ Україна переможцем процедури закупівлі — "ДК 021:2015: 09110000-3 -Тверде паливо (ГРАНУЛИ ПАЛИВНІ З ДЕРЕВИННОЇ СИРОВИНИ (ДК 021:2015: 09111400-4 - Деревне паливо))", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-01-09-007720-a скасоване.
Дата виконання рішення замовником: 20 травня 2024 10:29
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 лютого 2024 14:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Конопельнюк Юлія Василівна |
3 722 500,00
UAH з ПДВ
|
3 068 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОХІМТЕХНОЛОДЖІ" |
3 750 000,00
UAH з ПДВ
|
3 069 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛПАЛЕТИ УКРАЇНА" |
3 990 000,00
UAH з ПДВ
|
3 070 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАДИВИЛІВ БЕТОН" |
3 960 000,00
UAH з ПДВ
|
3 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Бабурнич Наталія Іванівна |
3 750 000,00
UAH з ПДВ
|
3 499 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРГРАНУЛА МАНУФАКТУРА" |
3 995 000,00
UAH з ПДВ
|
3 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Конопельнюк Юлія Василівна #3223808684 |
Рішення скасоване |
3 068 990,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2024 16:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 лютого 2024 18:22
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОХІМТЕХНОЛОДЖІ" #41896055 |
Рішення скасоване |
3 069 000,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2024 16:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 лютого 2024 17:53
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛПАЛЕТИ УКРАЇНА" #40201946 |
Рішення скасоване |
3 070 000,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2024 16:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 березня 2024 10:12
|
ФОП Конопельнюк Юлія Василівна #3223808684 |
Рішення скасоване |
3 068 990,00
UAH з ПДВ
|
20 травня 2024 10:29
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОХІМТЕХНОЛОДЖІ" #41896055 |
Рішення скасоване |
3 069 000,00
UAH з ПДВ
|
20 травня 2024 10:29
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛПАЛЕТИ УКРАЇНА" #40201946 |
Рішення скасоване |
3 070 000,00
UAH з ПДВ
|
20 травня 2024 10:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 квітня 2024 11:51
|
ФОП Конопельнюк Юлія Василівна #3223808684 |
Відхилено |
3 068 990,00
UAH з ПДВ
|
20 травня 2024 11:32
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОХІМТЕХНОЛОДЖІ" #41896055 |
Відхилено |
3 069 000,00
UAH з ПДВ
|
20 травня 2024 11:42
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛПАЛЕТИ УКРАЇНА" #40201946 |
Відхилено |
3 070 000,00
UAH з ПДВ
|
22 травня 2024 12:03
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАДИВИЛІВ БЕТОН" #43632424 |
Відхилено |
3 100 000,00
UAH з ПДВ
|
27 травня 2024 11:08
|
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Бабурнич Наталія Іванівна #3690804581 |
Відхилено |
3 499 990,00
UAH з ПДВ
|
03 червня 2024 11:47
|
|
ТОВ "УКРГРАНУЛА МАНУФАКТУРА" #41094190 |
Відхилено |
3 700 000,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2024 13:18
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій