Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40478970 |
Місцезнаходження: | 84320, Україна , Донецька обл., Краматорськ, вул. Біленьківська, 113 |
Контактна особа: |
Яковлєва Вероніка Віталіївна +380626487292 kram.uks.pr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 січня 2024 09:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 8 033 472,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 241 004,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | з моменту отримання Замовником від Підрядника належним чином оформленого акту за формою КБ-2в,а також довідки за формою КБ-3 | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 січня 2024 09:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 січня 2024 09:33 |
ТЗ ЗОШ _10 котельня.pdf | |
05 січня 2024 09:33 |
Тендерна документація ЗОШ 10.doc | |
05 січня 2024 09:33 |
Договір.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-19-000075 ● 05321b8e532e41b3b253eae49a5c61b1
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2024 15:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.04.2024 № 37-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
19.04.2024 № 37-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2024-01-05-000586-a, 05.01.2024, інформація, виявлена органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-06 12:58:05
Запит про надання пояснень
- В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 8 033 472,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-05-000586-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- на підставі яких документів (проєктно-кошторисна документація, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо) Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-06 13:30:04
Пояснення по суті моніторингу закупівлі (UA-2024-01-05-000586-a) «Нове будівництво модульної твердопаливної котельної на території за-кладу освіти ЗОШ №10 за адресою: Донецька область, м. Краматорськ, вул. Хабаровська, 40-Ш»
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розрахування очікуваної вартості предмету закупівлі проводилося відповідно до отриманого позитивного експертного звіту Реєстраційний номер EX01:5008-8247-3785-8626 ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 30/0818Е-10/23 від 30 жовтня 2023 (додається в електронному вигляді.), затвердженої наказом Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради №34.01-10-329 від 30.10.2023 (додається в електронному вигляді) проєктної документації по об’єкту: «Нове будівництво модульної твердопаливної котельної на території закладу освіти ЗОШ №10 за адресою: Донецька область, м. Краматорськ, вул. Хабаровська, 40-Ш», відповідно до кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281, а також відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275.
Загальна кошторисна вартість будівництва відповідно до Експертного звіту № 30/0818Е-10/23 від 30 жовтня 2023 – 8812,024 тис. грн.
Очікувана вартість предмета закупівлі – 8 033 472,00 грн. (до очікуваної вартості не включаються витрати обумовлені Главами 10, 12 Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, а також кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва (Зведений кошторисний розрахунок додається в електронному вигляді.).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-06 13:01:06
Запит про надання пояснень
- В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 8 033 472,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-05-000586-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- на підставі яких документів (проєктно-кошторисна документація, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо) Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-06 13:31:27
Пояснення по суті моніторингу закупівлі (UA-2024-01-05-000586-a) «Нове будівництво модульної твердопаливної котельної на території за-кладу освіти ЗОШ №10 за адресою: Донецька область, м. Краматорськ, вул. Хабаровська, 40-Ш»
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розрахування очікуваної вартості предмету закупівлі проводилося відповідно до отриманого позитивного експертного звіту Реєстраційний номер EX01:5008-8247-3785-8626 ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 30/0818Е-10/23 від 30 жовтня 2023 (додається в електронному вигляді.), затвердженої наказом Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради №34.01-10-329 від 30.10.2023 (додається в електронному вигляді) проєктної документації по об’єкту: «Нове будівництво модульної твердопаливної котельної на території закладу освіти ЗОШ №10 за адресою: Донецька область, м. Краматорськ, вул. Хабаровська, 40-Ш», відповідно до кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281, а також відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275.
Загальна кошторисна вартість будівництва відповідно до Експертного звіту № 30/0818Е-10/23 від 30 жовтня 2023 – 8812,024 тис. грн.
Очікувана вартість предмета закупівлі – 8 033 472,00 грн. (до очікуваної вартості не включаються витрати обумовлені Главами 10, 12 Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, а також кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва (Зведений кошторисний розрахунок додається в електронному вигляді.).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-06 15:56:36
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 8 033 472,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-05-000586-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із такого питання:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-06 16:42:50
Пояснення по суті моніторингу закупівлі (UA-2024-01-05-000586-a) «Нове будівництво модульної твердопаливної котельної на території за-кладу освіти ЗОШ №10 за адресою: Донецька область, м. Краматорськ, вул. Хабаровська, 40-Ш»
Відповідно до п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України
від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
З метою забезпечення Замовником виконання вищенаведених вимог постанови КМ України від 11.10.2016 № 710 в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, враховуючи відсутність у Замовника власного вебсайту, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (ID закупівлі: UA-2024-01-05-000586-a) було оприлюднено на вебсайті Краматорської міської ради (як головного розпорядника бюджетних коштів) за адресою:
https://krm.gov.ua/publichni-zakupivli/upravlinnya-kapitalnogo-budivnytstva-ta-perspektyvnogo-rozvytku/ (перейти за посиланням «Оприлюднення інформації відповідно до Постанови КМУ від 16.12.2020 №1266»).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 січня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БТ "РЕНЕСАНС" |
8 023 283,08
UAH з ПДВ
|
8 023 283,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БТ "РЕНЕСАНС" #43178611 |
Переможець |
8 023 283,08
UAH з ПДВ
|
29 січня 2024 09:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2024 15:48
|
д.у. 1 від 30.10.2024 договір 34.03-10-3 від 09.02.2024.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2024 15:47
|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2024 15:28
|
Додаток 4 до договору 34.03-10/3 від 09.02.2024 | укладений |
09 лютого 2024 15:27
|
договір 34.03-10/3 від 09.02.2024 | укладений |
09 лютого 2024 15:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 34.03-10/3 від 09.02.2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |