Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги по збору та вивезенню відходів комунальних (міських) змішаних, у т.ч. сміття з урн
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2024-01-05-001498-a ● fcd4c61eff8043f7ac3b2a968aa29239
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський фаховий коледж електронних приладів |
Код ЄДРПОУ: | 21534941 |
Вебсайт: | https://xn--e1ajqk.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 01042, Україна , м. Київ обл., м.Київ, вул. Іоанна Павла ІІ, 17 |
Контактна особа: |
Ярослав Золотар +380445287636 ktep17@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 січня 2024 10:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 січня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 15 січня 2024 14:42 |
Очікувана вартість: | 50 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги по збору та вивезенню відходів комунальних (міських) змішаних, у т.ч. сміття з урн
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 січня 2024 10:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 січня 2024 10:50 |
Проект договору.docx | |
05 січня 2024 10:50 |
Оголошення,техвимоги, форма пропозиції ВІВІЗ ТПВ_КТЕП - копия.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення інформації
Дата подання: 06 січня 2024 10:55
Дата відповіді: 08 січня 2024 15:03
Доброго дня. Уточніть будь ласка орієнтовний обсяг закупівлі з розрахунку м.куб або кількості контейнерів на рік, для розрахунку вартості послуг
Відповідь: 270 контейнерів місткістю 1,1 м.куб
Щодо вимог до учасника
Дата подання: 09 січня 2024 18:38
Дата відповіді: 10 січня 2024 10:09
Доброго дня, надайте будь ласка роз'яснення з наступних питань:
1. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, встановлено наступну вимогу: "після завершення аукціону кожен Учасник повинен розмістити через систему електронних закупівель скановану копію остаточної цінової пропозиції на підставі якої буде укладено договір" але ж в системі електронних закупівель відсутня можливість дозавантажувати документи та інформацію після завершення аукціону, яким чином учасник може виконати дану вимогу?
2. П. 1 Технічних вимог до предмету закупівлі встановлено вимогу щодо наявності у компанії-виконавця дозволу (або наявність договору) на право розміщення та захоронення відходів згідно плану санітарної очистки м. Києва побутових відходів. Чи буде відповідати наступній вимозі, наявність у учасника Договору на приймання твердих побутових відходів для сортування та подальшої передачі на захоронення залишків?
3. Додатком № 2 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель, встановлено вимогу щодо надання копії документів, які свідчать про якість товарів/послуг, що пропонуються Учасником (сертифікат якості (якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації), посвідчення/паспорт якості, висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо) встановлені діючим законодавством. Враховуючи те що, відповідний вид послуг не підлягає обов'язковій сертифікації, яким саме документом можно підтвердити якість послуг? Чи достатньо надати довідку в довільній формі, з підтвердженням вимог щодо якості послуг з предмету закупівлі, відповідно до норм чинного законодавства?
Дякуємо за відповідь!.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Учасник може підвантажити документи після визнання переможцем
2.Так
3. В додатку 2 чітко вказано що надавати дані документи у разі якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації
Якшо є інші питання телефонуйте:(067)390-31-87
2.Так
3. В додатку 2 чітко вказано що надавати дані документи у разі якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації
Якшо є інші питання телефонуйте:(067)390-31-87
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 січня 2024 15:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОВТОР-ТРАНС" |
49 860,00
UAH з ПДВ
|
45 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ДІДОВЕЦЬ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
48 114,00
UAH з ПДВ
|
47 499,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОВТОР-ТРАНС" #38956700 |
Переможець |
45 900,00
UAH з ПДВ
|
18 січня 2024 11:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2024 13:28
|
Договір № 47-24.pdf | укладений |
30 січня 2024 13:27
|