Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Паливно мастильні матеріали», код ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти
Очікувана вартість
807 499,00 UAH
UA-2024-01-08-000579-a db34220a1cc241ed970d095e714a6d62
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Кий

+380972841803 schotg_uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 січня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГВОДСЕРВІС ШИРОКІВСЬКОЇ ГРОМАДИ"
Код ЄДРПОУ: 41477040
Місцезнаходження: 70411, Україна , Запорізька обл., Запорізький район село Володимирівське, ВУЛИЦЯ ШКІЛЬНА будинок 2
Контактна особа: Людмила Кий
+380972841803
schotg_uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Паливно мастильні матеріали», код ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти, на підставі підпункту 7 пункту 13 Особливостей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70411, Україна, Запорізька область, Володимирівське, Шкільна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

08 січня 2024 10:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-02-29-000007 ● cb96fa3da32240e79862bdbe33227b05
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 лютого 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 лютого 2024 12:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

Н А К А З


27.02.2024 № 10-з

Запоріжжя


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;, моніторинг процедури закупівлі: код ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти (ID: UA-2024-01-08-000579-a), яку проводить Комунальне підприємство «БЛАГВОДСЕРВІС» Широківської громади.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі.



Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-29 13:42:38

Про надання інформації

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: код ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти (ID: UA-2024-01-08-000579-a), яку проводить Комунальне підприємство «БЛАГВОДСЕРВІС» Широківської громади (далі - Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, відповідно плану закупівлі https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-01-08-000358-c (підпункту 7 пункту 13 Особливостей - 1 лот), в частині необхідності у постачанні додаткового обсягу товару тим самим постачальником, якщо в разі зміни постачальника замовник буде вимушений придбати товар з іншими технічними характеристиками, що призведе до виникнення несумісності, пов’язаної з експлуатацією і технічним обслуговуванням, або у разі, коли така закупівля зумовлена змінами до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Валерій ГОЛУБ

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-03-05 20:02:29

На Ваш Запит ID моніторингу: UA-M-2024-02-29-000007 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГВОДСЕРВІС ШИРОКІВСЬКОЇ ГРОМАДИ" надає наступну інформацію.

На Ваш Запит ID моніторингу: UA-M-2024-02-29-000007 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГВОДСЕРВІС ШИРОКІВСЬКОЇ ГРОМАДИ" надає наступну інформацію.
Ми готові до співпраці, та не вважаємо, що закладом допущені порушення під час проведення закупівель. Так за результатами закупівлі: звіт про укладання договору без використання електронної системи , що оприлюднено 08.01.2024 року в системі Prozorro, Договір № ДГ-0000441 від 01.01.2024 року, сума договору склала 807 499,00 грн. з ПДВ ( UA-2024-01-08-000579-a Закупівля на prozorro.gov.ua) між КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГВОДСЕРВІС ШИРОКІВСЬКОЇ ГРОМАДИ" (далі Замовник) та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО СМАРТ ПАУЕР" ( далі Постачальник) були зроблені наступні кроки:
Замовником було організовано пошук Постачальника для закупівлі «Паливно мастильні матеріали», код ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти, на основі Наказу Про визначення переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для забезпечення потреб КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "БЛАГВОДСЕРВІС ШИРОКІВСЬКОЇ ГРОМАДИ" № 1 від 01.01.2024 року.
Для визначення потреби в товарах, роботах, послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) був застосований критерій аналізу фактичного використання товарів, робіт та послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника, а саме витрати 2023 року склали :
А- 95 - 3405, 620 л, сума 135 415, 71 грн. з ПДВ.; ДП - 26096, 35 л - сума 1 111 471, 36 грн. з ПДВ.
Проаналізувавши потреби попередніх періодів, було визначено середню потребу .
Під час проведення аналізу ринку використано як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах, так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій. При цьому, із врахуванням нагальної потреби під час аварійних поривів та із врахуванням того, що закупівлю необхідно провести під час дії воєнного стану, а територія Запорізького району включена в зону можливих бойових дій, отже ефективність закупівлі та пропорційність полягає в тому числі і в урахуванні безпекових шляхів, місця поставки, термінів поставки, обсягу поставки и т.п.
Під час проведення ринкових консультацій Замовником було використано інформацію, що визначалась з офіційного сайту «Мінфін»(https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/2024-01/).


Опрацьовано та проаналізовано отримані пропозиції шляхом засідання робочої групи Замовника.
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГВОДСЕРВІС ШИРОКІВСЬКОЇ ГРОМАДИ" - це єдине комунальне підприємство по території Широківської громади, яке надає наступні послуги:
- Будівництво водних споруд, Електромонтажні роботи, Монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування, Інші роботи із завершення будівництва, Комплексне обслуговування об'єктів, Загальне прибирання будинків, Інша діяльність із прибирання будинків і промислових об'єктів, Інші види діяльності із прибирання, Надання ландшафтних послуг, Надання комбінованих офісних адміністративних послуг, Трубопровідний транспорт, Надання інших інформаційних послуг, н.в.і.у., Консультування з питань комерційної діяльності й керування, Постачання пари, гарячої води та кондиційованого повітря, Каналізація, відведення й очищення стічних вод, Збирання безпечних відходів, Оброблення та видалення безпечних відходів, Відновлення відсортованих відходів, Інша діяльність щодо поводження з відходами, Ремонт і технічне обслуговування електричного устаткування,
- Збір та утилізація твердих побутових відходів по території 35 сіл, дані роботи виконуються щоденно, згідно з графіком. КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГВОДСЕРВІС ШИРОКІВСЬКОЇ ГРОМАДИ" має установлений тариф на надання комунальних послуг на території Широківської громади, де в розрахунок калькуляції ціни на тариф включені витрати на пальне. Тобто перерахунок витрат не може змінювати установлений та затверджений тариф.
З метою недопущення зупинки у виконання даних послуг, тим більше що у січні 2024 р. на мережах водопостачання питної води щодня відбувалися пориви - за місяць 19 поривів, та недопущення забруднення сміттям по територіях сіл Широківської громади , було прийняте рішення укласти договір на 50% від суми попереднього року з ТОВ « ЄВРО СМАРТ ПАУЕР», так як їх заправні станції знаходяться по маршруту пересування ремонтних бригад та бригад з вивезення твердих побутових відходів. Розташування стоянок транспортних засобів спеціального призначення розміщено в с. Володимирівське та с. Миколай-Поле Запорізького району, Запорізької області. З урахуванням логістичного маршруту , з метою забезпечення рентабельності та ефективної економії пального, транспортні засоби повинні виконувати заправлення в межах свого маршруту, або з найменшою затратою, тобто на найближчій АЗС. З урахуванням того що це саме засоби спеціального призначення, вільне пересування по території міста не завжди є доступним. Тож на логістичному маршруті КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГВОДСЕРВІС ШИРОКІВСЬКОЇ ГРОМАДИ" є обмежена кількість АЗС .
Це дає можливість вистроїти вірну логістичну лінію при виконанні ремонтних робіт та економії фінансів на підприємстві, тож при укладанні договору з іншим постачальником це призведе до виникнення несумісності, пов’язаної з експлуатацією і технічним обслуговуванням. Документальне підтвердження економії фінансів є у відкритому доступі на порталі «Мінфін»(https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/2024-01/) на момент укладання додаткового договору ціна пропозиції постачальника склала:
А 95+ Євро - 48,99 грн з ПДВ; А 95 - 41,99 грн. з ПДВ; ДП – 48,49 грн. з ПДВ.
На момент укладання Договору та вибору постачальника були засновані кілька критеріїв: ціна, якість, мінімальні витрати на маршрут, рух усіх типів документів згідно чинного законодавства. Логістичний маршрут між стоянками транспортних засобів спеціального призначення з визначенням АЗС за посиланням у відкритому доступі(https://www.google.com/maps/search/%D0%90%D0%97%D0%A1/@48.0270499,34.8484326,11z/data=!4m20!1m16!4m15!1m6!1m2!1s0x40dc7638e7f4b175:0x249ec10072fd4af2!2z0J3QuNC60L7Qu9Cw0Lkt0J_QvtC70LUsINCX0LDQv9C-0YDQvtC20YHQutCw0Y8g0L7QsdC70LDRgdGC0YwsIDcwNDAx!2m2!1d34.89578!2d48.0706142!1m6!1m2!1s0x40dc659e28d8cb53:0x861ba7a418c12882!2z0JLQu9Cw0LTQuNC80LjRgNC-0LLRgdC60L7QtSwg0JfQsNC_0L7RgNC-0LbRgdC60LDRjyDQvtCx0LvQsNGB0YLRjCwgNzA0MTE!2m2!1d35.0688731!2d47.9301037!3e0!2m2!3m1!5e2?entry=ttu)
Керуючись п.п.4 п.13 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції Постанови КМУ від 12 травня 2023 р. № 471 (надалі – Постанова 1178), враховуючи наявну нагальну потребу Замовника в закупівлі додаткового товару за предметом закупівлі «Паливно мастильні матеріали», код ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти, виникла необхідність укласти додатковий договір Договір № ДГ-0000441 від 01.01.2024 року, сума договору склала 807 499,00 грн. з ПДВ ( UA-2024-01-08-000579-a Закупівля на prozorro.gov.ua) за основним договором № 0000441 від 08.03.2023 року , сума договору 1 615 000 грн. з ПДВ ( UA-2023-03-15-005873-a Закупівля на prozorro.gov.ua) . Враховуюче вищевикладене та спираючись на підпункт 7 пункту 13 Особливостей одним із таких випадків визначає випадок, коли після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару тим самим постачальником, якщо в разі зміни постачальника замовник буде вимушений придбати товар з іншими технічними характеристиками, що призведе до виникнення несумісності, пов’язаної з експлуатацією і технічним обслуговуванням, або у разі, коли така закупівля зумовлена змінами до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я. Закупівля додаткового обсягу товару в того самого постачальника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Отже, враховуючи нагальну потребу Замовника, керуючись п.п. 4 та 7 п.13 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, з урахуванням Указу Президента України №64/2022 від 24.02.2022 р., затвердженого Законом України № 2102-ІХ від 24.02.2022 р. (зі змінами, внесеними згідно Указів Президента України та відповідних Законів «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні»), листа Торгово-промислової палати України вих.№2024/02.0-7.1 від 28.02.2022 року, а саме для закупівлі - «Паливно мастильні матеріали», код ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти, була обрана процедура без використання електронної системи.

Надання інформації про усунення порушення замовником

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГВОДСЕРВІС ШИРОКІВСЬКОЇ ГРОМАДИ" прийнято рішення, що до розірвання договору № ДГ-0000441 від 01.01.2024 року за предметом закупівлі «Паливно мастильні матеріали», код ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти. За результатами моніторингу UA-M-2024-02-29-000007, на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо розірвання договору, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель. КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГВОДСЕРВІС ШИРОКІВСЬКОЇ ГРОМАДИ" - Покупець, в особі директора Прус Інни Миколаївни, що діє на підставі Статуту, з однієї сторони, та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО СМАРТ ПАУЕР"- в особі директора Тельпуха Олександра Сергійовича, що діє на підставі Статуту, надалі Постачальник, кожна окремо – Сторона, а разом - Сторони, відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості), керуючись п.1.3.,6.1.,6.5., договору № ДГ-0000441 від 01.01.2024 року (надалі – Договір), ст. 188 Господарського кодексу України, ст. 653 – 654 Цивільного кодексу України, уклали дану Додаткову угоду до Договору про наступне: 1. Зменшити суму договору на 420819,95 грн. (чотириста двадцять тисяч вісімсот дев’ятнадцять грн. 95 коп.) , у тому числі ПДВ – 70136,66 грн., та викласти пункт 1.3. договору в новій редакції: «Сума договору складає: 386679,05 грн. (триста вісімдесят шість тисяч шістсот сімдесят дев’ять грн. 05 коп.) у тому числі ПДВ – 64446,51 грн. 2. Викласти пункт 6.1. з текстом «Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін та діє до 19 березня 2024 року, а в частині проведення розрахунків і відповідальності - до повного завершення розрахунків. 3. На дату укладення даної додаткової угоди договір № ДГ-0000441 від 01.01.2024 року є достроково розірваним за згодою сторін.

2024-03-22 10:12:20


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 19 березня 2024
Кінцевий строк оскарження: 03 квітня 2024

Порушення виявлено

  1. Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону
  2. Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО СМАРТ ПАУЕР"
#42547705
Переможець 807 499,00
UAH з ПДВ
08 січня 2024 10:01

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 березня 2024 10:17
д у 1- розірвання договору.pdf укладений
22 березня 2024 10:17
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2024 10:11
д у 1- розірвання договору.pdf зміни до договору
22 березня 2024 10:09
Протокол додатковий договір 01.01.2024.pdf укладений
08 січня 2024 10:01
договір 441 євро смарт пауер 01.01.2024.pdf укладений
08 січня 2024 10:01
Scan Обгрунтування.pdf укладений
08 січня 2024 10:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму договору на 420819,95 грн. (чотириста двадцять тисяч вісімсот дев’ятнадцять грн. 95 коп.) , у тому числі ПДВ – 70136,66 грн., та викласти пункт 1.3. договору в новій редакції: «Сума договору складає: 386679,05 грн. (триста вісімдесят шість тисяч шістсот сімдесят дев’ять грн. 05 коп.) у тому числі ПДВ – 64446,51 грн. 2. Викласти пункт 6.1. з текстом «Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін та діє до 19 березня 2024 року, а в частині проведення розрахунків і відповідальності - до повного завершення розрахунків. 3. На дату укладення даної додаткової угоди договір № ДГ-0000441 від 01.01.2024 року є достроково розірваним за згодою сторін.
Номер договору про закупівлю: ДГ-0000441
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2024 — 19 березня 2024
Сума оплати за договором: 386 679,05
UAH (в тому числі ПДВ 64 446,51 UAH)
Причини розірвання договору: У зв’язку з зобов'язанням, щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо розірвання договору, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, договір № ДГ-0000441 від 01.01.2024 року є достроково розірваним за згодою сторін.