Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області |
Код ЄДРПОУ: | 04053625 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 4/2 |
Контактна особа: |
Людмила Павленко +380412481209 mvk@zt-rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 січня 2024 17:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 525 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34710000-7: Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 січня 2024 17:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 січня 2024 17:14 |
ТД БпЛА.doc | |
05 січня 2024 17:14 |
Додаток 2.doc | |
05 січня 2024 17:14 |
додаток 5.doc | |
05 січня 2024 17:14 |
Додаток 4 Проєкт Договору (БпЛА).docx | |
05 січня 2024 17:14 |
додаток 3.doc | |
05 січня 2024 17:14 |
Додаток 1 (FPV 250 ).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-17-000098 ● 13036c8c9d134361b4bd19a83117d0a7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2024 17:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.06.2024
№ 47-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.06.2024 № 47-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2024-01-05-006032-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-18 09:10:42
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Безпілотний літальний апарат» (інформацію опубліковано в інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-05-006032-a) та відповідно до п.п. 6 та 11 ст. 10 ЗУ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ч. 5 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Виконавчим комітетом Житомирської міської ради Житомирської області (далі – Замовник) здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надайте посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
3. Поясніть, чому Замовником не відхилено переможця процедури закупівлі ТОВ «ВИРІЙ ІНДАСТРІ» як такого, що не надав у спосіб, зазначений Замовником в Додатку № 5 до тендерної документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 6 і 12 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог ст. 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-20 16:51:21
Пояснення
Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області
майдан ім. С. П. Корольова, 12, м. Житомир, 10014
Рішення про початок моніторингу з предмету закупівлі Безпілотний літальний апарат (Безпілотний літальний апарат «Мольфар v1.2» або еквівалент) згідно ДК 021:2015 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном на очікувану вартість 4525000,00 грн., кількість –250 штук, ідентифікатор закупівлі ID:UA-2024-01-05-006032-a розглянуто.
1. Інформуємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено з урахуванням наступного.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Закупівля Товару здійснюється відповідно до листів-звернень фійськових формувань, для потреб військових формувань, інших сил безпеки та оборони, підрозділів територіальної оборони Збройних Сил України та добровольчих формувань територіальної оборони з метою здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони згідно Програми національного спротиву Житомирської міської територіальної громади на 2024 рік по КПКВК МБ 0218240 «Заходи та роботи з територіальної оборони» за КЕКВ 2210, з подальшою безоплатною передачею Товару військовим формуванням, іншим силам безпеки та оборони, підрозділам територіальної оборони Збройних Сил України та добровольчим формуванням територіальної оборони.
Весь товар, який поставляється за цим Договором, придбавається виключно для цілей його безоплатної передачі на користь Збройних Сил України та інших військових формувань, утворених відповідно до законів України, що здійснюють боротьбу з тероризмом відповідно до закону та/або беруть участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації проти України. Виключно такі суб’єкти є кінцевими споживачами (кінцевими користувачами) Товару.
3 метою належного виконання завдань щодо здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації є потреба у придбанні Безпілотних літальних апаратів, що дозволить успішно виконувати завдання, що стоять перед бійцями ЗСУ. Учасник гарантує, що запропонований товар не перебував в експлуатації, терміни та умови його зберігання не порушені. При передачі товару він перевіряється на справність та відповідність передбачених у документації вимогам, зокрема якісним та кількісним характеристикам, що робиться в присутності представників учасника-переможця торгів та представника Замовника.
Відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 (із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства розвитку економіки,
торгівлі та сільського господарства № 649 від 07.04.2020), визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі може здійснюватися різними методами.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося із застосуванням одного з методів вищевказаного порядку, а саме здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», і інформація, отримана шляхом проведення ринкових консультацій з постачальниками товару). Розрахунок очікуваної вартості товару проведено на підставі комерційної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ВИРІЙ ІНДАСТРІ»: безпілотний літальний апарат «Мольфар v1.2», ціна за одиницю грн. з/без ПДВ – 18 100,00 грн. кількість -250 штук. Сума, грн. з/без ПДВ – 4 525 000,00 грн.
04 січня 2024 року (Протокол №5-Т) затверджено та оприлюднено зміни до річного плану закупівель на 2024 рік.
05 січня 2024 року (Протокол №6-Т) прийнято рішення розпочати зазначену закупівлю та затвердити тендерну документацію.
2. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710, зі змінами, внесеними 16.12.2020р, з метою ефективного та раціонального використання коштів більшості замовників рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Інформуємо, що обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті Житомирської міської ради, електронна адреса mvk@zt-rada.gov.ua, в розділі Підприємцям/Публічні закупівлі, в ONLINE/ПОРТАЛІ, в розділі «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» - 10.01.2024:
- Безпілотний літальний апарат згідно з ДК 021:2015 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном. (Безпілотний літальний апарат «Мольфар v1.2» або еквівалент).
3. Додатком 5 до тендерної документації передбачено:
Щодо підпункту 3 пункту 47 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості):
- На момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів доступ до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення є обмеженим, тому відповідно до пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі має надати витяг або довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення про те, що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.
Щодо підпункту 6 пункту 47 Особливостей:
- Переможець процедури закупівлі має надати повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, що керівник учасника процедури закупівлі до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває.
Щодо підпункту 12 пункту 47 Особливостей:
- Переможець процедури закупівлі надає повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, що керівника учасника процедури закупівлі / фізичну особу, яка є учасником до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває.
Повідомляємо, що в електронній системі закупівель Прозорро завантажена довідка НАЗК, яка формується завдяки інтеграції електронної системи закупівель та Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Це відображено в принтскріні сторінки з переліком документів, поданих Товариством з обмеженою відповідальністю «ВИРІЙ ІНДАСТРІ».
Довідку НАЗК можна завантажити наступним чином: на сторінці зазначеної закупівлі біля ідентифікатора закупівлі зайти на Закупівля на prozorro.gov.ua, після переходу на закупівлю обрати розділ «Протокол розкриття», потім обрати «Переможець» та завантажити Довідку НАЗК та Звіт з ЄДР. Таким чином Товариством з обмеженою відповідальністю «ВИРІЙ ІНДАСТРІ» виконано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», з метою задоволення нагальних потреб Замовника, необхідних під час воєнного стану.
Додаток:
1. Копія протоколу від 04.01.2024 №5-Т.
2. Копія протоколу від 05.01.2024 №6-Т.
3. Копія обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
4. Принтскрін сторінки з переліком документів Товариства з обмеженою відповідальністю «ВИРІЙ ІНДАСТРІ».
5. Копія відповіді на запит до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
6. Копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Заступник начальника планово-фінансового відділу,
заступник головного бухгалтера Олена КОНОНЕНКО
Людмила Павленко 48 12 09
Алла Чернюк 48 11 93
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 липня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Ухвалою Житомирського окружного адміністративного суду від 15.07.2024 року по справі №240/13023/24 відкрито провадження за позовом виконавчого комітету Житомирської міської ради. |
Дата публікації: | 17 липня 2024 |
Номер відкриття провадження: | справа №240/13023/24 |
Дата відкриття провадження: | 15 липня 2024 |
Документи:
17 липня 2024 16:12
|
Електронний підпис |
17 липня 2024 15:33
|
240-13023-24_2024-07-15_1-670-BE0D8250-4391-11EF-9B80-C3ABCD4D752B.zip |
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
sas24-3-10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 січня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРІЙ ІНДАСТРІ" |
4 525 000,00
UAH з ПДВ
|
4 525 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРІЙ ІНДАСТРІ" #45186404 |
Переможець |
4 525 000,00
UAH з ПДВ
|
15 січня 2024 15:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2024 09:47
|
Договір_29.PDF | укладений |
22 січня 2024 09:46
|