Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Конотопської міської ради Сумської області |
Код ЄДРПОУ: | 23045927 |
Місцезнаходження: | 41600, Україна , Сумська обл., м. Конотоп, проспект Миру, 8 |
Контактна особа: |
Світлана Миколаївна Луцик +380679312654, +380544725158 ugkg_kon@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 січня 2024 16:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 січня 2024 17:00 |
Очікувана вартість: | 5 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник зобов’язується здійснити оплату за послуги не пізніше 30 календарних днів з дати підписання актів наданих послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 січня 2024 16:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 січня 2024 16:52 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx | |
09 січня 2024 16:52 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додатком №4 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» встановлений вичерпний перелік видів послуг та їх обсяг. Питання щодо надання фотографій щодо предмету даної закупівлі є не коректним, в тому числі враховуючи воєнний стан в Україні.
Відповідно пункту 54 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Таким чином, звернення учасника та роз’яснення замовника здійснюються виключно в електронній системі закупівель. Тому, надсилати будь-які дані на електронну адресу учасника, у замовника не має законних підстав.
Додатком №4 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» встановлений вичерпний перелік видів послуг та їх обсяг. Надання послуг з утримання дорожньо-мостового господарства здійснюється по всіх вулицях Конотопської міської територіальної громади (м.Конотоп, с.Підлипне, с.Калинівка, с.Лобківка) з твердим покриттям, а також вулицях, по яким здійснюється рух маршрутного транспорту. Перелік вулиць і доріг визначатиметься безпосередньо перед наданням послуг в залежності від нагальної потреби.
Крім того, відповідно до пункту 6.3.5 проєкту договору Виконавець зобов’язаний виконувати всі вказівки Замовника щодо надання послуг.
Враховуючи вищевикладене, інформація яка необхідна Виконавцю для виконання умов договору буде узгоджуватись безпосередньо перед наданням послуг з Замовником.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-22-000011 ● cf773e945b9b4b0a964e32b76d41303e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 15:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.04.2024 №19-З
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Виконувач обов’язків начальника Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 22.04.2024 №19-З
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2024-01-09-007442-a 09.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-22 16:00:47
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «ДК 021:2015 Код 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (Послуги з експлуатаційного утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства (вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах Конотопської міської територіальної громади) (Утримання дорожньо-мостового господарства у зимовий період))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-09-007442-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Крім того, просимо надати інформацію, чи укладався за результатами процедури закупівлі договір.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-25 17:02:20
надання пояснень
Визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі - ДК 021:2015 Код 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (Послуги з експлуатаційного утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства (вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах Конотопської міської територіальної громади) (Утримання дорожньо-мостового господарства у зимовий період)), його очікувана вартість, здійснювались на підставі аналізу фактичного використання послуг необхідних для забезпечення утримання дорожньо-мостового господарства міста у зимовий період з урахуванням закупівельних цін попередніх закупівель, враховуючи заплановані поточні завдання замовника та з урахуванням державних стандартів, норм, правил, методик.
Відповідно до рішення сесії Конотопської міської ради від 19.06.2019 (38 сесія 7 скликання) «Про структуру та чисельність виконавчих органів Конотопської міської ради» до структури виконавчих органів Конотопської міської ради входить управління житлово-комунального господарства Конотопської міської ради Сумської області.
Рішенням сесії Конотопської міської ради від 26.02.2014 (45 сесія 6 скликання) затверджено Положення про управління житлово-комунального господарства Конотопської міської ради Сумської області (далі - Управління).
Відповідно до якого Управління є виконавчим органом Конотопської міської ради, їй підзвітне та підконтрольне, підпорядковане міському голові, заступнику міського голови згідно розподілу обов’язків та виконавчому комітету.
Відповідно до Державного класифікатора «Класифікація організаційно-правових форм господарювання» визначено, що «Орган місцевого самоврядування – місцеве самоврядування здійснюється територіальними громадами сіл, селищ, міст як безпосередньо, так і через сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи, а також через районні та обласні ради, які представляють спільні інтереси територіальних громад, сіл, селищ, міст».
Так, згідно державної статичної довідки організаційна-правова форма Управління класифікована як орган місцевого самоврядування.
Відповідно до пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» органам місцевого самоврядування рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищевикладене, Управління житлово-комунального господарства Конотопської міської ради не здійснювало публікацію технічних та якісних характеристик по даному об’єкту на веб-сайті.
Договір про закупівлю за результатами процедури закупівлі не укладався.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку моніторигу закупівля відмінена
2024-05-03 16:56:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення пункту 4-1 Постанови № 710, порушення абзацу четвертого пункту 49 Особливостей в частині несвоєчасного укладання договору про закупівлю.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення пункту 4-1 Постанови № 710, порушення абзацу четвертого пункту 49 Особливостей в частині несвоєчасного укладання договору про закупівлю.) • усунуто
.
2024-05-14 09:04:49
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 січня 2024 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Конотопське підприємство "Флора" |
5 492 967,10
UAH з ПДВ
|
5 492 967,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Конотопське підприємство "Флора" #21109497 |
Переможець |
5 492 967,10
UAH з ПДВ
|
24 січня 2024 16:37
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 03 травня 2024 16:52 |
Кінець періоду оскарження: | 14 травня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 14 травня 2024 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, встановлених при проведенні моніторингу закупівлі |
03 травня 2024 16:52
|
Електронний підпис |
03 травня 2024 16:51
|
Протокол відміна закупівлі.pdf |