Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«код ДК 021:2015 09310000-5 «Електрична енергія» (Електрична енергія)
Очікувана вартість
1 937 716,15 UAH
UA-2024-01-08-005883-a ● a2547d8539de41a5b3588a059092f9ca
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді, спорту, культури та туризму Божедарівської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 41437486 |
Місцезнаходження: | 52323, Україна , Дніпропетровська обл., смт Божедарівка, вул. Чкалова, 17а |
Контактна особа: |
Анна Гайдар +380965092331 bozh.viddilosvity@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 січня 2024 16:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 січня 2024 01:00 |
Очікувана вартість: | 1 937 716,15 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 377,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
290124 Кіловат-година
«код ДК 021:2015 09310000-5 «Електрична енергія» (Електрична енергія)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52323, Україна, Дніпропетровська область, Кам'янський район, за адресами Об’єктів Споживача (Замовника)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 лютого 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 січня 2024 16:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 січня 2024 16:32 |
Тендерна_документація_без_розподілу2024.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 12 січня 2024 09:17
Дата відповіді: 12 січня 2024 14:36
Шановний Замовнику, встановивши вимогу надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору)в якій обов’язково має бути посилання на номер процедури у Prozorro аналогічного договору, зазначеного у довідці. 1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, виконаного за період 2021 року – 2022 року, Ви суттєво обмежуєте можливість учасників взяти участь у закупівлі. Нагадуємо, що відповідно частини 4, статті 5 Закону України про «Публічні Закупівлі», «4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників» Також, повідомляємо Вас, що виходячи з досвіду прийнятих рішень Антимонопольним комітетом України по подібним/аналогічним зверненням, Замовник не має права умовами тендерної документації дискримінувати новостворені компанії. Законодавством не встановлено жодних вимог щодо строків укладення аналогічних догововір та/або обов'язку укладення договорів лише з бюджетними організаціями.Просимо внести зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, на Ваше запитання повідомляю, що Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) визначено правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою Закону є зокрема створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників. Також звертаємо увагу, що однією з передумов успішного проведення публічних закупівель та виконання договору є підготовка тендерної документації. Відсутність у ній дискримінаційних умов сприяє високому рівню конкуренції на ринках торгівлі, а положення тендерної документації захищають інтереси як замовників так і постачальників. З одного боку, як визначено частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати та довідки, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон: передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати та довідки. У зв’язку з нестабільною ситуацією у країні та непередбаченими ситуаціями, які відбуваються на ринку електричної енергії, замовник має право убезпечити себе вимогою надати довідку про виконання аналогічного договору, спираючись на досвід на державних установ, які мають як позитивний так і негативний досвід роботи з постачальниками. На нашу думку це запорука безперебійного постачання електричної енергії протягом повного календарного року, саме це ми вважаємо необхідністю для кожної державної установи, в особливості закладів освіти. Встановивши вимогу надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) в якій обов’язково має бути посилання на номер процедури у Prozorro аналогічного договору, зазначеного у довідці. 1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, виконаного за період 2021 року – 2022 року замовник вважає доцільним. Отже, Учасником не доведено, що вищевказані вимоги документації є незаконними та дискримінаційними. Враховуючи вищезазначене у Замовника відсутні підстави у задоволенні Вашого прохання.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-08-005883-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТОВАНИЙ ПОСТАЧАЛЬНИК", Код ЄДРПОУ:44986633
Дата подання: 08 січня 2024 16:53
Невідповідність ДСТУ EN 50160:2014
Шановний, Замовник, нагадуєм вам, що предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2014. "Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)".
А отже, документи, які вимагає надати Замовник, не передбачений національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2014, а саме:
- ДСТУ ISO 9001:2015 (9001:2018) «Системи управління якістю. Вимоги». Сфера сертифікації: торгівля електричною енергією. Виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію;
- ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Сфера сертифікації: торгівля електричною енергією. Виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію;
- ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування».Сфера сертифікації: торгівля електричною енергією. Виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію;
- ISO 41001:2021 (EN ISO 41001:2018, IDT; ISO 41001:2018, IDT) Системи управління інфраструктурою. Вимоги та настанови щодо застосування. Сертифікат має бути виданий учаснику та чинним на дату подання тендерної пропозиції;
- ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування. Сертифікат має бути виданий учаснику та чинним на дату подання тендерної пропозиції;
- ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022, IDT) Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Сертифікат має бути виданий учаснику та чинним на дату подання тендерної пропозиції;
- ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) Ситеми управління безпекою ланцюга постачання. Сертифікат має бути виданий учаснику та чинним на дату подання тендерної пропозиції;
- ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання. Сертифікат має бути виданий учаснику та чинним на дату подання тендерної пропозиції;
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Слід зазначити, що національні стандарти для електричної енергії не передбачають наявності вищезазначених документів.
За таких умов, вищезазначені умови Документації суперечать положенням Особливостей в цій частині.
Встановивши наведені вище умови у Документації, Замовник порушив положення пункту 29 Особливостей.
Враховуючи вище викладене, просимо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, в іншому випадку ми будемо змушені звернутись до АМКУ, практика якого задовольняє скарги на користь Учасників.
Розгорнути
Згорнути
А отже, документи, які вимагає надати Замовник, не передбачений національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2014, а саме:
- ДСТУ ISO 9001:2015 (9001:2018) «Системи управління якістю. Вимоги». Сфера сертифікації: торгівля електричною енергією. Виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію;
- ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Сфера сертифікації: торгівля електричною енергією. Виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію;
- ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування».Сфера сертифікації: торгівля електричною енергією. Виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію;
- ISO 41001:2021 (EN ISO 41001:2018, IDT; ISO 41001:2018, IDT) Системи управління інфраструктурою. Вимоги та настанови щодо застосування. Сертифікат має бути виданий учаснику та чинним на дату подання тендерної пропозиції;
- ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування. Сертифікат має бути виданий учаснику та чинним на дату подання тендерної пропозиції;
- ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022, IDT) Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Сертифікат має бути виданий учаснику та чинним на дату подання тендерної пропозиції;
- ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) Ситеми управління безпекою ланцюга постачання. Сертифікат має бути виданий учаснику та чинним на дату подання тендерної пропозиції;
- ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання. Сертифікат має бути виданий учаснику та чинним на дату подання тендерної пропозиції;
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Слід зазначити, що національні стандарти для електричної енергії не передбачають наявності вищезазначених документів.
За таких умов, вищезазначені умови Документації суперечать положенням Особливостей в цій частині.
Встановивши наведені вище умови у Документації, Замовник порушив положення пункту 29 Особливостей.
Враховуючи вище викладене, просимо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, в іншому випадку ми будемо змушені звернутись до АМКУ, практика якого задовольняє скарги на користь Учасників.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 січня 2024 14:28
Шановний Учаснику, на Вашу вимогу повідомляю, що Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) визначено правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою Закону є зокрема створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників. Також звертаємо увагу, що однією з передумов успішного проведення публічних закупівель та виконання договору є підготовка тендерної документації. Відсутність у ній дискримінаційних умов сприяє високому рівню конкуренції на ринках торгівлі, а положення тендерної документації захищають інтереси як замовників так і постачальників. Як відомо, ISO — це міжнародна організація зі стандартизації, метою якої є ратифікація розроблених стандартів. Питання сертифікації ISO у публічних закупівлях не є однозначним. З одного боку, як визначено частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон: передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати; не забороняє вимагати саме сертифікат ISO. Замовник у вимогах тендерної документації не вимагає різні сертифікати ISO, які є взаємозамінними. Слід відзначити, що національні стандарти для електричної енергії, на які Замовник посилається в тендерній документації (ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)») відповідно до положень пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 310, параметри якості електричної енергії в точках приєднання у нормальних умовах експлуатації відповідають параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення» та іншим вимогам, встановленим чинним законодавством України, державними національними стандартами України, технічними умовами, іншими нормативно-технічними документами щодо його якості. Якість електричної енергії - це сукупність властивостей електричної енергії відповідно до встановлених стандартів, які визначають ступінь її придатності для використання за призначенням. Відповідно до положень пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 310 (далі – КСР), параметри якості електроенергії в точках приєднання споживачів в нормальних умовах експлуатації відповідатимуть параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» (далі – ДСТУ EN 50160:2014). Основні показники якості електричної енергії визначені у пунктах 11.4.7 – 11.4.12 глави 11.4 розділу XІ КСР, отже встановлюють показники якості електричної енергії для мереж середньої та високої напруги, методи випробування та інші характеристики якості електроенергії наведені у ДСТУ EN 50160:2014. Таким чином, Замовник не встановлює вимогу щодо надання сертифікату ISO (ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)». Отже, Учасником не доведено, що вищевказані вимоги документації є незаконними та дискримінаційними. Враховуючи вищезазначене у Замовника відсутні підстави у задоволенні Вашої вимоги.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 січня 2024 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ СТРУМ" |
1 826 287,65
UAH
|
1 826 287,65
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ СТРУМ" #44378553 |
Переможець |
1 826 287,65
UAH
|
17 січня 2024 13:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 березня 2024 14:34
|
додат. угода.PDF | зміни до договору |
11 березня 2024 14:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 січня 2024 08:53
|
1-ел_removed.pdf | зміни до договору |
31 січня 2024 08:48
|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2024 14:35
|
договір електроенергія.PDF | укладений |
25 січня 2024 14:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Оприлюднення нової (правильної) редакції Договору про постачання електричної енергії споживачу № 2301/147 від 25.01.2024 року, в зв'язку з тим, що у попередньо оприлюдненій редакції договору було помилково не вірно зазначено предмет договору. |
Номер договору про закупівлю: | 2301/147 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2301/147 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), в зв'язку із коливанням ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 2301/147 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |