Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Професійно-технічне училище №32 м. Бобринець |
Код ЄДРПОУ: | 02544804 |
Місцезнаходження: | 27200, Україна , Кіровоградська обл., місто Бобринець, ВУЛ. ДІМІТРОВА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Любов Зідрашко +380953371055 ptu_32@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 січня 2024 18:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2024 14:34 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2024 14:34 |
Очікувана вартість: | 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Банківська гарантія має бути безвідкличною. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 (сто двадцять) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія подається учасником у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії в складі тендерної пропозиції надається довідка від банка-гаранта, завірена печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранта або КЕП, яка повинна містити реквізити банківської гарантії, забезпеченої повним грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його код згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або реєстраційний номер облікової картки платника податків (або серія (за наявності) та номер паспорта), а також свідчити про забезпечення банківської гарантії відповідним грошовим покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено оголошенням про закупівлю на весь строк дії відповідної банківської гарантії. Також в складі тендерної пропозиції надається виписка з банку-гаранта по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видана банком-гарантом, завірена печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта або КЕП із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов'язаннями. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі – Вимоги), а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – гарантія), банками або іншими фінансовими установами (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі – форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у даній тендерній документації, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; - поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); - щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування – для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) – для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань – для принципала юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків – для принципала фізичної особи-резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстрації платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; - щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, його категорія; адреса місцезнаходження; - сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти – словами; - у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; - датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; - зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; - зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і веб-сайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; - в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі/частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; - строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; - у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Разом з гарантією надається копія банківської ліцензії, завірена банком, та документи, що підтверджують повноваження посадової особи банку щодо підпису банківської гарантії. Реквізити бенефіціара: Найменування: Професійно-технічне училище № 32 м. Бобринець Кіровоградська область; місцезнаходження: 27200, Кіровоградськаобласть, Бобринецький район, м. Бобринець, вул. В.Великого(Дімітрова), 1; банківські реквізити: р/рUA338201720314201007399 в ГУДКСУ у Кіровоградській області; ЄДРПОУ 02544804; МФО 820172. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківська гарантія подається у вигляді електронного документу з КЕП відповідно до вимог діючого законодавства (подається в окремому архіві у тому вигляді, у якому гарантія була отримана учасником від банку). Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта. Тендерна документація, що супроводжується банківською гарантією, оформленою без дотримання вимог даної тендерної документації, замовником не розглядається та відхиляється як невідповідна умовам тендерної документації. Тендерна пропозиція, що супроводжується електронним файлом банківської гарантії без додаткових супровідних файлів (якщо вони є обов’язковими) або власноручно зміненим учасником файлом банківської гарантії (перейменованим, включеним до складу інших файлів) або електронним файлом банківської гарантії, на якому відсутній електронно-цифровий підпис, або електронним файлом, стосовно якого вчинялися інші дії, що призводять до неможливості перевірки автентичності електронно-цифрового підпису, замовником не розглядається та відхиляється як невідповідна умовам тендерної документації. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, відхиляються замовником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 27000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час укладання договору про закупівлю із Учасником-переможцем відповідно до частини 1 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від останнього внести забезпечення виконання договору про закупівлю, розмір якого становить 5% вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання Договору про закупівлю вноситься Учасником шляхом надання банківської гарантії: Найменування: Професійно-технічне училище № 32 м. Бобринець Кіровоградська область; місцезнаходження: 27200, Кіровоградськаобласть, Бобринецький район, м. Бобринець, вул. В.Великого(Дімітрова), 1; банківські реквізити: р/рUA338201720314201007399 в ГУДКСУ у Кіровоградській області; ЄДРПОУ 02544804; МФО 820172. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників Забезпечення виконання договору вноситься Учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 січня 2024 15:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 січня 2024 15:17 |
ТД вугілля зі змінами.docx | |
26 січня 2024 15:17 |
Перелік змін до ТД.docx |
26 січня 2024 15:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 січня 2024 15:17 |
ТД вугілля зі змінами.docx
|
|||
26 січня 2024 15:17 |
Перелік змін до ТД.docx
|
Скарги до процедури
Дата подання: 09 січня 2024 11:09
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-18-000038 ● 81b89289d02940a69fc168e97b53a757
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 березня 2024 15:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.03.2024 № 21-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 18.03.2024 № 21-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2024-01-05-006198-a 05.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-02 17:07:33
про надання поясненя
У межах проведення моніторингу закупівлі «Тверде паливо», код ДК 021:2015:09110000-3 – Тверде паливо (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-05-006198-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-05 09:38:30
На запит від 2 квіт 17:07
На Ваш Запит, повідомляємо наступне:
Дана інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту не опубліковувалася, в зв'язку з діючим військовим станом.
В подальшому зобов'язуємося в обов'язковому порядку публікувати інформаціяющодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-02 18:38:55
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Тверде паливо», код ДК 021:2015:09110000-3 – Тверде паливо (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-05-006198-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), з наступних питань:
Згідно вимог пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації, запропоноване учасниками вугілля за якісними, технологічними, фізико-механічними показниками та за показниками, що характеризують безпечність вугілля, повинно відповідати вимогам, зазначеним у ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови".
Слід зазначити, що ДСТУ 3472:2015 виділяють такі марки вугілля, зокрема, марка Г група Г1 та марка Г групи Г2.
Враховуючи вищевикладене, просимо пояснити, чим відрізняється за своїми якісними, технологічними, фізико-механічними показниками вугілля кам’яне марки Г 13-100 від вугілля кам’яного марки Г (Г1) 13-100 та Г (Г2) 13-100?
2. Згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.02.2024 № 14 Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Перша паливно-енергетична корпорація», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації. В той же час, в складі тендерної пропозиції ТОВ «Перша паливно-енергетична корпорація» надано документи, що підтверджують технічні характеристики на вугілля марки Г групи Г2.
Поясність, чому Вами відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Перша паливно-енергетична корпорація», оскільки предметом закупівлі вищевказаних торгів є вугілля кам’яне марки Г?
3. Згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою б/д № 17 (який оприлюднений 13.02.2024) Замовником відхилено тендерну пропозицію ПП «Вуглетрейдінг», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації. В той же час, в складі тендерної пропозиції ПП «Вуглетрейдінг» надано договір з виробником вугілля, що підтверджують здійснення поставки на вугілля марки Г групи Г1 та Г2.
Поясність, чому Вами відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «Вуглетрейдінг», оскільки предметом закупівлі вищевказаних торгів є вугілля кам’яне марки Г?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-05 09:41:26
На запит від 2 квіт 18:38
1. Згідно вимог пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації, запропоноване учасниками вугілля за якісними, технологічними, фізико-механічними показниками та за показниками, що характеризують безпечність вугілля, повинно відповідати вимогам, зазначеним у ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови". Слід зазначити, що ДСТУ 3472:2015 виділяють такі марки вугілля, зокрема, марка Г група Г1 та марка Г групи Г2. Враховуючи вищевикладене, просимо пояснити, чим відрізняється за своїми якісними, технологічними, фізико-механічними показниками вугілля кам’яне марки Г 13-100 від вугілля кам’яного марки Г (Г1) 13-100 та Г (Г2) 13-100?
За Вашим питанням повідомляємо, що Замовник закуповував вугілля відповідно до ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови". Де вказаним стандартом не передбачається вугілля кам’яного марки Г (Г1) 13-100 та Г (Г2) 13-100. З цього приводу є не один десяток, а може і сотень рішень органу оскарження, яким встановлено, що марки вугілля Г (Г1) 13-100 та Г (Г2) 13-100 не передбачені національним стандартом і замовник не має права їх закуповувати. У разі необхідності перелік таких рішень надамо за окремим Вашим запитом.
Щодо того чим відрізняються вказані марки вугілля, повідомимо, що Замовник не наділений повноваженнями здійснювати таке порівняння. Тим паче Ви посилаєтесь на ДСТУ 3472:2015 про яке взагалі не йде мова в тендерній документації.
Разом з тим зазначимо, що відповідно до частини 5 статті 15 Законом України «Про стандартизацію» роз’яснення щодо положень національних стандартів та кодексів усталеної практики надають відповідні технічні комітети стандартизації, а в разі їх відсутності - національний орган стандартизації.
Згідно з каталогом технічних комітетів України, розміщеним на сайті Національного органу стандартизації ДП «УкрНДНЦ», питаннями розроблення і погодження національних стандартів, кодексів усталеної практики та змін до них у вугільній промисловості є ТК 92 «Вугілля та продукти його перероблення».
Відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» № 98 від 16.06.2022 «Про уповноваження на виконання функцій секретаріату ТК 92 та внесення змін до складу ТК 92» ВП «УКРНДІВУГЛЕЗБАГАЧЕННЯ» ДП "НТЦ «ВУГЛЕІННОВАЦІЯ» виконує функції секретаріату ТК.
Беручи до уваги наведене, з даного питання рекомендуємо звернутись до ВП «УКРНДІВУГЛЕЗБАГАЧЕННЯ» ДП «НТЦ «ВУГЛЕІННОВАЦІЯ».
2. Згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.02.2024 № 14 Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Перша паливно-енергетична корпорація», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації. В той же час, в складі тендерної пропозиції ТОВ «Перша паливно-енергетична корпорація» надано документи, що підтверджують технічні характеристики на вугілля марки Г групи Г2. Поясність, чому Вами відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Перша паливно-енергетична корпорація», оскільки предметом закупівлі вищевказаних торгів є вугілля кам’яне марки Г?
Як і вказувалось в попередній відповіді Замовник закуповував вугілля відповідно до ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови". Де вказаним стандартом не передбачається вугілля кам’яного марки Г (Г1) 13-100 та Г (Г2) 13-100. З цього приводу є не один десяток, а може і сотень рішень органу оскарження, яким встановлено, що марки вугілля Г (Г1) 13-100 та Г (Г2) 13-100 не передбачені національним стандартом і замовник не має права їх закуповувати. У разі необхідності перелік таких рішень надамо за окремим Вашим запитом.
Всі підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Перша паливно-енергетична корпорація» (і не тільки через марку вугілля) чітко та зрозуміло описані в протоколі відхилення. Будь-ласка ознайомлюйтесь з протоколом відхилення.
3. Згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою б/д № 17 (який оприлюднений 13.02.2024) Замовником відхилено тендерну пропозицію ПП «Вуглетрейдінг», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації. В той же час, в складі тендерної пропозиції ПП «Вуглетрейдінг» надано договір з виробником вугілля, що підтверджують здійснення поставки на вугілля марки Г групи Г1 та Г2.
Поясність, чому Вами відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «Вуглетрейдінг», оскільки предметом закупівлі вищевказаних торгів є вугілля кам’яне марки Г?
Як і вказувалось в попередній відповіді Замовник закуповував вугілля відповідно до ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови". Де вказаним стандартом не передбачається вугілля кам’яного марки Г (Г1) 13-100 та Г (Г2) 13-100. З цього приводу є не один десяток, а може і сотень рішень органу оскарження, яким встановлено, що марки вугілля Г (Г1) 13-100 та Г (Г2) 13-100 не передбачені національним стандартом і замовник не має права їх закуповувати. У разі необхідності перелік таких рішень надамо за окремим Вашим запитом.
Всі підстави для відхилення тендерної пропозиції ПП «Вуглетрейдінг» (не тільки через марку вугілля) чітко та зрозуміло описані в протоколі відхилення. Будь-ласка ознайомлюйтесь з протоколом відхилення.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-04-05 09:45:37
Про проведення моніторингу
Відповідно до абзацу другого частини 1 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.
Згідно зі статтею 631 Цивільного кодексу України (далі — ЦКУ) строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов’язки відповідно до договору.
Відповідно до частини 3 статті 180 Господарського кодексу України (далі — ГКУ) при укладенні господарського договору сторони зобов’язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
Як передбачено частиною 7 статті 180 ГКУ, строком дії господарського договору є час, впродовж якого існують господарські зобов’язання сторін, що виникли на основі цього договору. Закінчення строку дії господарського договору не звільняє сторони від відповідальності за його порушення, що відбулося під час дії договору.
Пункт дванадцятий частини 1 статті 10 Закону передбачає:, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме звіт про виконання договору про закупівлю — протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Відповідно до даних електронної системи закупівель статус ID моніторингу: UA-M-2024-03-18-000038: «Здійснення моніторингу».
Повідомляємо Вам, що по закупівлі в рамках якої здійснюється моніторинг, договір є виконаний де Замовником оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю у відповідності до вимог Закону.
Беручи до уваги наведене, просимо прийняти до уваги вказану інформацію, з метою дотримання органом державного фінансового контролю вимог абзацу другого частини 1 статті 8 Закону.
До відома та врахування: позиція Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду у постанові від 29.11.2023 у справі № 200/5201/22.
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-04-18 11:11:54
Звернення по висновку Держаудитслужби
ЗАПЕРЕЧЕННЯ У ПОРЯДКУ ПЕРЕДБАЧЕНОМУ АБЗАЦЕМ 2 ЧАСТИНИ 8 СТАТТІ 8 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ»
Професійно-технічне училище №32 м. Бобринець (далі – Замовник) ознайомилось з висновком органу державного фінансового контролю за результатами проведеного моніторингу закупівлі та категорично не погоджується з ним.
Перш за все зазначимо, що нам дуже шкода, що управлінню Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області не вистачило пояснень наданих в рамках цього моніторингу, відповідно до чого і був складений цей необґрунтований Висновок.
Крім того, позовна заява подана ТОВ «Перша паливно-енергетична корпорація» до Замовника, яка зараз розглядається в Господарському суді Кіровоградської області (справа №912/544/24), в її окремій частині, фактично "Copypasta" Висновку. Мабуть збіг?!
І як дивний збіг, ТОВ «Перша паливно-енергетична корпорація» відразу ж надсилає Ваш Висновок до Господарського суду Кіровоградської області (справа №912/544/24) начебто як доказ того, що Замовником безпідставно відхилено його тендерну пропозицію.
Формальний підхід, з яким ви підійшли під час складання Висновку, підтверджується також і тим, що Вами навіть не надіслано запиту до виробника брикетів із соломи - ФОП Головко О.С. з питаннями чи надавав він документи ТОВ «Перша паливно-енергетична корпорація» та ПП «ВУГЛЕТРЕЙДІНГ» для участі в тендері? Чи є ТОВ «Макреалгруп» його офіційним представником/посередником, тощо? Чи надавав він документи ТОВ «Макреалгруп»? І взагалі, чи мають право використовувати для участі в торгах його документи ТОВ «Макреалгруп», ТОВ «Перша паливно-енергетична корпорація» та ПП «ВУГЛЕТРЕЙДІНГ»?
Водночас, безпідставність Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-01-05-006198-a підтверджується тим фактом, що він складений з порушенням вимог абзацу другого частини 1 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», про які ми повідомляли 05.04.2024 в електронній системі закупівель.
Виходячи з цього, повідомляємо Вам, що даний Висновок буде обов’язково оскаржений до суду у порядку передбаченому частиною 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ У ПОРЯДКУ ПЕРЕДБАЧЕНОМУ АБЗАЦЕМ 2 ЧАСТИНИ 8 СТАТТІ 8 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» Професійно-технічне училище №32 м. Бобринець (далі – Замовник) ознайомилось з висновком органу державного фінансового контролю за результатами проведеного моніторингу закупівлі та категорично не погоджується з ним. Перш за все зазначимо, що нам дуже шкода, що управлінню Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області не вистачило пояснень наданих в рамках цього моніторингу, відповідно до чого і був складений цей необґрунтований Висновок. Крім того, позовна заява подана ТОВ «Перша паливно-енергетична корпорація» до Замовника, яка зараз розглядається в Господарському суді Кіровоградської області (справа №912/544/24), в її окремій частині, фактично "Copypasta" Висновку. Мабуть збіг?! І як дивний збіг, ТОВ «Перша паливно-енергетична корпорація» відразу ж надсилає Ваш Висновок до Господарського суду Кіровоградської області (справа №912/544/24) начебто як доказ того, що Замовником безпідставно відхилено його тендерну пропозицію. Формальний підхід, з яким ви підійшли під час складання Висновку, підтверджується також і тим, що Вами навіть не надіслано запиту до виробника брикетів із соломи - ФОП Головко О.С. з питаннями чи надавав він документи ТОВ «Перша паливно-енергетична корпорація» та ПП «ВУГЛЕТРЕЙДІНГ» для участі в тендері? Чи є ТОВ «Макреалгруп» його офіційним представником/посередником, тощо? Чи надавав він документи ТОВ «Макреалгруп»? І взагалі, чи мають право використовувати для участі в торгах його документи ТОВ «Макреалгруп», ТОВ «Перша паливно-енергетична корпорація» та ПП «ВУГЛЕТРЕЙДІНГ»? Водночас, безпідставність Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-01-05-006198-a підтверджується тим фактом, що він складений з порушенням вимог абзацу другого частини 1 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», про які ми повідомляли 05.04.2024 в електронній системі закупівель. Виходячи з цього, повідомляємо Вам, що даний Висновок буде обов’язково оскаржений до суду у порядку передбаченому частиною 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі».
2024-04-18 11:14:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інше порушення законодавства)
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржено до суду |
Дата публікації: | 25 квітня 2024 |
Номер відкриття провадження: | провадження 340/2720/24 |
Дата відкриття провадження: | 26 квітня 2024 |
Документи:
29 квітня 2024 14:05
|
Електронний підпис |
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2024 15:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ" |
676 800,00
UAH з ПДВ
|
649 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Перша паливно-енергетична корпорація" |
777 600,00
UAH з ПДВ
|
651 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство "ВУГЛЕТРЕЙДІНГ" |
863 913,60
UAH з ПДВ
|
854 640,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОПАЛ" |
899 280,00
UAH з ПДВ
|
857 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВІТЕЛ-ТРЕЙД" |
900 000,00
UAH з ПДВ
|
900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» |
900 000,00
UAH з ПДВ
|
900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ" #39635487 |
Відхилено |
649 800,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2024 16:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 лютого 2024 13:18
|
ТОВ "Перша паливно-енергетична корпорація" #44741489 |
Відхилено |
651 600,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2024 12:09
|
|
Приватне підприємство "ВУГЛЕТРЕЙДІНГ" #43399970 |
Відхилено |
854 640,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2024 13:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 лютого 2024 10:53
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОПАЛ" #45184685 |
Відхилено |
857 400,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2024 11:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 лютого 2024 15:32
|
ТОВ "ВІТЕЛ-ТРЕЙД" #44007445 |
Переможець |
900 000,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2024 14:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2024 20:31
|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2024 15:29
|
договір.pdf | укладений |
23 лютого 2024 15:28
|