Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з обслуговування системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей
Очікувана вартість
147 000,00 UAH
UA-2024-01-09-006748-a ● 218845b929234b1bb830b1ec99242320
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад професійної (професійно-технічної) освіти "Київський професійний коледж артдизайну" |
Код ЄДРПОУ: | 02544336 |
Місцезнаходження: | 03134, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Дзюби, буд. 13 |
Контактна особа: |
Матвієнко Ірина Василівна 380445024161 kiev.plum@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 січня 2024 16:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 147 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 735,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з обслуговування системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03134, Україна, м. Київ, вул. Івана Дзюби, буд. 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата відбувається після надання акту наданих послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 січня 2024 16:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 січня 2024 16:08 |
Тендерна документація пожежна сигналізація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-09-006748-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "СТАТУС", Код ЄДРПОУ:41360428
Дата подання: 11 січня 2024 09:30
Про скасування вимоги
Про скасування вимоги
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ містить вимогу щодо надання завірених належним чином скан-копії наступних документів:
Сертифікати ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 CEN/TS 54-14:2018, IDT; ДСТУ ISO 16732-1:2018 (ISO 16732-1:2012, IDT); ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018,IDT) та інших сертифікатів, що не є обов'язковими, і для більшості учасників не видавались. Тому вимагаємо внести зміни до ТД, та прибрати дану вимогу, як дискримінаційну, та таку що звужує коло потенційних учасників. В той час коли в державі проходять військові дії, і розпорядникам бюджетних коштів потрібно заощаджувати кошти, ви навпаки створюєте умови щоб тендер виграв певний учасник за максимальну ціну.
У разі, якщо вимога буде залишена просимо надати аргументоване пояснення, з конкретним посиланням на нормативно-правові акти якими передбачена визначена вимога.
Розгорнути
Згорнути
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ містить вимогу щодо надання завірених належним чином скан-копії наступних документів:
Сертифікати ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 CEN/TS 54-14:2018, IDT; ДСТУ ISO 16732-1:2018 (ISO 16732-1:2012, IDT); ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018,IDT) та інших сертифікатів, що не є обов'язковими, і для більшості учасників не видавались. Тому вимагаємо внести зміни до ТД, та прибрати дану вимогу, як дискримінаційну, та таку що звужує коло потенційних учасників. В той час коли в державі проходять військові дії, і розпорядникам бюджетних коштів потрібно заощаджувати кошти, ви навпаки створюєте умови щоб тендер виграв певний учасник за максимальну ціну.
У разі, якщо вимога буде залишена просимо надати аргументоване пояснення, з конкретним посиланням на нормативно-правові акти якими передбачена визначена вимога.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 січня 2024 19:48
Відовідно до ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлівстановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Відовідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено норми щодо застосування Замовниками під час проведення закупівель вимог до технічних специфікацій, маркувань, сертифікатів, протоколів випробувань та інших засобів підтвердження відповідності.
Отже, наявність в умовах тендерної документації вищезазначених сертифікатів дозволено та передбачено чинним законодавством України.
Таким чином, така вимога є законною та такою, що жодним чином не порушує права та законні інтереси Учасників торгів.
Звертаємо Вашу увагу, що предметом закупівлі є послуги, що належать до робіт підвищеної небезпеки, які потребують додаткового підтвердження їх якості та безпечності .
Також, просимо Вас звернути увагу на практику АМКУ в цій сфері, адже АМКУ вже давно визначив вимогу щодо надання сертифікатів ДСТУ ISO такою що не є дискримінаційною.
Окремо рішення про надання відповіді у доданому файлі.
Відовідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено норми щодо застосування Замовниками під час проведення закупівель вимог до технічних специфікацій, маркувань, сертифікатів, протоколів випробувань та інших засобів підтвердження відповідності.
Отже, наявність в умовах тендерної документації вищезазначених сертифікатів дозволено та передбачено чинним законодавством України.
Таким чином, така вимога є законною та такою, що жодним чином не порушує права та законні інтереси Учасників торгів.
Звертаємо Вашу увагу, що предметом закупівлі є послуги, що належать до робіт підвищеної небезпеки, які потребують додаткового підтвердження їх якості та безпечності .
Також, просимо Вас звернути увагу на практику АМКУ в цій сфері, адже АМКУ вже давно визначив вимогу щодо надання сертифікатів ДСТУ ISO такою що не є дискримінаційною.
Окремо рішення про надання відповіді у доданому файлі.
Номер вимоги: UA-2024-01-09-006748-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "СТАТУС", Код ЄДРПОУ:41360428
Дата подання: 11 січня 2024 14:48
Про скасування вимоги
Про скасування вимоги
Тендерною документацією Передбачено, що Учасник повинен надати чинну інформаційну довідку щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий щодо Учасника або субпідрядної організації управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442)
Кабмін постановою від 30 червня 2023 р. № 660 вніс зміни до пункту 4 Порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці.
Зокрема визначено, що атестація, строк проведення якої настав у період воєнного стану, за рішенням роботодавця, погодженим із профспілкою, проводиться протягом шести місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні.
Результати атестації, проведеної до введення воєнного стану в Україні, продовжують діяти та використовуються у період воєнного стану та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування.
Враховуючи зазначене, просимо вилучити дану вимогу, що суперечить діючому законодавству України
Розгорнути
Згорнути
Тендерною документацією Передбачено, що Учасник повинен надати чинну інформаційну довідку щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий щодо Учасника або субпідрядної організації управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442)
Кабмін постановою від 30 червня 2023 р. № 660 вніс зміни до пункту 4 Порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці.
Зокрема визначено, що атестація, строк проведення якої настав у період воєнного стану, за рішенням роботодавця, погодженим із профспілкою, проводиться протягом шести місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні.
Результати атестації, проведеної до введення воєнного стану в Україні, продовжують діяти та використовуються у період воєнного стану та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування.
Враховуючи зазначене, просимо вилучити дану вимогу, що суперечить діючому законодавству України
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 січня 2024 19:53
Звертаємо Вашу увагу, що Зміни від 30 червня 2023 р. № 660 НЕ СКАСОВУЮТЬ АТЕСТАЦІЮ ТА стосуються строку її проведення.
Постанова КМУ Про внесення зміни до пункту 4 Порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці, Кабінет Міністрів України постановляє:
«Внести зміну до пункту 4 Порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 1992 р. № ДОПОВНИВШИ його після абзацу другого новими абзацами такого змісту:
“Атестація, строк проведення якої настав у період воєнного стану, за рішенням роботодавця, погодженим із профспілкою, проводиться протягом шести місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні.
Результати атестації, проведеної до введення воєнного стану в Україні, продовжують діяти та використовуються у період воєнного стану та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування.»
Отже, Учасник може надати довідку щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий щодо Учасника або субпідрядної організації управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442), строк чинності вже якої минув.
Окремо рішення надання відповіді в доданому файлі.
Постанова КМУ Про внесення зміни до пункту 4 Порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці, Кабінет Міністрів України постановляє:
«Внести зміну до пункту 4 Порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 1992 р. № ДОПОВНИВШИ його після абзацу другого новими абзацами такого змісту:
“Атестація, строк проведення якої настав у період воєнного стану, за рішенням роботодавця, погодженим із профспілкою, проводиться протягом шести місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні.
Результати атестації, проведеної до введення воєнного стану в Україні, продовжують діяти та використовуються у період воєнного стану та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування.»
Отже, Учасник може надати довідку щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий щодо Учасника або субпідрядної організації управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442), строк чинності вже якої минув.
Окремо рішення надання відповіді в доданому файлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 січня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДСПЕЦГАРАНТ ГРУП» |
146 948,00
UAH з ПДВ
|
146 948,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДСПЕЦГАРАНТ ГРУП» #44870710 |
Переможець |
146 948,00
UAH з ПДВ
|
18 січня 2024 16:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 квітня 2024 13:35
|
Додаткова угода 1 до договору 2 пожежна сигнал.pdf | зміни до договору |
22 квітня 2024 13:34
|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2024 09:52
|
Договір пожежна сигналізація.pdf | укладений |
31 січня 2024 09:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з тим, що Виконавевець з 12 квітня 2024 року став платником ПДВ, сторони погодили викласти пункт 3.1. Договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |