Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуга з поточного ремонту легкового автомобіля
Очікувана вартість
155 000,00 UAH
UA-2024-01-08-002933-a ● 61f310dc7ace405a91dcd888bb1b2368
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 34315660 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-miske-upravlinnya-spravami-dniprovskoi-miskoi-radi |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Контактна особа: |
Катерина Волошина +380991933263 voloshinakatya11@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 січня 2024 13:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 155 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з поточного ремонту легкового автомобіля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 січня 2024 14:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 січня 2024 14:03 |
ТД ремонт машини НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
15 січня 2024 14:03 |
Додаток № 1 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
15 січня 2024 14:03 |
ПЕРЕЛІК ВНЕСЕНИХ ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ 2.docx | |
08 січня 2024 13:12 |
Додаток № 3.docx | |
08 січня 2024 13:12 |
Додаток № 3.docx | |
08 січня 2024 13:12 |
ТД ремонт машини.docx | |
08 січня 2024 13:12 |
ТД ремонт машини.docx | |
08 січня 2024 13:12 |
Додаток № 1.docx | |
08 січня 2024 13:12 |
Додаток № 1.docx | |
08 січня 2024 13:12 |
Додаток № 2.docx | |
08 січня 2024 13:12 |
Додаток № 2.docx |
15 січня 2024 14:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 січня 2024 14:03 |
ТД ремонт машини НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||
15 січня 2024 14:03 |
Додаток № 1 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||
15 січня 2024 14:03 |
ПЕРЕЛІК ВНЕСЕНИХ ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ 2.docx
|
|||
08 січня 2024 13:12 |
Додаток № 3.docx
|
|||
08 січня 2024 13:12 |
Додаток № 3.docx
|
|||
08 січня 2024 13:12 |
ТД ремонт машини.docx
|
|||
08 січня 2024 13:12 |
ТД ремонт машини.docx
|
|||
08 січня 2024 13:12 |
Додаток № 1.docx
|
|||
08 січня 2024 13:12 |
Додаток № 1.docx
|
|||
08 січня 2024 13:12 |
Додаток № 2.docx
|
|||
08 січня 2024 13:12 |
Додаток № 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-08-002933-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "СИНЕЛЬНИКОВ ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3186012456
Дата подання: 12 січня 2024 00:47
Вимога
Шановний Замовнику, просимо виключити з вимог до учасників тендеру наступні умови:
Надання документів на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником/ субпідрядником/ співвиконавцем (наприклад: трудовий договір/договір про надання послуг/ наказ про прийняття на роботу/копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу)/інший документ).
Відповідно до Закону України "Про захист персональних даних" інформація про найманих працівників є базою персональних даних та є конфіденційною інформацією
У зв'язку з тим, що частиною 4 статті 22 Закону № 922 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також згідно з пунктом 4 частини 1 та частиною 4 статті 5 Закону № 922 закупівлі здійснюються за принципами недискримінації учасників та рівного ставлення до них, замовник не має права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Причому дані умови не є потрібними для виконання договору про закупівлю, є надуманими та спрямовані на штучне обмеження кола можливих учасників.
Відповідно до преамбули цього Закону його мета – забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Також згідно зі ст.5 цього Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Кожна вимога має відповідати предмету закупівлі, її меті та бути потрібною для того, щоб учасник, який буде визнаний переможцем, мав можливість виконати договір.
Однак тендерна документація Замовника містить вимоги та вимагає від учасників надання документів, що не є потрібними для виконання договору, надумані та спрямовані на штучне обмеження кола учасників й створення умов невизначеності для свавільного відхилення тендерних пропозицій:
Однак Тендерною документацією даної закупівлі встановлені незвичайні, дискримінаційні й обтяжливі вимоги до учасників, дотримання яких не потрібне для виконання договору про закупівлю.
Цілком може бути, що ця вимога розрахована на конкретних суб’єктів господарювання, тобто є антиконкурентною.
Фактично Замовник намагається залучити до закупівлі лише суб’єктів, у яких завідомо вищі ціни, та намагається усунути суб’єктів, які надають послуги дешевше.
Однак тендерна документація Замовника містить вимоги до учасників, що не вищенаведеним приписам законодавства не відповідають й сприяють дискримінації учасників.
Отже, замовник не має права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та повинен дотримуватися принципів недискримінації та рівного ставлення до усіх учасників, відповідно до частини 4 статті 22 та пункту 4 частини 1 та частини 4 статті 5 Закону № 922.
Дякую за увагу до мого запиту. Я сподіваюся на конструктивну відповідь та на підтримку рівних можливостей учасників тендеру.
Розгорнути
Згорнути
Надання документів на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником/ субпідрядником/ співвиконавцем (наприклад: трудовий договір/договір про надання послуг/ наказ про прийняття на роботу/копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу)/інший документ).
Відповідно до Закону України "Про захист персональних даних" інформація про найманих працівників є базою персональних даних та є конфіденційною інформацією
У зв'язку з тим, що частиною 4 статті 22 Закону № 922 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також згідно з пунктом 4 частини 1 та частиною 4 статті 5 Закону № 922 закупівлі здійснюються за принципами недискримінації учасників та рівного ставлення до них, замовник не має права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Причому дані умови не є потрібними для виконання договору про закупівлю, є надуманими та спрямовані на штучне обмеження кола можливих учасників.
Відповідно до преамбули цього Закону його мета – забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Також згідно зі ст.5 цього Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Кожна вимога має відповідати предмету закупівлі, її меті та бути потрібною для того, щоб учасник, який буде визнаний переможцем, мав можливість виконати договір.
Однак тендерна документація Замовника містить вимоги та вимагає від учасників надання документів, що не є потрібними для виконання договору, надумані та спрямовані на штучне обмеження кола учасників й створення умов невизначеності для свавільного відхилення тендерних пропозицій:
Однак Тендерною документацією даної закупівлі встановлені незвичайні, дискримінаційні й обтяжливі вимоги до учасників, дотримання яких не потрібне для виконання договору про закупівлю.
Цілком може бути, що ця вимога розрахована на конкретних суб’єктів господарювання, тобто є антиконкурентною.
Фактично Замовник намагається залучити до закупівлі лише суб’єктів, у яких завідомо вищі ціни, та намагається усунути суб’єктів, які надають послуги дешевше.
Однак тендерна документація Замовника містить вимоги до учасників, що не вищенаведеним приписам законодавства не відповідають й сприяють дискримінації учасників.
Отже, замовник не має права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та повинен дотримуватися принципів недискримінації та рівного ставлення до усіх учасників, відповідно до частини 4 статті 22 та пункту 4 частини 1 та частини 4 статті 5 Закону № 922.
Дякую за увагу до мого запиту. Я сподіваюся на конструктивну відповідь та на підтримку рівних можливостей учасників тендеру.
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 січня 2024 14:04
Вимога задовільнена, відповідні зміни внесено до тендерної документації.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій