Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Демонтаж аврійної будівлі «Старосалтівська ЗШ І-ІІІ ступенів, літ. "Б-2", яка розташована за адресою: Харківська область, Чугуївський район, смт. Старий Салтів, вул. Перемоги, 34
Очікувана вартість
1 939 418,00 UAH
UA-2024-01-09-004826-a ● b31db89a1a7b4b4c9374b5b4ffac35c6
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СТАРОСАЛТІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 41042215 |
Місцезнаходження: | 62560, Україна , Харківська обл., смт. Старий Салтів, вул. Перемоги, буд. 15 |
Контактна особа: |
Ірина Глазунова +380994493053 osvitazakupki@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 січня 2024 17:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 січня 2024 13:00 |
Початок аукціону: | 18 січня 2024 11:42 |
Початок аукціону: | 18 січня 2024 11:42 |
Очікувана вартість: | 1 939 418,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 394,18 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранті на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Банківська гарантія повинна містити: − положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язаньпринципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; − зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів. − положення, що усі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; − покладення усіх витрат, пов'язаних з гарантією, на принципала; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії (повинен бути не менше ніж строк дії договору). 2. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. 3. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 % від суми договору. 4. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Демонтаж аврійної будівлі «Старосалтівська ЗШ І-ІІІ ступенів, літ. "Б-2", яка розташована за адресою: Харківська область, Чугуївський район, смт. Старий Салтів, вул. Перемоги, 34
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62560, Україна, Харківська область, Чугуївський район, смт. Старий Салтів, вул. Перемоги, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2024
ДК 021:2015: 45111300-1 — Демонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги проводяться в національній валюті України протягом 30 (тридцяти) робочих днів після фактичного надання послуг та підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт – форма № КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт – форма № КБ-3 перераховує на поточний рахунок Підрядника 100% ціни фактично наданих послуг. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 січня 2024 12:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 січня 2024 12:14 |
ТД_Перемоги_34_демонтаж 11.01.docx | |
11 січня 2024 12:14 |
ПРОЄКТ_договору 11.01.docx | |
11 січня 2024 12:14 |
Перелік змін_Перемоги_34_демонтаж 11.01.docx |
11 січня 2024 12:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 січня 2024 12:14 |
ТД_Перемоги_34_демонтаж 11.01.docx
|
|||
11 січня 2024 12:14 |
ПРОЄКТ_договору 11.01.docx
|
|||
11 січня 2024 12:14 |
Перелік змін_Перемоги_34_демонтаж 11.01.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо демонтажу аврійної будівлі
Дата подання: 10 січня 2024 12:43
Дата відповіді: 11 січня 2024 12:30
Доброго дня шановний Замовнику! Прохання надати фото об'єкту "Старосалтівська ЗШ І-ІІІ ступенів, літ. "Б-2", щоб візуально розуміти об'єм послуг, та надіслати дані фото на електронну пошту: olgaberezna97@gmail.com. Дякуємо!
Відповідь: На ваш запит повідомляємо наступне. З метою забезпечення заходів безпеки населення в умовах військового стану, Замовник не може надати фото об’єктів, які знаходяться на території Старосалтівської громади, зокрема, Старосалтівської ЗШ І-ІІІ ступенів.
Помилка
Дата подання: 11 січня 2024 10:21
Дата відповіді: 11 січня 2024 12:08
Доброго дня, прохання замінити ДБН 45.2-7.02-12 на НПАОП 45.2-7.02-12, оскільки вказаного ДБН не існує. Це стосується вимоги п. 1.2.4. Додатку 2 до ТД. Дякуємо!!
Відповідь: На ваш запит в тендерну документацію внесені відповідні зміни.
щодо вимог
Дата подання: 12 січня 2024 17:29
Дата відповіді: 16 січня 2024 11:24
Замовником встановлено вимогу: - актом візуального огляду об'єкту.
Обов'язковою умовою участі в процедурі закупівлі є візуальний огляд учасником об'єкту з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на об'єкті, та подання тендерної пропозиції. Візуальний огляд об'єкту здійснюється представником учасника без ідентифікації назви учасника. Акт огляду об'єкту повинен містити дату, назву об’єкту, ПІБ представника/-ів учасника До акту учасник додає фото/відео підтвердження (кількість файлів не менше 3-х з різних ракурсів) проведення візуального огляду об'єкту. Фото/відео повинно містити мітку часу.
Питання перше, які проблеми можуть виникнути при демонтажних роботах? Питання друге після участі у торгах питання щодо захисту безпеки населення вже не важливо чи як? До акту учасник додає фото/відео підтвердження (кількість файлів не менше 3-х з різних ракурсів) проведення візуального огляду об'єкту. Фото/відео повинно містити мітку часу.
Встановлення замовником дискримінаційної вимоги щодо надання "акту огляду обєкту" є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежнихх від субєкта господарювання, зокрема скаржника, замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції. Разом з тим, огляд обєкту та ознайомлення з проектною документацією є важдивим для учасників з точки зору правильної оцінки обєму та характеру робіт, тобто дискримінація від Вас шановний замовник полягає в тому що це має бути право учасників, а не обовязок та не має бути обовязкового складання акту, тим паче не має бути фотодоказів під час військового положення. Підсумовуючи вищевказане Замовник з прямим умислом встановив дискримінаційний критерій щодо обмеження конкуренції, що призведе до розтрати бюджетних коштів, а також суперечить усім принципам здійснення публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Протоколом Уповноваженої особи ВІДДІЛУ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СТАРОСАЛТІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ від 15.01.2024 року було надано роз’яснення на запит, який надійшов на ім’я Замовника 12.01.2024 року (тобто протягом 3 днів з дати їх оприлюднення). Згідно з п.3 ч.1 ст.10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень. На підстави вищезазначеного, надаємо роз’яснення на ваш запит. Відповідно до ч.6 розділу 3 тендерної документації обов'язковою умовою участі в процедурі закупівлі є візуальний огляд учасником об'єкту з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на об'єкті, та подання тендерної пропозиції. Візуальний огляд об'єкту здійснюється представником учасника без ідентифікації назви учасника. Акт огляду об'єкту повинен містити дату, назву об’єкту, ПІБ представника/-ів учасника. До акту учасник додає фото/відео підтвердження (кількість файлів не менше 3-х з різних ракурсів) проведення візуального огляду об'єкту. Фото/відео повинно містити мітку часу. Запитувачем не зазначено, яким чином вимоги документації обмежують права та законні інтереси Запитувача, а також перешкоджають подати свою тендерну пропозицію.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-09-004826-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖБУДЮГ", Код ЄДРПОУ:40400087
Дата подання: 25 січня 2024 14:59
Вимога
Шановний Замовник, звертаємо вашу увагу, що зазначення типу договірної ціни не у відповідності до вимог тендерної документації не є невідоповідністю, яку можна виправляти. Це питання неодноразово розглядалося Комісією АМКУ. Приклади рішень додаємо. Тому вимагаємо відхилити пропозицію ФОП Туманцов Сергій Миколайович, як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 січня 2024 21:16
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Слід зазначити, що виправлення помилки, допущеної учасником не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи вищевикладене, дії Замовника не суперечать чинному законодавству України.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Слід зазначити, що виправлення помилки, допущеної учасником не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи вищевикладене, дії Замовника не суперечать чинному законодавству України.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-01-09-004826-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖБУДЮГ", Код ЄДРПОУ:40400087
Дата подання: 30 січня 2024 13:44
Дата подання: 30 січня 2024 13:44
Скарга на дії Замовника
На рішення Замовника про визнання переможцем ФОП ТУМАНЦОВ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ, яке викладене у протоколі №25/01 від 25.01.2024
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 лютого 2024 16:56
Рішення від 01.02.2024 №1987.pdf
Дата публікації: 01 лютого 2024 16:56
Інформація про резолютивну частину рішення від 08.02.2024 №2496.pdf
Дата публікації: 09 лютого 2024 15:21
Рішення від 08.02.2024 №2496.pdf
Дата публікації: 13 лютого 2024 11:34
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано шляхом скасування протоколу про визначення переможця.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 січня 2024 12:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ТУМАНЦОВ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ |
1 363 651,79
UAH з ПДВ
|
770 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №460 |
1 700 000,60
UAH з ПДВ
|
995 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖБУДЮГ" |
1 507 054,01
UAH з ПДВ
|
999 996,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП ТУМАНЦОВ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ #2924712033 |
Рішення скасоване |
770 000,00
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2024 12:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 січня 2024 11:49
Обґрунтування аномально низької ціни
до 20 січня 2024 00:00
|
ФОП ТУМАНЦОВ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ #2924712033 |
Очікує рішення |
770 000,00
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2024 12:56
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 20 лютого 2024 00:00
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2024 13:10 |
Кінець періоду оскарження: | 27 лютого 2024 00:00 |
Дата відміни: | 27 лютого 2024 00:04 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Торги відмінені на підставі п.п. 3 п. 50 Особливостей, а саме через: скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг |
Документи:
16 лютого 2024 13:10
|
Електронний підпис |
16 лютого 2024 13:07
|
Протокол відміни.pdf |