Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Костюм спеціальний літній, вид 3, тип 1, з тканини без обробки (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Очікувана вартість
114 398 400,00 UAH
UA-2024-01-08-006653-a 62007378c1e54c03b0c69e8e00e94c10
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Даценко

+380975621706 volodymyr.datsenko@dotua.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Володимир Даценко
+380975621706
volodymyr.datsenko@dotua.org
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 січня 2024 18:22
Звернення за роз’ясненнями: до 12 січня 2024 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 січня 2024 23:00
Очікувана вартість: 114 398 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 571 992,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


20 тис. к-тів до 29.02.2024
20 тис. к-тів до 31.03.2024
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40000 комплект
Костюм спеціальний літній, вид 3, тип 1, з тканини без обробки (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2024
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 січня 2024 18:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 січня 2024 18:22
Додаток №10 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
08 січня 2024 18:22
Додаток №4 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі.docx
08 січня 2024 18:22
Додаток №1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції_зі змінами.docx
08 січня 2024 18:22
Додаток №8 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx
08 січня 2024 18:22
Додаток №5 Лист-згода з проектом договору.docx
08 січня 2024 18:22
Додаток №7 Лист-згода на обробку персональних даних.docx
08 січня 2024 18:22
Додаток №11 Проект договору.docx
08 січня 2024 18:22
Додаток №9 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів_.docx
08 січня 2024 18:22
Додаток №6 Лист-гарантія (вимоги в частині антикорупційної перевірки потенційних постачальників ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі»).docx
08 січня 2024 18:22
Додаток №2 Форма цінова пропозиція.docx
08 січня 2024 18:22
Додаток №3 Технічні, якісні та кількісні характеристики_.docx
08 січня 2024 18:22
ТС Костюм спеціальний літній.pdf
08 січня 2024 18:22
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Досвід виконання аналогічних договорів
Дата подання: 09 січня 2024 13:47
Дата відповіді: 10 січня 2024 10:56
Доброго дня! У підприємства є досвід виконання аналогічних договорів з Міністерством оборони України на протязі 2023р., але у договорі зазначено, що інформація стосовно ВСЬОГО договору є конфіденційна, як в такому випадку можливо підтвердити досвід виконання аналогічних договорів?
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за поставлене питання. Повідомляємо Вас, що згідно вимог відповідності кваліфікаційному критерію наявність аналогічного досвіду учасник може приховувати конфіденційну інформацію аналогічного договору та інших документів, що стосуються його виконання, окрім інформації, яка визначає предмет постачання, обсяг (кількість), номер і дату договору та отримувача (без зазначення місцезнаходження та місць поставки).
У випадку, якщо аналогічний договір укладено з Міністерством оборони України, структурними підрозділами Збройних Сил України, Національної гвардії України або інших формувань сил оборони, дозволяється такі договори, у випадку якщо весь договір є конфіденційним, додатки до них та/або підтверджуючі документи визначати як конфіденційні. Для цього учасник має зробити відповідну позначку під час публікації таких файлів в складі своєї пропозиції.
Для того щоб позначити файл як “конфіденційний” при поданні пропозиції, учаснику необхідно:
1. Натиснути кнопку “подати пропозицію” на сторінці закупівлі.
2. Натиснути на кнопку “прикріпити файл”, обравши при цьому тип файлу.
3. Обрати позначку “конфіденційний”.
В такому випадку файл не буде доступним для відкритого доступу, крім замовника та центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю.
Аналогічний договір
Дата подання: 09 січня 2024 14:24
Дата відповіді: 09 січня 2024 16:00
Доброго дня! У додатку 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі потрібно надати документи про підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів). Під аналогічним договором слід розуміти договір за предметом закупівлі цього оголошення «Костюм літній польовий», або інше обмундирування згідно до переліків, визначених Наказом Міністерства оборони України №232 від 29.04.2016 року, за яким всі зобов’язання виконані в повному обсязі. Чи буде вважатись аналогічним договором – договір на постачання Штанів вітровологозахисних зимових (штанів утеплених польових), та/або Сорочок бойових, та/або Шарф-труба зимових, та/або Костюмів літніх польових, та/або Штанів костюму літнього польового, та/або Сорочок-поло,та/ або Костюмів маскувальних зимових?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за поставлене питання. Аналогічним договором вважається договір постачання товарів, вказаного в категорії "обмундирування" переліку спорядження БЄК, визначеного Наказом Міністерства оборони України №232 від 29.04.2016 року.
Аналогічний договір
Дата подання: 09 січня 2024 14:25
Дата відповіді: 09 січня 2024 15:56
Доброго дня! Для підтвердження відповідності кваліфікованого критерію, Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку про документально підтвердженого досвіду ВИКОНАННЯ аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років загальним обсягом не менше 30% від обсягу постачання. Чи буде вважатись аналогічним договір, якщо укладений був у 2020 році, а ВИКОНАНИЙ у 2021р.? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за поставлене питання. Згідно Оголошення передбачено вимогу про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років загальним обсягом не менше 30% від обсягу постачання. Таким чином підтвердженим досвідом буде досвід виконання договору (з моменту укладання і до повного виконання), договори укладені до визначеного терміну не будуть враховані.
Щодо терміну надання переможцем документів
Дата подання: 09 січня 2024 17:33
Дата відповіді: 10 січня 2024 17:31
Відповідно Додатку 8 тендерної документації, переможець закупівлі у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель, повинен надати замовнику Копію акту, виданого Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил або іншим уповноваженим органом військового управління), про те, що запропонований до постачання товар відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (ТС A01XJ.33387-049:2019 (01)). Просимо надати роз’яснення, мається на увазі п’ять робочих днів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за поставлене питання. У випадку, якщо інше не зазначено, та днями для обрахунку строків вважаються календарні дні.
Аналогічний договір
Дата подання: 10 січня 2024 09:59
Дата відповіді: 10 січня 2024 17:35
Згідно Додатку №4 до Оголошення "під аналогічним договором слід розуміти договір за предметом закупівлі цього оголошення «Костюм спеціальний літній», або інше обмундирування згідно до переліків, визначених Наказом Міністерства оборони України №232 від 29.04.2016 року. Але у відповіді на 2 запитання Вами вказано "Аналогічним договором вважається договір постачання товарів, вказаного в категорії "обмундирування" переліку спорядження БЄК, визначеного Наказом Міністерства оборони України №232 від 29.04.2016 року." Перелік обмундирування БЄК міститься лише в Норма №1, в той же час розділ обмундирування є і в Нормах №2,3,4.... При цьому «Костюм спеціальний літній» відноситься до БСК в Норма №2, а не БЄК. Тобто згідно Додатку №2 можна надати договір на поставку будь-якого "обмундирування" зазначеного в розділах "Обмундирування" в усіх Нормах, а згідно Вашої відповіді можна лише договір на обмундирування з переліку в Норма №1. Тому будь ласка надайте вичерпну відповідь щодо змісту терміну "аналогічний договір" наведеного в Додатку №4 до Оголошення ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за поставлене питання. Аналогічнии є товар, вказаний у всіх переліках, вказаних у Наказі МОУ №232 від 29.04.2016р.
Період укладення аналогічних договорів
Дата подання: 10 січня 2024 10:14
Дата відповіді: 10 січня 2024 17:36
Згідно Додатку 4 учкасник повинен підтвердити "досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років" 1. Поясність будь ласка від чого відліковувати "останні три роки ? Від кінцевої дати прийняття пропозиції, тобто від 17.01.2024 до 17.01.2021р. чи по рокам, тобто 2024-2022рр. або 2023-2021 ? 2. Чи охоплює термін "останні три роки" вже і 2024 рік ? 3. термін "останні три роки" стосується дати укладення договору чи періоду або кінцевої дати виконання договору ? 4. Починаючи від якої дати укладення договір може вважатися аналогічним ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за поставлене питання. Якщо інше не вказано, то терміни визначаються від дати оголошення процедури закупівлі. Таким чином договір має бути укладеним та виконаним в останні 36 місяців до дати оголошення закупівлі.
Документальне підтвердження виконання аналогічного договору
Дата подання: 10 січня 2024 10:19
Дата відповіді: 10 січня 2024 17:37
Згідно додадку №4 до Оголошення учасник повинен надати "копії актів, видаткових/податкових накладних (документальне підтвердження виконання договору(ів)) або сканований(ні) оригінал(и) відгуку(ів) від замовника(ів)" Поясність будь ласка можна надати копії актів АБО копії видаткових накладних АБО копії податкових накладних АБО відгук ?
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за поставлене питання. Для підтвердження відповідності вимогам кваліфікаційного критерію, Учасник в складі пропозиції повинен надати наступні документи: копії актів, видаткових АБО податкових накладних АБО сканований(ні) оригінал(и) відгуку(ів) від замовника(ів), що підтверджує належне виконання такого договору, із зазначенням номеру, дати та предмету договору (ів)/
Аналогічний договір
Дата подання: 10 січня 2024 11:05
Дата відповіді: 10 січня 2024 17:37
У Додатку 4 вказано "під аналогічним договором слід розуміти договір за предметом закупівлі цього оголошення «Костюм спеціальний літній», або інше обмундирування згідно до переліків, визначених Наказом Міністерства оборони України №232 від 29.04.2016 року, за яким всі зобов’язання виконані в повному обсязі." В переліку Норми №1 Наказу №232 вказаний "костюм-утеплювач", частиною якого є куртка костюму утеплювача. Чи буде вважатися аналогічним договівр на поставку "куртка костюму утеплювача" ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за поставлене питання. У випадку надання листа-роз'яснення від учасника щодо того, що аналогічний договір стосується постачання виробу, до складу якого входить предмет закупівлі, або інший товар визначений в переліках, такий досвід буде вважатись аналогічним.
Аналогічний договір
Дата подання: 11 січня 2024 15:31
Дата відповіді: 12 січня 2024 15:18
Доброго дня. Додатком 4 до оголошення для підтвердження виконання аналогічного договору передбачене надання у складі пропозиції копій актів, видаткових/податкових накладних (документальне підтвердження виконання договору(ів)) або сканований(ні) оригінал(и) відгуку(ів) від замовника(ів), що підтверджує належне виконання такого договору, із зазначенням номеру, дати та предмету договору (ів). Маються на увазі акти прийому-передачі товару?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за поставлене питання. Так, учасник може надати або акт прийому-передачі товару, або інший документ, який підтверджує факт виконання договірних зобов'язань в частині постачання.
Наявність фінансової спроможності
Дата подання: 11 січня 2024 15:36
Дата відповіді: 12 січня 2024 15:18
Доброго дня. Для підтвердження наявності фінансової спроможності учасник має підтвердити наявність обороту за останній звітний рік або останній звітний період на суму не менше 30% очікуваної вартості закупівлі (очікуваної вартості лота в разі поділу предмета закупівель на частини). Мається на увазі наявність доходу (виручки) за останній звітний рік або останній звітний період на суму не менше 30% очікуваної вартості закупівлі (очікуваної вартості лота в разі поділу предмета закупівель на частини)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за поставлене питання. Так. Мається на увазі наявність доходу (виручки) за останній звітний рік або останній звітний період на суму не менше 30% очікуваної вартості закупівлі (очікуваної вартості лота в разі поділу предмета закупівель на частини)
Наявність фінансової спроможності
Дата подання: 11 січня 2024 17:14
Дата відповіді: 12 січня 2024 15:19
Доброго дня. Додатком 4 оголошення вимагається підтвердження наявності обороту або доходу (виручки) за останній звітний рік або останній звітний період на суму не менше 30% очікуваної вартості закупівлі (очікуваної вартості лота в разі поділу предмета закупівель на частини). Наявність обороту або доходу (виручки) визначається та підтверджується звітом про фінансові результати (звітом про сукупний дохід). Чи потрібно надавати Звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) або лист-підтвердження за підписом уповноваженої особи у складі тендерної пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за поставлене питання. Для підтвердження наявності доходу підприємства за звітний період необхідно подати документи, які відповідають наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» № 73 від 07.02.2013. та в яких міститься інформація, що підтверджує наявність такого доходу (виручки).
Розгорнути всі запитання: 11 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-01-08-006653-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 08 січня 2024 18:41
Terms,
Dear Mr. Zhumadilov,

Congratulation with your new job position!

You have transferred your positive experience with MZU to MoD. MZU contract is much more complicated, but it is more adapted to both domestic and foreign bidders. Your actual contract is for residents only. You know, that non-resident cannot open an account in the State Treasury of Ukraine. For non-residents is used advance against BG ICC URDG 758. Without advance no-one manufacturer is even willing to talk. Now even with advance most of factories are reluctant. Hard time... Look on result of two defaulted tenders for BPV in December - no bidders!

So, we require you to adapt your contract to non-resident bidders or simply to use MZU form of contract.

Best regards,
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 січня 2024 18:18
Dear participant! Thank you for your interest in the announced purchase.
Resolution No. 1070 of the Cabinet of Ministers of Ukraine dated December 4, 2019 provides an opportunity to make advance payments under state contracts (agreements) to non-residents to their accounts opened in commercial banks. Separately, we draw your attention to the requirements for making advance payments, determined by the order of the Ministry of Defense of Ukraine dated February 14, 2020 No. 43 (https://www.mil.gov.ua/content/mou_orders/mou_2020/43_nm.pdf).
Thus, the possibility of making advance payments to non-residents is not limited by the terms of the draft contract.
Номер вимоги: UA-2024-01-08-006653-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТОП-ТЕКС", Код ЄДРПОУ:40432475
Дата подання: 10 січня 2024 17:37
Додаток 8
У ДОДАТОКУ № 8 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі, в частині строку надання Переможцем закупівлі документів Замовником зазначено, що переможець закупівлі у строк, що не перевищує п’яти робочих днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи згідно пунктів 1-4 цього Додатку шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель.
А саме копію акту, виданого Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил або іншим уповноваженим органом військового управління), про те, що запропонований до постачання товар відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (ТС A01XJ.33387-422:2023 (01)). Проте для отримання акту виданого Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил або іншим уповноваженим органом військового управління такого терміну замало, тому що для отримання акту, зразок потрібно перевірити для отримання протоколу від лабораторій акредитованих на технічну компетентність та незалежність Національним агентством акредитації України) на лінійні виміри готових предметів, матеріалів та фурнітуру, що використовується під час виготовлення одиниці товару, які зазначені в нормативно-технічній документації Міністерства оборони України; *у разі наявності “Обсягу перевіркиˮ на предмет закупівлі, суб’єкт господарювання повинен надавати оригінали протоколів випробувань відповідно до “Обсягу перевірки” на предмет, який опубліковано на офіційному веб-сайті Міністерства оборони України та для того щоб лабаротія опломбувала сам зразок.

Прохання внести зміни в частині строку надання переможцем документів згідно пунктів 1-4 Додатку 8 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі для укладання договору, з п'яти робочих днів, на 10 робочих днів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 січня 2024 14:43
Шановний учасник! Дякуємо за увагу до закупівлі. Повідомляємо Вас, що Учасник може розпочати процес підтвердження відповідності товару вимогам технічної специфікації до моменту розгляду пропозицій учасників, жодного обмеження щодо моменту початку процедури підтвердження відповідності не передбачено. З урахуванням тривалості періоду подачі пропозицій, періоду розгляду пропозицій та 5 днів після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, учасник має достатній термін для отримання підтвердження відповідності.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 січня 2024 23:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІН-СПЕЦОДЯГ" 106 389 600,00
UAH з ПДВ
106 389 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 січня 2024 15:02
Електронний підпис
22 січня 2024 15:00
Scan_20240119_111151.pdf.p7s
22 січня 2024 15:00
Електронний підпис
22 січня 2024 14:59
Scan_20240119_111151.pdf
17 січня 2024 21:41
Електронний підпис
17 січня 2024 21:41
Електронний підпис
17 січня 2024 21:41
ТОВ_Рін_Спецодяг_(3).pdf.p7s
17 січня 2024 21:41
Довідка юр.zip
17 січня 2024 21:41
Довідка фіз.zip
17 січня 2024 21:41
ТОВ_Рін_Спецодяг_(3).pdf
17 січня 2024 21:41
13_ Витяг ЮО.pdf.p7s
17 січня 2024 21:41
13_ Витяг ЮО.pdf
17 січня 2024 21:41
10_ Виписка рін спец.pdf.p7s
17 січня 2024 21:41
10_ Виписка рін спец.pdf
17 січня 2024 21:41
11_ Витяг ПДВ печ.pdf.p7s
17 січня 2024 21:41
11_ Витяг ПДВ печ.pdf
17 січня 2024 21:41
9_ Статут рін спец.pdf.p7s
17 січня 2024 21:41
9_ Статут рін спец.pdf
17 січня 2024 21:41
Цінова пропозиція.pdf.p7s
17 січня 2024 21:41
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІН-СПЕЦОДЯГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІН-СПЕЦОДЯГ"
#43954218
Рішення скасоване 106 389 600,00
UAH з ПДВ
23 січня 2024 14:15
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІН-СПЕЦОДЯГ"
#43954218
Відхилено 106 389 600,00
UAH з ПДВ
23 січня 2024 14:20

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій