Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Кабель АСБл-10 3х240 мм2
Очікувана вартість
7 812 000,00 UAH
UA-2024-01-05-004859-a ● 0a8a4a9a6c3b42588fedb3e44f5a6256
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРАМАТОРСЬКИЙ ВОДОКАНАЛ" |
Код ЄДРПОУ: | 05524251 |
Вебсайт: | http://kramvoda.com |
Місцезнаходження: | 84313, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, вул. Південна, 6 |
Контактна особа: |
Катерина Сидор +380953839598 sidorekaterina3@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 січня 2024 15:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 січня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 15 січня 2024 11:57 |
Початок аукціону: | 15 січня 2024 11:57 |
Очікувана вартість: | 7 812 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 060,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44320000-9: Кабелі та супутня продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2800 метри
Кабель АСБл-10 3х240 мм2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Донецька область, м.Краматорськ, склад Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44321000-6 — Кабелі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за отриманий Товар здійснюється за рахунок власних коштів та/або коштів місцевого бюджету, та/або благодійних чи гуманітарних організацій та місій тощо | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 січня 2024 15:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 січня 2024 15:06 |
Тендерна документація.doc | |
05 січня 2024 15:06 |
Проект договору.docx | |
05 січня 2024 15:06 |
Додатки до ТД.docx | |
05 січня 2024 15:06 |
Додаток 6 до ТД(тех.вимоги).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-05-004859-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПІВДЕННА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:31507980
Дата подання: 18 січня 2024 20:17
Сксування рішення про не правомірне відхилення
Шановний Замовнику!!!
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Отже, після того як замовник виявив невідповідність щодо електронного підпису, він зобов’язаний надати учаснику можливість впродовж 24 годин виправити її. Адже електронний підпис не належить ані до забезпечення ТП, ані до інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Практика Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України свідчить про те, що накладання електронного підпису підпадає під «24 години на виправлення».Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 6781-р/пк-пз від 17.11.2022 (оголошення UA-2022-10-21-010656-a) вказано: «тендерна пропозиція зазначеного учасника не містить саме кваліфікованого електронного підпису. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах тендерної пропозиції зазначеного учасника, визначені пунктом 40 Особливостей. Враховуючи викладене, замовник, не виявивши невідповідності в наведених вище документах та не надавши учаснику можливості виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 40 Особливостей та частини дев’ятої статті 26 Закону».
Позиція, щодо надання учаснику можливість впродовж 24 годин виправити накладений ним електронний цифровий підпис (КЕП замість УЕП), наявна в Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України у наданих консультаціях з питань публічних закупівель:
«Своєю чергою, при застосуванні механізму 24 годин на усунення невідповідностей згідно з нормою частини дев’ятої статті 26 Закону учасник процедури закупівлі має виправляти невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у його тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель так, щоб такі виправлення відповідали вимогам, встановленим в тендерній документації, у тому числі в частині, що стосується накладення КЕП.».
Якщо учасник процедури закупівлі наклав на свою тендерну пропозицію УЕП, тоді як замовник у тендерній документації вимагав лише КЕП, то замовник зобов’язаний надати учаснику можливість виправити невідповідність протягом 24 годин
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції або невідхилення тендерної пропозиції, яка підлягає відхиленню згідно чинного законодавства тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 25 500 - 51 000 грн (частина 3 статті 164-14 КУпАП).
Враховуючи вище наведене вимагаємо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції і завершити процедуру у встановленому законом порядку. В протилежному разі з метою захисту своїх законних прав та інтересів будемо змушені звернутись за захистом своїх прав до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Отже, після того як замовник виявив невідповідність щодо електронного підпису, він зобов’язаний надати учаснику можливість впродовж 24 годин виправити її. Адже електронний підпис не належить ані до забезпечення ТП, ані до інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Практика Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України свідчить про те, що накладання електронного підпису підпадає під «24 години на виправлення».Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 6781-р/пк-пз від 17.11.2022 (оголошення UA-2022-10-21-010656-a) вказано: «тендерна пропозиція зазначеного учасника не містить саме кваліфікованого електронного підпису. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах тендерної пропозиції зазначеного учасника, визначені пунктом 40 Особливостей. Враховуючи викладене, замовник, не виявивши невідповідності в наведених вище документах та не надавши учаснику можливості виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 40 Особливостей та частини дев’ятої статті 26 Закону».
Позиція, щодо надання учаснику можливість впродовж 24 годин виправити накладений ним електронний цифровий підпис (КЕП замість УЕП), наявна в Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України у наданих консультаціях з питань публічних закупівель:
«Своєю чергою, при застосуванні механізму 24 годин на усунення невідповідностей згідно з нормою частини дев’ятої статті 26 Закону учасник процедури закупівлі має виправляти невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у його тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель так, щоб такі виправлення відповідали вимогам, встановленим в тендерній документації, у тому числі в частині, що стосується накладення КЕП.».
Якщо учасник процедури закупівлі наклав на свою тендерну пропозицію УЕП, тоді як замовник у тендерній документації вимагав лише КЕП, то замовник зобов’язаний надати учаснику можливість виправити невідповідність протягом 24 годин
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції або невідхилення тендерної пропозиції, яка підлягає відхиленню згідно чинного законодавства тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 25 500 - 51 000 грн (частина 3 статті 164-14 КУпАП).
Враховуючи вище наведене вимагаємо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції і завершити процедуру у встановленому законом порядку. В протилежному разі з метою захисту своїх законних прав та інтересів будемо змушені звернутись за захистом своїх прав до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 січня 2024 15:41
Шановний Учаснику! Нажаль, ми не можемо задовільнити вимогу, оскільки ваша тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Вивчивши висновки моніторингів щодо відхилення учасника через невідповідність електронного підпису: UA-2023-08-30-011317-a, UA-2022-12-28-010975-a та згідно Закону україни "Про публічні закупівлі" вважаємо наші дії правомірні.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-01-05-004859-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ПІВДЕННА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:31507980
Дата подання: 22 січня 2024 14:49
Дата подання: 22 січня 2024 14:49
Скарга на неправомірне рішення Замовника
КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «КРАМАТОРСЬКИЙ ВОДОКАНАЛ» (надалі – Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (надалі – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178(зі змінами) (надалі – Особливості) оголосило про проведення процедури закупівлі (відкриті торги з особливостями), опублікувавши оголошення № UA-2024-01-05-004859-a в електронній системі закупівель.
За результатами розгляду тендерних пропозицій уповноваженою особою Замовника Протоколом №16 від 17.01.2024 року (надалі – Протокол) було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ПІВДЕННА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ» (31507980). ТОВ «ПІВДЕННА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ» не погоджується з рішенням Замовника викладеним у Протоколі.
Протоколом замовника вказано, що згідно до п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Проте тендерна пропозиція Учасника підписана удосконаленим електронним підписом (УЕП), що суперечить вимогам тендерної документації.
На період дії воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування Постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг» від 17.03.2022 № 300 дозволено використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток.
Замовник ігноруючи норму вищезазначеної Постанови порушив право скаржника на використання удосконаленого електронного підпису.
ТОВ «ПІВДЕННА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ» скориставшись правом використати норми законодавчих актів України, наклало на тендерну пропозицію удосконалений електронний підпис.
Враховуючи викладене, Замовник виявив невідповідності в документах Пропозиції ТОВ «ПІВДЕННА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ», визначених пунктом 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій ,шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Отже, після того як замовник виявив невідповідність щодо електронного підпису, він зобов’язаний надати учаснику можливість впродовж 24 годин виправити її. Адже електронний підпис не належить ані до забезпечення ТП, ані до інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Практика Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України свідчить про те, що накладання електронного підпису підпадає під «24 години на виправлення». Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 17320-р/пк-пз від 30.10.2023 (оголошення UA-2023-10-05-010233-a ) вказано: «пропозиція учасника не містить саме кваліфікованого електронного підпису. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах тендерної пропозиції зазначеного учасника, визначені пунктом 43 Особливостей. Враховуючи викладене, замовник, не виявивши невідповідності в наведених вище документах та не надавши учаснику можливості виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей» «Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.»
«Враховуючи викладене, Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.»
Позиція, щодо надання учаснику можливість впродовж 24 годин виправити накладений ним електронний цифровий підпис (КЕП замість УЕП), наявна в Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України у наданих консультаціях з питань публічних закупівель:
«Своєю чергою, при застосуванні механізму 24 годин на усунення невідповідностей згідно з нормою частини дев’ятої статті 26 Закону учасник процедури закупівлі має виправляти невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у його тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель так, щоб такі виправлення відповідали вимогам, встановленим в тендерній документації, у тому числі в частині, що стосується накладення КЕП.».
Якщо учасник процедури закупівлі наклав на свою тендерну пропозицію УЕП, тоді як замовник у тендерній документації вимагав лише КЕП, то замовник зобов’язаний надати учаснику можливість виправити невідповідність протягом 24 годин.
Замовником не було надано можливості ТОВ «ПІВДЕННА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ» виправити виявлені невідповідності. Наголошуємо на тому, що пропозиція ТОВ «ПІВДЕННА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ визначена як найбільш економічно вигідна. Таким чином замовник економить кошти.
Також, відповідно до Протоколу уповноваженої особи № 16 від 17 січня 2024 року інших невідповідностей у тендерній пропозиції Скаржника не виявлено.
Враховуючи викладене, Замовник виявивши невідповідність та не надавши можливості її
виправити, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Замовник порушив наші права, застосувавши дискримінаційний та упереджений підхід до оцінки тендерної пропозиції, визначивши нашу тендерну пропозицію як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
З огляду на все вищезазначене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», п. 41, 47, 52-64 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Кабелі та супутня продукція– за кодом CPV за ДК 021:2015 – 44320000-9 (кабель АСБл-10 3х240 мм2), ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-05-004859-a, в частині прийняття Замовником рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПІВДЕННА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ» (31507980).
3)Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «КРАМАТОРСЬКИЙ ВОДОКАНАЛ» скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПІВДЕННА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ» (31507980) по предмету закупівлі , Кабелі та супутня продукція– за кодом CPV за ДК 021:2015 – 44320000-9 (кабель АСБл-10 3х240 мм2), ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-05-004859-a
4) Зобов’язати Замовника прийняти нове рішення, згідно з яким повернути учасника ТОВ «ПІВДЕННА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ» на кваліфікацію та розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель (відповідно до п. 43 Особливостей).
Додаток:
- Консультація Мінекономіки
- Рішення АМКУ від-№ 17320-р/пк-пз від 30.10.2023
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 січня 2024 17:10
рішення від 24.01.2024 № 1429.pdf
Дата публікації: 24 січня 2024 17:09
інформація про резолютивну частину рішення від 01.02.2024 № 2019.pdf
Дата публікації: 02 лютого 2024 11:04
рішення від 01.02.2024 № 2019.pdf
Дата публікації: 06 лютого 2024 11:51
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01.02.2024року
№ 2019 рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПІВДЕННА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ» процедури закупівлі UA-2024-01-05-004859-a скасоване. Закупівлю відновлено на етапі розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 січня 2024 12:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПІВДЕННА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ" |
7 595 011,20
UAH з ПДВ
|
7 449 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ ВЕДА" |
7 812 000,00
UAH з ПДВ
|
7 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПІВДЕННА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ" #31507980 |
Рішення скасоване |
7 449 500,00
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2024 14:12
|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ ВЕДА" #43070563 |
Рішення скасоване |
7 450 000,00
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2024 14:12
|
ТОВ "ПІВДЕННА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ" #31507980 |
Очікує рішення |
7 449 500,00
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2024 14:12
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2024 14:48 |
Кінець періоду оскарження: | 23 лютого 2024 00:00 |
Дата відміни: | 23 лютого 2024 00:04 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Наразі відсутня потреба у закупівлі кабеля АСБл-10 3х240 мм2 у зв’язку з тим, що предмет закупівлі буде надано для КВП «КРАМАТОРСЬКИЙ ВОДОКАНАЛ» Посольством Швейцарії в Україні, що представляє Дирекцію з питань розвитку та співробітництва Федерального департаменту закордонних справ Швейцарської Конфедерації. |
Документи:
12 лютого 2024 14:48
|
Електронний підпис |
12 лютого 2024 14:48
|
Лист від Посольства Швейцарії в Україні.pdf |
12 лютого 2024 14:48
|
Протокол 33 від 12.02.24р.(відміна закупівлі).pdf |