Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" |
Код ЄДРПОУ: | 20761103 |
Місцезнаходження: | 79032, Україна , Львівська обл., м.Львів, ВУЛ.ДЖ.ВАШИНГТОНА, будинок 6 |
Контактна особа: |
Олена Костенко +380322591953 olenakos021@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 січня 2024 20:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 січня 2024 11:00 |
Очікувана вартість: | 9 251 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 46 259,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Згідно п. 3 Особливостей: Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей замовники застосовують положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 цих особливостей. Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та форма забезпечення пропозиції повинна відповідати Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 200000.00 грн. (двісті тисяч гривень, 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 календарних днів, починаючи з кінцевого строку подання тендерної пропозиції Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону (з урахуванням п. 47 Особливостей), документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; (з урахуванням п. 47 Особливостей) 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 200000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | 10 банківських днів з дня надання послуги та отримання належно оформлених актів наданих послуг.Замовник має право здійснити передоплату на здійснення відповідної закупівлі, розмір якої визначається шляхом підписання додаткової угоди на строк не більше 3 місяців. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Досвід виконання аналогічних договорів : | 30% |
нададуть підтвердження не менше як 1 аналогічного договору: | 30% |
не нададуть підтвердження: | 0% |
16 січня 2024 10:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2024 10:16 |
Примірне меню 15 стіл (зі змінами).xls | |
16 січня 2024 10:16 |
Тендерна документацiя.docx | |
16 січня 2024 10:16 |
Перелік змін.docx | |
08 січня 2024 20:29 |
Додаток № 5 Проект договору.docx | |
08 січня 2024 20:29 |
додаток №2 Технічна специфікація.docx |
16 січня 2024 10:18 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 січня 2024 10:16 |
Примірне меню 15 стіл (зі змінами).xls
|
|||
16 січня 2024 10:16 |
Тендерна документацiя.docx
|
|||
16 січня 2024 10:16 |
Перелік змін.docx
|
|||
08 січня 2024 20:29 |
Додаток № 5 Проект договору.docx
|
|||
08 січня 2024 20:29 |
додаток №2 Технічна специфікація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерна документація складена у відповідності до вимог чинного законодавства, що регулює здійснення публічних закупівель, Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Відповідно п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником згідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. У п. 2. ч. 2 ст. 22 Закону вказано: У тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Замовником було встановлено кваліфікаційний критерій, на підтвердження наявного досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в п. 3, Розділу №1 Додатку №1 до тендерної документації, відповідно до ст. 16 Закону: 3.1. Інформаційна довідка у довільній формі про виконання аналогічного(их)* договору(ів) (не менше 2).
*Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) предметом якого є надання послуг з організації харчування (послуг харчування/кейтеринг) (виконаний повністю або частково) або договір, що є аналогічним за кодом ДК 021:2015 цієї закупівлі.
3.2. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів згідно довідки п.3.1. надати в складі тендерної пропозиції:
1) оригінал або копію договору(ів) (не менше 2);
2) копію чи оригінал листів-відгуків про повне чи часткове належне виконання договорів, копії яких надані згідно п.3.1 та 3.2 (не менше 2). Відгуки повинні бути належно оформлені, містити вихідний номер та дату видачі таких документів, номер, дату та суму укладеного договору, суму фактично наданих послуг (у разі часткового виконання)
або
-копію акту(ів) наданих послуг, що підтверджують повне чи часткове виконання договорів (не менше 2) копії яких надані згідно п.3.1 та 3.2 копія яких надана.
*Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності.
*інформація викладена в договорі, яку учасник на підставі статті 505 Цивільного Кодексу України вважає комерційною таємницею, може бути заретушована учасником торгів. Оскільки учасники мають підтвердити свій досвід виконання аналогічного договору, то в цьому випадку до комерційної таємниці не може бути віднесений предмет договору, його обсяг та склад, визначений у договорі та/або у додатках до нього
Слід зазначити що в перелічених вимогах не вказано, що аналогічними договорами вважаються лише ті що виконувались в пологових будинках/перинатальних центрах, тобто будь який учасник що надавав або надає послуги з організації харчування (послуги харчування/кейтеринг) та бажає прийняти участь в торгах може надати свою пропозицію для участі у них. Уразі подання Учасником документів згідно вимоги п. 3, Розділу №1 Додатку №1 до тендерної документації, в тому числі договорів які не виконувались в пологових будинках/перинатальних центрах то така пропозиція не може бути відхилена замовником. Встановлений кваліфікаційний критерій жодним чином не обмежує коло учасників та не вважається дискримінаційними.
Згідно до п. 10, ч. 2 ст. 22 Закону: У тендерній документації зазначаються такі відомості: перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію.
На відповідність зазначеного Замовником у п. 5.1 Розділу 5 тендерної документації детально описано перелік критеріїв та методика оцінки тендерних пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію: Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону.
Критеріями оцінки є:
- Ціна - питома вага критерію складає 70 відсотків;
- Нецінові критерії оцінки:
досвід виконання аналогічних договорів в пологових будинках/перинатальних центрах – питома вага критерію складає 30 відсотків (Підтверджується документально у такому ж порядку, що визначений для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів).
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання не менше 1 аналогічного договору, що виконаний повністю або частково, предметом якого є досвід надання послуг з харчування (/кейтерингові послуги) в пологових будинках/перинатальних центрах та документальне підтвердження буде присуджено -30 балів.
Учасникам, які не нададуть підтвердження досвіду виконання жодного аналогічного договору, предметом якого є досвід надання послуг з харчування (/кейтерингові послуги) в пологових будинках/перинатальних центрах з документальним підтвердженням буде присуджено- 0 балів.
Учасники у складі пропозиції подають таблицю, яка містить інформацію, яким критеріям оцінки відповідатиме їх пропозиція із зазначенням всіх критеріїв оцінки в суворій відповідності до переліку та бал, який учасник зазначив подаючи пропозицію в електронну систему закупівель:
№ Назва критерію бал
1 Ціна 70 балів
2 -Неціновий критерій оцінки –«якість»: досвід виконання аналогічних договорів в пологових будинках/перинатальних центрах (зазначити вірне: 0 або 30 балів)
Документи на підтвердження критерію оцінки якість рекомендовано подавати в електронну систему із найменуванням «якість-досвід.pdf»
У разі подання недостовірної інформації щодо наявності підтвердження присвоєння балів за критерієм «Якість» тендерна пропозиція учасника відхиляється.
Тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично системою електронних закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою
PP = P/(1 + (F1 + F2 +… + Fn)/PV), де:
PP – приведена ціна;
P – ціна;
F1…Fn – питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником;
PV – питома вага критерію “ціна”
У разі призначення аукціону:
-до початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників.
-під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни пропозиції учасника та приведеної ціни.
Зазначені критерії оцінки встановлені з урахуванням специфіки медичного закладу та важливості отримувати якісні послуги з харчування від виконавця, який має досвід в його здійсненні в пологових будинках/перинатальних центрах, оскільки раціональне та збалансоване харчування є необхідним для забезпечення повноцінної життєдіяльності організму вагітних жінок та породіль, визначає рівень його можливостей переносити різноманітні фізичні та психоемоційні навантаження й перенавантаження, запобігає виникненню захворювань, а при їх появі – сприяє швидшому одужанню. Крім того нами як замовником було здійснено моніторинг ринку та проаналізовано надавачів послуг харчування в пологових будинках/перинатальних центрах, отже тільки у м. Львів є щонайменше 3 компанії, які мають досвід здійснення послуг з харчування саме для категорії пацієнтів, що перебувають у пологових будинках/перинатальних центрах.
Не надання Учасником у складі пропозиції документів на виконання нецінового критерію оцінки «досвід виконання аналогічних договорів в пологових будинках/перинатальних центрах» не є підставою для відхилення пропозиції, згідно положень Особливостей, Закону. А відтак кожен учасник, який має досвід у наданні послуг з організації харчування (послуг харчування/кейтеринг) має право приймати участь у торгах на рівних засадах.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-18-000053 ● f52457b8fa5c46f497022dc8c9b25a8a
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2024 16:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.04.2024 № 21-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 18.04.2024 № 21-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
8.UA-2024-01-08-006906-a від 08.01.2024 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-19 11:42:52
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Послуги з організації харчування» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-08-006906-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-22 15:31:16
Відповідь на запит
У відповідь на Ваш запит від 2024-04-19 по моніторингу UA-M-2024-04-18-000053 повідомляємо наступне:
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі
Щодо обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі та витрат. Відповідно до річного плану даної процедури закупівлі джерелом фінансування є кошти Національної служби здоров’я України (далі – НСЗУ), власні кошти. Кошти, які отримує КНП ЛОР "Львівський обласний клінічний перинатальний центр" від НСЗУ, за правовим статусом не є бюджетним фінансуванням, і їх використання не регулюється бюджетним законодавством. Так, отримання коштів відбувається на основі укладеного договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій; сума коштів, які сплачуватиме НСЗУ вказується у спеціалізованих умовах надання медичних послуг; кошти у договорі рахуються на 1 рік, а потім річний платіж ділиться на 12. Медзаклад для отримання коштів має подавати звіт про надані послуги до НСЗУ. Звіт формується на основі послуг та визначених сум оплати в додатках до договору. Кошти зараховуються на той рахунок, який указує медзаклад.
Кошти, які КНП отримує від НСЗУ, призначені найперше для фінансування надання медичних послуг та лікарських засобів за програмою медичних гарантій (ст. 5 Закону № 2168). Кошти, що залишаються, можуть бути спрямовані на будь-які витрати в межах статутної діяльності, зокрема на ремонти, закупівлю медикаментів, медобладнання, медичних виробів, інших господарських товарів.
Таким чином, розподіл отриманих коштів від НСЗУ здійснюється Замовниками самостійно з урахуванням наявних коштів та відповідно до річної потреби у певному товарі, роботі чи послузі для забезпечення нормального функціонування установи.
Об’єм закупівлі сформовано з урахуванням обсягів наявної потреби у послузі розрахованої на основі минулорічних періодів. Визначення очікуваної вартості здійснювалося відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 . Очікувану вартість предмету закупівлі визначено на основі аналізу та моніторингу ринкових цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу інформації про ціну послуг, зокрема шляхом направлення письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) надавачам послуг, у відповідь на які було отримано лише дві цінові пропозиції від ФОП Козак В.М. та від ФОП Винник Л.А. Розрахунок вартості послуг, згідно отриманих у відповідь комерційних пропозицій, додаємо:
Отримана замовником інформація дозволила визначити оптимальні вимоги до предмета закупівлі з урахуванням актуальних пропозицій ринку та визначити обґрунтовану очікувану вартість, а саме 9 251 900,00 грн.
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника згідно прогнозованих обсягів харчування на 11 місяців. Меню «готової їжі» передбачає страви розроблені з урахуванням основних принципів раціонального харчування хворих, асортименту різноманітності їжі та її якості, керуючись Законом України «Про якість та безпеку харчових продуктів і продовольчої сировини» від 23.12.1997 № 771/97-ВР з наступними змінами. Встановлений режим лікувального харчування з чотирьохразовим харчуванням. Враховано, що зразкове 7-денне циклічне меню повинно бути розроблено відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні». Передбачено збереження температурного режиму харчування, вимоги до тари, а також необхідність:
• Приготування їжі тільки з високоякісних свіжих продуктів;
• Хімічний склад продуктів (білки, жири, вуглеводи);
• Калорійність раціону вцілому;
• Відповідність дієтичних страв вимогам дієти у відношенні набору продуктів і технології приготування;
• Різноманітність страв по днях тижня, по видах продуктів, по способу їх кулінарної обробки;
• Сезонність продуктів;
• Розподілення калорійності по прийому їжі: сніданок – 30% добового калоражу,
обід – 40-45% добового калоражу, вечеря – 20-25% добового калоражу.
Замовником передбачено з метою контролю за якістю та безпечністю приготовлених страв відбирання добової проби від кожної партії приготовлених страв (Наказ МОЗ №55 від 26.01.2012р. «Про затвердження Державних санітарних норм та правил «Гігієнічні вимоги до розміщення, облаштування, обладнання та експлуатації перинатальних центрів»). Також замовником враховано вимоги Наказу МОЗ «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» № 280 від 23.07.2002.
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.:
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) передбачене для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Згідно з реєстром розпорядників та одержувачів бюджетних коштів (https://www.treasury.gov.ua/ua/unifie-register-search) КНП ЛОР "Львівський обласний клінічний перинатальний центр" є одержувачем державних коштів. Відтак положення, що передбачене п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не поширюється на КНП ЛОР "Львівський обласний клінічний перинатальний центр".
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 квітня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 січня 2024 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ФОП "Козак Володимир Мар'янович" |
7 875 000,00
UAH з ПДВ
|
7 875 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 5 512 500 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Козак Володимир Мар'янович" #2472114874 |
Переможець |
7 875 000,00
UAH з ПДВ
|
22 січня 2024 16:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2024 18:12
|
Договір харчування (1).pdf | укладений |
31 січня 2024 18:12
|