Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з комплексного обслуговування адміністративної будівлі та прилеглої території Територіального управління Держаного бюро розслідувань, розташованого у місті Києві
Очікувана вартість
3 393 930,00 UAH
UA-2024-01-05-006387-a ● 3637083fe8eb4738993f5eed714932a9
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОГО БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ, РОЗТАШОВАНЕ У МІСТІ КИЄВІ |
Код ЄДРПОУ: | 42332040 |
Вебсайт: | https://dbr.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01133, Україна , м. Київ обл., м. Київ, бульвар Лесі Українки, буд. 26 |
Контактна особа: |
Богдан Руденко +380638849655 dan.rudenkojrt@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 січня 2024 20:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 січня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 15 січня 2024 12:37 |
Початок аукціону: | 15 січня 2024 12:37 |
Очікувана вартість: | 3 393 930,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 939,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79990000-0: Різні послуги, пов’язані з діловою сферою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 місяць
Послуги з комплексного обслуговування адміністративної будівлі та прилеглої території
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04112, Україна, Київська область, місто Київ, вулиця Олени Теліги, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 січня 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79990000-0 — Різні послуги, пов’язані з діловою сферою
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 січня 2024 18:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 січня 2024 18:57 |
ТД Комплексне обслуговування 2024.docx | |
09 січня 2024 18:55 |
Перелік змін.docx |
09 січня 2024 18:58 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 січня 2024 18:57 |
ТД Комплексне обслуговування 2024.docx
|
|||
09 січня 2024 18:55 |
Перелік змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічне завдання
Дата подання: 08 січня 2024 18:22
Дата відповіді: 08 січня 2024 18:59
Доброго дня! шановний замовник прошу вказати яка площа підлоги підлягає хімічному чищенню ?
а також кількість та розміри волого захисних килимків? інформація потрібна для проведення коректних підрахунків.
Відповідь: Доброго дня!
Площа підлоги, яка підлягає хімічному чищенню складає 1386,3 м.кв.
Кількість та розміри килимків:
5 шт. - 1х1 м;
1 шт. - 1,3х1,6 м;
1 шт. - 1,44х3,82 м;
1 шт. - 1,6х1,6 м.
Площа підлоги, яка підлягає хімічному чищенню складає 1386,3 м.кв.
Кількість та розміри килимків:
5 шт. - 1х1 м;
1 шт. - 1,3х1,6 м;
1 шт. - 1,44х3,82 м;
1 шт. - 1,6х1,6 м.
не вказано реквізити для оформлення гарантії
Дата подання: 09 січня 2024 16:15
Дата відповіді: 09 січня 2024 16:58
Шановний Замовнику. Просимо внести в тендерну документацію зміни та прописати реквізити для оформлення гарантії.
Відповідь: Доброго дня , прошу звернути Вашу увагу, що у пункті 10 розділу «Електронна тендерна документація» до закупівлі вказані умови, порядок та розмір забезпечення тендерної пропозиції у формі «Банківська гарантія».
акт огляду як дискримінаційна вимога
Дата подання: 09 січня 2024 16:20
Дата відповіді: 09 січня 2024 19:00
Шановний Замовнику! У тендерній документації присутня вимога надати копію акту огляду - з метою належного обчислення вартості цінової пропозиції, отриманого у Замовника під час огляду об’єкту, підписаного учасником та замовником. (відповідно до Додатку 6 до тендерної документації).
Вважаємо, що вищезазначена вимога є дискримінаційною з огляду на наступне.
По-перше, дана вимога несе у собі корупційні ризики, оскільки для участі у Закупівлі учаснику необхідно провести огляд об’єктів Замовника ще до моменту розкриття тендерних пропозицій учасників, тобто Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники Закупівлі.
По-друге, встановивши таку вимогу, Замовник обмежує коло потенційних учасників (зокрема Скаржника), які можуть взяти участь у Закупівлі та можуть бути визнані переможцем. Навіть враховуючи те, що тендерна пропозиції Скаржника в повній мірі буде відповідати вимогам Документації, однак з об’єктивний причин, які не залежать від волі Скаржника, Замовник не підпише Скаржнику акт огляду , що у свою чергу унеможливлюватиме участь Скаржника в Закупівлі.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище умови. Дана вимога нічим не підтверджує кваліфікацію Учасників і не впливає на належне виконання договору. Вся необхідна інформація щодо порядку надання послуг має міститися в технічному завданні.
Незрозуміло також хто саме має підписати даний акт: чи керівник Замовника, чи УО. Враховуючи сьогоднішні реалії, в яких перебуває наша країна (повномасштабна збройна агресія російської федерації проти України) у Скаржника та у Замовника можуть бути різні об’єктивні причини, котрі унеможливлять підписання Замовником акту огляду (наприклад повітряна тривога, котра викликана загрозою ракетного обстрілу) у такі короткі строки. Не зазначення в документації чітких критеріїв, дозволяє замовнику встановити невідповідність учасника вимогам документації та дискваліфікувати такого учасника.
Враховуючи викладене, дії Замовника в частині встановлення зазначеної вище умови Документації порушують вимоги ч.4 статті 22 Закону та основні принципи здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
У зв’язку з цим необхідно усунути порушення чинного законодавства України шляхом внесення відповідних змін до Документації, а саме виключити з Документації положення про те, що учасник має надати копію акту огляду - з метою належного обчислення вартості цінової пропозиції, отриманого у Замовника під час огляду об’єкту, підписаного учасником та замовником. (відповідно до Додатку 6 до тендерної документації).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Територіальним управлінням Державного бюро розслідувань, розташованим у місті Києві було розглянуте Ваше питання. Повідомляємо, що нами внесено відповідні зміни до тендерної документації та виключено вимогу щодо надання акту огляду.
Хочемо зазначити, що дана вимога встановлювалась не для обмеження кола Учасників закупівлі, а за для об’єктивної оцінки Учасниками об’єму необхідних робіт (послуг), так як багато Учасників-Переможців після початку їх роботи, не врахувавши всі об’єми та вимоги надають послуги на низькому рівні (непрофесійно).
Хочемо зазначити, що дана вимога встановлювалась не для обмеження кола Учасників закупівлі, а за для об’єктивної оцінки Учасниками об’єму необхідних робіт (послуг), так як багато Учасників-Переможців після початку їх роботи, не врахувавши всі об’єми та вимоги надають послуги на низькому рівні (непрофесійно).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 січня 2024 13:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" |
1 797 924,00
UAH з ПДВ
|
1 797 924,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ " І Н В А Й Т" |
2 740 459,00
UAH з ПДВ
|
2 740 459,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КЛІН ТОН" |
3 071 499,60
UAH з ПДВ
|
3 071 499,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" #40075836 |
Переможець |
1 797 924,00
UAH з ПДВ
|
18 січня 2024 10:06
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 січня 2024 10:04
Обґрунтування аномально низької ціни
до 17 січня 2024 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2024 15:22
|
ДУ №2 ПОГ Сервіс Ленд.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2024 15:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 вересня 2024 15:00
|
ДУ №1 Сервіс ленд.pdf | зміни до договору |
20 вересня 2024 14:59
|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2024 11:17
|
ДП 4)14-24 ПОГ СервісЛенд.pdf | укладений |
26 січня 2024 11:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна періоду надання деяких послуг |
Номер договору про закупівлю: | 4/14-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягу послуг |
Номер договору про закупівлю: | 4/14-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |