Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ культури, туризму та охорони культурної спадщини Покровської міської ради Донецької області |
Код ЄДРПОУ: | 00183839 |
Місцезнаходження: | 85300, Україна , Донецька обл., м. Покровськ, вул. Європейська , буд. 22 |
Контактна особа: |
Олена Олехнович +380500432455 kulturapokrovsk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 січня 2024 12:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 210 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 050,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03120000-8: Продукція рослинництва, у тому числі тепличного
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 січня 2024 12:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 січня 2024 11:27 |
ТД з особливостями КВІТИ 2024.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-27-000015 ● bd9c19116e5e49bd8c7d8a36b3fe988f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 березня 2024 10:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.03.2024 № 22-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області(із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3(із змінами).
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 27.03.2024
№ 22-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. Відділ культури, туризму та охорони культурної спадщини Покровської міської ради Донецької області UA-2024-01-05-001986-a 05.01.2024 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-28 12:28:59
питання для пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-01-05-001986-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами забезпечено обґрунтування розміру технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі? У разі оприлюднення вищевказаної інформації надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду та зміст якої дасть можливість ідентифікувати її приналежність до процедури закупівлі за номером UA-2024-01-05-001986-a.
3. Пояснити позицію Замовника при обранні переможцем ФОП Пирковець Тамара Олександрівна з врахуванням відсутності в складі її тендерної пропозиції документів, які згідно умов тендерної документації вимагав надати Замовник, а саме:
- довідки про досвід виконаних належним чином аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за «Формою довідки про виконання аналогічних договорів»;
- повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі;
- довідки довільної форми, в якій зазначено дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-02 13:02:43
На виконання Запиту Східного офісу Держаудитслужби(обл.) надання пояснення
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами забезпечено обґрунтування розміру технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
- обґрунтування розміру технічних та якісних характеристик предмету закупівлі проводилось на підставі підрахунку Заходів які будуть проводитись у 2024 році де квіткова продукція використовується для нагороджень, вшанувань, подяк.(План заходів присвячених Державним, міжнародним, професійним святам – скан. додається);
- обґрунтування розміру витрат та визначення його очікуваної вартості проводилось шляхом підрахунку кошторисів витрат на квіти для заходів які проводились у 2023році, а також проведено предтендерне опрацювання ринку, методом порівняння ринкових цін для розрахунку очікуваної вартості предмету закупівлі.(Розрахунок очікуваної вартості- скан.додається)
2. Надати інформацію чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі? У разі оприлюднення вищевказаної інформації надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду та зміст якої дасть можливість ідентифікувати її приналежність до процедури закупівлі за номером UA-2024-01-05-001986-a.
- інформація обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі не оприлюднювались на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки).Ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанова КМУ від 12.10.2022р.№1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель….на період дії правового режиму воєнного стану в Україні….» не встановлює обов'язкову вимогу оприлюднення інформації на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки).
3. Пояснити позицію Замовника при обранні переможцем ФОП Пирковець Тамара Олександрівна з врахуванням відсутності в складі її тендерної пропозиції документів, які згідно умов тендерної документації вимагав надати Замовник, а саме:
- довідки про досвід виконаних належним чином аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за «Формою довідки про виконання аналогічних договорів»:
* у довідці про досвід виконаних належним чином аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за «Формою довідки про виконання аналогічних договорів» відображається перелік аналогічних договорів, тому Замовнику було достатньо сканованих копій договорів, які були виконані у повному обсязі, та листів відгуків від контрагента про належне виконання договорів.
- повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі:
* Замовник сам перевірив учасника через системуYOU Control, тому було достатньо від учасника довідки у довільній формі про «Про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості».
- довідки довільної форми, в якій зазначено дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності:
* Учасник у тендерній пропозиції надав документ дозвільного характеру, а саме: Витяг № 21051634000690 з реєстру платників єдиного податку. Господарська діяльність згідно КВЕД 46.22 «Оптова торгівля квітами та рослинами».
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Відділ культури, туризму та ОКС Покровської міської ради Донецької області здійснив заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом припинення зобов’язань за договором № 2 від 24.01.2024 року предмет договору: «Квіткова продукція» на суму 210000,00 гривень.
2024-04-19 11:00:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
За результатами моніторингу порушення усунуто шляхом розірвання договору
2024-04-25 14:50:41
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 січня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Пирковець Тамара Олександрівна" |
210 000,00
UAH
|
210 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Пирковець Тамара Олександрівна" #2099300046 |
Переможець |
210 000,00
UAH
|
15 січня 2024 08:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2024 10:55
|
протокол про розірвання договору.pdf | укладений |
19 квітня 2024 10:54
|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2024 14:28
|
Договір квіти 2024.pdf | укладений |
24 січня 2024 14:25
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 24 січня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
210 000,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | неможливість усунення порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель |