Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Механічні запасні частини до вантажного автомобільного транспорту
Очікувана вартість
27 879,00 UAH
UA-2024-01-05-001354-a ● 1d8286a8e3ed4125ade393db4b37df7d
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Черкасиводоканал" Черкаської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03357168 |
Місцезнаходження: | 18036, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Гетьмана Сагайдачного, 12 |
Контактна особа: |
Бугайова Лада Анатоліївна +380472635830 zakvodkanal@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 січня 2024 10:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 січня 2024 10:44 |
Очікувана вартість: | 27 879,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 278,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34320000-6: Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. У разі надання документів складених мовою іншою ніж українська, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою.Застосовані критерії оцінки – ціна.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Механізм рульовий ГАЗ 66(3309) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18036, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул.Гетьмана Сагайдачного,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2024
ДК 021:2015: 34327200-7 — Кермові колонки та механізми
15 штуки
Хрестовина ГАЗ 66 (53) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18036, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул.Гетьмана Сагайдачного,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2024
ДК 021:2015: 34324100-5 — Обладнання для балансування коліс
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за товар Замовником здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати фактичного отримання Товару від Постачальника та підписаної відповідної товарно-транспортної накладної. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 січня 2024 10:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 січня 2024 10:40 |
ТД механічні запчпстини до вантажного автотранспорту (з особливостями) 2024 .docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-05-001354-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ХРУЛЬОВ ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3044316855
Дата подання: 23 січня 2024 18:17
Оскарження рішення Замовника
Рішення Замовника не відповідає обставинам та подіям закупівлі, та самим умовам закупівлі, встановленим Замовником
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 січня 2024 15:39
Шановний Учасник ! Замовники, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, здійснюють публічні закупівлі товарів робіт і послуг керуючись «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі- Особливості), затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами).
Відповідно до п. 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей.
У пункті 43 Особливостей зазначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Згідно п.31 Особливостей ,тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. У пункті 9 статті 26 зазначено, що Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Змовником, 17.01.2024р. в 15:32 , в електронній системі закупівель було розміщено повідомлення про виправлення невідповідностей, де зазначена наступна інформація :
1. перелік виявлених невідповідностей, а саме : «Пропозиція Учасника містить скан-копію аналогічного за предметом закупівлі договору № 206-2020/Г від 02.03.2020р. про закупівлю товарів за державні кошти укладеного з Військово-медичним управлінням Служба безпеки України та копію видаткової накладної на суму виконання вищезазначеного договору . Відгук від замовника по аналогічному договору за предметом закупівлі відсутній в складі пропозиції Учасника.»;
2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, а саме : «Відповідно до п.5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовник вимагає від Учасника надати:
- відгук від замовника по аналогічному договору за предметом закупівлі та скан-копія цього договору (з додатком (ами) у разі наявності). У відгуку має бути чітко зазначено: щодо якого договору надається відгук (номер, дата, предмет тощо) і, відповідно, інформація про стан і якість його виконання;
- копії(я) видаткових (ої) накладних (ої) на суму виконання договору що зазначений у відгуку.»;
3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей, а саме : «Для усунення виявлених невідповідностей, ФОП ХРУЛЬОВ ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ необхідно додати до своєї пропозиції протягом 24 годин, з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: відгук від замовника по аналогічному договору за предметом закупівлі ( до Договору № 206-2020/Г від 02.03.2020р. про закупівлю товарів за державні кошти укладеного з Військово-медичним управлінням Служба безпеки України). У відгуку має бути чітко зазначено: щодо якого договору надається відгук (номер, дата, предмет тощо) і, відповідно, інформація про стан і якість його виконання.».
Учасником, 18.01.2024 р., протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. на вимогу замовника щодо усунення невідповідностей, завантажив до своєї пропозиціх наступні документи :
- лист-відкук (вих№23/24 від 17.01.24р.) від Комунального підприємства «Міські автомобільні дороги-1» Нікопольської міської ради на перелік договорів, у т.ч. на договір №43 від 13.03.2023 р.;
- Договір №43 від 13.03.2023о заключений між Комунальним підприємством «Міські автомобільні дороги-1» Нікопольської міської ради та ФОП Хрульов Володимир Ігорович на постачання товару ;»Придбання запчастин для ремонту ТЗ, а саме гальмівні колодки з сигналізатором зносу гальмівних колодок замкодом ДК 021:2015 (CPV) 34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і части двигунів;
- видаткова накладна №ППРН-000013.
Враховуючи вищевикладене, Учасником ФОП Хрульов Володимир Ігорович не надано (відсутній документ) , як зазначено вимогою Замовника про усунення невідповідностей, відгук від Замовника по договору №206-2020Г від 02.03 .2020р. про закупівлю товарів за державні кошти укладеного з Військово-медичним управлінням Служби безпеки України.
Таким чином, на підставі абз.4 пп.1 п. 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника ФОП ХРУЛЬОВ ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ.: «не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Відповідно до п. 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей.
У пункті 43 Особливостей зазначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Згідно п.31 Особливостей ,тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. У пункті 9 статті 26 зазначено, що Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Змовником, 17.01.2024р. в 15:32 , в електронній системі закупівель було розміщено повідомлення про виправлення невідповідностей, де зазначена наступна інформація :
1. перелік виявлених невідповідностей, а саме : «Пропозиція Учасника містить скан-копію аналогічного за предметом закупівлі договору № 206-2020/Г від 02.03.2020р. про закупівлю товарів за державні кошти укладеного з Військово-медичним управлінням Служба безпеки України та копію видаткової накладної на суму виконання вищезазначеного договору . Відгук від замовника по аналогічному договору за предметом закупівлі відсутній в складі пропозиції Учасника.»;
2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, а саме : «Відповідно до п.5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовник вимагає від Учасника надати:
- відгук від замовника по аналогічному договору за предметом закупівлі та скан-копія цього договору (з додатком (ами) у разі наявності). У відгуку має бути чітко зазначено: щодо якого договору надається відгук (номер, дата, предмет тощо) і, відповідно, інформація про стан і якість його виконання;
- копії(я) видаткових (ої) накладних (ої) на суму виконання договору що зазначений у відгуку.»;
3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей, а саме : «Для усунення виявлених невідповідностей, ФОП ХРУЛЬОВ ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ необхідно додати до своєї пропозиції протягом 24 годин, з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: відгук від замовника по аналогічному договору за предметом закупівлі ( до Договору № 206-2020/Г від 02.03.2020р. про закупівлю товарів за державні кошти укладеного з Військово-медичним управлінням Служба безпеки України). У відгуку має бути чітко зазначено: щодо якого договору надається відгук (номер, дата, предмет тощо) і, відповідно, інформація про стан і якість його виконання.».
Учасником, 18.01.2024 р., протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. на вимогу замовника щодо усунення невідповідностей, завантажив до своєї пропозиціх наступні документи :
- лист-відкук (вих№23/24 від 17.01.24р.) від Комунального підприємства «Міські автомобільні дороги-1» Нікопольської міської ради на перелік договорів, у т.ч. на договір №43 від 13.03.2023 р.;
- Договір №43 від 13.03.2023о заключений між Комунальним підприємством «Міські автомобільні дороги-1» Нікопольської міської ради та ФОП Хрульов Володимир Ігорович на постачання товару ;»Придбання запчастин для ремонту ТЗ, а саме гальмівні колодки з сигналізатором зносу гальмівних колодок замкодом ДК 021:2015 (CPV) 34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і части двигунів;
- видаткова накладна №ППРН-000013.
Враховуючи вищевикладене, Учасником ФОП Хрульов Володимир Ігорович не надано (відсутній документ) , як зазначено вимогою Замовника про усунення невідповідностей, відгук від Замовника по договору №206-2020Г від 02.03 .2020р. про закупівлю товарів за державні кошти укладеного з Військово-медичним управлінням Служби безпеки України.
Таким чином, на підставі абз.4 пп.1 п. 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника ФОП ХРУЛЬОВ ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ.: «не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Номер вимоги: UA-2024-01-05-001354-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ХРУЛЬОВ ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3044316855
Дата подання: 23 січня 2024 18:24
Оскарження рішення Замовника
Рішення Замовника не відповідає обставинам та подіям закупівлі, та самим умовам закупівлі, встановленим Замовником.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 січня 2024 15:40
Шановний Учасник ! Замовники, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, здійснюють публічні закупівлі товарів робіт і послуг керуючись «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі- Особливості), затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами).
Відповідно до п. 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей.
У пункті 43 Особливостей зазначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Згідно п.31 Особливостей ,тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. У пункті 9 статті 26 зазначено, що Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Змовником, 17.01.2024р. в 15:32 , в електронній системі закупівель було розміщено повідомлення про виправлення невідповідностей, де зазначена наступна інформація :
1. перелік виявлених невідповідностей, а саме : «Пропозиція Учасника містить скан-копію аналогічного за предметом закупівлі договору № 206-2020/Г від 02.03.2020р. про закупівлю товарів за державні кошти укладеного з Військово-медичним управлінням Служба безпеки України та копію видаткової накладної на суму виконання вищезазначеного договору . Відгук від замовника по аналогічному договору за предметом закупівлі відсутній в складі пропозиції Учасника.»;
2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, а саме : «Відповідно до п.5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовник вимагає від Учасника надати:
- відгук від замовника по аналогічному договору за предметом закупівлі та скан-копія цього договору (з додатком (ами) у разі наявності). У відгуку має бути чітко зазначено: щодо якого договору надається відгук (номер, дата, предмет тощо) і, відповідно, інформація про стан і якість його виконання;
- копії(я) видаткових (ої) накладних (ої) на суму виконання договору що зазначений у відгуку.»;
3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей, а саме : «Для усунення виявлених невідповідностей, ФОП ХРУЛЬОВ ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ необхідно додати до своєї пропозиції протягом 24 годин, з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: відгук від замовника по аналогічному договору за предметом закупівлі ( до Договору № 206-2020/Г від 02.03.2020р. про закупівлю товарів за державні кошти укладеного з Військово-медичним управлінням Служба безпеки України). У відгуку має бути чітко зазначено: щодо якого договору надається відгук (номер, дата, предмет тощо) і, відповідно, інформація про стан і якість його виконання.».
Учасником, 18.01.2024 р., протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. на вимогу замовника щодо усунення невідповідностей, завантажив до своєї пропозиціх наступні документи :
- лист-відкук (вих№23/24 від 17.01.24р.) від Комунального підприємства «Міські автомобільні дороги-1» Нікопольської міської ради на перелік договорів, у т.ч. на договір №43 від 13.03.2023 р.;
- Договір №43 від 13.03.2023о заключений між Комунальним підприємством «Міські автомобільні дороги-1» Нікопольської міської ради та ФОП Хрульов Володимир Ігорович на постачання товару ;»Придбання запчастин для ремонту ТЗ, а саме гальмівні колодки з сигналізатором зносу гальмівних колодок замкодом ДК 021:2015 (CPV) 34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і части двигунів;
- видаткова накладна №ППРН-000013.
Враховуючи вищевикладене, Учасником ФОП Хрульов Володимир Ігорович не надано (відсутній документ) , як зазначено вимогою Замовника про усунення невідповідностей, відгук від Замовника по договору №206-2020Г від 02.03 .2020р. про закупівлю товарів за державні кошти укладеного з Військово-медичним управлінням Служби безпеки України.
Таким чином, на підставі абз.4 пп.1 п. 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника ФОП ХРУЛЬОВ ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ.: «не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Відповідно до п. 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей.
У пункті 43 Особливостей зазначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Згідно п.31 Особливостей ,тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. У пункті 9 статті 26 зазначено, що Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Змовником, 17.01.2024р. в 15:32 , в електронній системі закупівель було розміщено повідомлення про виправлення невідповідностей, де зазначена наступна інформація :
1. перелік виявлених невідповідностей, а саме : «Пропозиція Учасника містить скан-копію аналогічного за предметом закупівлі договору № 206-2020/Г від 02.03.2020р. про закупівлю товарів за державні кошти укладеного з Військово-медичним управлінням Служба безпеки України та копію видаткової накладної на суму виконання вищезазначеного договору . Відгук від замовника по аналогічному договору за предметом закупівлі відсутній в складі пропозиції Учасника.»;
2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, а саме : «Відповідно до п.5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовник вимагає від Учасника надати:
- відгук від замовника по аналогічному договору за предметом закупівлі та скан-копія цього договору (з додатком (ами) у разі наявності). У відгуку має бути чітко зазначено: щодо якого договору надається відгук (номер, дата, предмет тощо) і, відповідно, інформація про стан і якість його виконання;
- копії(я) видаткових (ої) накладних (ої) на суму виконання договору що зазначений у відгуку.»;
3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей, а саме : «Для усунення виявлених невідповідностей, ФОП ХРУЛЬОВ ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ необхідно додати до своєї пропозиції протягом 24 годин, з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: відгук від замовника по аналогічному договору за предметом закупівлі ( до Договору № 206-2020/Г від 02.03.2020р. про закупівлю товарів за державні кошти укладеного з Військово-медичним управлінням Служба безпеки України). У відгуку має бути чітко зазначено: щодо якого договору надається відгук (номер, дата, предмет тощо) і, відповідно, інформація про стан і якість його виконання.».
Учасником, 18.01.2024 р., протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. на вимогу замовника щодо усунення невідповідностей, завантажив до своєї пропозиціх наступні документи :
- лист-відкук (вих№23/24 від 17.01.24р.) від Комунального підприємства «Міські автомобільні дороги-1» Нікопольської міської ради на перелік договорів, у т.ч. на договір №43 від 13.03.2023 р.;
- Договір №43 від 13.03.2023о заключений між Комунальним підприємством «Міські автомобільні дороги-1» Нікопольської міської ради та ФОП Хрульов Володимир Ігорович на постачання товару ;»Придбання запчастин для ремонту ТЗ, а саме гальмівні колодки з сигналізатором зносу гальмівних колодок замкодом ДК 021:2015 (CPV) 34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і части двигунів;
- видаткова накладна №ППРН-000013.
Враховуючи вищевикладене, Учасником ФОП Хрульов Володимир Ігорович не надано (відсутній документ) , як зазначено вимогою Замовника про усунення невідповідностей, відгук від Замовника по договору №206-2020Г від 02.03 .2020р. про закупівлю товарів за державні кошти укладеного з Військово-медичним управлінням Служби безпеки України.
Таким чином, на підставі абз.4 пп.1 п. 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника ФОП ХРУЛЬОВ ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ.: «не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-01-05-001354-a.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФОП ХРУЛЬОВ ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3044316855
Оскарження рішення Замовника
Рішення Замовника не відповідає обставинам та подіям закупівлі, та самим умовам закупівлі, встановленим Замовником.
Причина: Період оскарження закінчився
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 січня 2024 10:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ХРУЛЬОВ ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ |
25 850,00
UAH з ПДВ
|
25 850,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП ХРУЛЬОВ ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ #3044316855 |
Відхилено |
25 850,00
UAH з ПДВ
|
22 січня 2024 15:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 січня 2024 15:32
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій