Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція будівлі трьох-поверхового корпусу під помешкання компактного проживання внутрішньо-переміщених (евакуйованих) осіб по вул. Шевченка, 18 в с. Миньківці, Дунаєвецької територіальної громади, Камянець-Подільського району, Хмельницької області. 1 черга
Очікувана вартість
5 576 684,27 UAH
UA-2024-01-05-006008-a ● a19402be00294ab2a306dd61cc1283f8
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління соціального захисту та праці Дунаєвецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41552075 |
Місцезнаходження: | 32400, Україна , Хмельницька обл., м Дунаївці, вул. Шевченка, 50 |
Контактна особа: |
Канонік Ярослав Іванович +380968900274 buhoblic-us@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 січня 2024 17:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 5 576 684,27 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 883,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції відповідно до вимог частини першої статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Сума забезпечення: 20000.00 (двадцять тисяч гривень) грн. Строк дії забезпечення: відповідно до п.3.4.1 розділу ІІІ тендерної документації. Електронна банківська гарантія повинна бути безумовною (свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Управління соціального захисту та праці Дунаєвецької міської ради (код ЄДРПОУ 41552075), 32400, Україна , Хмельницька обл., м Дунаївці, вул. Шевченка, 50, IBAN: р/р UA 19820172203552490080000064084 ЄДРПОУ 41552075, в ДКСУ м. Київ , МФО 820172, суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї тендерної документації та не може бути відкликана протягом строку її дії. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, із подальшими змінами та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Більш детально в частинах 2 та 3 Розділу ІІІ тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 20000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю вимагається. Учасник, якого визнано переможцем, не пізніше ніж через 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, але в будь-якому випадку до дати укладення Договору про закупівлю вносить забезпечення виконання такого договору в розмірі 0,5 % від суми договору у формі: банківська гарантія. Банківська гарантія - безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та такої, що не суперечить вимогам Замовника, викладеним у цій документації. Банківська гарантія обов'язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується зі дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Реквізити Бенефіціара: Управління соціального захисту та праці Дунаєвецької міської ради (код ЄДРПОУ 41552075), 32400, Україна , Хмельницька обл., м Дунаївці, вул. Шевченка, 50, IBAN: р/р IBAN UA 19820172203552490080000064084 ЄДРПОУ 41552075, в ДКСУ м. Київ , МФО 820172. Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати строк дії договору не менше ніж на 30 календарних днів. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не встановлене тендерною документацією. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції відповідно до вимог частини першої статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Сума забезпечення: 20000.00 (двадцять тисяч гривень) грн. Строк дії забезпечення: відповідно до п.3.4.1 розділу ІІІ тендерної документації. Електронна банківська гарантія повинна бути безумовною (свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Управління соціального захисту та праці Дунаєвецької міської ради (код ЄДРПОУ 41552075), 32400, Україна , Хмельницька обл., м Дунаївці, вул. Шевченка, 50, IBAN: р/р UA 19820172203552490080000064084 ЄДРПОУ 41552075, в ДКСУ м. Київ , МФО 820172, суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї тендерної документації та не може бути відкликана протягом строку її дії. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, із подальшими змінами та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Більш детально в частинах 2 та 3 Розділу ІІІ тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція будівлі трьох-поверхового корпусу під помешкання компактного проживання внутрішньо-переміщених (евакуйованих) осіб по вул. Шевченка, 18 в с. Миньківці, Дунаєвецької територіальної громади, Камянець-Подільського району, Хмельницької області. 1 черга
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32463, Україна, Хмельницька область, село Миньківці, вул. Шевченка, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2024
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом 60 календарних днів після надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не встановлене тендерною документацією. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції відповідно до вимог частини першої статті 25 Закону. Сума забезпечення: 20000.00 (двадцять тисяч гривень) грн. Строк дії забезпечення: відповідно до п.3.4.1 розділу ІІІ тендерної документації. Електронна банківська гарантія повинна бути безумовною (свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Управління соціального захисту та праці Дунаєвецької міської ради (код ЄДРПОУ 41552075), 32400, Україна , Хмельницька обл., м Дунаївці, вул. Шевченка, 50, IBAN: р/р UA 19820172203552490080000064084 ЄДРПОУ 41552075, в ДКСУ м. Київ , МФО 820172, суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї ТД та не може бути відкликана протягом строку її дії. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639, із подальшими змінами та Наказу Мінекономрозвитку України від 14.12.2020 р. № 2628. Більш детально в частинах 2 та 3 Розділу ІІІ тендерної документації. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 січня 2024 15:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 січня 2024 15:28 |
таблиця змiн вiд 12.01.2024 року.doc | |
12 січня 2024 15:28 |
Змінений Додаток 2 від 12.01.2024 року - інформація про відсутність підстав встановлених пунктом 47.docx | |
12 січня 2024 15:28 |
ЗТД Шевченка 1 черга від 12.01.2024 року.docx | |
12 січня 2024 15:28 |
Змінене оголошення про вiдкритi торги від 12.01.2024 року.doc | |
11 січня 2024 10:09 |
Змінений Додаток 1 - кваліфікаційні критерії від 11.01.2024 року.docx | |
05 січня 2024 17:10 |
Додаток 4 - інформація про субпідрядників.doc | |
05 січня 2024 17:10 |
Додаток 3 - технічне завдання.docx | |
05 січня 2024 17:10 |
Додаток 5 - проект договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-05-006008-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УНІВЕРСАЛ БУД-2020", Код ЄДРПОУ:43373313
Дата подання: 11 січня 2024 12:41
Виключення дискрамінаційних вимог
Шановний Замвонику! Під час аналізу викладеної Вами Тендерної документації та додатків до неї, ми виявили вимогу, що суперечить нормам законодавства, а також порушує основні принципи здійснення публічних закупівель.
абзац 1 підпункту 3.6.2. пункту 6 розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, містить вимогу про надання учасником:
1) Оригінал або належним чином завірену копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме:
- монтаж і демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин;
- зберігання балонів зі стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом;
- роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах;
- земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри;
Вивчивши Технічне завдання до закупівлі, ми виявили, що роботи пов'язані зі зберіганням балонів зі стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом - були відсутні.
Таким чином, вимагаючи даний пункт у дозвільних документах учасника в той час, коли потреби в ньому немає ЗОВСІМ, Замовник штучно звужує конкуренцію, чим порушує законодавство у сфері публічних закупівель.
Враховуючи вищевикладене,
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до Тендерної документації та виключити вимогу про надання учасниками дозвільних документів у складі яких повинен міститись пункт про зберігання балонів зі стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом.
У випадку незадоволення нашої Вимоги, ми будемо змушені звернутися за захистом наших прав до Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби України та суду.
Розгорнути
Згорнути
абзац 1 підпункту 3.6.2. пункту 6 розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, містить вимогу про надання учасником:
1) Оригінал або належним чином завірену копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме:
- монтаж і демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин;
- зберігання балонів зі стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом;
- роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах;
- земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри;
Вивчивши Технічне завдання до закупівлі, ми виявили, що роботи пов'язані зі зберіганням балонів зі стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом - були відсутні.
Таким чином, вимагаючи даний пункт у дозвільних документах учасника в той час, коли потреби в ньому немає ЗОВСІМ, Замовник штучно звужує конкуренцію, чим порушує законодавство у сфері публічних закупівель.
Враховуючи вищевикладене,
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до Тендерної документації та виключити вимогу про надання учасниками дозвільних документів у складі яких повинен міститись пункт про зберігання балонів зі стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом.
У випадку незадоволення нашої Вимоги, ми будемо змушені звернутися за захистом наших прав до Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби України та суду.
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 січня 2024 15:26
Управління соціального захисту та праці Дунаєвецької міської ради ознайомилось з Вашою вимогою щодо закупівлі «Реконструкція будівлі трьох-поверхового корпусу під помешкання компактного проживання внутрішньо-переміщених (евакуйованих) осіб по вул. Шевченка, 18 в с. Миньківці, Дунаєвецької територіальної громади, Камянець-Подільського району, Хмельницької області. 1 черга» (код ДК 021-2015 – 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт)» та повідомляє, що Замовником прийнято рішення внести зміни у цій частині тендерної документації.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій