Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Центр з обслуговування закладів освіти" Виноградівської міської ради Закарпатської області |
Код ЄДРПОУ: | 43229131 |
Місцезнаходження: | 90300, Україна , Закарпатська обл., Виноградів, вул. Копанська 10 |
Контактна особа: |
Кокольник Світлана Іванівна +380991853674 tsozo2019@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Тендерна документація
08 січня 2024 10:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-25-000012 ● 9cf67a1d2efe4533a3d565b48d19e764
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 квітня 2024 14:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.04.2024 № 22-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з підпунктом 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 25.04.2024 № 22-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-01-08-001138-a 08.01.2024 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-25 16:18:01
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи (Банани, Апельсини, Лимони, Яблука, Капуста качанна, Морква, Цибуля, Буряк)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-08-001138-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пунктом 3 Особливостей визначено наступне: Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до частини другої статті 5 Закону «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються з дотриманням принципів, зокрема максимальної економії, ефективності та пропорційності.
При цьому, з метою дотримання зазначених принципів під час формування очікуваної вартості предмета закупівлі замовники повинні здійснювати об’єктивний та всебічний аналіз цінових пропозицій потенційних постачальників.
Просимо надати підтвердження, яким чином під час закупівлі вказаного товару було забезпечено дотримання основних принципів здійснення публічних закупівель, визначних статтею 5 Закону, а саме: максимальної економії, ефективності та пропорційності під час укладення договору з переможцем, зокрема, але не виключно, щодо надсилання запитів цінових пропозицій учасникам ринку, за результатами чого обрано для постачання такого товару саме ФОП Молнар Богдана Володимирівна, а також необхідно надати документальне підтвердження наданих відповідей на вказані запити.
3. За нормами підпункту 6 пункту 13 Особливостей, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі коли, зокрема, відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей),
З урахуванням викладеного до запиту необхідно надати інформацію та документи, що подані учасником ФОП Молнар Богдана Володимирівна для підтвердження його відповідності вимогам, встановленим у тендерній документації відкритих торгів з особливостями, що не відбулись (UA-2023-11-29-004009-a).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом
трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-30 17:13:36
пояснення
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України що до моніторингу закупівлі ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи (Банани, Апельсини, Лимони, Яблука, Капуста качанна, Морква, Цибуля, Буряк) Ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-08-001138-a
На Ваш запит щодо надання інформацію по суті заданих питань повідомляємо наступне:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб КУ "Центр з обслуговування закладів освіти" Виноградівської міської ради Закарпатської області та норм чинного законодавства і були зазначені в тендерній документації закупівлі UA-2023-11-29-004009-a яка відмінена через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з особливостями, у тому числі за лотом, на підставі Методологічні рекомендації щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 р.№2208, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані виключно згідно діючих на момент оголошення закупівлі державних стандартів, а також Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР (зі змінами), Постанови КМУ від 24 березня 2021 р. № 305 Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, Наказу МОЗ України від 25.09.2020 р. «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти» крім того використано загальнодоступну інформацію щодо асортименту товарів, , яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань. Замовником визначена загальна кількість товарів які були предметом закупівлі на підставі фактичних потреб у 2023 році та прогнозованих потреб підпорядкованих закладів освіти у 2024 році з врахуванням норм харчування Методологічні рекомендації щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 р.№2208 (зі змінами).
Для розрахунку очікуваної вартості використовувались як ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів/послуг, так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro", з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют (у разі, якщо в наявності є валютна складова в ціні товару/послуги), які приведені до єдиних умов. Як інформаційні джерела використовуються: для індексу інфляції - офіційний веб-сайт Державної служби статистики України, для курсів іноземних валют - офіційний веб-сайт Національного банку України. При визначенні очікуваної вартості та обґрунтування розміру бюджетного призначення враховано Очікувану вартість предмета закупівлі UA-2023-11-29-004009-a яку відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, що зазначений в тендерний документації. Проаналізовано і враховано комерційні пропозиції потенційних учасників, що додаються.
2. Пунктом 3 Особливостей визначено наступне: Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до частини другої статті 5 Закону «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються з дотриманням принципів, зокрема максимальної економії, ефективності та пропорційності.
При цьому, з метою дотримання зазначених принципів під час формування очікуваної вартості предмета закупівлі замовники повинні здійснювати об’єктивний та всебічний аналіз цінових пропозицій потенційних постачальників.
Просимо надати підтвердження, яким чином під час закупівлі вказаного товару було забезпечено дотримання основних принципів здійснення публічних закупівель, визначних статтею 5 Закону, а саме: максимальної економії, ефективності та пропорційності під час укладення договору з переможцем, зокрема, але не виключно, щодо надсилання запитів цінових пропозицій учасникам ринку, за результатами чого обрано для постачання такого товару саме ФОП Молнар Богдана Володимирівна, а також необхідно надати документальне підтвердження наданих відповідей на вказані запити.
Відповідно до інформації, що розміщена в публічному доступі за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#n927 на момент укладання договору та по теперішній час частина друга статті 5 Закону України « Про публічні закупівлі» викладена в наступній редакції: Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
При укладанні договорів з підстав передбачених пп.6 п.13 Особливостей жодним нормативно-правовим актом чинного законодавства України не передбачено надсилання запитів цінових пропозицій учасникам ринку, та жодним чином не визначено в який саме спосіб замовник проводить відбір учасника з яким укладатиметься договір про закупівлю. Пунктом 1 розділу І Примірної методики визначення визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України18.02.2020р. № 275 визначено, що я примірна методика застосовується для визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) (далі - Закон) та має рекомендаційний характер. Тобто зазначена вище примірна методика не є обов'язковою до застосування замовником. замовники повинні здійснювати об’єктивний та всебічний аналіз цінових пропозицій потенційних постачальників.
Замовником під час закупівлі вказаного товару було забезпечено дотримання основних принципів здійснення публічних закупівель, визначних статтею 5 Закону, а саме: максимальної економії, ефективності та пропорційності під час укладення договору з переможцем ним було отримано 3 комерційні пропозиції від потенційних учасників, які надіслали їх замовнику самостійно, а замовник всебічно розглянув ці пропозиції, обрав найбільш економічно вигідну при цьому провівши порівняльний аналіз із ринковими цінами, дані комерційні пропозиції додаються
3. За нормами підпункту 6 пункту 13 Особливостей, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі коли, зокрема, відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей),
З урахуванням викладеного до запиту необхідно надати інформацію та документи, що подані учасником ФОП Молнар Богдана Володимирівна для підтвердження його відповідності вимогам, встановленим у тендерній документації відкритих торгів з особливостями, що не відбулись (UA-2023-11-29-004009-a).
Зазначений учасник надав необхідні підтвердження Замовнику, які також надаємо на Ваш запит шляхом завантаження в електронну систему закупівель
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Молнар Богдана Володимирівна #3095511348 |
Переможець |
2 446 000,00
UAH
|
08 січня 2024 10:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 січня 2025 09:10
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2024 14:58
|
ДУ №6 до договору №6.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2024 14:51
|
Електронний підпис | укладений |
17 жовтня 2024 16:52
|
ду№5 до договору №6.pdf | зміни до договору |
17 жовтня 2024 16:50
|
Електронний підпис | укладений |
15 жовтня 2024 14:22
|
ду№4 до договору №6.pdf | зміни до договору |
15 жовтня 2024 14:20
|
Електронний підпис | укладений |
04 червня 2024 11:25
|
ДУ№3 до договору №6.pdf | зміни до договору |
04 червня 2024 11:22
|
Електронний підпис | укладений |
30 травня 2024 12:14
|
ДУ№2 до договору №6.pdf | зміни до договору |
30 травня 2024 12:13
|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2024 12:10
|
ДУ№1до договору №6.pdf | зміни до договору |
23 лютого 2024 12:09
|
дог.6.pdf | укладений |
08 січня 2024 10:54
|
обгрунтування дог.6.pdf | укладений |
08 січня 2024 10:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У відповідності до пункту 11.4.5 Договору від 08.01.2024р. №6 за ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи (Банани, Апельсини, Лимони, Яблука, Капуста качанна, Морква, Цибуля, Буряк), підпункту 5 пункту 19 постанови КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», на підставі листа Постачальника від 21.02.2024р. №2102/3 Сторони вирішили зменшити ціну за одиницю товару, а саме викласти Специфікацію зазначену в п.1.1 Договору в новій редакції (Додаток 1 до Додаткової угоди). У зв’язку з зменшенням ціни за одиницю товару зменшити суму договору на 74 940,00 грн (Сімдесят чотири тисячі дев’ятсот сорок гривень 00 коп.) без ПДВ. Та викласти п. 3.2 Договору в новій редакції «3.2. Ціна Договору становить 2 371 060,00 грн. (Два мільйони триста сімдесят одна тисяча шістдесят гривень 00 копійок) без ПДВ.» |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У відповідності до пункту 11.4.5 Договору від 08.01.2024р. №6 за ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи (Банани, Апельсини, Лимони, Яблука, Капуста качанна, Морква, Цибуля, Буряк), підпункту 5 пункту 19 постанови КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», на підставі листа Постачальника від 27.05.2024р. №2705/1 Сторони вирішили зменшити ціну за одиницю товару, а саме викласти Специфікацію зазначену в п.1.1 Договору в новій редакції (Додаток 1 до Додаткової угоди). У зв’язку з зменшенням ціни за одиницю товару зменшити суму договору на 35 205,60 грн. (Тридцять п’ять тисяч двісті п’ять гривень 60 копійок) без ПДВ. Та викласти п. 3.2 Договору в новій редакції: «3.2. Ціна Договору становить 2 335 854,40 грн. (Два мільйони триста тридцять п’ять тисяч вісімсот п’ятдесят чотири гривні 40 копійок) без ПДВ.» |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з допущеною технічною помилкою при формуванні Додатку 1 до додаткової угоди №2 від 30.05.2024р. а саме в Специфікації рядок 4.3 вказано помилково період дії нової ціни, дана помилка не впливає на зміну кількості товару та загальної вартості Додаткової угоди №2 від 30.05.2024р., але може призвести до спотворення ціни товару. Оскільки системою не передбачено виправлення таких помилок, сторони дійшли згоди внести виправлення в Специфікацію, та затвердити її в новій редакції шляхом укладення Даної додаткової угоди. Додаток 1 (Специфікація) до даної додаткової угоди є його невід’ємною частиною. Всі інші умови договору залишаються без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 04 жовтня 2024 року №1145 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти у 2024 році» Сторони вирішили доповнити реквізити Замовника новим р/р UA508201720344280041034157334 виклавши розділ 15 «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» та додаток 1 «Специфікація» і додаток 2 «Перелік Закладів освіти куди здійснюється постачання товару» договору про закупівлю у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У відповідності до п. 11.4 Договору від 08.01.2024р. року № 6 по ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи (Банани, Апельсини, Лимони, Яблука, Капуста качанна, Морква, Цибуля, Буряк), пункту 19 постанови КМ У від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом У країни "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» з змінами, на підставі заяви ФОП Молнар Б.В., від 17.10.2024р. № 1710/1, та у з в ’язку з значним збільшенням цін на ринку (Середні споживчі ціни інформаційний лист Головного управління статистики в Закарпатській області від 15.10.2024р. № 05.2-12/1727-24) Сторони вирішили збільшити ціну за одиницю товару, а саме викласти Специф ікацію зазначену в п.1.1 Договору в новій редакції (Додаток 1 до Додаткової угоди). У з в ’язку з коригуванням ціни за одиницю товару зменшити суму договору на 60,50 грн. (Шістдесят гривень 50 копійок) без ПДВ. Та викласти п. 3.2 Договору в новій редакції: «3.2. Ціна Д оговору становить 2 335 793,90 грн. (Два мільйони триста тридцять п ’ять тисяч сімсот дев ’яносто три гривні 90 копійок) без ПДВ.» Всі інші умови договору залишаються без змін |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У відповідності до п. 11.4 Д оговору від 08.01.2024р. № 6 по ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи (Банани, Апельсини, Лимони, Яблука, Капуста качанна, Морква, Цибуля, Буряк), пункту 19 постанови КМ У від 12.10.2022 р. № 1178 «П ро затвердж ення особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом У країни "Про публічні закупівлі", на період дії правового реж им у воєнного стану в У країні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» з змінами, у зв ’язку з значним збільш енням цін на ринку (Середні споживчі ціни інф ормаційний лист Головного управління статистики в Закарпатській області від 11.12.2024р. № 05.2-12/2018-24) Сторони вирішили збільшити ціну за одиницю товару, а саме викласти Специфікацію зазначену в п.1.1 Д оговору в новій редакції (Додаток 1 до Д одаткової угоди). У зв ’язку з коригуванням ціни за одиницю товару зменшити суму договору на 549,00 грн. (П ’ятсот сорок д ев’ять гривень 00 копійок) без ПДВ. Та викласти п. 3.2 Д оговору в новій редакції: «3.2. Ціна Договору становить 2 335 244,90 грн. (Два мільйони триста тридцять п’ять тисяч двісті сорок чотири гривні 90 копійок) без ПДВ.» Всі інш і умови договору залиш аю ться без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |