Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по збору та вивезенню відходів комунальних (міських) змішаних, у т.ч. сміття з урн
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2024-01-05-001498-a fcd4c61eff8043f7ac3b2a968aa29239
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ярослав Золотар

+380445287636 ktep17@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський фаховий коледж електронних приладів
Код ЄДРПОУ: 21534941
Вебсайт: https://xn--e1ajqk.kiev.ua/
Місцезнаходження: 01042, Україна , м. Київ обл., м.Київ, вул. Іоанна Павла ІІ, 17
Контактна особа: Ярослав Золотар
+380445287636
ktep17@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 січня 2024 10:50
Звернення за роз’ясненнями: до 11 січня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 січня 2024 00:00
Початок аукціону: 15 січня 2024 14:42
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги по збору та вивезенню відходів комунальних (міських) змішаних, у т.ч. сміття з урн
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 січня 2024 10:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 січня 2024 10:50
Проект договору.docx
05 січня 2024 10:50
Оголошення,техвимоги, форма пропозиції ВІВІЗ ТПВ_КТЕП - копия.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення інформації
Дата подання: 06 січня 2024 10:55
Дата відповіді: 08 січня 2024 15:03
Доброго дня. Уточніть будь ласка орієнтовний обсяг закупівлі з розрахунку м.куб або кількості контейнерів на рік, для розрахунку вартості послуг
Відповідь: 270 контейнерів місткістю 1,1 м.куб
Щодо вимог до учасника
Дата подання: 09 січня 2024 18:38
Дата відповіді: 10 січня 2024 10:09
Доброго дня, надайте будь ласка роз'яснення з наступних питань: 1. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, встановлено наступну вимогу: "після завершення аукціону кожен Учасник повинен розмістити через систему електронних закупівель скановану копію остаточної цінової пропозиції на підставі якої буде укладено договір" але ж в системі електронних закупівель відсутня можливість дозавантажувати документи та інформацію після завершення аукціону, яким чином учасник може виконати дану вимогу? 2. П. 1 Технічних вимог до предмету закупівлі встановлено вимогу щодо наявності у компанії-виконавця дозволу (або наявність договору) на право розміщення та захоронення відходів згідно плану санітарної очистки м. Києва побутових відходів. Чи буде відповідати наступній вимозі, наявність у учасника Договору на приймання твердих побутових відходів для сортування та подальшої передачі на захоронення залишків? 3. Додатком № 2 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель, встановлено вимогу щодо надання копії документів, які свідчать про якість товарів/послуг, що пропонуються Учасником (сертифікат якості (якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації), посвідчення/паспорт якості, висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо) встановлені діючим законодавством. Враховуючи те що, відповідний вид послуг не підлягає обов'язковій сертифікації, яким саме документом можно підтвердити якість послуг? Чи достатньо надати довідку в довільній формі, з підтвердженням вимог щодо якості послуг з предмету закупівлі, відповідно до норм чинного законодавства? Дякуємо за відповідь!.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Учасник може підвантажити документи після визнання переможцем
2.Так
3. В додатку 2 чітко вказано що надавати дані документи у разі якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації
Якшо є інші питання телефонуйте:(067)390-31-87

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 січня 2024 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОВТОР-ТРАНС" 49 860,00
UAH з ПДВ
45 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ДІДОВЕЦЬ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 48 114,00
UAH з ПДВ
47 499,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 січня 2024 15:10
Електронний підпис
11 січня 2024 15:10
Електронний підпис
11 січня 2024 15:08
Електронний підпис
11 січня 2024 15:08
Електронний підпис
11 січня 2024 15:08
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
11 січня 2024 15:08
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
11 січня 2024 15:08
ВИТЯГ.pdf
11 січня 2024 15:08
ЮСТІЦ.pdf.p7s
11 січня 2024 15:08
ВІДПОВІДНІСТЬ.pdf
11 січня 2024 15:08
ПОЛІГОН 5.pdf.p7s
11 січня 2024 15:08
ВИПИСКА.pdf
11 січня 2024 15:08
СТАТУТ ПІДПРИЄМСТВА.pdf
11 січня 2024 15:08
ВИПИСКА.pdf.p7s
11 січня 2024 15:08
ПОЛІГОН 5.pdf
11 січня 2024 15:08
ВИТЯГ.pdf.p7s
11 січня 2024 15:08
ЮСТІЦ.pdf
11 січня 2024 15:08
ВІДПОВІДНІСТЬ.pdf.p7s
11 січня 2024 15:08
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf.p7s
11 січня 2024 15:08
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf

Публічні документи

12 січня 2024 15:01
Електронний підпис
12 січня 2024 15:01
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОВТОР-ТРАНС"

ФОП ДІДОВЕЦЬ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОВТОР-ТРАНС"
#38956700
Переможець 45 900,00
UAH з ПДВ
18 січня 2024 11:45

Документи

18 січня 2024 11:45
Електронний підпис
18 січня 2024 11:44
ПРОТОКОЛ № 15.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 січня 2024 11:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОВТОР-ТРАНС"
#38956700
45 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 січня 2024 11:45
Електронний підпис
18 січня 2024 11:44
ПРОТОКОЛ № 15.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 січня 2024 13:28
Договір № 47-24.pdf укладений
30 січня 2024 13:27