Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40506232 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6 |
Контактна особа: |
Олексій ТЕРЕЩЕНКО +380567207220 departamentblag@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Тендерна документація
08 січня 2024 15:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 січня 2024 14:37 |
Обгрунтування.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-22-000055 ● 7d1005c9296a4b09a2eb4e851ef9fa1b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 17:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.04.2024 № 91
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2024-01-08-004050-a 08.01.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-23 15:02:06
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Послуги з благоустрою населених пунктів- утримання зелених насаджень в Центральному та Соборному районах у м. Дніпрі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-08-004050-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКЗЕЛЕНБУД» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (ІПН 33338361), з яким укладений договір від 03.01.2024 № 03/01-9 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-26 15:40:09
Відповідь на звернення
обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено очікувану вартість договору щодо надання послуг з благоустрою населених пунктів- утримання зелених насаджень в Центральному та Соборному районах у м. Дніпрі, здійснено на підставі закупівлі яка не відбулась (номер тендеру: UA-2023-12-26-015650-a)
Очікувану вартість на надання послуг за тендером UA-2023-12-26-015650-a, визначено на підставі методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради, затвердженої наказом від 21.04.2020 № 97. Отже, Замовником направлено письмові запити (електронною поштою) до учасників ринку, та відповідно отримано 3-и цінові пропозиції. Очікувану вартість визначено, як середньоарифметичне за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де Ц - очікувана вартість Ц1 - ціни, отримані за результатами запитів К – кількість запитів Очікувана вартість закупівлі становить: 10 558 180,65
Звертаємо Вашу увагу, що деякі учасники ринку відмовились від надання комерційних пропозицій для розрахунку очікуваної вартості.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства: - Наказ Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства «Про затвердження Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України» від 10.04.2006 р. №105; - Наказ Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів» від 23.09.2003 р. №154; - Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах» від 01.08.2006 р. №1045; Наказ Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства «Про затвердження Правил охорони праці під час проведення робіт з видалення дерев і пеньків у населених пунктах України» (від 30.11.1995 р. №51) - Закон України «Про благоустрій населених пунктів» 06.09.2005 № 2807-IV. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладено в додатку 4 тендерної документації.
Обґрунтування бюджетного призначення: встановлено на підставі бюджету департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради на 2024 рік.
Обґрунтування опубліковано на сайті dniprorada.gov.ua.
Можна ознайомитись за посиланням https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-blagoustroyu-ta-infrastrukturi-dniprovskoi-miskoi-radi
Укладення договору здійснено на підставі пункту13 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178(зі змінами),у зв’язку відміною відкритих торгів через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах. Номер закупівлі: UA-2023-12-26-015650-a.
оцінку можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі здійснювалось на підставі цінових пропозицій.
Обрано виконавцем послуг КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКЗЕЛЕНБУД» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ у зв’язку із тим, що підприємство надало саму низьку цінову пропозицію, а також у зв’язку із тим, що усі інші учасники ринку (які надавали комерційні пропозиції) відмовились від укладення договору.
Також, зазначаємо, що КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «МІСЬКЗЕЛЕНБУД» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ надано усі документи які вимагались вимогами тендерної документації на закупівлю послуг з благоустрою населених пунктів- утримання зелених насаджень в Центральному та Соборному районах у м. Дніпрі (номер тендеру: UA-2023-12-26-015650-a)
- Відмова про укладання Договору ГРАНД.pdf
- Відмова про укладання договору ЗЕЛЕНБУД.pdf
- ГЕЛИОС відмова від 20.12.2023.pdf
- ГРАНД-ІНВЕСТ відмова від 23.12.2023.pdf
- ГРИН відмова від 22.12.2023.pdf
- ДОКИ Міськзеленбуд 1.pdf
- Доки Міськзеленбуд 2.pdf
- Доки Міськзеленбуд 3.pdf
- ДОКИ Міськзеленбуд 4.pdf
- ДОКИ Міськзеленбуд 5.pdf
- ДОКИ Міськзеленбуд 6.pdf
- ДОКИ Міськзеленбуд 7.pdf
- ДОКИ Міськзеленбуд 8.pdf
- ДОКИ Міськзеленбуд 9.pdf
- ДОКИ Міськзеленбуд 10.pdf
- ДОКИ Міськзеленбуд 11.pdf
- ДОКИ Міськзеленбуд 12.pdf
- ЕКСПО відмова від 23.12.2023.pdf
- Запит цінової загальний.pdf
- Згода на укладання Договору.pdf
- ЗЕЛЕНБУД відмова від 22.12.2023.pdf
- КП ГРАНД.pdf
- КП Зеленбуд.pdf
- МІКАДІ відмова від 22.12.2023.pdf
- Міськзеленбуд відмова від 19.12.2023.pdf
- ПАРТ-СОЛАР відмова від 21.12.2023.pdf
- СТЕПЧЕНКО відмова від 22.12.2023.pdf
- Укладання Договору ГРАНД.pdf
- Укладання Договору Зеленбуд.pdf
- Укладання Договору Міськзеленбуд.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЗЕЛЕНБУД" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ #33338361 |
Переможець |
10 486 620,65
UAH з ПДВ
|
08 січня 2024 15:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 жовтня 2024 11:23
|
Ду 5 03.01-9.pdf | зміни до договору |
31 жовтня 2024 11:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 жовтня 2024 11:11
|
Ду 4 03.01-9.pdf | зміни до договору |
31 жовтня 2024 11:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 липня 2024 12:08
|
Ду 3 03.01-9.pdf | зміни до договору |
08 липня 2024 11:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 березня 2024 12:08
|
Ду 2 03.01-9.pdf | зміни до договору |
26 березня 2024 11:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 лютого 2024 11:27
|
Ду 1 03.01-9.pdf | зміни до договору |
23 лютого 2024 11:11
|
Договір.pdf | укладений |
08 січня 2024 15:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 03/01-9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 03/01-9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 03/01-9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 03/01-9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 03/01-9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |