Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти (Сир твердий, Сир кисломолочний)
Очікувана вартість
1 120 000,00 UAH
UA-2024-01-08-001515-a b678a5838cd940e29881a822872562f9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кокольник Світлана Іванівна

+380991853674 tsozo2019@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 січня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Центр з обслуговування закладів освіти" Виноградівської міської ради Закарпатської області
Код ЄДРПОУ: 43229131
Місцезнаходження: 90300, Україна , Закарпатська обл., Виноградів, вул. Копанська 10
Контактна особа: Кокольник Світлана Іванівна
+380991853674
tsozo2019@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 кілограм
Сир твердий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15544000-3 — Твердий сир
2000 кілограм
Сир кисломолочний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15542200-1 — М’який сир

Тендерна документація

08 січня 2024 11:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-25-000017 ● 5cc11f451d4645588a7a4c988b15652d
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 квітня 2024 14:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

25.04.2024 № 22-з

Ужгород

Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з підпунктом 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Сергій ТУРЕНОК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 25.04.2024 № 22-з

Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2024-01-08-001515-a 08.01.2024 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-25 16:31:23

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти (Сир твердий, Сир кисломолочний)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-08-001515-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пунктом 3 Особливостей визначено наступне: Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до частини другої статті 5 Закону «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються з дотриманням принципів, зокрема максимальної економії, ефективності та пропорційності.
При цьому, з метою дотримання зазначених принципів під час формування очікуваної вартості предмета закупівлі замовники повинні здійснювати об’єктивний та всебічний аналіз цінових пропозицій потенційних постачальників.
Просимо надати підтвердження, яким чином під час закупівлі вказаного товару було забезпечено дотримання основних принципів здійснення публічних закупівель, визначних статтею 5 Закону, а саме: максимальної економії, ефективності та пропорційності під час укладення договору з переможцем, зокрема, але не виключно, щодо надсилання запитів цінових пропозицій учасникам ринку, за результатами чого обрано для постачання такого товару саме ФОП Галас Тетяна Юріївна, а також необхідно надати документальне підтвердження наданих відповідей на вказані запити.
3. За нормами підпункту 6 пункту 13 Особливостей, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі коли, зокрема, відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей),
З урахуванням викладеного до запиту необхідно надати інформацію та документи, що подані учасником ФОП Галас Тетяна Юріївна для підтвердження його відповідності вимогам, встановленим у тендерній документації відкритих торгів з особливостями, що не відбулись (UA-2023-11-29-006598-a).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом
трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-30 17:48:33

пояснення

Пояснення на запит Державної аудиторської служби України що до моніторингу закупівлі ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти (Сир твердий, Сир кисломолочний) Ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-08-001515-a
На Ваш запит щодо надання інформацію по суті заданих питань повідомляємо наступне:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб КУ "Центр з обслуговування закладів освіти" Виноградівської міської ради Закарпатської області та норм чинного законодавства і були зазначені в тендерній документації закупівлі UA-2023-11-29-006598-a яка відмінена через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з особливостями, у тому числі за лотом, на підставі Методологічні рекомендації щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 р.№2208, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані виключно згідно діючих на момент оголошення закупівлі державних стандартів, а також Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР (зі змінами), Постанови КМУ від 24 березня 2021 р. № 305 Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, Наказу МОЗ України від 25.09.2020 р. «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти» крім того використано загальнодоступну інформацію щодо асортименту товарів, , яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань. Замовником визначена загальна кількість товарів які були предметом закупівлі на підставі фактичних потреб у 2023 році та прогнозованих потреб підпорядкованих закладів освіти у 2024 році з врахуванням норм харчування Методологічні рекомендації щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 р.№2208 (зі змінами).
Для розрахунку очікуваної вартості використовувались як ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів/послуг, так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro", з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют (у разі, якщо в наявності є валютна складова в ціні товару/послуги), які приведені до єдиних умов. Як інформаційні джерела використовуються: для індексу інфляції - офіційний веб-сайт Державної служби статистики України, для курсів іноземних валют - офіційний веб-сайт Національного банку України. При визначенні очікуваної вартості та обґрунтування розміру бюджетного призначення враховано Очікувану вартість предмета закупівлі UA-2023-11-29-006598-a яку відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, що зазначений в тендерний документації. Проаналізовано і враховано комерційні пропозиції потенційних учасників, що додаються.
2. Пунктом 3 Особливостей визначено наступне: Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до частини другої статті 5 Закону «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються з дотриманням принципів, зокрема максимальної економії, ефективності та пропорційності.
При цьому, з метою дотримання зазначених принципів під час формування очікуваної вартості предмета закупівлі замовники повинні здійснювати об’єктивний та всебічний аналіз цінових пропозицій потенційних постачальників.
Просимо надати підтвердження, яким чином під час закупівлі вказаного товару було забезпечено дотримання основних принципів здійснення публічних закупівель, визначних статтею 5 Закону, а саме: максимальної економії, ефективності та пропорційності під час укладення договору з переможцем, зокрема, але не виключно, щодо надсилання запитів цінових пропозицій учасникам ринку, за результатами чого обрано для постачання такого товару саме ФОП Галас Тетяна Юріївна, а також необхідно надати документальне підтвердження наданих відповідей на вказані запити.Відповідно до інформації, що розміщена в публічному доступі за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#n927 на момент укладання договору та по теперішній час частина друга статті 5 Закону України « Про публічні закупівлі» викладена в наступній редакції: Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
При укладанні договорів з підстав передбачених пп.6 п.13 Особливостей жодним нормативно-правовим актом чинного законодавства України не передбачено надсилання запитів цінових пропозицій учасникам ринку, та жодним чином не визначено в який саме спосіб замовник проводить відбір учасника з яким укладатиметься договір про закупівлю. Пунктом 1 розділу І Примірної методики визначення визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України18.02.2020р. № 275 визначено, що я примірна методика застосовується для визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) (далі - Закон) та має рекомендаційний характер. Тобто зазначена вище примірна методика не є обов'язковою до застосування замовником. замовники повинні здійснювати об’єктивний та всебічний аналіз цінових пропозицій потенційних постачальників.
Замовником під час закупівлі вказаного товару було забезпечено дотримання основних принципів здійснення публічних закупівель, визначних статтею 5 Закону, а саме: максимальної економії, ефективності та пропорційності під час укладення договору з переможцем ним було отримано 3 комерційні пропозиції від потенційних учасників, які надіслали їх замовнику самостійно, а замовник всебічно розглянув ці пропозиції, обрав найбільш економічно вигідну при цьому провівши порівняльний аналіз із ринковими цінами, дані комерційні пропозиції додаються
3. За нормами підпункту 6 пункту 13 Особливостей, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі коли, зокрема, відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей),
З урахуванням викладеного до запиту необхідно надати інформацію та документи, що подані учасником ФОП Галас Тетяна Юріївна для підтвердження його відповідності вимогам, встановленим у тендерній документації відкритих торгів з особливостями, що не відбулись (UA-2023-11-29-006598-a) Зазначений учасник надав необхідні підтвердження Замовнику, які також надаємо на Ваш запит шляхом завантаження в електронну систему закупівель


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 07 травня 2024
Кінцевий строк оскарження: 11 травня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Галас Тетяна Юріївна
#3081504889
Переможець 1 120 000,00
UAH
08 січня 2024 11:18

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір _8.pdf укладений
08 січня 2024 11:20
Обгрунтування.pdf укладений
08 січня 2024 11:20