Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Кейтерингові послуги (послуги з організації харчування учнів ліцею) ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Очікувана вартість
1 871 760,00 UAH
UA-2024-01-05-006382-a ● 815a80438d96402bb492168848ff23cc
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "НАУКОВИЙ МЕДИЧНИЙ ЛІЦЕЙ "ДНІПРО" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 21929668 |
Місцезнаходження: | 49005, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро,, вул.Севастопольська, будинок 17, корпус 4 |
Контактна особа: |
Євгенія Шарик +380971221740 medlicej@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 січня 2024 19:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 871 760,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 358,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18960 штуки
Кейтерингові послуги (послуги з організації харчування учнів ліцею) ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17 корп. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги здійснюються відповідно до статі 49 Бюджетного Кодексу України в національній валюті - гривні шляхом поетапної оплати Замовником наданих послуг протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання Сторонами Акту виконаних послуг за відповідним етапом. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 січня 2024 16:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 січня 2024 16:13 |
Перелік змін до ТД.docx | |
10 січня 2024 16:13 |
Тендерна документація (нова редакція).docx | |
05 січня 2024 19:59 |
Тендерна документація.docx | |
05 січня 2024 19:59 |
Проект Договору.doc |
10 січня 2024 16:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 січня 2024 16:13 |
Перелік змін до ТД.docx
|
|||
10 січня 2024 16:13 |
Тендерна документація (нова редакція).docx
|
|||
05 січня 2024 19:59 |
Тендерна документація.docx
|
|||
05 січня 2024 19:59 |
Проект Договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
технічне завдання
Дата подання: 09 січня 2024 16:22
Дата відповіді: 10 січня 2024 17:48
Шановний Замовник! В додатку 3 до тендерної документації наведені таблиці (форма 1) в яких необхідно зазначити №, термін дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експртизи. Просимо зазначити яким наказом, якої державної установи (службою) затверджено такий висновок? Що цей висновок повинен підтверджувати?
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за питання та інтерес до закупівлі. Щодо Вашого запитання: в тендерній документації - додаток3, інформація в таблицях 1 і 2 (форма 1) внесена помилково. На даний момент помилка виправлена, отже дивіться зміни до тендерної документації.
технічне завдання
Дата подання: 09 січня 2024 16:25
Дата відповіді: 10 січня 2024 16:55
Шановний Замовник! В додатку 3 до тендерної документації наведена таблиця 3 (форма 1) в якій ви просите зазначити наявність у участників малоційного інвентарю. Просимо роз'яснити навіщо в послузі кейтерінг наявність малоцінного інвентаря? Та навіщо тоді вимагати одноразовий посуд?
Відповідь: Шановний Учаснику! В тендерній документації вказано, що Учасник надає інформацію щодо наявності обладнання, достатнього для виконання умов договору про закупівлю, а саме: виробничі та складські приміщення повинні бути оснащені технологічним і холодильним обладнанням, малоцінним інвентарем, зокрема, столовим і кухонним посудом, засобами вимірювання (ваги, термометри, тощо), а також кухонним інвентарем.
А отже потрібно вказати який саме малоцінний інвентар є в наявності. Крім сертифікованого одноразового посуду, в якому безпосередньо здійснюється пакування харчових продуктів, Учасник для здійснення кейтерингових послуг повинен мати тару для транспортування – наприклад, термоконтейнери або іншу тару для транспортування продуктів харчування в автомобілях, яка обумовлена необхідністю відповідності санітарним нормам та забезпечує збереження температурного режиму, що вказано в тендерній документації.
А отже потрібно вказати який саме малоцінний інвентар є в наявності. Крім сертифікованого одноразового посуду, в якому безпосередньо здійснюється пакування харчових продуктів, Учасник для здійснення кейтерингових послуг повинен мати тару для транспортування – наприклад, термоконтейнери або іншу тару для транспортування продуктів харчування в автомобілях, яка обумовлена необхідністю відповідності санітарним нормам та забезпечує збереження температурного режиму, що вказано в тендерній документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 січня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС КЕЙТЕРІНГ" |
1 871 352,00
UAH
|
1 871 352,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС КЕЙТЕРІНГ" #42469732 |
Переможець |
1 871 352,00
UAH
|
16 січня 2024 14:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 травня 2024 14:51
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
15 травня 2024 14:44
|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2024 15:01
|
ТОВ Сервіс кейтерінг.pdf | укладений |
22 січня 2024 14:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |