Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02006113 |
Місцезнаходження: | 14029, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Волковича, 25 |
Контактна особа: |
Валентина Миколаївна Гайдай +380462253021, +380462256412 kolujejka@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 січня 2024 14:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 січня 2024 09:00 |
Очікувана вартість: | 9 566 520,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 47 835,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Строк поставки: з моменту підписання договору по 31.12.2024 рік.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови та порядок оплати: згідно підписаного Договору | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 січня 2024 14:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 січня 2024 14:53 |
ТД.docx | |
05 січня 2024 14:53 |
Додаток 2 технічна специфікація.doc | |
05 січня 2024 14:53 |
Додаток 4 перелік докум перемож.doc | |
05 січня 2024 14:53 |
Додаток 1 Форма пропозиції.doc | |
05 січня 2024 14:53 |
Додаток 3 (проєкт договору).doc | |
05 січня 2024 14:53 |
Додаток 5 перелік інших докум.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до п.28 Постанови №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з п.3 ч.2 ст.22 Закону Замовником в тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Крім того, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначалися Замовником з урахуванням вимог, визначених пунктом 1 статті 5 Закону, в тому числі недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Вимоги, визначені Додатком 2 до тендерної документації (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) не містять жодних дискримінаційних вимог та є необхідними та життєво значущими показниками, які визначаються лікарями для ефективного лікування хворих на хронічну ниркову недостатність. Тільки лікарі визначають медичні критерії, які необхідні для якісного та ефективного лікування даних хворих. Таким чином, Ваша вимога не може бути задоволена.
Також повідомляємо, що діалізатори з вказаними Замовником вимогами, представлені на ринку у більше ніж двох виробників, тому ми не вбачаємо у наших медико-технічних вимогах дискримінації учасників.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-18-000044 ● c453a05fe81d4459b6f3932927797150
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2024 16:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.04.2024 № 21-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 18.04.2024 № 21-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
7.UA-2024-01-05-004683-a від 05.01.2024 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-19 11:39:43
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «ДК 021:2015 код 33180000-5 - Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (НК 024:2023 код: 47072 – Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами одноразового використання, 34999 - Набір трубок для гемодіалізу одноразового застосування, 12741 – Гемодіалізна голка, 35849 – Концентрат для гемодіалізу, 47739 – Фільтр для очищення діалізату від пірогенів до системи гемодіалізу)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-05-004683-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-24 15:03:56
Щодо пояснень на запит ДАСУ від 2024-04-19 11:39:43 згідно моніторингу UA-M-2024-04-18-000044 ● c453a05fe81d4459b6f3932927797150
КНП «Чернігівська обласна лікарня» ЧОР, код ЄДРПОУ 02006113, отримано запит на пояснення від Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області в межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі: ДК 021:2015 код 33180000-5 - Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (НК 024:2023 код: 47072 – Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами одноразового використання, 34999 - Набір трубок для гемодіалізу одноразового застосування, 12741 – Гемодіалізна голка, 35849 – Концентрат для гемодіалізу, 47739 – Фільтр для очищення діалізату від пірогенів до системи гемодіалізу) щодо того, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат його очікувану вартість; крім того, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Керуючись частиною 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. У зв’язку із чим, пояснюємо наступне:
Для забезпечення лікування хворих з хронічною хворобою нирок V стадії, що отримують програмний гемодіаліз, відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я проводилася закупівля витратних матеріалів для гемодіалізу, закупівля була здійснена Замовником за власні кошти, отримані згідно договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, укладеного з Національною службою здоров’я України. Зазначені кошти не є бюджетними.
Розмір бюджетних призначень та, відповідно, очікувану вартість предмету закупівлі було визначено на підставі даних про кількість пацієнтів, що проходять процедуру гемодіалізу у відділенні Замовника. Очікувана вартість закупівлі визначалась відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Для розрахунку очікуваної вартості використовувалися закупівельні ціни попередніх закупівель, з урахуванням зміни курсів іноземних валют, а також проводився моніторинг ціни відповідних закупівель в електронній системі "Prozorro". Очікувана вартість предмета закупівлі передбачена річним планом закупівлі на 2024 рік (за посиланням UA-P-2024-01-05-001923-c) та складає 9 566 520,00 грн. з ПДВ.
Визначення технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось відповідно до сформованої потреби спеціалістів Замовника, зайнятих безпосередньо лікуванням пацієнтів методом гемодіалізу, відповідно до проведеного аналізу обліку пацієнтів, що потребують такого лікування та кількості пролікованих випадків за попередні роки, з урахуванням нормативних документів, що регламентують надання відповідного лікування, а саме: Уніфікованого клінічного протоколу вторинної (спеціалізованої) та третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги «Лікування пацієнтів з хронічною хворобою нирок V стадії: проведення інтермітуючого гемодіалізу» (наказ МОЗ України №89 від 11.02.2016 року), Адаптованої клінічної настанови «Надання медичної допомоги хворим із хронічною хворобою нирок V стадії, які лікуються гемодіалізом» МОЗ України.
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: Відповідно до змін, внесених 16.12.2020 до Постанови Кабінету Міністрів України №710, з метою ефективного та раціонального використання коштів замовникам необхідно забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. А саме таким замовникам: • Пенсійному фонду України, фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування; • органам місцевого самоврядування; • головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня); • суб’єктам господарювання державного сектора економіки. Виходячи зі змісту Постанови, вбачається обов’язковість застосування заходів, визначених цією Постановою, виключно для ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. Враховуючи, те що закупівля: ДК 021:2015 код 33180000-5 - Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (НК 024:2023 код: 47072 – Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами одноразового використання, 34999 - Набір трубок для гемодіалізу одноразового застосування, 12741 – Гемодіалізна голка, 35849 – Концентрат для гемодіалізу, 47739 – Фільтр для очищення діалізату від пірогенів до системи гемодіалізу), здійснювалась за власні кошти комунального підприємства, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті Замовником не здійснювалось. Відповідно до Статуту наше підприємство є комунальним некомерційним підприємством і не є розпорядником бюджетних коштів, а є одержувачем бюджетних коштів, що підтверджується реєстраційною карткою підприємства (додається до пояснення у вигляді pdf. файлу.), і не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, тому не підпадає під дію пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 січня 2024 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Лінк-Медитал" |
9 371 281,60
UAH з ПДВ
|
9 371 281,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Лінк-Медитал" #37202693 |
Переможець |
9 371 281,60
UAH з ПДВ
|
15 січня 2024 15:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2024 11:17
|
договір №15.pdf | укладений |
22 січня 2024 11:15
|