Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дератизація, дезінфекція, дезінсекція, обробка приміщень, код 90920000-2 за ДК 021:2015 «Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень»
Очікувана вартість
1 827 674,36 UAH
UA-2024-01-08-002359-a ● b5c7980a89dd4b699b63cde27fc98c56
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Контактна особа: |
Тетяна Богославець +380504536101, +380442546631 t.v.bogoslavets@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 січня 2024 12:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 січня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 16 січня 2024 12:12 |
Початок аукціону: | 16 січня 2024 12:12 |
Очікувана вартість: | 1 827 674,36 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 138,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта відповідно до вимог ст. 25 Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178. Вимоги щодо банків, строку дії банківської гарантії, умови неповернення та інші умови щодо забезпечення тендерної пропозиції наведені у п.2, 3 Розділу ІІІ та у додатку №7 цієї тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 18000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 0,5 % (нуль цілих п’ять десятих відсотка) ціни договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу. З метою належного забезпечення взятих на себе зобов’язань Переможець сплачує забезпечення виконання договору про закупівлю, який покриває в межах свого розміру перед Замовником будь-які інші зобов’язання Переможця, у разі порушення ним умов цього Договору. Переможець перераховує забезпечення виконання договору про закупівлю на поточний рахунок Замовника у розмірі 0,5 % від ціни Договору не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Крім того, не пізніше дати укладання договору про закупівлю, переможець повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю згідно вимог пункту 5 розділу VI тендерної документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90920000-2: Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
125894.7 метри квадратні
Дератизація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, м. Київ, Київ, філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90923000-3 — Послуги з дератизації
124894.7 метри квадратні
Дезінфекція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, м. Київ, Київ, філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90921000-9 — Послуги з дезінфікування та витравлювання
101139.7 метри квадратні
Дезінсекція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, м. Київ, Київ, філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90922000-6 — Послуги з боротьби зі шкідниками
7883.2 метри квадратні
Обробка приміщень антигрибковими засобами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, м. Київ, Київ, філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих Виконавцем Послуг здійснюється Замовником у національній валюті у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 30 (тридцяти) календарних днів після підписання Сторонами Акту наданих Послуг. Сторони підписують Акт наданих Послуг не пізніше 10 числа місяця наступного за звітним місяцем. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 січня 2024 10:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 січня 2024 10:24 |
ЗТД Дератизація, дезінфекція — нова редакція.docx | |
11 січня 2024 10:24 |
Перелік змін 1.docx | |
08 січня 2024 12:22 |
ТД Дератизація, дезінфекція.docx |
11 січня 2024 10:27 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 січня 2024 10:24 |
ЗТД Дератизація, дезінфекція — нова редакція.docx
|
|||
11 січня 2024 10:24 |
Перелік змін 1.docx
|
|||
08 січня 2024 12:22 |
ТД Дератизація, дезінфекція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
запитання до Технічних вимог до учасника
Дата подання: 09 січня 2024 15:22
Дата відповіді: 10 січня 2024 16:56
Доброго дня.
Шановний Замовник, у тендерній закупівлі UA-2024-01-08-002359-a, Дератизація, дезінфекція, дезінсекція, обробка приміщень, код 90920000-2 за ДК 021:2015 «Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень», в технічній доментація Замовника, сторінка 38, "Технічні вимоги" Вами вказано один із документів які повинен долучити Учасник закупівлі - "Документальне підтвердження забезпечення страхового покриття відповідальності Учасника – Копію Договору обов’язкового страхування цивільної відповідальності за шкоду, яка може бути заподіяна Учасником, при наданні послуг, що можуть призвести до аварій екологічного і санітарно-епідемічного характеру."
Просимо Вас уточнити скан Договору струхування на яку суму має подати Учасник закупівлі ? Оскільки з тексту Технічної документації це зʼясувати неможливо а це питання має важливе значення (сума страхування) при укладенні такого договору між Учасником та Страховою компанією.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання.
В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Питання щодо надання документів.
Дата подання: 12 січня 2024 14:48
Дата відповіді: 15 січня 2024 16:33
Доброго дня. Відповідно до п. 9 Додатку 5 Учасник повинен надати Копії сертифікатів відповідності, виданих згідно вимог чинного законодавства України, на всі препарати (засоби), які зазначені в інформаційній довідці. Зазначаємо що Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28 "Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 04 травня 2005 року за № 466/10746 (із змінами), скасований наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України від 16.02.2018 № 194/31646.
З 16.02.2018 року по теперішній час обов'язкової сертифікації в Україні не існує. Вимога надання сертифікатів відповідності на препарати є дискрімінаційною.
Препарати котрі використовуються повинні мати Висновок державної санітарної-епідеміологічної експертизи МОЗ України, що і було зазначено у вашій попередній закупівлі № UA-2023-01-24-006063-a. Чомусь у попередній закупівлі вам потрібні були висновки СЕС, а тепер сертифікати відповідності.
Вимагаємо виключити дискримінаційну вимогу надання сертифікатів відповідності на препарати.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання.
Законом України 2573-IX "Про систему громадського здоров’я" від 06.10.2022р., що введений в дію 01.10.2023р. припинена дія Закон України 4004-XII "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", а разом з ним, відповідно, виведено з законодавства поняття висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Разом з тим повідомляємо, що сертифікат відповідності — це документ, який видається для підтвердження відповідності певного товару стандартам, вимогам технічних регламентів чи іншим нормативним документам.
Відсутність обов’язкової сертифікації товарів в Україні на сьогодні не є перешкодою в проведенні сертифікації своєї продукції всіма бажаючими виробниками продукції, і, як наслідок, дана вимога не є дискримінаційною для всіх потенційних учасників закупівлі.
Законом України 2573-IX "Про систему громадського здоров’я" від 06.10.2022р., що введений в дію 01.10.2023р. припинена дія Закон України 4004-XII "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", а разом з ним, відповідно, виведено з законодавства поняття висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Разом з тим повідомляємо, що сертифікат відповідності — це документ, який видається для підтвердження відповідності певного товару стандартам, вимогам технічних регламентів чи іншим нормативним документам.
Відсутність обов’язкової сертифікації товарів в Україні на сьогодні не є перешкодою в проведенні сертифікації своєї продукції всіма бажаючими виробниками продукції, і, як наслідок, дана вимога не є дискримінаційною для всіх потенційних учасників закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 січня 2024 12:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА" |
1 075 180,50
UAH з ПДВ
|
904 384,78
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СіПіДжі Пест Контрол" |
1 079 100,54
UAH з ПДВ
|
906 850,52
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА" #42809838 |
Відхилено |
904 384,78
UAH з ПДВ
|
23 січня 2024 15:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 січня 2024 11:08
|
ТОВ "СіПіДжі Пест Контрол" #34260155 |
Відхилено |
906 850,52
UAH з ПДВ
|
29 січня 2024 09:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 січня 2024 11:19
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій