Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сир кисломолочний 9-10%, 1 кг (фасований 200г); Сир твердий 50%, без добавок, 1 кг
Очікувана вартість
189 000,00 UAH
UA-2024-01-09-006810-a ● 6c7f7e7278474e529ec9ed1824b971df
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
09 січня 2024
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) КОМБІНОВАНОГО ТИПУ № 35 "КУЛЬБАБКА" ЖОВТОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 34398594 |
Місцезнаходження: | 52208, Україна , Дніпропетровська обл., м. Жовті Води , вул. Грушевського, буд. 8 |
Контактна особа: |
Вікторія Подковирова +380661782104 zakupivlivprozorro@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти
Сир кисломолочний 9%, 1 кг (фасований 200г) ; Сир твердий 50%, без добавок, 1 кг
Загальні умови поставки товарів:
- Поставка продукції здійснюється окремими партіями, відповідно до погодженого графіку замовлення на поставку Товару (продуктів харчування). Замовлення на поставку відповідної партії Продукції подається Покупцем у письмовій формі власноручно або передається факсимільним або поштовим зв'язком (рекомендованим листом) або електронним зв’язком, або/чи в усній формі (по телефону). Строк поставки до 31.12.2024 року.
При поставці товару повинні надаватися супровідні документи, що підтверджують його походження, якість, відповідність державним стандартам. При прийомі товару, обсяг товару має відповідати обсягу, який зазначена у супровідних документах. Приймання Товару за кількістю і якістю здійснюється представником Замовника. Кожна партія товару супроводжується документами, що підтверджують його кількість та якість.
Поставки товару здійснюється згідно заявки Замовника 1-2 рази на тиждень. Постачальник самостійно проводить розвантажувальні роботи за адресами 52208, Дніпропетровська обл., м. Жовті Води, вул. Грушевського, буд.8 .
До ціни товару включаються вартість тари, упаковки, витрати на транспортування та розвантаження продуктів, страхування, податки, збори та інші обов’язкові платежі.
Розрахунки за Товар здійснюються на підставі видаткової накладної Постачальника, який виписується у відповідності до заявки Замовника та специфікації. Замовник здійснює оплату за одержаний Товар шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 20 банківських днів з моменту отримання Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Розгорнути
Згорнути
Загальні умови поставки товарів:
- Поставка продукції здійснюється окремими партіями, відповідно до погодженого графіку замовлення на поставку Товару (продуктів харчування). Замовлення на поставку відповідної партії Продукції подається Покупцем у письмовій формі власноручно або передається факсимільним або поштовим зв'язком (рекомендованим листом) або електронним зв’язком, або/чи в усній формі (по телефону). Строк поставки до 31.12.2024 року.
При поставці товару повинні надаватися супровідні документи, що підтверджують його походження, якість, відповідність державним стандартам. При прийомі товару, обсяг товару має відповідати обсягу, який зазначена у супровідних документах. Приймання Товару за кількістю і якістю здійснюється представником Замовника. Кожна партія товару супроводжується документами, що підтверджують його кількість та якість.
Поставки товару здійснюється згідно заявки Замовника 1-2 рази на тиждень. Постачальник самостійно проводить розвантажувальні роботи за адресами 52208, Дніпропетровська обл., м. Жовті Води, вул. Грушевського, буд.8 .
До ціни товару включаються вартість тари, упаковки, витрати на транспортування та розвантаження продуктів, страхування, податки, збори та інші обов’язкові платежі.
Розрахунки за Товар здійснюються на підставі видаткової накладної Постачальника, який виписується у відповідності до заявки Замовника та специфікації. Замовник здійснює оплату за одержаний Товар шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 20 банківських днів з моменту отримання Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
945 кілограм
Сир кисломолочний 9-10%, 1 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52208, Україна, Дніпропетровська область, місто Жовті Води, вул. Грушевського, буд.8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
110 кілограм
Сир твердий 50%, без добавок, 1 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52208, Україна, Дніпропетровська область, місто Жовті Води, вул. Грушевського, буд.8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
Тендерна документація
09 січня 2024 16:11 |
Проєкт договору Сирні продукти.doc |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Добавки |
Можливі значення:
|
|
Масова частка жиру | від 9 до 10 | |
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Добавки |
Можливі значення:
|
|
Масова частка жиру | 50 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 січня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Спарта 2015" |
133 182,00
UAH з ПДВ
|
133 182,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" |
182 812,50
UAH з ПДВ
|
182 812,50
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Спарта 2015" #39625877 |
Переможець |
133 182,00
UAH з ПДВ
|
12 січня 2024 09:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 травня 2024 13:34
|
ДУ 1 договір 4 сирні продукти.pdf | зміни до договору |
08 травня 2024 13:26
|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2024 14:41
|
Договір №4 Сирні продукти.pdf | укладений |
16 січня 2024 14:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |